Почти 90 г. по-късно една от най-големите мистерии в авиацията може би е разкрита
Изследователски екип твърди, че е открил останките от самолета на Амелия Еърхарт
Обратно в новинатаКоментари - Почти 90 г. по-късно една от най-големите мистерии в авиацията може би е разкрита | Днес.dir.bg
Коментари
Не че нещо, ама профила на крилете на този самолет не е същия като на Lockheed 10-E Electra...
Най-голямата мистерия е глупостта на авантюриста Някаи биха казали, че е дърпала оня за опашката, други, че е намерила, каквото е гонила.Имала е и предишен инцидент,който не я е спрял, за разлика от последния.
Какъв е изводът: ако се отдадеш на готвенето на мусака, а не на глупавите авантюри от слободия, по-вероятно е да не лежиш на дъното на океана, а да си живееш спокойно и щастливо.
Имаше някаква теория, че цялата тая работа била разузнавателна мисия, чебяща да разучи силите на японците. Американцине уким знаели още преди началото на Втората световна че японците щели да ги атакуват.
Да хукнат да го търсят с подводница - бидон, управлявана с кормило от беемхикс и да им земат по 100000 долара!
прилича на по съвременен самолет, но да спуснат дрон и да се види отблизо, тогава ще могат да кажат точно какво е.
"Еърхарт, която е родена в Атчисън, Канзас, на 24 юли 1897 г., е авантюристка, която вижда първия си самолет на щатския панаир на Айова в Де Мойн през 1907 г., получава лиценза си за пилот през 1922 г. и става първата жена, прекосила Атлантическия океан по въздух през 1928 г., само година след знаменития самостоятелен полет на Чарлз Линдберг." Хубавите години на западното превъзходство в 101% от моралните и материалните постижения на човечеството...
Жалко е че така разсъждавате! Иманно заради такива "луди глави" и авантюри тогава, днес авиацията е толкова масов и безопасен транспорт.
Сто пъти го намират тоя самолет и всичките се оказват фалшиви. Докато не го извадят - не ми се вярва на сензации.
Така е! Светът е шарен. Има такива, които се трепят с ракети, самолети и подводници, а ние се питаме ЗАЩО? А има и такива, които изкарват ЦЕЛИЯ си живот на дивана в миризми и мазнотии. И едните и другите са щастливи и не можем да ги съдим.
От 100 неща, за които се сетиш, 60-70 ще объркаш... Лошото е когато объркаш нещо, което копираш... Иначе за сегашния си морал, те ще си платят по възможно най-болезнения начин, защото минаха точката, от която могат да се върнат назад... Традиционното семейство сключва брак пред свещеник, не в ритуална зала пред полузаспала нереализирана комсомолска секретарка...
Ами така е, в истинския живот не се случват сцени като на филм - как горивото свършва, няма никаква видимост, и изведнъж самолетът с вече спрели двигатели излиза от облака и вижда ясно острова, като глисирайки успява да кацне точно на плажа, под звуците на силна музика. Най-вероятно в момента на катастрофата не си е давала сметка, че ще стане "легенда", вдъхновение за феминизма, ще се пишат статии за нея столетие по-късно и че изчезването й ще е мистерия. Просто е била самотна, тотално ужасена и сигурно е съжалявала за дързостта си, мислела е, че е могла все пак да има дете и да работи спокойна и полезна научна работа, да живее шастливо още много години, вместо да се самоубие в голяма степен безсмислео . След това просто са паднали в океана и са загинали, толкова. Затова всички трябва да си даваме сметка за всичко това предварително, да обмисляме дали си заслужава. И ако поемаме риск, то поне да бъде за нещо, което има значение само по себе си. Така, ако се сбъднат рисковете и останем сами и ужасени, да сме спокойни, че така е правилно. Карането с 220 км/ч по магистралата не е такова нещо. Лигавенето с атв на Витоша не е такова нещо. Присъедняването към бой на футболни агитки не е такова нещо. Полетът на Еърхарт не е бил такова нещо, поне за мен. Всичко изброено, а и много други, е просто една дързост, възгордяване, суета и отхвърляне на естествените функции на човек.
Дрогарката Валентина - мосфильм - далечния изток...извън шегата, ако не бяха немските инженери, нямаше да има космос за сащ и ссср...и още чакаме видеото или снимките на гагарин от космоса...
