Предлагат почасови билети и карта за млади, промени и при глобите на ЦГМ в София
Целта е да се стимулира ползването на градския транспорт
Обратно в новинатаКоментари - Предлагат почасови билети и карта за млади, промени и при глобите на ЦГМ в София | Днес.dir.bg
Коментари
Насърчаваме градския транспорт и едновременно влизаме от пандемия в пандемия, и от грипна ваканция в грипна ваканция?!?!? Лека полека строиме комунизЪма! Всички живеят без реална собственост в няколко кубика въздух, няма земя, няма двор, няма къде да паркираш, няма къде да си сложиш бебешката количка..... Зор всички да се наварт в метрото за по-добър стаден имунитет........ Направо и да живеем всички в едно хале, няма нужда от собствен дом, и да си делим чаша и четка за зъби. така ще сме напред пред всички народи! Да им покажем какво е истинско равенство и братство. В същото време тарикатите политичета и шефчета строят палати и обсебват ниви и реки за да си имат спокойствие...... А българчето вместо да се организира и да си издигне читави хора, не гласува за да им покаже на тях, и да видят те ...........
по определен маршрут и по-изгодни за джоба на потребителя. За да спасят градския транспорт със 7 директора, още толкова заместника и безбройни секретарки се получи това, което е в момента. Подобно на Топлофикация. Неработеща и тромава бюрократична машина. Някакви младежи, които хабер си нямат от управление на хора си въобразяват, че са измислили колелото и топлата вода. Има една приказка Рибата се вмирисва от главата.
пътуване винаги е с карта. Аз съм от тези 2 процента. Чудех се от какво е тази самота и отчужденост. А то....ние просто сме много малко тук.
До кога ще вдигат билета за градския транспорт незаконно,наслагаха регистратори за карти който не работят, всички боклуци от атака и на светло витков са с главни позиции в Софийска община, да не говорим за Бошош, разграби и разсипа ндк, що клатеше караянчева,Бойко го изгониха от там да го направи помощник на фандъкова, нормално ли е това, ГРОБ не и пука за никой щом може да се краде от суверена
И на какво основание само за "млади"? Това безумие ше падне ако се подаде дело за дискриминация
Навремето в силната и страшна БА ( не като сега) майката на ротата ни казваше:"ще копаете този канал от тук до петък,а беше само вторник".
Бих желал да предоставя безплатен съвет. Извършете стрет-тестове на новата методика в кварталите Филиповци, Факултето, Христо Ботев и Красна поляна. Гражданите там са заети с плащане на данъци, осигуровки, такси и сметки, но все ще намерите доброволци за представителна извадка. Приятен ден.
искам да попитам как ще пътуват ромите?
Що не ползват градски транспорт? Щото ги е срам. Повечето са на БЕНВЕТА, имат телефони по 2 бона и са хванали господ за шлифера. И защо са такива лайна ли? Заради възпитанието, дадено им от простите им родители. Ниска култура, липса на ценности и морал, чалга кретени. Всеки може да бъде студент без усилия и ще има "вишо" е така за спорта. Не виждам смисъл от финансов реверанс към тия модни икони ;)
Билет за 2 лв. за 90 минути в градския транспорт на София, единна карта за всички млади хора до 26 години за 200 лв. на година, МИ то няа кво да се каже... 2ллв за 90 мин при сегашни 4бв за цялата мрежа за целия ден... 200лв до 26г. и що да не е до 27 или 25?! Сега младите хора, учещи ползват гр транспорт за 20лв/месечно. Начи да вземе някой да обясни на това обърканото момче с нестандартна сексуална ориентация, че предлагането на по-високи цени не може, не трябва и не бива да се нарича насърчаване!??? Аз мисля, че това не е никак хубаво. В психологията има цял раздел за особеностите на такова състояние, когато видимо правиш нещо погрешно или с други намерения, а обявяваш пред всички, че ти го правиш уж със съвсем други подбуди.
Харесвам го Борис Бонев, ама да има разлика в цената на базата на възраст - чиста дискриминация. Иначе не виждам как ще ме накарат да позлвам градски транспорт - просто е нередовен. мръсен, скъп и бъкан с тъмно-зелени, които контрольорите се правят, че не съществуват.
Изчезването на пари в брой е част проекта на големия ресет. Очевадно е че Фандъкова интензивно участва в него, и Радев е същия... Ковид терор, цифровизация, не мога спокойно да пътувам в рейса и метрото, както в Берлин по време Хитлер, Ахтунг Ахтунг, сложи маска, дистанция... Имаха машини с монети в трамваите, тъй като ни отнемат свободата, включително и парите в брой, ясно е защо тъкмо такива машини за безконтактно плащане цъфнаха по софийски градски транспорт. Следенето е бонус за банката, въпреки че чрез камерите също е предвидено лицево разпознаване.. Фандата е много напред в еко фашизма, в Ковид терора, също и техно фашизма.
Дам, предлагат да се мине на абонаментен принцип, като всичко днешно време... Карта за една година пък после ползвал или не си е твоя работа. А пък като я вземеш.... Дали ще е редовен, или не.... Ще го има ли или не автобусът... Дали ще е на време или не..... Ще има ли тъмно зелени без билети или не....
Задължително се купува карта, иначе е безсмислено! Но тъй като съм с едногодишна карта(за 365 лева), ми е все тая дали днес ще се возя: 1, 2...5 или 10 пъти(до толкова съм ги докарвал)! Преди години ми се е случвало, с еднодневна карта да де возя до 7-8 пъти(в рамките на няколко часа) и после да я подаря на някой студент/студентка. По соц времената, софийските карти за градския транспорт бяха редовен документ в маршрутките! А тези за : 3 ,6 и година - бяха редовен документ и за градските автобуси в провинцията(за извънградските - не ставаха)!
