Коментари - Правят велоалеи по столичния "Тодор Каблешков" като в Копенхаген | dnes.dir.bg
назад

Правят велоалеи по столичния "Тодор Каблешков" като в Копенхаген

Започна разширението на булеварда, което ще се осигури директна връзка от "България" до "Симеоновско шосе"

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Правят велоалеи по столичния "Тодор Каблешков" като в Копенхаген | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

и много туристи от Копенхаген. Ще си откарат велосипеди, ще поспортуват след пандемията, ще си отпият на воля. Въобще ще се почувстват българското гостоприемство. Само да отворят границите и да приключат с ремонтите на ремонтите. Ухааа !

За какво са ни? Първо оправете дупките по улиците. По паветата в центъра и с танк не може да се мине така друса.

Йофа ,първо направете тротоари по съседната улица "Иван Сусанин" ... Йофа,ти си истинска самоковска МУРКА!!!

Дори и да се случи както е по проект, което се съмнявам ще води от никъде до никъде. Промотират го от бул. България до Симеоновско от години, но ако някога стигне ще е около 3 години след като земляните са колонизирали Марс!

Не харесвам герб, но това е хубав проект. Дано изпълнението им се получи.

Проекта, всъщност е от около 50г. Правен е още по комунизма. Сега правят нещо с форма на пясъчен часовник- 300м. широко, после 3км. тясно. За чий "х" не продължиха от "Бъкстон" към бул. "България" е пълна мистерия...

Трябва да си мазохист (или да караш велосипеда с противогаз, което си е същото) за да караш по най-натоварените булеварди. А велосипедистите явно не са, щом велоалеите на пътното платно са почти празни. Отделно се стеснява пътното платно и трафикът става още по-зле. Поредната PR акция...

За пример - защо стесниха бул. България около Александровска? Направиха бус-лента, което евентуално е добра идея, но защо не стесниха и без това неизползвания тротоар, за да направят още една лента за колите? Сигурно някой псевдо-еколог ще възроптае срещу това, но колите ще отделят много по-малко газове ако се движат с правилната скорост, а не да спират, и после на първа за 5 метра - това е най-лошия режим на двигателя. Недомислици, работа на парче...

Ха-ха :) Каквито сме си ги избрали, ще трябва да си ги харесваме :0 Честито на печелившите (потърпевшите)!

Едно време имаше такава специалност в МЕИ-то... Учеха как да направят трафика оптимален, а сега само светофари през 50-100 м и пешеходни пътеки. Толкова ли е сложно, бре, "упрапляващи"? Направете подлези и надлези вместо да спирате движението. Направете места за нормално паркиране, вместо да излизате с тъпите номера "Гражданите искат зелена/синя зона". Направете колкото може повече кръгови кръстовища, вместо сегашните недомислици. За пример - току-що пуснатото отклонение към Люлин през кръговото за Суходол и Банкя. Какво е това безумие - да се направи завой под прав ъгъл насред полето, и после да се убива скоростта на 20 км/ч. Място ли нямаше???

Направете улици в Манастирски ливади. Очаквам още от нашето село септември месец. Децата си ги караме с колите. Колелото е на село, да ходим до оремага и по някога до гробищата.

"Колелото е на село, да ходим до оремага и по някога до гробищата. " Абе Ганьо колелото е основния транспорт на най-развитите градове в ствета, като например Амстердам - град колкото София, който има 3 пъти по-голяма икономика цялата ни държава взета заедно...

Им, но няма как да те разберат. Друго си е гъзарското на четири колела и надут силикон. Кака върти кавали, а не педали.

И ще го напълнят със светофари през 100 метра, а след като ще има трамвайни трасе, колите ще спират и заради хората, които трябва да пресичат, общо взето никаква мисъл, поредния булевард задръстен от трафик спри тръгни

У Кошенхаген почти понулиците коли нема, цялата инфраструктура, ламдшафт и градска среда е направена с цел каране на велоспипед. Така, че спококно нема да е като в Копенхахен

Важно е от "Луи Айер", през бул. "Черни връх" до бул. "Симеоновско шосе" сигурно ще го правят 5 години.

