Вдигат минималната заплата през 2015 г.
Служебният социален министър Йордан Христосков обяви, че ще има повишение на минималната заплата от 2015 г. Той се обяви и за реформа в пенсионната система.
Обратно в новинатаКоментари - Вдигат минималната заплата през 2015 г. | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ХАха те били и плащали заплати (нерегистриран)
Хаха, Европейски заплати за европеиските роби!!!
поданик (нерегистриран)
Или да се промени три избрани години, но до 1989 г. Но не - гласуваха до 1997 г. за да им влезе стажа от НС и да им се изчислят огромни пенсии и после се налага да сложат таван на пенсиите и въведат максимален осигурителен доход. Също както при майчинските, но се промени срка на изчисляването му и така се отсвириха тарикатите, Дано и при пенсиите да променят до 1989 г. или въобще да ги премахнат.
podanik (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
podanik (нерегистриран)
Акопри определяне размера на щенсиите се махнат 3-те избрани години преди 97 г., то ще отпаднат макс. осигурителен доход, тавана на пенсиите, вноските ще намалеят и ще има по-голяма социална справедливост. Изчислените пенсии да не се допълват до минималните от пенсионната система, а със социални помощи. Всияки категории пенсии да се изчисляват по един и същи начин.
(нерегистриран)
Йордан Христосков е привърженик на увеличение на осигурителните вноски, поради което е недолюбван от бизнеса. От коЙ бизнес? Oт онзи комунисти дето станаха капиталисти (кожодери дето пари недават) за една нощ ли?
Georgi (нерегистриран)
работил съм в uk2 години и англииските работници не само че не са по работливи от българите ами са много по мързеливи,и разглезени,,престанете да баламосвате българите вече боклуци такива,истината е че бг мутро бизнеса е алчен до небесата това е истината,а са и по некадърни от европеиските бизнесмени.Cтигa го баламосвахте този изтрадал народ изроди алчни нагли ,
счетоводител (нерегистриран)
Омръзна ми да смятат, колко е производителността на труда в БГ и как тя трябва да се обвърже с РЗ. Нека да видим: В Германия РЗ е примерно 10 пъти по -висока от БГ, а ПТ примерно от 3-4 пъти... т.е. тази разлика от 5-6 пъти къде отива? Аз зная къде: в кражби, лошо управление, корупция.......
Popokatepetala@abv.bg
Да се обвързва минималната работна заплата с производителноста на труда означава да се вкара в &22 защото призводителноста на труда зависи основно от механизацията и ефективната организация на производството а колкото е по-ниска цената на труда (тоест заплащането на бачкаторите )толкова собствениците и менъжерите ще икономисват от нова техника или пък да подобряват организацията на производството.Минималната работна заплата трябва да бъде обвързана с жизнения станадарт както и минималната пенсия а поскъпването цената на труда ще принуждава собственици и работодатели да усъвършенстват производството ,да търсят нови пазари , да внедряват нови производства и продукти.Ниското заплащане на труда на практика спъва техническия напредък ,не изисква високообучени работници и тласка цялата страна към упадък.
монополист (нерегистриран)
Все същото - тройни коалиции, ГЕРБ, служебни. Популист - ще вдига минималната заплата и очаква да му се радваме. МРЗ трябва да се премахне, а не да се вдига, сваля и най-вече да се обсъжда социално-раздирателно по медиите. Първа и втора категория труд - докога ние останалите от "трета категория" ще ги храним? Пенсионират се младежи, някои събират по 20 заплати на изпроводяк, че и доживот им даваме големи пенсии. Никакви привилегии не трябва да има - всички категории труд - равни. По-ценния за обществото труд с по-голямо заплащане - като спести колкото смята, че му е нужно да се пенсионира или просто да спира да работи когато си иска без да занимава други хора. Сегашното положение е даване на социални помощи под формата на привилегии заради уж кипящ "труд".
работодател (нерегистриран)
Къв е тоя чиновник - експерт- алооо експерта Христозков - ти работил ли си някога в производството и наясно ли си как се изкарват пари при тая бюрокрация и неработеща държавна машина - я първо реформа в администрацията и държавните служители да си плащат осигуровките - чак тогава може да се мисли за увеличение на осигуровките.
