Преасфалтираха фаталния път Своге - София, пускат движението
Утре отсечката ще бъде маркирана с шумяща маркировка
Обратно в новинатаКоментари - Преасфалтираха фаталния път Своге - София, пускат движението | Днес.dir.bg
Коментари
Счупиха отново крака на Топала, гипсираха го, след сваляне на гипса пак си остана топал! Със злато да го покрияг пътя няма да стане по безопасен; АМА ЩЕ Е ЗЛАТЕН -нали! Утре ще продължат да го позлатяват нито по -прав, нито по бърз, нито по удобен и безопасен. Това ще е нова кръпка на скъсани гащи. Като прословутата магистрала Хемус -в основата на която е свършената работа на дунавският валия Мидхад през 1863 година; при което цялият скелет на пътищата на Съвременна България е построена пак от него и то само за 3 (ТРИ) години
"Преасфалтиран е участъкът " - пак ли със варовик. Или няк-ва друга гадост. Нещо изпитания, резултати. Искам да ги видя публично изложени. Гаранционен срок и кой носи отговорност - най малко 3 министри + вицепремиер. При следващия инцидент на кой му режат главата. На тоя който реже лентичките.
Като го преасфалтираха дали направиха отводняване??дали помогнаха да не се влиза в насрещното на калпавия завой??? Поредното замитане на следи а хората нека си теглят теглото че ги траят..
Е, кога толкова бързо бе?!? Пак през куп за грош...
"След дъжд качулка" - заради корумпирата администрация, която е приела този обект и си е взела паричките, за да си затвори алчните очички, загинаха толкова много невинни хора. Тъй като за тях няма съд, ще ги съди Господ ! Рано или късно ще си получат заслуженотто....
НЕ СИ СПОМНЯМ, ДАЛИ НАПРАВИХА НОВ МОСТ В БЯЛА, КОГАТО ПАДНА РЕЙС, И УБИ 19 ЧОВЕКА !!!!
Нищо чудно мутрата да дотича да открива ремонтирания участък. С поп и т. н.
За ден-два, ставало значи! А 17 човешки живота? А присъди? Не само Минкови и Арабаджиеви, а и приближените на ГЕРБ с пранги! Тогава ще има вузмездие!
Сега да видим как ще се направи повторна експертиза или следствен експеримент на мястото и ще докаже че пътя е бил опасен. Да му мисли шофьора, остава единствен виновен и панделата не му мърда, а той съшо е жертва ама не може да го докаже.
Странен подход, след като автобусът падна в пропастта заради липса на сериозна преграда, имаше само счупена мантинела категория 3, като е необходима поне категория 5. От другата страна се вижда солидна червена бетонна ограда висока повече от метър ... за предпазване от падащи камъни, за което е достатъчна една мрежа, а откъм пропастта просто няма преграда, защото дори ниската мантинела бе счупена при предишна катастрофа.... Странни дейности, очевидно насочени към "оневиняване" на фирма Трейси заради асфалта-пързалка с пълнеж тебешир. Старнни заключения за "солидна основа" докато видяхме на видео няколко дупки в още неприетия от държавата пътен участък, където колите преминаваха дупките в отсрещната лента... Не се коментира нищо за даване на държавата на Прокуратурата заради неправилен проект на пътя и пълно абдикиране от функциите по обезопасяване на пътя...
Значи в последните години вдигнаха задтраховките, взех да слагам колан,да сменям гумите всяка година сакън да не мина милиметрите на грайфера даже ме накараха да светя през деня а то ква била работата баце що не си ходиш вече
След "дъжд с качулка"??????Наглостта мина граници-писна ни!!!!Или РАБОТЕТЕ,или си ходете!!!!
браво! ама следващия който се блъсне там ще иска ново преасфалтиране, затова не карайте машините много далеч!
Биндерът е предпоследния пласт от асфалтовата настилка. За него няма изисквания за полируемост на едрия добавъчен материал и може да бъде от любимия ви варовик :) Изискванията за полируемост на матряла е за най горният пласт, май му викат износващ. Некой искат да няма гладка настилка, става с набита фракция или сплит мастиков асфала. Ма са скъпи над 6 и 6.5% е битума, отделно и други пошибалки - фибри, фракция за набиване, тиксотропни добавки, пък са и по шумни. А и сплит мастика първите две години се държи като асфалтово покритие след 5 минути дъжд. Лизгав е вследствие на отделящия се битум. В питомните страни след нов сплит мастик поставят табелка "Внимание SMA". За по подробно, търсете някой нормален или съответните стандарти.
Що не вземат проби от всичките ремонти , които са правили от Трейс и да ги вкарат в нормите за тяхна сметка .
Сега спазват изискванията, норми, рецепти и т.н., а при предишния ремонт дали са ги спазвали?
Замазаха следите от некачественото изпълнение - преди каквито и да е експертизи.... сега вече ще кажат - "ми то всичко си беше наред, ама щото хората така искаха и го преасфалтирахме".
Следите ги заметохме, а кой ще плати седемнадесетте загинали? Докато след такива трагедии няма затвор за виновните, така ще е! И имам още един въпрос - след като ОЧЕВАДНО тази фирма е извършила некачествен ремонт на този път не е ли редно всички поръчки, които е извършила да бъдат обект на повторна проверка от независима лаборатория, а не тази на сина на шефа на Трейс? Или ще чакаме на третата година и първия месец поредния автобус с 17 загинали, да излезе Бойко Борисов и да каже - ами тоооо след гаранционния срок. А още колко ремонти изпълнява съответната фирма? Това е безумие!
Всяко чудо за три дни! Разбрахте ли сега колко струва живата ви в условията на либералната демокрация, а??? В "гадният соц." за такова нещо щяха да хвърчат глави!!!
Спешното преасфалтиране на този участък може ли да се тълкува като признание за вина?
По важно е да забранят тоя гладък асфалт дето го слагат на всякъде. Преди имаше един малко по шумен, но колата залепваше. Бил експериментален и явно експеримента с по скъп асфалт е неизгоден за Пеевски
Ми то всички пътища ремонтирани от герберската фирмичка трейс трябва да се ....ремонтират отново....гаранция от герП....
Когато е създадена Трейс, Бойко е гасил пожари по селата. Пробвай и фирмите на Бенчо, Ветко и Миню да му припишеш.