Спират влакове Пловдив - Стара Загора до 20.10.
От 4 септември до 20 октомври влаковете между Пловдив и Стара Загора спират. В отсечката пътниците ще бъдат извозвани с автобуси.
Обратно в новинатаКоментари - Спират влакове Пловдив - Стара Загора до 20.10. | Днес.dir.bg
Коментари
"Пътят им се увеличава с около 50 минути, казват от БДЖ. Цената на билета остава същата." Интересно!
Вярвам в Божията справедливост. Вярно, за далаверата със суджук отделиха повече медийно време, отколкото за вярата за половин година. Вярно, на всяка крачка ще се препънеш, та може и да не се изправиш заради несправедливост. Вярно, че немалко нямат възможност за ремонт на течащи покриви, но милиарди дадоха за облицоване на отвесни панели. Вярно, че много здрави прозорци с държавни пари смениха, преди да открият метод и пари за преброяване на безработицата. Вярно, че е лесно да се хвалиш с ниска безработица, когато над милион работят в чужбина, а над милион се вълнуват повече от кръвното, отколкото от трудова статистика. Вярно, че на някой размахал гневно нож на улиците, без да има фатално ранен в Скандинавия отделят повече внимание, отколкото на трима загинали в една катастрофа в България. Вярно, че като четеш новините няма гаранция, че ще издържиш психически... Вярно, че за нови вносни буси, бесовете Станишеви намирате пари, а училищата закриха?!? Аз лично вярвам в Справедливостта над всички нас. Това, че на неработещи институции е даден някакъв псевдо-божествен статус няма нищо общо с Божията воля. Това е изпитание, но нямате ли представа какво стана с много от светиите?! Нямате ли представа какво стана на Голгота?
Час и 50 минути може , но само 50 мин НЕ. Само час е от Пловдив до Димитровград, 20 мин прехвърляне на локомотива от другата страна на влака, тъй като ще се движи обратно към гара Михайлово и там към 50 мин и при изчакване на други влакове в еднопътния участък, си направете сметка , че е над един час и 20 мин поне.
около Чирпан влаковете продължават да се движат с около 30-40 км/ч. , както преди 50 години въпреки милиардните ремонти, завои без крaй, клатене на вагоните. А уж щеше да има скоростни влакове...
1999 г се прави участъка Чирпан -Михайлово, тогава бях командировка в Пловдив с дизелови локомотиви и карахме бързите влакове , които бяха с електовози до Димитровград , защото нямаше контактна мрежа, сега не знам как е .Тогава трябваше да се прави по някакъв нов начин, но каквото са им заповядали на тогавашните войници от ЖП войски, това са правили
Средата на XXI век още имаме еднопътни участъци. После ревем, че хората не искат да ползват БДЖ.
БДЖ може да бъде една невероятно просперираща компания. Поверена в кьопавите ръце на шуреи, баджанаци и доверени лица е просто една сянка.