Коментари - Планът "Макрон" и българските превозвачи - ЕС на две скорости | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И какво излиза за нас българите,ще гледаме Европа през крив макарон ,осигурен от Макрон. Пълно лицемерие и унижение за България. Да Му имам баба Му

Тука ключовата дума е "родните" шофьори. Да ама те не са ми родни и ако освен този бизнес се удари и проституцията и гледането на стари хора то много български селяни ще трябва да се върнат и тогава безработицата ще скочи на 30-40%.

Никой не коментира, че никой вече не се и замисля за най- дребния бизнес. Непрекъснато се говори за наемните работници - в случая за шофьорите. В крайна сметка шофьорът просто ще работи за друга фирма. Но как се отнасяме към някой, който си купува камион и кара сам? Приравняваме го към наемния работник. Искаме да го унищожим и да го превърнем в шофьор. Убиваме предприемачеството. И това във всички сфери, а не само в транспорта. Правиш фирма с още двама партньори , получаваш поръчка в Германия и те приравняват към командирован работник. Никой не се интересува, че вместо за екскурзии си дал пари за машини и инструменти. Та проблемът на Макрон е, че защитава модела при който всички са наемни работници.

Този пакет нямаше да се появи, ако робдните робовладелци спазваха всички закони и правила. Но не, направиха се на хитри и сега това е резултата.

Че ти с какво си се издигнал над шофьора след като си си пак шофьор? Същия безмозъчен боклук ама го шприравнявали с шофьор, ми няма да те приравнят с колекционер на картини, като си шпрост шофьор ще те приравнят с прост шофьор.

Българските транспортни фирми да се закрият, няма нужда от такива, които плащат на шофьорите само когато си искат.

Формално погледнато това е удар срещу свободния пазар и конкуренцията и даже може би срещу дъмпинга.Защото от какво печели "родна" фирма която оперира с чуждите товари на чужда територия? Ами може да спечели от по-стар камион и от по-ниска заплата на шофьора. От друго няма какаво.

Англичаниет се усетиха и се изнасят на пожар от яловия евросъюз ... швейцарците пък изобщо не се подлъгаха и не искат и да чуват за членство в евросъюза ... ние обаче обичаме да членуваме - рледи в Съветски, сега в по - кофти вариант -в европейски съюз... и както обикновено - за пореден път" настъпихме мотиката" - или както казват на село - "пак сме от страната на булката"!

Това е един вид като да си караш в БГ с испански или португалски номер и колата ти да е регистрирана в Испания или Португалия.Извинете ама като оперират там, с техните тоари и в техните държави да си регистрират и фирмата там иначе са като един вид паразити които взимат работата на тамошните фиорми и хора и им подбиват цената.Освен това шофьорчето Голю Голев така и така го няма 11 месеца в годината тука, по-добре направо да се пресели там и парите му ще са двойни. Реално ще окапат само така нареение бизнесмени собственици на камиони. Ми да продават още сега и да се оправят, най-вероятно парите за камионите са крадени.

Няма как да стане,не могат да ги закрият,защото точно поради тези фирми закриха БДЖ. Това на държава ли ви прилича?Нека си протестират,алчни тъ.и шофьори забогатели само и единствено чрез престъпления към България.

браво бе авторче, и що така дума не обелваш че "мерките" на макрон минават защото има СЪГЛАСИЕТО на бг мутроправника. Че сега бил разбрал че плана не харесва на шофьорите, че ги "подкрепя" в протеста са част от лицемерието му и не променя съгласието което е дал на макрон.И не се хаби да се обясняваш, целта е прозрачна, ясна, никой не я крие - затриване на дребния бизнес, затриване на бг бизнеса, измъкване на още работна ръка за западните фирми, В БГ да го духате, аз за 20г съм си идвал въднъж в БГ по причина и повече няма да стъпвам,ама ви гледам сеира - 10 г си избирате мутри и нямате "алтернатива" и по-добри от мутрите, супер, добре го раздавате.

