Коментари - Преасфалтираха фаталния път Своге - София, пускат движението | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Са ще пийна три ракии и правете му сметка да понесе на завоя със 120!

Ми то всички пътища ремонтирани от герберската фирмичка трейс трябва да се ....ремонтират отново....гаранция от герП....

Когато е създадена Трейс, Бойко е гасил пожари по селата. Пробвай и фирмите на Бенчо, Ветко и Миню да му припишеш.

Бати и пародията.В момента ние не сме държава.

По важно е да забранят тоя гладък асфалт дето го слагат на всякъде. Преди имаше един малко по шумен, но колата залепваше. Бил експериментален и явно експеримента с по скъп асфалт е неизгоден за Пеевски

Мама ви да еб*а ГРОБ-арска!

Но тъкмо при Бойко тази фирма преживя истински разцвет. Огледай се, в цялата страна на магистрали, пътища, мостове, кръгови и т.н. има табели "Трейс". Ако не ти се излиза от София просто се разходи до Дондуков.

Спешното преасфалтиране на този участък може ли да се тълкува като признание за вина?

Всяко чудо за три дни! Разбрахте ли сега колко струва живата ви в условията на либералната демокрация, а??? В "гадният соц." за такова нещо щяха да хвърчат глави!!!

Следите ги заметохме, а кой ще плати седемнадесетте загинали? Докато след такива трагедии няма затвор за виновните, така ще е! И имам още един въпрос - след като ОЧЕВАДНО тази фирма е извършила некачествен ремонт на този път не е ли редно всички поръчки, които е извършила да бъдат обект на повторна проверка от независима лаборатория, а не тази на сина на шефа на Трейс? Или ще чакаме на третата година и първия месец поредния автобус с 17 загинали, да излезе Бойко Борисов и да каже - ами тоооо след гаранционния срок. А още колко ремонти изпълнява съответната фирма? Това е безумие!

Пак ли с варовик ?

Замазаха следите от некачественото изпълнение - преди каквито и да е експертизи.... сега вече ще кажат - "ми то всичко си беше наред, ама щото хората така искаха и го преасфалтирахме".

Сега спазват изискванията, норми, рецепти и т.н., а при предишния ремонт дали са ги спазвали?

Неее! С чисти диаманти с смарагди.

Що не вземат проби от всичките ремонти , които са правили от Трейс и да ги вкарат в нормите за тяхна сметка .

В соца нямаше да знаеш, че е имало катастрофа.

Биндерът е предпоследния пласт от асфалтовата настилка. За него няма изисквания за полируемост на едрия добавъчен материал и може да бъде от любимия ви варовик :) Изискванията за полируемост на матряла е за най горният пласт, май му викат износващ. Некой искат да няма гладка настилка, става с набита фракция или сплит мастиков асфала. Ма са скъпи над 6 и 6.5% е битума, отделно и други пошибалки - фибри, фракция за набиване, тиксотропни добавки, пък са и по шумни. А и сплит мастика първите две години се държи като асфалтово покритие след 5 минути дъжд. Лизгав е вследствие на отделящия се битум. В питомните страни след нов сплит мастик поставят табелка "Внимание SMA". За по подробно, търсете някой нормален или съответните стандарти.

Защо преасфалтират?! Нали САМО шофьорът на автобуса е виновен?!

На коя политическа партия беше фирмата? На коя мафия?

браво! ама следващия който се блъсне там ще иска ново преасфалтиране, затова не карайте машините много далеч!

След "дъжд с качулка"??????Наглостта мина граници-писна ни!!!!Или РАБОТЕТЕ,или си ходете!!!!

сега въпроса е ? кой ще плаща за едно нещо два пъти ?

Значи в последните години вдигнаха задтраховките, взех да слагам колан,да сменям гумите всяка година сакън да не мина милиметрите на грайфера даже ме накараха да светя през деня а то ква била работата баце що не си ходиш вече

Сега да видим как ще се направи повторна експертиза или следствен експеримент на мястото и ще докаже че пътя е бил опасен. Да му мисли шофьора, остава единствен виновен и панделата не му мърда, а той съшо е жертва ама не може да го докаже.

