Пиян с бус помете 4 паркирани коли, 7 колчета, знак и кофа за смет в столичния кв. "Люлин"
Екип на КАТ-СДВР го е тествал с дрегер, пробата му е положителна - 2.6 промила алкохол
Обратно в новинатаКоментари - Пиян с бус помете 4 паркирани коли, 7 колчета, знак и кофа за смет в столичния кв. "Люлин" | Днес.dir.bg
Коментари
По повод на коментара на г-жа Русинова, относно това, че поправянето на щетите остава на данъкоплатците - Няма ли възможност, щетите да бъдат изплатени от гражданската готговорност на водача в такъв случай? Нали именно подари подобни причини се заплаща тя и е задължителна.
"Шофирането под влияние на алкохол и наркотици е проблем за целия ЕС. В България темата е особено чувствителен, тъй като хората си позволяват по-често да нарушават правилата", добави Русинова. Хората в БГ ВИНАГИ нарушават правилата. Затова е така бъркотия и неуправия.
Шофирането под влияние на алкохол и наркотици е проблем за целия ЕС. В България темата е особено чувствителен, тъй като хората си позволяват по-често да нарушават правилата", добави Русинова. . Азтакова нещо не съм виждал в ЕС. Може да пие някой, ама да руши чужда собствебост на воля и без последствия е трудно. Ще ги карат да плаща до гроб. Истината си я знаем. МВР отглежда тези отпадъци, че даже и ги ползва за поръчки.
вече почнаха да трият и коментари против пияни шофьори. Доста сте зле както виждам, надявах се поне вие да сте трезвени. Ами наздраве тогава.
А журналистите непрекъснато преекспонират статистически незначими събития. Според официалната статистика за 2022 г. поради употреба на алкохол са причинени 83 ПТП (1.25%) със 7 загинали (1.31%) и 97 ранени (1.15%) от общо 6609 тежки ПТП със 531 загинали и 8422 ранени. Иначе казано 98.75% от ПТП, 98.69% от жертвите и 98.85% от ранените са причинени от неупотребили алкохол шофьори.
"Пътният експерт добави, че водачи, които са си позволили да седнат пили веднъж го правят и втори път, а винаги това завършва фатално." Само ситските лордове използват абсолютизми. Апропо, най-лесно е да опровергаеш твърдение, в което има "винаги" или "никога". Достачен е един случай, в който това не е така.
Пътният експерт да си го навре където иска. Буса трябва да има гражданска отговорност, която да покрие шетите до определена сума. Ако не може да покрие всичко се водят дела и виновният трябва да си плати.
Да, да, ама не. При наличие на алкохол, наркотици или неправоспособност на виновния водач, застрахователите не плащат. Има един Гаранционен фонд, ама оттам, като от умрял писмо. Още по-лошо, ако направиш ПТП, дори с 0,2 промила, когато закона ти разрешава да шофираш, застрахователите не плащат. Правилно или не, това е факт.
Шофьор на бус, люлин, типичният разносвач, алкаж, вероятно от някой селски град, дошъл в столицата но не му е понесло как живеят хората, готини коли тва онова а той във вмириссния бус по цял ден, и го удря на пиене хахах, късмет че някое лапе не е изкочило покрай колите...
На всекиго може да се случи, а и важното е, че няма пострадали!
Излиза че пияният автобус само ще го отнемат. А защо собствениците на пострадалите автомобили и застрахователите, ако имат застраховки, да поемат щетите. Кога ще стене така Пияният бус в съда, присъда, поема ремонта или тотал щетите до въвеждане на колите в движение -технически и визуално изправни. Ами пияният бус ще намали и джобните за пиенето
...случват се такива неща, но и не по-малко неприятни се ненаказуемите и незаплатени кражби на катализатори, чистаки, антени, срязани гуми, защото парламентът мълчи в съгласие и поощрение на тези кражби. Ако например пусне порверки по всички магазини за доказано потекло на катализаторите, по серийни номер и тн. и се вкарва в затвор без съд и просъда за заловен нерегламентиран катализатор, тва никога няма да се случи! Също така не е трудно да разрешат на собствениците да си монтират камери за наблюдение на личните автомобили, а кадрите да се считат за доказателство в съда!
...на приятелче му откраднаха катализаторът от джипа и застрахователят на пълното каско каза, че собтсвеникът може сам да си го е отрязал този ти му катализатор и не му го обезщети. Сега моят човек и каско не плаща -> няма смисъл, а парламентът съзнателно допуска и поощрява това!
Сега, по кой номер ще се доказва произхода на катализаторите. Аз смених катализатор с нов. Старият стои в бараката щото изкупчиците искат да им го подаря като килограм желязо. На старият и на новия има номер но той е на продукта каталожен номер по който може да поръчаш. Да не би когато маркираха гумите съответно регистрационният номер да престанаха кражбите на гуми!