Вижте от нискоквалифизирани работници и техните фирми няма голям смисъл и те са дъмпингови паразити след като оперират с тампшните товари и на чужда територия.Вместо да си дават парите за камиони що не се замислят за някакъв виспокотехнологичен бизнес с голяма добавена стойност и тогава хем ще изкарват големите пари , хем работниците няма да получават стотинки, хем ще си седят тука. Но те нямат акъл за високотехнологичен бизнес. Купува забележете камионите пак от тамошни фирми и после се завира там като кукувица в чуждото гнездо за да точи пари. Ми това трябва да се прекрати.Ненормално е.

И така ще плаща само на себе си....няма да има разходи за работници... на тоя принцип трябва да съществуват всички "фирмички" в България.....всяка фирма на бизнес под 50-100-200 души е безмислена и опасно несигурна за служителите си, тъй като е финансово неустойчива и може да фалирa дори, ако един от двата й работника се разболее или излезе в болничен.....да не се регистрират като фирми биЗнеси със служители по- малко от 50-100 човека....тези с по 2ма-3ма служителя и шеф да са семейни сдружения с временен характер

по-добре да са безработни отколкото да ги експлоатират разни алчни шефове, правилно, ама ха, ще богатеят на гърба на шофьора. Я там на помощи и да стои гладден шеаф им а не да ги изцежда като лимон. на Запад така решаваме ние проблемите с експлоатацията.

Ходете да возите в Русия. Там ще сте големи.

Ти май доста често си настъпвал мотиката и не ти е останал мозък в кухата кратуна!

Ти може да си излязъл от БГ, ама БГ не е излязло от теб, съдейки по речника и изразните ти средства. Иначе за повечето си прав.

ха, ха, за 10г паразита западна европа унищожи БГ, сега стигна до най големия бизнес, и щом и той падна в БГ останаха пенсионерите, циганите и администрацията на боко.Разбира се това става благодарение на самоотверженото съдействие на герберасткото НС и власт.

Всеки рано или късно настъпва мотиката.Проблемът е че има хора на които запчва да им харесва и да им доставя удоволствие.А дали ми е останал акъл може да прецениш по плюсовете и минусите които получават моите и твоите коментари.За къла в твоята не куха кратуна се въздържам да коментирам - доброто ми възпитание не ми го позволява.

к'во искаш да кажеш бе галош, разбира се че бг е в мен където и да съм, ама Родина е едно, а мутренска държава и тъпи галоши е друго, не ги бъркай.. И герб така сте се нагъзили на запада,че спасение за вас вече няма, 10г как не се уморихте с тая наведена стойка не знам.

В България унищожиха 3800 завода, закриха 4-5 милиона работни места, а тия сега за някакви си шофьори се загрижили...........

Извън патардията със самия протест и салютите колко сме обединени около българската кауза има няколко същински въпроса: 1. Защо до сега българските евродепутати са проспали въпроса. Некомпетентни ли са, слушкачи на Брюксел ли се, или просто са се джендаросвали някъде, докато им тече заплатата от 20 бона. 2. Защо в Съвета на Европа, когато е имало смисъл, това предложение не е блокирано от България, а сме слушкали чинно, както при чичко Брежнев. А сега, когато няма никакъв смисъл /защото 17 гласа срещу 400 са нищо/, се правим на велики защитници на българския интерес. 3. Защо по време на българското председателство не решихме този и други важни проблеми, а се занимавахме със Западните Балкани - въпрос, нерешен от хилядолетия и който няма да се реши още толкова. Или когато си поставиш задача да се качиш на Марс, никой няма да те критикува ако не го направиш. И защо вместо да поставим ребром българските проблеми, надувахме фанфари и се снимахме с брюкселски геронтократи, страдащи от градусов ишиас. 4. Готови ли са наште политици да предложат реципрочни мерки, ако този антибългарски пакет Макрон бъде приет. Например в името на социалните права на работниците, всички германски и френски вериги у нас / Метро, Лидл, Кауфланд и т.н./ да не работят петък, събота и неделя. Не в името на българските търговци, а в името на правата на работниците. Готови ли са да го предложат, а ? Или не смеят да гъкнат пред началника от Брюксел, страдащ от странна ишиасова походка, наричана в България "от стълб на стълб".