Съмнявам се, че тази жени не си е давала сметка за рисковете, но просто те са сбъднали. Правила си е планове за бъдещето, но те не са се осъществили - какво толкова! Умряла е докато прави нещо което иска, без да има някакъв дълбок смисъл, но това си е нейно решение - така се прави, пък като умреш, голяма работа. Рискувала е само собствения си живот и не дължала на никого обяснение.
"Всичко изброено, а и много други, е просто една дързост, възгордяване, суета и отхвърляне на естествените функции на човек". Много интересна логика!!!! Кажете ми в коя "графа" поставяте пилотите на съвременните реактивни самолети? Повечето от тях притежават "недостатъците", които сте споменали. Означава ли че това, което правят е лишено от смисъл?
В различна степен може да бъде безсмислено, ако рискът допринася нещо ценно. Въпросът не е в реактивния самолет, а в цела, в това какво полезно иска да постигне. Ако е преди всичко его, не оправдава голям риск.
До 2024-01-31 15:46:45 Илиян (нерегистриран) Ако е успяла да приводни в управляем полет, а не се е разбила, падайки, загубила скорост и ударила се във водната повърхност с вероятно разрушаване при удара, би могло да се очаква самолетът да е останал цял. (може би да са се и възползвали от наличните спасителни средства, но не са успели да оцелеят докато ги намерят) Мен повече ме притеснява стреловидността на полукрилата. Нейният самолет е с прави полукрила, без стреловидност.
Стремеж и амбиция за такава обиколка на Земята би следвало да има капиталът, който произвежда самолети. За да покажат , че техния продукт е най-добър и после пари-прим от него. Човек да има такава мечта, само ще изглежда наивен в полза на капитала. Друг е случая разбира се, ако индивид или малък екип от талантливи ентусиасти сами си направят самолета. Това го разбирам. Постижението е самолета, технологията, а обиколката с него е само доказателството за качествата и възможностите му.
Голямата мистерия! Объркала курса, свършила горивото и се приводнила на дъното на океана. Има ли някакво значение точно къде? НЯМА!
Сонарния отпечатък не прилича на описания самолет. Фюзелажа и крилата са различни. Отпечатъка прилича на реактивен изтребител, от моделите в интервала време средата на 50-те до средата на 60-те от палубната авиация на САЩ.
А кво стана с батиШкафа, който гръмна преди половин година? Него няма ли да го откриват?
Видя се че крайните тапи са ок, но хартиената тръба (от въглерод каквото е и хартията) е на нано молекули станала
Червена Кучка лае от зори, а керванът си върви и от злобата голяма от устата капе пяна диагнозата е ясна кучката червена е просто бясна, а глутницата много гладна затова е толкоз гадна всеки умен туй го знай то не става само с лай! Да си русофил значи да подкрепяш КРАДЦИТЕ, УБИЙЦИТЕ, отровителите, Асад, да мразиш САЩ и Европа, да славиш Ленин, Сталин, комунизма и православието, КГБ, ЧК, ГРУ и Рамзан Кадиров. Пълна шизофрения. Русофилията е тежко психично заболяване. Практически е неизлечимо дори и с помощта на силни медикаменти и активно психиатрично лечение. Основния симптом е сляпата привързаност и преданост към Русия, при положение, че тази страна значително изостава от развития свят в икономическо, политическо, научно, техническо, духовно и културно отношение. ЕДИНСТВЕНИЯ НАЧИН ДА СЕ ОТЪРВЕШ ОТ РУСОФИЛА Е ДА МУ РЕЗНЕШ ТИКВАТА
Да, така е - не малък процент, а единици са хората като Еърхарт, на които дължим напредъка и откритията, но това не значи, че обикновенния човек, стъпил здраво на земята е втора ръка, напротив. Между другото, ти какво научно откритие си направил напоследък?
Абе какво "една от", направа НАЙ-ГОЛЯМАТА загадка В ИСТОРИЯТА НА АВИАЦИЯТА. ВСИЧКО се знае по минути, само не се знае къде точно се е гмурнал самолетът (което всъщнтост няма никакво значение) и това е "една от най-големите загадки". ДЕБИЛИ!