Тираджии на ”нокти”, карат ги да почиват на 3 седмици
Шофьори на тирове скочиха срещу предложение на МТИТ, което ги задължава да почиват задължително у дома след 3 седмичен курс.
Обратно в новинатаКоментари - Тираджии на ”нокти”, карат ги да почиват на 3 седмици | Днес.dir.bg
Коментари
Ебати разбирачите.....ха ха в момента съм на хотел.въобщи не ме интересува какво ще приемат...Босовете пак ще прецакат еу.да ме мислим ние,шофьорите....48 е .разкош
Нито един нормален тираджия не е против новите правила. Напротив - новите правила са в интерес на шофьорите и целят да прекратят нечовешката експлоатация на български и източноевропейските превозвачи и да се придаде човешки вид на тази професия. А нашите превозвачи нямат избор защото просто ще ги изритат от пазара в Западна Европа и ще могат да въртят само по Анадола.
Предложението на българският представител е на три месеца,връщане на камиона и водача за домуване. Физически и психически българските водачи толкова издържат.Ние подбиваме пазара с по ниско заплащане най вече на труда. По сме конкурентно способни. Затова Германия,Франция и Испания открито искат да ударят пазара на източно европейците. Естествено ние ще ударим западните фирми в други сфери,не в транспорта.Европейските директиви ги спазваме с изключение на квартирите за спане.Нашите водачи стават като едновремешните чергари.В колата и почивката и спането ,сексът,храненето.Само къпането и гледането на телевизия е по паркингите.В Англия много се държи така да се компилира курса например до Франция,че на втория ден водачът да е у дома.
А къде са АИКБ, великите защитници на българския бизнес? Явно този бранш не е от богоизбрани собственици.
Ми просто подготвят транспортните фирми за камиони с автопилоти. Очевидно че когато шофьора стане твърде скъп, собствениците на камиони с радост ще накупят автопилоти. Въпрос на 3-5 години само.
Мисля, че е важно тия от Еврокомисията да си ходят у дома и да не се връщат в нея повече.
достатачно пари изкарват щом Велико Търновски превозвач вече притежава ТРИ самолета казва се Иво табаков да се САБУДЯТ даначните
Въпрос към всички: Ако немски френски или австрийски камион ви докара бананите у Фантастико по хубави и по евтини ли ще са а? Като си купите от тях на кой плащате транспортните разходи и респективно чии заплати и пенсии и здравни осигуровки? Чия икономика ще стимулирате и чии живот ще направите по добър? Приятна вечер...
не са на нокти. Копелетата изедници на фирми - са, но горките момчета дето въртят геврека - не са.
Как се разпознава БГ-тираджия в ЕС? 1. Смърди на пор от 100 метра; 2. Задължително кара по джапанки или в най-добрия случай по чехли независимо от сезона. Обувките са на степенката; 3. Газовия котлон е задължителне атрибут на всеки уважаващ се тираджия. Няма значение дали кара ADR - пропан-бутан, метан, киселина, бензин или друго силно избухливо вещество. Важно е да подгрее обяда дето жената е наготвила за 2 месеца напред; 4. На паркинга първо се разпъва сателитната чиния за се включи Планета-фолк или друга подобна телевизия; 5. Пред камиона се включва газовия котлон и се започва весело готвене и подгряване на ястия, в атмосфера от лайняни изпражнения, урина и включени дизели от околните камиони; 6. Накрая бодро препикаваш задната гума на колегат по паркинг и лягаш доволен да спиш. Ако имаш късмет и не ти източат нафтата през ноща ще стигнеш до следващия паркин и операцията се повтаря отново.
Познавах един лайнар от Русе - Теодор Георгиев, дето кара цистерни за Ланфер/Мепен/Германия. Въпросния дришльо най-редовно си подгряваше буламачите на жена му в базите на BASF и Henkel, при положение че там бяха забранени открит огън, телефонните разговори, пушене, носене на определени дрехи. Въпросния глупак си мислеше, че е надхитрил немската система без да прави сметка, че в тези производства една искра може да избие народ колкото Пазарджик или Русе, а може би и двете заедно.
Кака правят Тези от ЕС с тези забрани че на тяхно място идват турски шофьори. Българското СОмат беше една от водещите фирми в бранша и сега чужди е изместват .
Цялото това "напрежение" се подклажда от българските байганьовски фирми набедени за "превозвачи". В цяла Европа международните шофьори карат по правилата и спат по хотели и мотели, само българи, румънци, украинци и друга източноевропейска паплач се гърчи по паркингите и живеят като катунари. Казвам го защото съм карал в Германия при това за немски фирми и знам за какво става въпрос. Целия така наречен проблем е, че собственика на фирмата трябва да осигури и плати хотела за почивка на шофьора или да му заплати билета за прибиране до дома. В другите фирми (имам в предвид западни) ТОВА СЕ ПРАВИ РЕГУЛЯРНО, а в немските фирми се осигурява хотел всеки уикенд за шофьорите. Говоря за немски защото опита ми е основно в Германия. Така че нашите собственици на фирми са си пълни измекяри и се опитват да изклинчат от правилата в ЕС.
