Пет жертви след челен сблъсък на два автомобила на пътя Пазарджик - Пловдив
На място загинаха четирима, впоследствие издъхна и жена, която беше закарана с още двама ранени в болницата
Обратно в новинатаКоментари - Пет жертви след челен сблъсък на два автомобила на пътя Пазарджик - Пловдив | Днес.dir.bg
Коментари
Случаят е трагичен, но е комична умствената безизходица на хората, които пишат че им трябва банкет. Пътят е по-широк от обичайното, но за тях е тесен. Ако ги слуша човек, ще трябва да превърнем в път цялата територия. Ако могат да се разминат три коли на пътя, защо банкетът да липсва?
ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ видео регистратори в автомобилите, поне ще се знае какво се е случило !!!
Пътят е достатъчно широк има място за трета лента на със тези Мартин ели го стеснява и няма къде да избягат при ситуация че някои лети срещу теб
Пътят е по-широк от стандартите за първокласна пътна мрежа. Не е оставен банкет и в случай на авария няма къде да се отбие. Ограден е с мантинели като боб-слай коридор. Тези данни в комбинация с малоумието на шофьорите е сигурна рецепта за катастрофи, някои от които фатални. 1.Пречертаване на платната за движение и разделяне на пътя по среда с мантинела. 2.Преработка на всички кръстовища по този път в кръгови движения. 3. Стационарни камери със засичане на време между камерите. Това е постижимо, стига да има някой дупе да го направи.
Пътя е нов, прав и много добър за каране. Но по него се движат основно коли с регистрация РВ или РА, а това е опасно за вашето здраве. Изключително нагли и неразумни шофьори.
Миролюбецът Радев няма ли да се намеси, защото разбира от всичко. Сега мълчи ,като....
а някой запознат ще уточни ли защо пътят е без банкет и дали е правилно проектиран, та при нужда да може да се отбие напр. в аварийна ситуация да речем, спукана гума и мн. др, иначе си просто в един капан, ако някой шофира на таран срещу тебе ? На околовръстното на Пловдив имаше инцидент наскоро без никакъв шанс за невиновния водач.
Нема нищо , нема да се пуашите бе ей, важно е,че сите българи обичат Путин и Рассия и мразят американците и украинците и искат Путин да победи !
Тези, които виждаме причините за ставащото в Украйна не сме такива идиоти по пътищата.. За това, че два коча с по две гънки в тиквата правят глупости, няма нищо общо с Русия, Украйна, САЩ или Етиопия... Между другото, точно такива малоумни има много по пътищата на всяка бивша соц страна!
Два са пътищата на траките и Пазарджик- Пловдив е единият. Кара се за удоволствие и като за последно. Пости хора за дисциплина не са чували.
Когато видите на пътя някой идиот, пуберитет, комплексар,.., който е агресивен, засича ви, изпреварва ви по неправилен начин или се е залепил за вас - пускайте го кретена да си троши главата и не си губете времето и нервите с такъв, не си струва. Идиоти и комплексари много по тази земя! (Но май концентрацията им в България е мистериозно висока) Най-жалкото е, че такива има много и които не са млади?!?
Много е ниска културата в България, включително при движение по пътя! Говоря за масовата култура - и финансова, и икономическа, и историческа, и правна, … Убийствено ниска! И съчетана с липса на ефективен контрол, работеща прокуратура и гигантска корупция и безхаберие, и на всичкото отгоре и с безотговорна АГРЕСИВНОСТ и избиване на комплекси на някои инфантили - и получаваме рецептата за сигурна КАТАСТРОФА!
Мутрите и престъпниците също дадоха тон и наложиха този “стил” на движение по пътищата в България!! С негласната пълна подкрепа на управниците и контролните и регулаторни органи и най-вече прокуратурата (със съда)! Те ги поощряваха и пазеха, за да се изживяват те за безсмъртни!
