Порше първи се отказва от дизела в Германия

Порше (Porsche) окончателно се отказва от дизела и така ще стане първият германски производител на автомобили, решил се на тази стъпка

Обратно в новината

Коментари - Порше първи се отказва от дизела в Германия | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Той и Фердинанд Порше е правил автомобили по поръчка на Хитлер.

А дали е имал вариант да му откаже ?!

Сега дизелите ще кацнат в България. Гаранция!

От оня ден почнаха дизелите нищо няма да им струва да ги премахнат.

Тия са се побъркали. Най ефективиния е дизеловия двигател. Но така е който слуша Америка така се случва!

Тойота вече спря дизелите при РАВ4 и там хака само бензин или хибрид, но при Лендкрюзърите още не може да замени дизелите.

Тъкмо се научиха и сега ги махат явно им е трудно. Cayenne беше само бензинов едно време а сега повече дизели имат какво са се вторачили не знам но си карам а4 3.0 дизел и си свиркам :)

"Дизеловите коли са заплашени да бъдат забранени от редица германски града заради замърсяването, което причиняват." Като сте загрижени за замътсяването първо забранете дизеловите двигатели за тежко товарните камиони, кораби и локомотиви.

Популизъм... 1.5 дизел замърсява много по малко от 4 литра бензин...

Малцина знаеха За порше дизел. Чували , но не виждали. Кара го един дебелак. Дизела не замърсява, а тъпака, който кара.

отказаха се след като изровиха света.. лицемери

По принцип , Порше дизел звучи абсолютно несериозно .

В момента карам Тойота Аурис хибрид.....Отвратителен автомобил!!!

Тази есен и излизащите през следващата година най-нови дизели са и ще бъдат по-екологични от бензина.

Абе не съм много сигурен дали един дизелов двигател, който гори 4-5 литра на извънградско, наистина замърсява повече от бензиновия му еквивалент, който гори 7-8 литра. Ама щом умните глави казват, че е така, приемем, че е така. Не знам обаче какво правим с големите кораби, които пренасят товари по цял свят и основно са с дизелови двигатели. Също и с дизеловите локомотиви, камиони и т.н. Електрическите двигатели са стъпка в правилната посока, но производството на електричество все още идва основно от ТЕЦ-ове. Какво правим в тези насоки?

Казва си го човека в прав текст : взимат дизели от VW ( на цена vw!!)и продават на БАЛАМУРНЯЦИТЕ ДИЗЕЛОВИ КАМИОНИ ( каийени , панамери и др.) на ЦЕНА ПОРШЕ !!! На скоро стана ясно , че Порше печели от автомобил по 37 000 лева ( МБ и БМВ само по 6000 лв.) Може би и традиционните клиенти на марката са се усетили , че плащат по цени на ПОРШЕ но получават дизелов VW

Спирането и замяната на дизелите няма да стане скоро. Това са журналистически глупости и популизми. Най-големите замърсители са САЩ и Китай. Да вземат да си намалят кубиците и конските сили. Влакове на бензин няма да има, камиони на бензин няма да има, строителна техника на бензин няма да има. И най-новите модели на немските и френските производители включват дизел. Дизела е силно залегнал в европейскта автомобилна индистрия и е един от основните и добри двигатели при немците и французите. Това, което несъмнено трябва да се направи, е да се забрани на коли без катализатори или с технологично остарели катализатори, да се движат, независимо дали става въпрос за бензин или дизел. При хибридите и електрическите автомобили има също редица проблеми. Няма инфраструктура за зареждане. Няма достъпни части на добри цени за подмяна. При втора ръка батериите вече са за смяна, а тяхната цена е огромна. И разбира се, по тях все още е трудно/невъзможно да се работи в кварталния сервиз. Всичко е свързано с пари. Предполагам иначе никой няма да възрази да шофира Тесла. Но в България има може би само една регистрирана...