Надявам се все повече хора да започнат да разбират лицемерната политика на ес-то. Мантрите за демокраьция и равенство да си ги заврат там къде слънце не огрява. Целите на този съюз са две - да щави ресурси от новите членове / за справка всичко доходоностно в България е на чужди компании или дадени им концесии/, и да ни държи далеч от орбитата на влияние на Русия. А това за шофьорите - най-вероятно искат да им сложат балтията , за да може техните да живнат малко.
Попитайте Борисов за работа,за тези десет години с колко процента е скочила икономиката,защото рибари ,каруцари,кметове на дърти години станаха международни шофьори и тотално погребаха тази професия .Не савиновни бедните хора но пак казвам вината е правителството за това , че в България и малкото от дребния бизнес го смачкаха за да има онези като РВ регистрацийте
Наистина проблемът го разбират само работещите в международния транспорт. Накратко: чудят се как да ни изгонят. Който не е карал не знае какво е да си намериш паркинг в Германия, а от миналата година и паркинг + хотел, което си е невъзможно в 99%. Сега да се прибират шофьорите. За да се прокарат законите, са впрегнали някакви френски профсъюзи, които уж искали по-добри условия за шофьорите. А става дума за чисто лицемерие - създават проблеми, а го представят като грижа.Чиста демагогия. Професията е трудна, но не тези тъпи мерки помагат, напротив, правят я още по-. Единственото, за което имат право, са ниските осигуровки на шофьорите. А за свободна конкуренция и другите подобни е смешно да се говори, това е действителността, не е носталгия по соца.
смешен плач...по скоро ги задължават да имат застраховки ..да сте видели към булгаристан испански тирове френски немски? само турски румънски и полски...кво реват тогава?
Те ти Булка Евроинтеграция ! За тях - Работата и Еврото ; За нас - почивките и ...ъъъъ ...празните джобове !
"Шефе", недай си боже турски тираджия да се срещане с децата ти на пътя... Махнете торбите с пари от пред очите си! Всяка алчност си има граници има по-важни неща. Жалко, че правилата са само за ЕС...Турците ни изпогазиха.
Защото има злоба срещу ГЕРБ. И избирателите, и измамите и некадърността и простотията. Съвсем правилно си доловил, даже би трябвало да се нагълташ - щовекът има защо да излива водопади злоба.
От тези промени ще закъсат герберските фирми започващи с РВ добър ден а и останалите манипулатори като Гинкината фирма
Най сетне светлина в тунела,не може да се осигуряваш в България или която и да е друга държава от новите членки и да работиш 1-2-3-4-5-6 месеца и повече без да се прибираш и на края да викаш , че по хубаво от България си няма стойте си в хубавата държава гласувайте си за Герб яжте им ху-попарата ,аре да сте живи и здрави
Неграмотно написана стания На човек който не се занимава с транспорт изобщо не му става ясно за какво става въпрос От 10 години се чудят как да направят така че поляци чехи българи румънци унгарци да не са конкурентни и да не работят на техните пазари.... Пълен нашак е тоя ЕС КАКЪВ ЕДИНЕН ПАЗАР КАКВИ ПЕТ ЛЕВА ТАКА НЕ СТАВА това е все едно шофьор от щата флорида три седмици след като напусне флорида да трябва задължително да се връща до флопида за 24 часа почивка ЕДИНСТВЕНО И САМО ПАЗАРЪТ ТРЯБВА ДА ОПРЕДЕЛЯ ПРАВИЛАТА ИНАЧЕ НИКАКЪВ ЕДИНЕН ПАЗАР И НИКАКЪВ СЪЮЗ НЯМА малоумна работа Това е все едно да им въведат визов реим бе
Ако само пазарът определя правилата, за известно време ще бъде превзет от мизерници, живеещи само в кабината, работещи за половин заплата и миришещи от 60 метра. Докато измрат или им откаже електрониката на колата от воня. Едни десетина години ще е.
ето на не искат да се врастат у дома. обаце, насите ги принуздават. и сега тези шофйори сте се борйат сас заби и нокти да спийат на мигли далеце от вкасти.само и само да не си загубйат работата. за зените си веце сигурно отдавна са пълни загубениаци. сега остава и за работата да стане така. лосо.
За пореден път се уверявам, че ЕС се управлява от парашутисти и тотални дебили.
Седи си в квартирата на кгб - в Масква . Там държавата се управлява само от един деби.. - но не 80-%-ов , а 100-%.
Че то има самолети,автобуси. Идва смяна и предния водач се прибира.Моряците като им свърши договора да не се прибират с кораба. Ба си малоумниците. Ама да не правят разходи в това е проблема.