При цялото ми уважение към загиналите и техните близки и роднини смъртта на пътя е една от най-нелепите! Знам, че навсякъде по света стават катастрофи всеки ден, но ми се струва, че в България са твърде много - тези с фатален край! А сме най-бързо топящата се нация … Кой каквото си иска да твърди - това не е нормално, толкова много да е смъртта на пътя.
Аз съм от Пазарджик и често ползвам този път. Затова и знам какво е основното правило когато си на този път ако искаш да стигнеш жив и здрав за където си тръгнал-караш плътно в дясно. Но от тук идва и голямата опасност за хора които не са от областта, или карат за първи път тук. Те си мислят че са в правото си, карат си в лентата и няма страшно, оня отсреща като види че идва кола няма да тръгва да изпреварва. Ако знаете по този път колко боклук шофьор ще видите само. Абе идва цяла колона с коли отсреща, той тръгва да ме изпреварва и се муши между мен и колоната. Караш си в платното, но за тези молоумници ти си длъжен да им направиш път и да караш залепен за мантинелата. Това е и причината да се случи тази трагедия днес. Сигурен съм. Единия шофьор сигурно не е минавал по този път и си е карал спокойно по средата на платното, и другия го е нацелил челно.
Някой с малка п*шка, решил че е безсмъртен... Еее, GAME OVER, демек идота е 1,5метра под земята !!! Жалко за другите хора.
Никъде в Европа не се шофира като в България, при това страната не е с многобройно население. По този път пътувах преди две години с автобус. През цялото време бях на тръни. Шофьорът караше автобуса без колан и изпреварваше като всички останали, пренебрегвайки непрекъснатата линия, т.е. съвсем рутинно се навлизаше в насрещното движение. Ненормални хора !
Все още не мога да се престраша да шофирам в България точно по тази причина. Никаква толерантност на пътя, всеки зад волана е винаги с предимство и респективно безсмъртен. Бог да прости хората.
Аз също не искам да шофирам в БГ. Ужасно е,няма никаква култура.То няма грам мисъл в тия глави.Да не говор3м за инфраструктура. Заприличахме на Африканска държава. Примати!
Вчера подадох мигач и се опитах да се престроя в съседна лента преди светофара. Селянчето зад мен с голфа беше достатъчно далеч , за да ми направи място да се престроя, но той избра да натисне газта. И разминавайки се с мен взе да ми ръкомаха и да ми показва разни пръсти. Нищо, другия път ще попадне на някой по- отворен от него, който ще го извади директно от обувките...през прозореца.
Всяка седмица минавам по няколко пъти по пътя Пловдив-Пазарджик. Страшно е! Масово се кара с над 100 km/h. Липсва всякакъв контрол от страна на КАТ относно контрола на участъците с разрешена скорост до 90 km/h. Единствено има камери понякога на моста на Луда Яна или на кръговото на разклона за Стамболийски,където ограничението е 60 km/h. Мантинелите макар и на само няколко години са компрометирани от удари и не са поправени. Мир на праха на загиналите и дано хората разберат, че живота е един и няма втори шанс, затова шофирайте разумно.
Вече принципът "всеки сам си преценя" навлиза навсякъде... Прости хора, слаба държава.
Шофирам съм там и съм се нагледал на ужасии! Незнайно защо, пътят е нестандартно широк, само с една осева линия. Това води до ситуации, в които Ганьовци решават да изпреварват, дори и когато насреща има автомобил, въпреки, че половината им автомобил навлиза в насрещното. И го правят, щото пилешките им мозъчета смятат, че ще се разминатбез дори насрещния да се налага да отбива. Това е така, но какво правим, ако някой друг пилешки мозък реши същото в този момент? Или нещастника отсреща просто кара близо до осевата линия? За това си има и лек - на такъв прекрасен пут се правят три ленти, като през два километра се сменят двете ленти за изпреварване и непрекъснатата линия! Това, разбира се, няма да попречи на Ганя да се изтрепе, но е нещо. Не, че на мен не ми се е случвало да правя кочманеври, но понякога теглим късата клечка!
Джурналята да описват подробности за катастрофите, за да може четящите да се поучат и да не повтарят грешките.
