Правят велоалеи по столичния "Тодор Каблешков" като в Копенхаген
Започна разширението на булеварда, което ще се осигури директна връзка от "България" до "Симеоновско шосе"
Обратно в новинатаКоментари - Правят велоалеи по столичния "Тодор Каблешков" като в Копенхаген | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Очакваме (нерегистриран)
и много туристи от Копенхаген. Ще си откарат велосипеди, ще поспортуват след пандемията, ще си отпият на воля. Въобще ще се почувстват българското гостоприемство. Само да отворят границите и да приключат с ремонтите на ремонтите. Ухааа !
ggg (нерегистриран)
За какво са ни? Първо оправете дупките по улиците. По паветата в центъра и с танк не може да се мине така друса.
БХ Методиев Бориславов (нерегистриран)
Йофа ,първо направете тротоари по съседната улица "Иван Сусанин" ... Йофа,ти си истинска самоковска МУРКА!!!
Bandit (нерегистриран)
Дори и да се случи както е по проект, което се съмнявам ще води от никъде до никъде. Промотират го от бул. България до Симеоновско от години, но ако някога стигне ще е около 3 години след като земляните са колонизирали Марс!
... (нерегистриран)
Не харесвам герб, но това е хубав проект. Дано изпълнението им се получи.
Hajmana (нерегистриран)
Проекта, всъщност е от около 50г. Правен е още по комунизма. Сега правят нещо с форма на пясъчен часовник- 300м. широко, после 3км. тясно. За чий "х" не продължиха от "Бъкстон" към бул. "България" е пълна мистерия...
Зоро (нерегистриран)
Трябва да си мазохист (или да караш велосипеда с противогаз, което си е същото) за да караш по най-натоварените булеварди. А велосипедистите явно не са, щом велоалеите на пътното платно са почти празни. Отделно се стеснява пътното платно и трафикът става още по-зле. Поредната PR акция...
- (нерегистриран)
За пример - защо стесниха бул. България около Александровска? Направиха бус-лента, което евентуално е добра идея, но защо не стесниха и без това неизползвания тротоар, за да направят още една лента за колите? Сигурно някой псевдо-еколог ще възроптае срещу това, но колите ще отделят много по-малко газове ако се движат с правилната скорост, а не да спират, и после на първа за 5 метра - това е най-лошия режим на двигателя. Недомислици, работа на парче...
+ (нерегистриран)
Ха-ха :) Каквито сме си ги избрали, ще трябва да си ги харесваме :0 Честито на печелившите (потърпевшите)!
nonsense (нерегистриран)
Едно време имаше такава специалност в МЕИ-то... Учеха как да направят трафика оптимален, а сега само светофари през 50-100 м и пешеходни пътеки. Толкова ли е сложно, бре, "упрапляващи"? Направете подлези и надлези вместо да спирате движението. Направете места за нормално паркиране, вместо да излизате с тъпите номера "Гражданите искат зелена/синя зона". Направете колкото може повече кръгови кръстовища, вместо сегашните недомислици. За пример - току-що пуснатото отклонение към Люлин през кръговото за Суходол и Банкя. Какво е това безумие - да се направи завой под прав ъгъл насред полето, и после да се убива скоростта на 20 км/ч. Място ли нямаше???
Радев (нерегистриран)
Направете улици в Манастирски ливади. Очаквам още от нашето село септември месец. Децата си ги караме с колите. Колелото е на село, да ходим до оремага и по някога до гробищата.
Хмм (нерегистриран)
"Колелото е на село, да ходим до оремага и по някога до гробищата. " Абе Ганьо колелото е основния транспорт на най-развитите градове в ствета, като например Амстердам - град колкото София, който има 3 пъти по-голяма икономика цялата ни държава взета заедно...
Ми обясни (нерегистриран)
Им, но няма как да те разберат. Друго си е гъзарското на четири колела и надут силикон. Кака върти кавали, а не педали.
Антон (нерегистриран)
И ще го напълнят със светофари през 100 метра, а след като ще има трамвайни трасе, колите ще спират и заради хората, които трябва да пресичат, общо взето никаква мисъл, поредния булевард задръстен от трафик спри тръгни
Мене (нерегистриран)
У Кошенхаген почти понулиците коли нема, цялата инфраструктура, ламдшафт и градска среда е направена с цел каране на велоспипед. Така, че спококно нема да е като в Копенхахен
Аз (нерегистриран)
Важно е от "Луи Айер", през бул. "Черни връх" до бул. "Симеоновско шосе" сигурно ще го правят 5 години.