За ден-два, ставало значи! А 17 човешки живота? А присъди? Не само Минкови и Арабаджиеви, а и приближените на ГЕРБ с пранги! Тогава ще има вузмездие!

Нищо чудно мутрата да дотича да открива ремонтирания участък. С поп и т. н.

Нищо чудно мутрата да дотича да открива ремонтирания участък. С поп и т. н.

Нищо чудно мутрата да дотича да открива ремонтирания участък. С поп и т. н.

Странен подход, след като автобусът падна в пропастта заради липса на сериозна преграда, имаше само счупена мантинела категория 3, като е необходима поне категория 5. От другата страна се вижда солидна червена бетонна ограда висока повече от метър ... за предпазване от падащи камъни, за което е достатъчна една мрежа, а откъм пропастта просто няма преграда, защото дори ниската мантинела бе счупена при предишна катастрофа.... Странни дейности, очевидно насочени към "оневиняване" на фирма Трейси заради асфалта-пързалка с пълнеж тебешир. Старнни заключения за "солидна основа" докато видяхме на видео няколко дупки в още неприетия от държавата пътен участък, където колите преминаваха дупките в отсрещната лента... Не се коментира нищо за даване на държавата на Прокуратурата заради неправилен проект на пътя и пълно абдикиране от функциите по обезопасяване на пътя...

при толкова загинали, попа е задължителен.

НЕ СИ СПОМНЯМ, ДАЛИ НАПРАВИХА НОВ МОСТ В БЯЛА, КОГАТО ПАДНА РЕЙС, И УБИ 19 ЧОВЕКА !!!!

PEYTSCH

Мантинелата и едва след нея да са бордюра и плочките....

Щом не е до София няма да се направи. Комплексарщната съсипа страната. Друг е въпросът, че в равнината се строи по-лесно и се кара по-удобно. Няма как да караш из планинските завои като на равното.

"След дъжд качулка" - заради корумпирата администрация, която е приела този обект и си е взела паричките, за да си затвори алчните очички, загинаха толкова много невинни хора. Тъй като за тях няма съд, ще ги съди Господ ! Рано или късно ще си получат заслуженотто....

Е, кога толкова бързо бе?!? Пак през куп за грош...

Я да вземеш и да оближеш насраният Гъз на глупавият ти госодар борисофф,ще ви еба путката майчина и на двамата

Като го преасфалтираха дали направиха отводняване??дали помогнаха да не се влиза в насрещното на калпавия завой??? Поредното замитане на следи а хората нека си теглят теглото че ги траят..

"Преасфалтиран е участъкът " - пак ли със варовик. Или няк-ва друга гадост. Нещо изпитания, резултати. Искам да ги видя публично изложени. Гаранционен срок и кой носи отговорност - най малко 3 министри + вицепремиер. При следващия инцидент на кой му режат главата. На тоя който реже лентичките.

Счупиха отново крака на Топала, гипсираха го, след сваляне на гипса пак си остана топал! Със злато да го покрияг пътя няма да стане по безопасен; АМА ЩЕ Е ЗЛАТЕН -нали! Утре ще продължат да го позлатяват нито по -прав, нито по бърз, нито по удобен и безопасен. Това ще е нова кръпка на скъсани гащи. Като прословутата магистрала Хемус -в основата на която е свършената работа на дунавският валия Мидхад през 1863 година; при което цялият скелет на пътищата на Съвременна България е построена пак от него и то само за 3 (ТРИ) години

народа го е казал: "ПРЕМЕНИЛ СЕ АЛИЯ, ПОГЛЕДНАЛ СЕ -ПАК В ТИЯ!" Все закърпена работа, нищо че е тесен и крив -та се пука по шевовете; " НОВ ПЪТ" в тези канари!

Къв дъжд, каква качулка. Ти глей скоро какъв порой ще настъпи....

Ей, много бързо бе. После да няма бързата работа - срам за майстора.