Ааа, не ! Ние сме приели евроценностите . Щов сме с евроценности, за какво протестираме. Нали за това сме си отстъпили суверенитета на европейската комисия и тя фактически управлява страната.Каквото каже ЕК , нашия ББ слуша и изпълнява. Най дисциплинираните сме с евроценности. Няма как. За българите, сутрин обед и вечер само евроценности. Така ще е , до пълната победа на евроценностите. И никакво измъкване, тоя път само евроценности и нато.

Хубава статия. Ясна и точна. От нея разбрах, че малките фирми не искат да спазват елементарни правила и искат това да продължи. Така е, има винаги 2 скорости - на едни, които искат да спазват правилата и други, които никога не са го правили...

НЕ СМЕ НАРОД Не сме народ, не сме народ, а мърша, хора, дето нищо не щат да вършат. Всичко тежко, всичко мъчно е за нас! "Аз не зная! Аз не мога!" - общ е глас. И не знаем, не можеме, не щеме да работим за себе си със време. Само знаем и можеме, и щеме един други злобно да се ядеме... Помежду си лихи, буйни, топорни, пред други сме тихи, мирни, покорни... Все нас тъпчат кой отдето завърне, щот сме туткун, щото не сме кадърни... Всякой вика "Яман ни е нам хала!" - а всякому мерамът е развала... Не сме народ! Не сме народ, а мърша, пак ще кажа и с това ще да свърша. 1875 П.Р.Славейков

Даже бих казал, за едни спазването на правила е нормално нещо, а за други е бич Божий!

За мен бонусите, за Вас крив Макарон

Какви скорости бе, искаме Булекзит!

“Малките фирми” - на снимката с плаката камион на една от най-големите фирми в Европа...БГ фирмите плащат бг застраховки, бг данъци, бг заплати - т.е. Имат 1/3 от разходите на западните, но бг фирмите били в неравностойно положение...Стига наглост

Няма да са безработни. Ще работят за западна фирма, която им плаща да спят в хотели. Не знам къде е драмата?

Добре де, малките превозвачи в България и не знам си колко други страни ще са потърпевши от новите правила, а малките превозвачи във Франция и Германия - не. Аз това не го разбирам... Бълргаските превозвачи ходят до тези държави, но камионите от Франция и Германия не идват у нас ? Правилата са за всички и са валидни в двете посоки. Четейки по-долу в оплакванията, се разбира че в Германия примерно технически преглед не се минава лесно, трябва камионът ти да е в изправност. В България явно не е така... Също така, в Германия си правели сдружения (една от най-развитите страни в света ни дава пример), а в България няма сдужения. Нямало да стане , не било не знам си какво ... като е така, няма да същесвтуваш. Някой ще те купи, ако ставаш за нещо и ще возиш за този, който те е купил. Ако пък не ставаш си затваряш кепенците. Смисълът на конкуренията е точно това - при едни и същи правила, да покажеш, че си по-добър.

алооооо... само за прословутото връщане е статията. друг аргумент няма. върти суче и пак за връщането. като са ти 5 човека паша им вземеш един апартамент за 1000 евро и ще се отнасяш с тях като хора а не роби. ама не е прибирането проблема, а пропуснатия келепир

Абе хубава статия ама не си разбрал най-важното от нея а то е: Защо е искането камионите да се прибират на всеки 4 седмици в страната, в която са регистрирани. Кой ще плаща курса на празен камион??? С какво подобрява това условията на работа на шофьорите?

И какво ще ядем след това? На кой ще изнасяме???