възмутен (нерегистриран)
Щом този е толкова кадърен експерт, защо първо не тръгне с реформа - всички държавни служители да си заплащат осигуровките - и без това държавата върви на самотек и без тях няма да има голяма разлика. Ще ми вдига осигуровките- тоя наясно ли е колко съкратени работници ще останат на улицата. Аман от такива експерти - а раздвижете малко икономиката, да влезнат свежи пари,инвеститори, нови работни места - пък тогава дигайте осигуровките на хората.
Я (нерегистриран)
Както е тръгнало на финансова стабилност , МРЗ през 2015 г. може да се окаже няколко хилядарки ...
96 (нерегистриран)
И по каква логика бюджета на служребния бардак трябва да се внесе като бюджет на управляващите освен ако вече не са подготвили фалшификациите и манипулациите на изборите,,,Това е поредното доказателство че всичко е задкулисно а народа го ИЗПОЛЗВАТ само да си узаконят ментетата ''правейки''избори,,
deba (нерегистриран)
деба наглеците, всеки иска да увеличва пенсии и заплати, когато не е на власт или няма да е вече министър. АйСиКтиР можна?!
13333 (нерегистриран)
Заплатата трябва да е съобразена с образованието. Не може някой с начално да взима повече от висшист.
59 (нерегистриран)
То май заплатата трябва да отговаря на вложения труд а НЕ на образованието защото много кандидати за стоене на стол станаха защото ги мързи да работят и нямат и знания за истинска работа,,Не образованието прави човека професионалист а акъла и способностите му,,
Геро (нерегистриран)
Образованието не може да те направи експерт.Експерт се сава с години блъскане в една сфера и сумати грешки докато се научиш.Както и за мениджър не се учи ,мениджър се става пак с много работа и не на всяка цена високо образование.
трезвомислещ (нерегистриран)
Грозно е, когато незнаещи и неграмотни хора пишат коментарии. Йордан Христосков е един от наи-кадърните експерти в областа на социалното дело и пенсионната система. Даже няма да се изсиля, ако кажа че е най-добрия.
666 - СОЛ ИНВИКТУС (нерегистриран)
ХРИСТОСКОВ Е ЕДИН ЗАВЪРШЕН ПРОДУКТ НА ЕДНА ОТМИНАЛА СОЦИАЛИСТИЧЕСКА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ !! В неговата глава е залегнал принципа на СОЛИДАРНОСТТА съгласно който всички внасяме в един общ кюп , а накрая от тази каца без дъно се блажат разни наемници нарекли се военни, ченгета и разбира се държавни хрантутници които през целият си неосъзнат начин на трудов живот не са внесли и стотинка нито в НОИ, нито пък в НЗОК !! НИМА Е СПРАВЕДЛИВО ДА ПЛАЩАШ ЗА НЕЩО КОЕТО НЕ САМО НЕ ПОЛУЧАВАШ, НО И КОЕТО СЕ ПОЛЗВА ОТ ТРЕТИ ЛИЦА НЯМАЩИ НИЩО ОБЩО СЪС СИСТЕМАТА на ОСИГУРЯВАНЕ!!! ПРИНЦИПА НА СОЛИДАРНОСТА Е ПОРОЧЕН И РОДЕН В ГЛАВАТА НА ТОЗИ "СПЕЦИАЛИСТ" Редно е пенсионните и здравни осигуровки да се ИНДИВИДУАЛИЗИРАТ за да може не само ПОЛЗВАТЕЛЯ но и НАСЛЕДНИЦИТЕ МУ в случай на смърт да ползват натрупаните вноски !!! НЕ Е ЛИ ГРАБЕЖ ДА СЕ ПРИВАТИЗИРАТ ВНОСКИТЕ НА НЕПРЕЖИВЕЛИТЕ ПЕНСИЯ ОСИГУРЯВАНИ ЛИЦА ??!!!!!!!!! НИМА ТЕ НЯМАТ НАСЛЕДНИЦИ ?? АЙДЕ СТИГА С ТЕЗИ ХВАЛЕБСТВЕНИ СЛОВА И ИЗДИГАНЕ НА ПИЕДИСТАЛА НА ДОКАЗАНИ НЕКАДЪРНИЦИ !!!
........ (нерегистриран)
Като е добър защо не прокара реформа, а не да бърза да вдига осигуровки.То така всеки знае - нали трябва справедливост - тия дето къртовски работят с по- високи осигуровки, а всички чиновници дето се чудят как по-бързо да им мине работния ден-шляейки се - държавата да ги осигурява.ТАЯ ПОВЕЧЕ НЯМА ДА Я КАРАМЕ ТАКА.