Кръстовища на две нива трябва и да се помисли за велоалеите да не се влиза в подлез с бабки, защото много пада скоростта и губим ценно време. Да сложат камери ба всички сроянки за колела и милицията да не се занимава с КПП и как да ти вземат 20лв за забравени фарове или настъпена осева, а да разбива складовете за колела на черно. Ако полицията си върши работата, а не излиза само за пари за шефа ще стимулираме и туризма.

На 2-3 нива, плюс кръгови, и ще се оправят нещата... И най-вече да не откриваме топлата вода за пореден път - вече е направено на много места по света

Когато станат готови тогава да се се похвалят, още първа копка няма а искат овации. Егати наглеците

добра идея, но нека да отбележим че за велосипеди връзката е дирекна и сега, а за коли ( че и разширена) няма опастност да стане освен ако не съборят неколко блока около зоопарка или не прокопаят тунел...

А защо велоалеите трябва да са покрай големите булеварди!? Там не се диша. Мръсотия и гаден въздух. Нито е полезно да дишаш там, нито е приятно. Що не ги пуснат покрай някои малки улички поне да не се трови човек, като е решил да спортува.

Дирът ми направи номер и сега довършвам ковентара. Това, че ще бъде като в Копенхаген, ми звучи мсе едно ще построим катедрала както в Рим.

jingiby

Тъжно е като гледам пустите велоалеи из София. Ясне е, че се правят едни наши хора да вземат едни пари, но е грехота да се хвърлят едни пари на вятъра. Още повече, че задръстванията се увеличават, понеже често велоалеите отнемат част от уличното платно...

Защо почваш ремонт на вече ремонтирани през 2008г.части от бъдещия ринг, които и в момента са си добре? Почни реконструкцията не ДО луи аер, , а СЛЕД луи аер, където каблешкое е една алея, Ама де акъл в селянката от самоков, тая на две магарета сламата не може да раздели!

Незнам кой е селянин ама не си прав . Булеварда не е ремонтиран повече от десет години. Той трябва да стане като участъка които е между бул.цар Борис и Дж. Баучър . И сегашното е разширение не разваляне на сегашното трасе .

Това за двете нива е ясно. Нищо няма да помогне, само залудо ще се дадат едни пари. Защото и напречните улици ще бъдат на 3 ниво. Има ли някой в Столична Община , който да мисли на нормално ниво?

Живял съм на "Тодор Каблешков". Б еспокойна улица. Карал съм велисопед "Балкан" и си свирках. Сега е нещо ужасно. Не живея вече там, но като гледам ужаса и си мисля, ще има ли закрити паркинги, облекчено движение или по бугарски ще става все по адски. А това ч ч еще бъде като в Копенхаген, ми звучи все едно

Продължавайте да прийждате към София и 10лентови булеварди да направят пак ще се дръстите. Ама Вие за това мечтархте като гледах те колоните в САЩ нали демократи?

И 20 платна да го направите, когато има сфетофари през 100 метра няма никакъв смисъл да го разширявате.

Някой ден дано направят пресичането на Каблешков с бул. България на две нива, много задръстено стана и ще става. Пък хората над 50, които са мнозинство, много ще се радват на велоалеите... Сигурно ще отпушат автомобилния трафик, щом това е целта.

Е само за тези хора се мисли и колела ще ги научим да карат

особено зимата

Ами аз съм на 54 и само с колело се придвижвам, вкл. и през зимата. Ако и вие опитате, ще разберете, че е много тонизиращо.

Абсолютно ненужно. Там има по 2 ленти в двете посоки. в кварталите има улици , които приличат на лунен пейзаж. Скапан самоковски боклук.

И къде в този участък има по две платна в посока . А за вътрешните улици трябва да попитате строителите които ги използват с тежка техника дали ги въстановяват след това .