...за всяка автомобилна резервна част прилежащи документи, от къде си ги закупил като продавач на дребно, с касови бонови, сигурен съм има си и псециален само за катализаторът идентификационен номер, ако продавачът в магазинът ги няма тези документи -> в затвора за поне две години. Отделно промерно като искаш да си продадеш старият катализатор, то ти спокойно можеш да си пуснеш декларация, където си пишеш, че доброволно продаваш или предаваш на вторични старият си катализатор, където са данните ти и ако Държавата желае да те провери, може да го направи по всяко време, като види от кой автомобил е свален, той на твое име ли е, наистина ли си съгласен да се освободиш, продадеш, дариш, предотстъпиш старият ти катализатор и така нататък. Към това спокойно купувачът може да бъде, на случаен принцип, проверен дали е закупил това от теб, та ако иска парламентът може да го уреди тва. Под чератат огромен е проблемът с ненаказуемите кражби на катализатори, сега моят човек не може да намери съвместим и не могат заместващият да го програмират към марката на джипът му - Хонда някаква си, колата му се дави и има електронно от бордовият компютър... С две думи много добре ти е ясно за какво говоря, просто парламентът не желае да се наеме с този проблем и да напише уреголировка, а и съм убеден, че на запад вече имат закони за това, просто може да се заеме от тях... желание обаче няма.
Сега и вода от Искъра ще докарате за да докажете че написаното от вас е резонно. Закупих го онлойн от Германия през Полша и куриер румънец ми беше доставен на адрес. Вероятно ако е имало някакви цифри са останали на стреч фолиото опаковка. Смених го на улицата с две гуми на бордюра, две на асфалта. Остава и да търся фактура ча демонтаж и монтаж. Приказвате за да не умрете от много акъл. Вие разбирате ли цялата тъпотия на умният ви съвет да пазя кашона на прахосмукачката, на телевизора, на микровълновата, на климатика, на кухненският робот. Ами крика за колата който струва пари е в заводска опаковка и нея ли трябва да пазя, защото документа е залепен на кашона. Вие се изметвате от първоначалното написано имало номер на катализатора, сега говорите за документи, на закупеният нов, а забравяте че ставаше въпрос за липсващият/откраднатия на колата. Що не се кандидатирате за избори с преференции
И какво точно си видял от това "на запад" и за това мога да споря -ама то е да спориш с телевизора. И с какво още държавата трябва да ме проверява. На запад Ами прочети Артър Хейли "Нолела" крадат авточасти от завода, дават ги на сервизи, дори и немаркирани сериен номер партида. А да си гледал "разследване на самолетни катастрофи" как дори и там стигат части менте. Въпроса драги ще се реши от раз забраняват превозните средства; и пак и каруца, и магаре, и колело сменят притежателя си. Пий си хапчетата и като отиваш да гласуваш не гласувай ва променени дъ и бъ. Щото най боли когато умни и красиви крадци те ограбват -личи си и от познанията за живота които си натрупал в училище
Щом и бусовете вече са пияни, става си майката. Следват влакове, тиркамиони, самолети. Ще трябва да се крием в бетонни укрития. Според заглавието идва Бунта на транспортните средства. До сега само се палеха трезви като са, а какво да очакваме когато са пияни
Аман от тая неграмотница! Щетите по инфраструктурата са покрити от застраховката гражданска отговорност и застрахователите ги плащат. Да провели колко плащания има към АПИ и към общините всеки застраховател ежеседмично . Ама е по - лесно и по - удобно да създава сензации .
" Щетите за инфраструктурата остават за нас данъкоплатците" А защо е така. Имаха старите хора една приказка -" Чупи - купи!" Как така общината няма да го осъди и да си плати. И защо онези там, 240 хрантутници, да не приемат клауза в закона, задължаващ директно такива да си плащат поразиите.
Само се говори и все едно и също - българина заслужава СОПА - докато наказанията не се завишат драстично и не започнат да се прилагат - така ще е
Пияниците ги е имало, има ги и ще ги има!
неправ. В САЩ можеш да пиеш и караш. Хване ли те полицай пиян, директно АРЕСТ. Само хонорара на адвоката, да те изкара от ареста, започва от 5000 долара. Плюс съдебни разноски. Плюс вкарване в досието, което може да ти струва загуба на престижна работа(държавна задължително) и спиране на кредита на къщата. Оттам 1 година, след като си платиш всички разноски, полицията ти инсталира "духалка" в колата, за да можеш да караш до работата и обратно. Духаш в устройството, то преценява дали си пил и чак тогава колата се стартира. И така 1 година. Ако караш повече от позволеното разстояние до и обратно от работата, недай си те хванат повторно пиян или надрусан, влизаш ЕФЕКТИВНО при негрите.