Просто момче (нерегистриран)
Не ми е ясно,защо това служебно правителство се занимава с неща които не са му негова работа???
браво другари (нерегистриран)
Да ни е честито новото поскъпване на всички данъци и държавни такси вързани към МРЗ. А дали не и на останалите стоки и услуги?
НЕНО (нерегистриран)
Този министър еднодневка може да говори всичко, което си поиска. Нали след 47 дни вече няма да е такъв. Колкото до песийонната система, тя никога няма да е балансирана, защото огромен брой хора се осигуряват на минимум. Дори собственици на фирми се самоназначават на минимална заплата във собствените си фирми. Да не говорим за огромия брой трайно безработни, които въобще не се осигуряват.
До Христосков (нерегистриран)
Първата ти работа е да подготвиш всички държавни стуктури да си плащат личните здравни и осигурителни вноски. Второ не се заигравай с минималната работна заплата,защото биеш по бизнеса и по стойноста на пенсиите.
ПП (нерегистриран)
Преди всичко да се съкрати драстично броя на администрацията в цялата държава,защото който пипне властта и почва да създава нови структури и да назначава снои заслужили на съответната партия приближени!Раздуват ,раздуват вместо да усъвършенстват и съкращават ,да правят икономии на бюджета и да изискват ефективност от работата на чиновниците!Най-малко една трета от държавните служители,които даже не си плащат осигуровки, трябва да бъдат съкратени и най-сетне да се приеме закон да не се гонят чиновници от нисшите нива ,да бъдат защитени от метлата на разюздани ръководители,които по някаква случайност са попаднали на определени постове!
5 (нерегистриран)
за да бъде конкурента България не само не трябва да увеличава заплатите и пенсиите, но и да ги намали. производителността на труда в българия е в пъти, подчертавам в пъти по-ниска от колкото в европа. затова доходите в българия са нереално високи и с това се прогонват чуждестранните инвеститори. основното предимство на българия трябва да бъде евтината работна ръка и нисък външен дълг. затова българия трябва да поддържа ниски нива на заплащане и да си изплати външния дълг
55 (нерегистриран)
нека първо САЩ си изплати външния дълг
хм (нерегистриран)
производителност на труда казваш, я помисли може ли ниското заплащане, което е недостатъчно да поддържа човек в добра кондиция, да осигури висока производителност на труда, и най-неграмотният циганин знае, че преди да впрегне коня, трябва да го нахрани
50 (нерегистриран)
Ти луд ли си :Д:Д Производителността на труда ни е ниска щото никой млад, образован, интелигентен човек в разцвета на силите си не би работил за 340 лева........ Останалите, които биха го направили нямат друг избор, а и са над 50 години... А хората над тази възраст няма как да са толкова производителни колкото един младеж на 30 примерно....... Разбира се винаги има изключения от правилото, но мисля, че всеки е наясно че възрастта никому не прощава и за съжаление няма как възрастният работник да бъде толкова добър в работата си както когато е бил на 25-30..........
хм (нерегистриран)
донякъде си прав, донякъде не си, в една транспортна фирма е добре, ако шофьорите са 30 годишни, а механиците 50 годишни, не мислиш ли
Корнелий
Тука всички мрънкащи, ако чакат правителството да вдига минималната работна заплата, че да им се повиши стандарта на живот . . . няма да стане близките 3-4 живота. - Какво правиш за да изкараш повече пари? - Ами чакам правителството . . . Чакай по-добре арменския поп . . .
нн (нерегистриран)
Всички западняци работят по- малко от нас , но имат създадена организация ,всеки знае за какво му плащат и си върши точно това .Мит е, че работят повече . При нас един човек ако си разбира от работата , само се използва от" работодателите".
да (нерегистриран)
Никой не е подарил нито цент на работещите по-малко западняци. Всичко е извоювано от хората. В това е разликата. А ти седи и чЕкай.
55 (нерегистриран)
прав си, НПО-тата дават по добри заплати
Доналд Дък (нерегистриран)
Тате обеща, че ще ми купи колело, ама друг път!
Оправете съдебната система!!! (нерегистриран)
С това вдигане на минималната заплата не се вдигат доходите ни! Инфлацията изяжда това вдигане в пъти! С това вдигане по 30 - 40 лв един българин няма да остане в тази държава в близките 10 - 15 години!!! Направете нещо,за да се вдигне икономиката ни на крака,от там ще се вдигнат и доходите ни,но първо спрете да крадете и вкарайте престъпниците на прехода в затвора!!!!!!!!!
