Коментари - Пилотите на индонезийския самолет са се мъчили да го овладеят преди катастрофата | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тъй, тйъ, ... посволете ми едно лирическо отстъпление моля. Канадскити Бомбардие ("серия С") ги залахя с данъци, мита и такси достигащи почти 300% след обявяването на новината, че ще продадат 125 самолета на Делта и Юнайтед, щот' не щеш ли били субсидирани от държавата им, демек Канада. После се рабрa, че Бомбардие продали проекта на Еърбъс, а път те (от Еърбъс) щели да го сглобяват в заводите си в САЩ. Та де се върна на думата си - след като в САЩ не искат нови боинги, явно новата мода може би ще е да ги карат нискотарифни компании по-широкия свят, които ще бъдат "съветвани" да си подобравят сигурноста, всеки път когато боингът има проблеми. Виждаш ли значи, не е проблемът в самолета, а в поддръжката му... Аман от ламтене за пари на свяка цена.

Kakva vrazka ima Garuda indonesia s incidenta na Lion Air Ot dira s te kragli idioti, kato onezi deto obarkaha Bulagaria Air Bulgarian charter

едно време Мерцедес сложиха ЕСП на А-класата, защото се оказа, че можеш да я преобърнеш призаобикаляне на препятсвие на пътя, сега Боинг сложили система, която трябвало да стабилизира самолета срещу срив... правят машини с негодни пътни - абсурдно купе и шаси при А класата, и летателни характериситики- разтегнат до невъзможност малък Б73 , ама се сещайте кога ще осъдят Боинг или Мерцедес заради идиотските им конструкции

Повредени сензори за скоростта могат доста да объркат нещата, а и вече доста пъти са се случвали катастрофи заради тях. На автопилот самолетът изцяло зависи от техните данни, а на ръчно управление пилотите също нищо не могат да направят ако не знаят каква е скоростта. Просто не могат да задържат самолета във въздуха стабилно без да знаят кои задкрилки или предкрилки с колко градуса да вдигнат или спуснат. Което пък зависи от това каква е скоростта. Следва срив на потока, свличане на крило и падане като зряла круша.

Р.S. От чуждата преса се разбира, че системата за предупреждение за ниска скорост (anti-stall system) е била повредена и изключена, а е имало и проблеми с индикацията за скоростта още при предния полет. В такова състояние самолетът е бил обявен за негоден за полети, но въпреки това са го пуснали да лети. Тоест се потвърждава горното ми предположение за проблеми с данните за скоростта.

Поне да бяхте сложили на снимката самолет на Lion Air, а не на тотално различната авиокомпания Garuda....

Статията си е една манджа с грозде. В доклада се казвало че пилотите са се борили с някаква система, докато са се опитвали да диагностицират и други повреди. После се казва че това съвпадало с данните от черната кутия. Подтекста е че доклада е верен. Но доклада за катастрофата би трябвало да се състави въз основа на данните от черната кутия (е, не само от това, но то е основното). Тоест това което се пише е само за запълване на текста и са празни приказки. Още повече че липсва причината за катастрофата. И така излиза че в доклада за катастрофата е записано "Ние намерихме черната кутия и там се чуваше как пилотите псуваха и се караха. А какво и защо е станало, идея си нямаме".