Един Българин (нерегистриран)
Кръстовища на две нива трябва и да се помисли за велоалеите да не се влиза в подлез с бабки, защото много пада скоростта и губим ценно време. Да сложат камери ба всички сроянки за колела и милицията да не се занимава с КПП и как да ти вземат 20лв за забравени фарове или настъпена осева, а да разбива складовете за колела на черно. Ако полицията си върши работата, а не излиза само за пари за шефа ще стимулираме и туризма.
:) (нерегистриран)
На 2-3 нива, плюс кръгови, и ще се оправят нещата... И най-вече да не откриваме топлата вода за пореден път - вече е направено на много места по света
Палма (нерегистриран)
Когато станат готови тогава да се се похвалят, още първа копка няма а искат овации. Егати наглеците
Мдаа... (нерегистриран)
добра идея, но нека да отбележим че за велосипеди връзката е дирекна и сега, а за коли ( че и разширена) няма опастност да стане освен ако не съборят неколко блока около зоопарка или не прокопаят тунел...
Ha (нерегистриран)
А защо велоалеите трябва да са покрай големите булеварди!? Там не се диша. Мръсотия и гаден въздух. Нито е полезно да дишаш там, нито е приятно. Що не ги пуснат покрай някои малки улички поне да не се трови човек, като е решил да спортува.
Руиз (нерегистриран)
Дирът ми направи номер и сега довършвам ковентара. Това, че ще бъде като в Копенхаген, ми звучи мсе едно ще построим катедрала както в Рим.
jingiby
Тъжно е като гледам пустите велоалеи из София. Ясне е, че се правят едни наши хора да вземат едни пари, но е грехота да се хвърлят едни пари на вятъра. Още повече, че задръстванията се увеличават, понеже често велоалеите отнемат част от уличното платно...
А бе фууундукова (нерегистриран)
Защо почваш ремонт на вече ремонтирани през 2008г.части от бъдещия ринг, които и в момента са си добре? Почни реконструкцията не ДО луи аер, , а СЛЕД луи аер, където каблешкое е една алея, Ама де акъл в селянката от самоков, тая на две магарета сламата не може да раздели!
Гост (нерегистриран)
Незнам кой е селянин ама не си прав . Булеварда не е ремонтиран повече от десет години. Той трябва да стане като участъка които е между бул.цар Борис и Дж. Баучър . И сегашното е разширение не разваляне на сегашното трасе .
3.1415 (нерегистриран)
Това за двете нива е ясно. Нищо няма да помогне, само залудо ще се дадат едни пари. Защото и напречните улици ще бъдат на 3 ниво. Има ли някой в Столична Община , който да мисли на нормално ниво?
Руиз (нерегистриран)
Живял съм на "Тодор Каблешков". Б еспокойна улица. Карал съм велисопед "Балкан" и си свирках. Сега е нещо ужасно. Не живея вече там, но като гледам ужаса и си мисля, ще има ли закрити паркинги, облекчено движение или по бугарски ще става все по адски. А това ч ч еще бъде като в Копенхаген, ми звучи все едно
Грейс (нерегистриран)
Продължавайте да прийждате към София и 10лентови булеварди да направят пак ще се дръстите. Ама Вие за това мечтархте като гледах те колоните в САЩ нали демократи?
Прозт (нерегистриран)
И 20 платна да го направите, когато има сфетофари през 100 метра няма никакъв смисъл да го разширявате.
Фен (нерегистриран)
Някой ден дано направят пресичането на Каблешков с бул. България на две нива, много задръстено стана и ще става. Пък хората над 50, които са мнозинство, много ще се радват на велоалеите... Сигурно ще отпушат автомобилния трафик, щом това е целта.
1234 (нерегистриран)
Е само за тези хора се мисли и колела ще ги научим да карат
аха, сигурно; (нерегистриран)
особено зимата
Е (нерегистриран)
Ами аз съм на 54 и само с колело се придвижвам, вкл. и през зимата. Ако и вие опитате, ще разберете, че е много тонизиращо.
zzzzzzzzzzzzz (нерегистриран)
Абсолютно ненужно. Там има по 2 ленти в двете посоки. в кварталите има улици , които приличат на лунен пейзаж. Скапан самоковски боклук.
Гост (нерегистриран)
И къде в този участък има по две платна в посока . А за вътрешните улици трябва да попитате строителите които ги използват с тежка техника дали ги въстановяват след това .
НАЙ
Амбициозен американски експеримент тече във войната в Украйна
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
Задържаха един от най-богатите хора в руските структури в сферата на сигурността
Замахване с чадър и избиване на телефон: Бойко Рашков се ядоса на журналисти (видео)
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
Амбициозен американски експеримент тече във войната в Украйна
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
"Тренд": Над 9% разлика в подкрепата за ГЕРБ и ПП-ДБ след скандала с митниците, трети - ДПС