Малко информация за любителите на трактори: Дизеловият двигател е измислен и създаден за трактори и други тежко натоварени превозни средства, а бензиновият е създаден за автомобили!!! Помислете си и ми напишете , има ли в F1 двигатели работещи с тракторно гориво??? Имали мотор с дизелово гориво???? Пък за кораби не ми пишете, защото проявявате висша степен на некомпетентност, те се движат с леко или тежко корабно гориво, което не е дизел!!! Знам, че много от вас си купуват, крадено леко корабно и си карат тракторите, които считат за автомобили с такова, но първо си скапват горивните системи, второ замърсяват повече, защото и наличието на сяра е по-високо от колкото на дизела!!! Ама сте тъпи за да разберете това, което съм ви написал!!!

Теслите са по няколко в по-големите градове!!! Инфраструктура за зареждане се изгражда, ама не може като дизела да се кради от камиони, ПСТ, локомотиви, лекото корабно гориво крадено от пристанищата също го ползвате като дизел!!! Нещо, май ти пречи да преминеш на бензин или електроенергия, да ни си шофьор или машинист на маневрен локомотив???

Електроенергията в България се краде, ако не знаеш.

То електроенергия се краде, но не толкова, колкото дизел от камиони и ПСМ, пък колко се краде от маневрени локомотиви и от цистерните разположени на жП вагони и горивовози, а от пристанищата!!! Само да попитам, имали машинист, който да не кара дизелов автомобил??? А защо карат само такива???

Не само а всички други навтови печки

Не помня мястото но в Германия докато пътувам по аутобана минавах няколко пъти покрай един огромен завод с такива громно комини че сигурно вътре в комина ще се поберат всичките ни тецове и аеца в едно. Бълват такива пушеци че се виждат от десетки километри далечина /и комините и пушека/. На тях никой не им прави забележка но мислят за спиране на дизелите , има си и там двоен стандарт като навсякъде.

Електромобилите са най-голямата измама на века! 1) Електричеството е основно мръсно производство; 2) Производството е едно от най-мръсните производства в света! Производството на един комплект акумолаторни батерии на електроавтомобил замърсява повече отколкото, конвенционална кола за 300К километра. 3) Елетромобилите само местят замърсяването (остава тама където се правят батериите) ОТдавна има по-екологични двигатели и това са метановите! Метан се произвежда от буквално от всичко, което гние и не замърсява (само CO2). Ама гледам не ги рекламират много метановите двигатели... Ерго всичко е популизъм и реклама......

Електромобилите са най-голямата измама на века! 1) Електричеството е основно мръсно производство; 2) Производството е едно от най-мръсните производства в света! Производството на един комплект акумолаторни батерии на електроавтомобил замърсява повече отколкото, конвенционална кола за 300К километра. 3) Елетромобилите само местят замърсяването (остава тама където се правят батериите) ОТдавна има по-екологични двигатели и това са метановите! Метан се произвежда от буквално от всичко, което гние и не замърсява (само CO2). Ама гледам не ги рекламират много метановите двигатели... Дизелови двигатели с Add Blue отговарят на Евро 6 и няма никаква причина да се забраняват. Ерго всичко е популизъм и реклама. Дигнали са мерника на Дизела, после ще са турбинираните бензини. Азотните окисе се произвеждат от ТУРБИМИРАНИ двигатели където се вкарава въздух под високо налягане (въздуха е основно азот) и температура.

Глупост до глупост си натряскал, троле.

Глупости на търкалета.

Малко си неграмотен, ама пък не се занимаваш с дребни теми, а направо с 'измамите на века'..

Да те светна защо са толкова големи тези комини - ами защото не са комини, а охладителни кули. Това, което излиза отгоре е пара.

Добре де, ти не се ли сещаш защо ползват кораби? Ами защото е най евтино. Защо е най евтино? Ами защото харчи най малко гориво за най много преносен товар. Та какво викаш да ги правим тях след като всички други видове транспорт са по скъпи и неефективни?

"Най-големите замърсители са САЩ и Китай. Да вземат да си намалят кубиците и конските сили." в САЩ данъка на бензина е $ 0.30 - 1.00/ gallon (3.87/ литър) защо ми е малка кола като може голяма или SUV? най-еко е колело... xe xe

"Най-големите замърсители са САЩ и Китай. Да вземат да си намалят кубиците и конските сили." в САЩ данъка на бензина е $ 0.30 - 1.00/ gallon (3.87/ литър) защо ми е малка кола като може голяма или SUV? най-еко е колело... xe xe