Как ще стимулирате ползването на гр.транспорт при положение че не трябва да има струпване в превозните средства заради пандемията. Ето така мислят за здравето на хората. Хич не им пука и затова че ще поскъпнат тези услуги. Не им стига, че всичко се увеличава като цени ами сега и това.
И що пак младите, младите, младите? Ние над 26 години можем само да бачкаме и да плащаме издръжката на тази компания, така ли? В тази държава само ако си "млад" ли имаш значение?
Ако не съм забравил в Рим билета беше за 60 мин и 90 за линиите извън центъра. Бонев с тия 40 мин, да се гръмне, барабар с цялото ДБ.
На Бонев му дайте да ръководи движението на София Прайд там е много оправен. Една вело алея изградиха по негов проект, пет пъти я преправяха, а сега вече е паркинг за коли. Но пък изхарчи милиони за да отчита дейност.
Предложението за възраст 26 г. и карта от 200 лв. е дискриминационно. Защо 26, а не 27 години? Предлагам 6 стотинки цена на билет/в събота и неделя /на билет за трамвай № 5 /до Витоша/, а за отиване и връщане, комбиниран от 10 стотинки за всички желаещи. Щом комунистите предлагаха тази ценова услуга, защо капиталистите-демократи да не го направят ?
Това че с кола излиза по-евтино са пълни глупости! Стигни от Люлин до летището за 1,2 лева (около половин литър дизел или бензин) и тогава кажи че е по-евтино, Да не говорим че времето за пътуване е няколко пъти по-малко - особено в час пик. Истината е че нито е скъп, нито е бавен просто може да се ползва и без билет или карта и масата тарикати го прави - да се въведе постоянен контрол и нещата ще се оправят мигновенно. Но все пак трябва да се има предвид и народопсихологията на българина - за него ходенето с кола е символ на престиж!
Айде да не сравняваме ябълки с портокали. Стигни с градския транспорт от Люлин до летището с куфар + ръчен багаж. Удобно нали?
Ами защо да не ги сравняваш - и едните са хубави и другите! В повечето случаи се пътува с малко багаж, така че метротоо е идеално - просто се качи и виж колко хора с куфари има вътре и ще разбереш какво искам да ти кажа. Ако си с толкова много багаж или такси - виж новите цени или кола, на която паркинга на летището си е "евтинийка" от всякъде. Аз лично предпочитам метрото пред такси или колата и випроса не дали мога да си ги позволя а дали има смисъл да го давам за нещо от което реално нямам нужда.
не става въпрос за по евтино, а по удобно. Докато градския транспорт не стане на 5 минути никой, ама НИКОЙ, няма да слезе от колата си! Дотогава всички тези срещи, конференции и седенки са напълно излишни.
проблемът не е в директните линии - там е ясно, че гр. транспорт е по-удобен и евтин...(удобен в смисъл не седене на топло в колата с приятна музика). Проблемът е ако трябва да смениш 2-3 превозни средства за да стигнеш от т.А до т.Б... тогава е АД дори за 1.60, да не говорим за повече...
Вземи смени от т. А до т. Б линията веднъж (да не казвам два пъти), сметни и връщането пак така, и тогава говори. Като добавиш и липсата на тъпчене, както и че градският транспорт редовно виси в задръствания в пиковите часове заедно с колите (въпреки че уж си има негови си ленти), и ще ти стане ясно как стоят нещата. Без даже да смятам ако примерно хванеш някой дъждовен ден колко е готино като сменяш линиите с крайно несъобразено разписание.
Сиреч дъртите кучета с едногодишните карти за ЦГМ? За нас отстъпки няма ли? Все за младите? За младите - отстъпки, за мангалите - безплатен транспорт! Само ние дъртите ли да плащаме - щот сме балами ли? А?
Ти си кух лгтб Нищо не разбираш от транспорт брато Само от дудуци
Училищата в локдаун, адския транспорт претъпкан. Ако е смъртоносна пандемия, обществения транспорт ще е затворен. А те ми го рекламират. И?
Стрий де някъде ти и нощния ти транспорт който се осаза пълна глупост….. Ама то от глупак какво да очакваме…
Може да ги миете от време на време автобусите и трамваите. Примерно по 40 минути на седмица или по 90 на месец. Ако пък се случи да мине мръсен автобус до една седмица ако го смените с нов, отпадат пожеланията към женската част на родословието ви.
Бонев, тези младите дето искаш да ги возиш на автобусите с преференции, са такива тюфлеци и мърди - от седене цял ден пред компютъра, че малко повече движение никак няма да им навреди. Цял свят стимулира спорта, велосипедното придвижване и т.н., а ти искаш да качваш в автобусите целулитни какички и шкембелии.
Но искам да те видя с колело в 3 през нощта как пориш преспите 15 км от работа до вкъщи. Като го направиш ми се обади.
Идеята е друга и ти добре разбираш за какво иде реч... Иначе влез в някоя вело група във Фейса и ще видиш как.
Тука става въпрос да се стимулира спорта на подрастващите когато е възможен. Много ясно, че всеки ще ползва транспорт при лошо време и неподходящи условия. Иначе за протокола: когато има вело-алеи и Общината си гледа работата да ги почиства, не е никакъв проблем да се кара колело през зимата дори на -10 градуса. Справка; Нидерландия, Дания ...
Значи като се кача в автобуса за например 20-минутна дестинация, таксувам се с билет за 40 минути, и като попадне рейсът в задръстване, хоп - глобичка за мен.