ДА ВИ ДИГНАТ У..... (нерегистриран)
"Служебният социален министър Йордан Христосков обяви, че ще има повишение на минималната заплата от 2015 г. Той се обяви и за реформа в пенсионната система." СТИГА СТЕ ЛЪГАЛИ НЕЩАСТНИЦИИИ. ПРЕСТАНЕТЕ. НИКОЙ НЕ ВЯРВА НА НИЩО ВЕЧЕ. БОКЛУЦИ!!!
II (нерегистриран)
1-во се идентифицирам с името си! 2-ро : Според мене -- Това, дето предлага г-на си е поредната манипулация, защото никъде в нормалния свет няма такова понятие М.Р.З. а има гарантирано мин.по-часово заплащане и фиксирана раб.седмица /примерно 36 часа/ Но, това е БГ, за мое голяма съжаление. Ас съм за USA-системата и ще гласувам на изборите с такава бюлетина -- ЗА Републиканската партия на USA
kjl (нерегистриран)
Ей Американчето. Ти явно си направил своят избор. От какъв зор вземаш отношение към вътрешните въпроси на Българите. Това ни засяга само нас. Ти си гласувай за когото искаш, нас това не ни интересува.Нещо и псевдо американците ви обхвана манията да си врете носът където не ви е работа.
анонимен (нерегистриран)
Дайте възможност на хора които имат 40 г. реален трудов стаж(не преизчислен) да могат да се пенсионират.Другото е работа до гроб!
Красная Кухая ЛЕйка
За информация на някои хора: МРЗ е вид данък за работещите и работодателите им, тя не е техен приход! Приход е само за ромите и пенсионерите. За вторите не ме е яд.
Ей го (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Така с корекцията (нерегистриран)
става.
Дада (нерегистриран)
И как МРЗ е данък за работещите? Че си куха няма да споря, но за това дай аргументи.
11111 (нерегистриран)
Минимална работна заплата от 340 лева на 380 лева увеличение с 11,176% да се вдигнат пенсийте също с толкова процента.....след като заплатите на НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ са обвързани с МРЗ защо и пенсийте не са обвързани с МРЗ????????????
Защото (нерегистриран)
пенсионерите живеят по швейцарски.
Ташак (нерегистриран)
Тези уж бяха само за осигуряване на изборите... Жабата си вдигнала краката...
тип (нерегистриран)
Няколко са стъпките на това и всяко следващо правителство: 1. Премахване и КРИМИНАЛИЗИРАНЕ практиката за двойно заплащане - осигуряване на минимална заплата или минимален праг и доплащане на ръка по усмотрение на работодателя. 2. Семейно подоходно облагане - в големия процент от семействата работи по един на минимална заплата и трябва да плаща здравната осигуровка на другия , която е в рамките на 17лв/м. , което понякога е и повече от този , който работи ефективно. 3.Въвеждане на почасово заплащане, като за отделни професии и позиции се диференцира сумата. 4. Тотален контрол на дребния частен бизнес в областта на трудовото законодателство.
Ристоско, кажи на Бойко, (нерегистриран)
Първо пенциите, да дигне, щото, ако не ги дигне, ние бокссерките ще му свалиме каратиско дупе ще шибаме, а ТАШАЦИТЕ, ще ги сритаме ПП "Пенцйонерките" Баба Цацка Цецева
ККК (нерегистриран)
Уж про гербаджийско правителство, а тоя предлага основно леви политики .... цъ, не съм съгласен да увеличаваш осигурителните вноски, направете така че да има по малко бенефициенти по социалните програми. Като има по малко хора на помощи и повече с работа, ще ви трябват по малко пари.
Дада (нерегистриран)
Това става с вдигане на пенсионната възраст ;))) Глей са! Нещата никога не са толкова прости колкото ни се струва. Пенсионерите в момента са колкото работещите и те са на бюджетна издръжка основно. има три подхода в този случай: 1. Вдигане на осигуровките, 2. Вдигане на пенсионната възраст или 3. Комбинирано.
aso (нерегистриран)
Има и друг подход - като дойде време за пенсия и хайде .... стига ти толкова си ходил по тая земя , чао !!!!