Дори този пакет да мине,Макрон няма да може да се зарадва на изпълнението му.Просто такива неща няма да се случват на практика.Един камион ще се връща ,но само "по документи" в БГ , а всъщност ще се намира в някоя трета държава,с пълномощно за временно ползване на името на адвокат/или такъв като Марк Жирардели/ ,представляващ офшорка.В Лихтенщайн напр. такива с лопати да ги ринеш.Тоест , камионът ще изчезва "временно", макар да е по документи в БГ.Като му свърши времето за "престоя" в страната на произход/тоест ,докато се води в България по документи/, ще идва истинския шофьор, ще се качва в кабината и ще продължи да изпълнява курсовете си във Франция ,Белгия или където му душа иска.Спете спокойно деца !

Щом като не разбираш разликата между това да вземеш кредит за да си купиш телефон и да вземеш кредит да си купиш машина няма какво да ти обяснявам къде е разликата между единия и другия. Единия не чака някой да му дава...

Камионът трябва да се връща. Хората е ясно, че е нормално да имат през известен период почивка, ама защо и камиона. Явно някой профсъюз на камионите се грижи да се осигури камионите да имат време и за камионското си семейство:)

Аз обаче го разбрах това. И не виждам нищо по нормално от това изискване. Все пак немските фирми плащат немски заплати и немски данъци, така че е нормално бг фирмата да е по накакъв начин бг, не офшорен камион. За шофьора иначе, ами как няма да му се подобри положението като не е в изгнание с месеци а се пробира поне веднъж месечно??? Не схващаш или имаш камиони?

ПОЗДРАВЛЕНИЯ! Толкова умно и перфектно казано!

Камиона трябва да се връща защото е регистриран с бг номер - бг гражданска, бг застраховка, бг данък. Не плаща нищо за френската инфраструктура, гражданската му е 5 оъти по-ниска и т.н.

И защо така безочливо бг “бизнесмена” реве? Регистрират фирма в Германия, регистрират камиони там, плащат немски данъци и застраховки (защото този камион няма нищо общо с България щом не се прибира и веднъж в месеца) и тогава да видим кой е в неравностойно положение. Няма да трябва да ходи камиона до България. Ама тоя план освен на човека “без глас” на деуг не е удобен. Едни гледат някой де не им намали колосалните печалби...други правят политика “колко лош е ЕС” (а без ес...не знам къде и какво щяха да карат)

Кой където си плаща данъците и осигуровките там да си стои, живеене в кабината е забранено.Каква конкуренция е това аз събота и неделя съм в къщи а някой си живее два дни пред фабриката спи по кръговите сере по улиците само защото той си живее три месеца в кабината.Българската олигархия е време да разпродава желязото

Ти имаш ли и най- бегла представа от цените по магистралите във Франция. Там главата я режат от кръста.

Ами точно това е целта. Регистрирайки фирма в Германия печалбата и данъците да отиват там, а не в българската хазна. И затова ние сме бедни, а те богати.

От пишещите под тази статия разбирам едно. Че същите тези, дето се тупат по гърдите, че защитават българските интереси / защото идват евроизбори/, плащат на троловете си да пишат срещу България и в защита на ЕС. Браво другари комунисти, пардон, демократи. Добре усвоихте двуличието и цинизма.

А колкото до конкуренцията европейската комисия трябва да се занимае с това как фирми от источна европа се здобиват със стотици и хиляди камиони и дали това не е пране на пари или партийни протекций, без инжекции няма мускули

И френските тирове не я плащат така ли? Имам си, имам кола регистрирана в една друга държава от ЕС, но плащам повече данък от камиона от България

чисто географски Полша, Унгария, Литва, Латвия, Ирландия са в по-изгодна позиция.

защо ще лягате за останалите идиотщини на макрон , хотели, а1, кореспондентски фирми ... кога ще изпълните препоръките на оон от 1996 ... да се минава технически преглед във всяка държава кога ще ни направите застраховките ..европейски ... плащаме тройно за никакво покритие

Защото процедурата, по която се приема този проект е друга. И затова България нищо не може да блокира. Валидно е за всичките ти въпроси. Престанете да плюете всичко и всички в България. ПиснА ми от такива плювки.