17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А там нямаше ли нещо за производство на военна продукция?

когато корупцията на всички нива вече е норма. Нито има ресурс нито останал свестен управленски потенцшал за да се направи нещо свястно.

се как ни приеха в ЕС като влаковете и в Индия са по-добре от нашите. Срам за България, срам и за ЕС.

съкращават проверител спирачна система, навярно с оправдание на някаква статистика показваща брой безаварийно, от начална до крайна гара, придвижили се пасажерски влакове за примерно месец\тримесечие\полугодие; от интернет снимкИли филмчета се виждат насядали човеци по покриви (надявам се само там, по общоразбираеми причини, където липсва токоподаваща жица за локомотивен пантограф над ос жп коловоз) на индийски вагони с прозорци, ама там са 1 милиард население, китайците и още толкова (според уикипедия сайта :) щом няма паника почти всеки проблем бива разрешен без ранен\починал човек, живи и здрави

към преден ми коментар: китайците и те са 1 милиард според уикипедия сайта, не, не може да бъде ,,изцеден" колкото може повече редовия бачкатор :( а попитаха ли жп шофьора п -равилна -озиция е избрал на жп ,,скоростен лост" (т. е. контролера - прилично на около 1\3 от автомобилен волан устройство ползвано за ускоряване на локомотивната скорост) , или след като са потеглили от Карнобат, където е отклонение за Лозарево, са се успокоили че пред тях няма ни едно жп кръстовище, а може би и леко реално са закъснели в предварително писмено дадено им разписание и са избрали неподходяща за терена скорост, живи и здрави

Ама то това новина ли е? Ако не се запали влак, тогава е новина в България... На 70 години ли са вагоните? Или повече

Боже, Докарай ме Жив!

толкова са бързи че се палят от триенето с въздуха...

Най-вероятно е саботаж с цел създаване на напрежение и дискредитиране на успехите на българското правителство!

1000%

Да живее СССР. Тогава слушахме такива оправдания.

в шеговития кръг: СССР Съюз на Своеобразно Свободомислещите Републики

Така се почернява на море. Като те кара БДЖ.

ако износен, без никакъв катализатор, нафтов локомотив тегли вагони - напълно възможно е пасажерските лица, особено в жп тунел да почернеят; от Карнобат до Бургас по заповед на бдж- централата (по софийска ул. Иван Вазов - 3, м\у Народен театър и ул. Раковска) влак София 16:35 - Искър - Копривщица - Карлово - Бургас 22:07 е длъжен да ,,вземе" 62 км от Карнобат до Бургас за 36 минути, като съгласно разписание спре само за минута в Айтос, живи и здрави

че то ако не умре някой все едно влак не е пътувал! Смешници!