Коментари - Пероните ще бъдат отделени от влаковете в третия лъч на метрото | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Машинистът ще има особените функции на Евгени Минчев като ватман от едно време. Да ни пожелава добро утро по микрофона, добре дошли в нашия супермодерен влак, да ни каже някоя клюка, да ни пожелае приятен ден, да ни информира за времето навън - вали ли, какво вали и какъв вятър духа и т.н. и т.н. Докато електрониката управлява влака. Интересно, какво ли мисли самият Минчев за тази тъпа идея.

Звучи като парад на тъпизма - машинисти, които само ще се возят. Някакви автоматични врати ще решават дали днес ще пускат пътници или няма да пускат. Аз не бих се качил в такова влакче - гаранция,че вратите ще се отворят на перона - няма. Човечеството е полудяло с дуракоустойчивите решения - вървим срещу природата и стимулираме тъпаците. В природата - който е тъп и слаб загива. Тук слагаме всякакви системи за сигурност, за да оцелее някакъв едноклетъчен, който не може да се сети, че на линиите на метрото не се слиза. Който е тъп - или да не се качва на метро или да си носи последствията, какви са тия глезотии.

Г-н Братоев, защо забравяте Студентски град, бул. Симеоновско шосе, ж.к. Диана бад, където вече живеят стотици хиляди хора с увеличаваща се перспектива. Вижте само колко нови сгради се строят в този район. А и градският транспорт не задоволява нуждите.

метрото е най-добрия транспорт в софия

Предлагам направо пероните и влаковете да са в различни тунели. Така се осигурява 100% безопасност за тъпото българин. Следваща стъпка - шофьорите да се движат отделно от колите.

45 км за 15 години! УАУ! по ЦЕЛИ три километра на година!!! УАУУ какво не ви харесва на тая държава, не разбирам, хахахаха

Мине се не мине известно време и ни припомнят разни факти дето отдавна вече са ги оповестили, за да си правят PR. Да вземат да припомнят и първоначалния план за изграждане на метрото и колко пъти го отлагаха през годините. Някаква неустойка предвидена ли е в договора за забавяне или пак са наши хора и не трябва да ги наказваме по никакъв начин? Самото забавяне с колко оскъпява проекта спрямо първоначалните разчети - заплати, наем на машини, електроенергия?

Минаването „през Слатина“ е голяма пародия. Буквално закача периферията на общината, а долната част е тотално изолирана. Доста слабо.

Абе след едни поройни дъждове нали имаше проект тунелите в метрото да се направят плавателни и да се зарибят.

Ще се научи като японците-с БУТАЧИ! :))

Бутачи от тъмнозелените. Докато те бутат те и преджобват, та да си по-лек и маневрен при слизане...

Най-добре и безопасно ще е пътниците изобщо да не се качват във влаковете. Само цапат. Да стоят на перона и да гледат само влаковете как минават!

Така е и в Европа.

Братоев, а за вече съществуващите станции тая мярка защо няма да бъде приложена бе, мамин? Те нещо втора категория ли са? Вярно, че от по-новите станции при дъжд капе вода от тавана, ама не заслужават ли всички клиенти на Метрополитена едно и също равнище на безопасност? Що така дискриминация, първи и втори лъч да не би да плащат по-малко за билетчето?

Вода ще капе и в новите станции! Даже не ще капе ами ще си тече....

Е те това е казано точно като от истинския Братоев.

"самите перони ще бъдат отделени от влаковете със специални преградни стени и автоматични врати, които ще се отварят, когато пристигне влака на метростанцията." Така е в метрото в Сингапур. Не знам дали и за безопасност, но основната цел там е да попречи горещия въздух от тунелите да влиза в климатизираните станции. А там влаковете на метрото излизат и на повърхността.

също така и в Шангхай, причината най-вече там е за да попречи на местните да се самоубиват

и в Русия е така на една част от станциите в Москва/Санкт Петърбург. Интересно ми е българина как ще се научи да седи от 2-те страни на вратите за да пуска хората да слязат нормално :)

нема да се научи. в това точно е замисъла да е шоуто...