Почина шофьорът на маздата от автомелето край Попово

След челен удар с пътнически микробус на моста преди село Зарево

Обратно в новината

Коментари - Почина шофьорът на маздата от автомелето край Попово | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Имам близки от село. Там като отида на гости такива скорости развиват с едни трошки от селото до близкия град който е на 15 км. че косата ми се изравя. Карат по 140 , 150 км. в ч. По едни скапани пътища. Но това им един от малкото варианти за адреналин. Във всяко село май в бг карат като луди. После оле майко кво стана.

Очевидно крият факти, така че да оневинят причинителя. Няма начин колите да не са останали на място, и да се вижда в коя част на платното е станал удара. Обаче са написали куп несвързани със събитието неща - кой какъв бил. Предполагам, че виновен е шофьорът на автобуса и сега се опитват да го оправдаят с лъжи, пък и с подкупни журналисти де - чистосърдечни лъжци и глупаци.

Хахахаха. Хак му е. Са му е сладко житцето. А дано по празниците се избият десетки хиляди шофьори.

Шофьорите са като ято!

Още помня думите на моя инструктор през далечната 1985г."Докато не навъртиш 80 000 км не мисли че си шофьор. След като ги навъртиш не си мисли че си завършен такъв." Е днес младите след "няколко то" часа кормуване се считат за богоизбрани и, че на тях нищо не може да им се случи Бог да го прости момчето

Да познаем ли от първи път кой се е правил на безсмъртен? Е, бил е опроверган рязко...

И е карал с 140...

Убеден съм че към курсовете за книжка трябва да има задължително 3 часа каране на картинг с висока скорост до катастрофиране в гумите. Само така младите шофьори ще имат представа какво става като изтървеш пътя или завоя. Не е приятно ...

Само такива се пребиват. Убеден съм че му първо извънградско каране и е нямал никакво усещане за колата и пътя

Бог да прости момчето, но шофьор се става не на 19 годишна възраст.

Знаеш ли кога е произведена последната Мазда 626? През 2002 година. Дръгелът, дори и японски, не е имал една система отговаряща на проектните норми. Ни горивна система, ни изпускателна, ни спирачна, ни осветителна. А и маздите са пословични с калпавото си антикорозионно покритие. С една дума, демек, тоя се возил буквално в една купчина старо желязо. Е, к'во да очакваш?

сега, на ракетата космосът й крив! А на задкормилното устройство, "японският дръгел" му е врътнал безпилотна шегичка, щот бил купчина желязо от 2002г., ама с амбиции за Тесла S....

най-малкото спазване на Правилника и каране със съобразена скорост. Като за новобранец-шофьор.