Всички знаем в какво състочние са пътищата и автопаркът ни.Но те сами по себе си не убиват хора.Хората са тези, които убиват други хора, докато ги експлоатират!Колкото по-бързо го осъзнаят немалък процент от водачите, толкова по-безопасно ще стане пътуването!
Днес навъртях малко над 100км по задачи около София и бях в пълен потрес какви олигофрени има по пътищата. Мигачи никой не дава, не може да си стоят в лентите, засичат, не знаят правилника, въобще пълна джунгла.
България никога няма да се оправи, защото хората ужасно изпростяха.Днес например в един скъп и прескъп хотел в Банско,един 250 килограмов клиент каза на рецепцията,че жена му имала нужда от бухалка по главата.
Има и нещо друго.Удара става при изпреварване с навлизане в насрещното движение, а по правило изпреварващия настъпва газта до дупка, за да завърши по-бързо маневрата,затова и удара е толкова зверски.
Тия са умрели щастливи, защото куките не се крият в храстите и няма страшно да карат като идиоти. Браво българи , заедно срещу полицията постигаме целта
Каквото и да се каже ще е малко. Един затрива себе си и още четирима. Пълно е с идиоти, които се ръгат, изпреварват, засичат. Наглост без никаква мисъл( разбира се тя тече в глави с мозък, а не в празни кратуни). В нещастието на 4 има едно положително, че убиецът си е получил заслуженото. Ако беше останал жив щеше да се разболява или прави на луд и така и нямаше да получи наказание.
На този пътен участък почти всички са олигофрени! Решили са,че има 3 та и 4 ленти! Изпреварват постоянно в насрещното! Когато минеш за първи път от там и си мислиш,че Закона за движение е писан от надрусана маймуна и подобни такива управляват МПС-тата ! Жалкото е ,че едва ли някой от кореняците ще си вземе поука от тази трагедия. Събилезнования на близките.
Този път е като Пловдив-Асановград.Изреварват се с влизане в насрещното като слалом и ако насрещния не се прибере плътно в дясно да ти отвори място, става ето това.
- нямаше да се случи ако пътя беше направен с мантинела по средата ….. Виновните са: 1.проектанта на проекта. 2. Личността подписала проекта Жалко за хората, и съболенозвания на близките .
а дебилите дето са се треснали, като двете козлета на моста, викаш не са виновни за нищо.
Според мен не са светили фаровете и слънцето е заслепило каращия към Пазарджик. Във фаровете е проблема!
Не ни трябва война или някой да ни напада. Трябва само да раздадат безплатно на народа коли на по 5-6 години и да изчакат 2-3 години. Територията ще е напълно безлюдна.
Малко физични закони трябва да научат джигитите по нашите пътища. Поне те важат за всички. Кой разбрал ,разбрал.
По този път Бай булгар е направил нововъведение.Въпреки че пътя е двулентов изпревават при насрещно движение понеже платната им се струват широки.
Чакаме дияна Русинова да направи експертиза, това е единственият експерт по пътищата в България
При куп държавни агенции, дирекции и всякакви структури, при куп експерти, вкл. инженери, в областта на пътната безопасност, планиране и проектиране ... ние чакаме експертизата на някакво НПО, ръководено от женица с педагогическо образование и някакви "бизнес" магистратури ... нещата са трагични, направо езнадеждни!
Проблема е че мантинелата е сложена на 20 см от асфалта и банкета буквално е извън пътното платно, няма място при авария, защото банкета е само 20 см. Да не говорим, че за година след асфалтирането пътя отново пропадна
Пазарджик-Пловдив е първият асфалтиран път в България, 1940 година.Прав,като свещ,преди 2-3 години ремонтиран.Използван често за гонки и високи скорости.Тройно разминаване е често явление. Камери,камери и солени глоби,глоби!
Високата скорост убива.Не търсете причините в пътя. Тук чета, че сме били недисциплинирани и това е.Докато няма спазване на правила, дотогава ще е така и за съжаление ще загиват невинни хора.