Коментари - Пострадалият машинист на влака, ударил се в скала край Клисура, е в добро състояние | dnes.dir.bg

Коментари - Пострадалият машинист на влака, ударил се в скала край Клисура, е в добро състояние | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Бах я спирачката дето трябва да я натискам до последно. А във филмите всеки пътник я дърпа само веднъж и всички са на земята.

Поздравявам Дир.бг за приложената снимка и репортажа!

Е как е в добро състояние , като помощникът му без да е пострадал не знае на коя планета е?

Ама тия верно пребоядисали и влака.

Да завие към скалите.Проба за алкохол и деога

Ни по шосе, ни по жп линия да се движиш в Бг-то.

влак хамелеон, според редактор калинка де!

Само със каручка..ма и там не е сигурно ..щото някои мангал със БМВ .или някъв дилър със Порше може да те отнесе..така ,че препоръчвам на всички българи да си стоят покрай камината .че декемри е най опасен..

безопасно да се пътува с БДЖ.

Машиншста и длъжен да следи състоянието на релсите и обстановката около тях. Отговорността му е голяма, заради скъпата техника и стотиците пътници във вагоните. Локомотива разполага с камери. Да се провери дали навреме е видял препятствието и дали е задействал блокажа на спирачките или само е намалил скоростта, защото ако е дръпнал блокажа на цялата композиция тогава щеше да има десетки пострадали хора по вагоните, но влака е щал да спре и да се предотврати удара в скалата, което можеше да доведе до дерайлиране на влака, обърнати вагони и много смъртни случаи при пътниците.

Много диванни специлисти се изказват. Да ви светна, че първия машинист (или помощника, ако е поел управлението) са длъжни през около 30 секунди да натискат бутон, иначе звучи аларма и ако няма реакция, влакът спира сам. Истината е, че октакто дойде "демокрацията", железниците умишлено се водят към фалит за сметка на други видове транспорт. Раздробиха поддръжката, превоза на пътници, товари и съсипаха каквото можеше да се съсипе. Колко от вас са виждали канторени инспекотри да вървят по линията? По времето на омразния соц на един кантонер се падаха 10 км - по 5 в посока, който беше задължен да обхожда. Всички имаха радиостанция и сигнализираха при проблем. Сега поддръжката на пътя явно е поверена на компютри и камери (ако парите не са откраднати).

Не знам кой какво прави, но трошат все държавно имущество. В случая ново. Падат самолети, блъскат се влакове, трошат се полицейски автомобили. И все са необучени. Абе за какво учат тези хора? Да се разписват на ведомости ли?

Бракувахме още един сименсовоз.... 50/50 щета.... Само не разбрахме - кой Хан отиде по дяволите!

И какво общо има СОЦ-а със състоянието на ЖП-то сега? Ами общото е че същите соЦиалисти които тогава съсипваха държавата я съсипват и сега! А такива като теб плачат за тогава, а не вземат да обхождат релсите по 5км в посока! Значи кати ви махнат тоягата от гърба и заповате само да крадете??? Защо така? Защо по-СОЦа всички машинисти караха дизели, ама иначе много знаете......

Аз и баща ми сме невинни този път! По това време бях на снимки за нов филм, който по ирония на съдбата се развиваше във влак, затрупан от отломки... Де да знаехме какъв декор имате, да бехме дошли там - хем евтино, хем автентично и без промени. Само пускай камерата и снимай, снимай.... Алоха!