Коментари - Пожарът във влака София - Варна: инцидент или системна грешка? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тиквата няма ли да каже, да поеме отговорност защо 12 години това не е било направено?

Изхода за кенефа Булгаристана е закриване на БДЖ доказан провал за 30 години и даване на концесия на Дойче Бан.

Наскоро пътувах до Шумен по същата линия. Вратата на електрическото табло беше отворена защото не беше заключена. Гара Шумен е полуразвалина, доколкото съм чел от десетилетие се канят да я ремонтират.Дори и в спалните вагони в чешмите няма вода,за тоалетните не искам да си спомня. Железницата е доказано най- евтиният и удобен транспорт а България има много добра железопътна мрежа която е в лошо състояние. Грешка е да се залага на транспорта с раздрънкани автобуси втора ръка по разпадащи се скоро след построяването си магистрали защото някои хора не признават друг транспорт освен джипа.

БДЖ са пълна трагедия. Не само вагоните. Август месец пътувах с подобен влак, нощен, София -Варна. ! Първа класа ! Вагона от преди 40г, плюша на седалките изтъркан, мазен готов за пожар. Прозореца, не затваряем, постоянно падащ, тракащ. Чистотата вътре в купето и в кенефа не е за дискутиране. Чудно, толкова години ДЕМОКРАЦИЯ и КАПИТАЛИЗЪМ пътниците не се научиха да пътуват там за където имат билети. Нахлуват като говеда и сядат навсякъде, а н-к влака даже ги поощрява и настанява в Първа класа без съответния билет ! По-добре закрийте тая бездънна каца в която години наред наливате нахалост народни пари. И качете веднъж 240-те разбойника + дипломатическия корпус на този влак СТРЕЛА.

от тая тъпа пропаганда само става ясно че палежа е умишлен и е с цел да се обявят нови конкурси за харчене на средства и усвочване по начин който си знаем... нищо ново

Няма да се учудя ако някои части са записани че са смени а не са, за да се открадне нещо. В БДЖ така правят ремонти имаше и репортажи по този повод, дали е прсутановено този вид ремонт не се знае.

Меди Доганов за пожарите на влакове!

Най-добре да ликвидират БДЖ, щом за нищо не ставате. Не ви е ли срам?

- Сър, каква е разликата между циганския катин и влак през Северозапада, Сър? - Джон, в циганския катун има повече българи!

И да няма леснозапалими материали в конструкциата на вагона, за 40 години експлоатация, на различни места се натрупва прах, влакна, масла и други горими вещества! На мен така ми се запали 20-годишната пералня!

1-2 туби крадена нафта орбъщат цялата концепция за негоримост.

Питайте Бойко! Той има опит... по негово време що влакове изгоряха, само и само да докопа товарни превози... и ей го сега пак.. върна се и БДЖ-то пак гори! Вероятно и аверите му с автобусните превози нищо не знаят по темата... Чиста случайност!

Влаковете в Испания развиват 315км/ч и в момента има билети Мадрид-Бараселона 14 евро с влак AVE скорост 313км/чна за по 11 Евро има за Аликанте и тн и тн. В България влаковете горят ето това всичко това е облика на ограбената и изостанала в 60 те години на миналия век България.

през 60-те не е било толкова зле!

Влаковете нарочно не ги поддържат и не купуват нови за да насочват пътници по междуградските автобусни линии. Това са финансовите интереси на ГЕРБ, те не си мръднаха пръста да оправят железниците толкова години.