Петров (нерегистриран)
Към днешна дата минималната заплата е 340 лв. Кабинетът "Орешарски" обеща тя да скочи до 380 лева догодина, на 420 лева от януари 2016 г. и 450 лева през 2017 г. Бъдете сигурни, минимална заплата от 450 лв., ще остане и официалната в целия частен бизнес.
45742 (нерегистриран)
Оооооооо, не! Официално всички изведнъж ще започнат да бачкат на 4 часа :))))
petkov_ (нерегистриран)
Е какво? Няма лошо! Ще си увеличим производителността на труда 2 пъти. Така ще повишим конкурентно способността на икономиката и ще се издигнем в .. някоя икономическа класация. Хем няма да бъдем по-богати, хем ще живеем по-добре ....
Само не забравяйте като (нерегистриран)
увеличите минималната работна заплата със същия процент да увеличите заплатите на дупетатите и чиновниците! Тия от частния сектор да не се надяват на нищо. А пенсионерите - на тях Бог да им е на помощ - за тях по 1-2% по швейцарски са им много, щото живеят по швейцарски и щото още не са започнали да ви отнасят със себе си на оня свят. Вашата м.мка престъпна - дано не доживеете до пенсии! Ние ще продължим да късаме от сиромашкия залък на децата ни, за да измрат родителите ни от глад и ще се молим всички управници да не доживеят до пенсия - и без това не плащат осигуровки и крадат от нашите и от осигуровките на родителите ни.
Поправям неволна грешка (нерегистриран)
Ние ще продължим да късаме от сиромашкия залък на децата ни, за да НЕ измрат родителите ни от глад. Извинявам се!
гост (нерегистриран)
Ще вдигнат... дедовия!
Пипи (нерегистриран)
Ще вдигнат,нашите с 40 лв.защото икономиката не върви, а техните с 500лв. защото и икономиката и далаверата им върви.
И (нерегистриран)
Защо последните 5 години се говори само за вдигане на минималната заплата, а другите са замразени?Не се ли ощетяват така следващите ешелони специалисти и изравняват с неквалифицираните?
Иии (нерегистриран)
Защото дупетатската заплата е обвързана с минималната работна заплата! Не мислят те за хората, ами само за собствените си гъзове!
Много е прост отговорът (нерегистриран)
- за да изравнят ниските заплати със средните, а депутатските, чиновническите и на всякакви държавни служби заплатите да се вдигнат със същия процент. Само че ако минималната РЗ се вдигне с 20 лв., техните заплати се вдигат с над 300 лв. На никой не му пука какво знаеш, какво можеш и какъв професионалист си. Висококвалифицираните в тази държава са мразени - колкото повече си учил и знаеш - толкова по-зле за теб. Тук обичат простаците.
Вярвам му (нерегистриран)
Христосков е печен, вярвам му!Ако остане социален министър цял мандат ще е добре.
men (нерегистриран)
Като се сетя колко пари измъкна от НОИ за неизполвана отпуска и тогава не е бил зле. Вярно като министър ще е още по-добре, но не знам дали хората ще са добре
Дори и по тази тема ли има (нерегистриран)
цензура? Защо трието мнението на хората?
Пак идват избори (нерегистриран)
25 години демократите се гаврят с нещастния български народ. Историческата обреченост да си останем бедни за сметка на шепа крадци на държавни постове и разклоненията им по-надолу, продължава и настоящето времнно сборно събрание на любители и авантюристи-министри на ГЕРБ, решили да останат в историята по някакъв начин. Вече е протоколно да се дават обещания за вдигане на социалните помощи, наричани тук заплати. За пенсии и дума не може да става - алчните ни старци - нашите родители - трябва да изпукат, за да се освободи място за арабските носители на диващина. Европа остава на друга земя, а за нас са отредени бедните, тъжни и изпълнени с цинизъм дни и нощи без надежда.
Гражданин (нерегистриран)
Кой се гаври с народа? Демократите ли? Абе цървул смотан, когато комунистите ти даваха 165 лева "огромна" заплата равняваще се на около 70-80 долара и малко повече марки, по-богат ли беше а? или докато чакаше 20 годинки за кола? сега минималната работна заплата е 340 дойче марки (DEM) и мрънкаш а? знаеш ли колко бяха пенсийте по комунистичско? заради субсидираните цени през 80-те години на миналия век държавта затъна в дългове... заради ПОПУЛИЗЪМ характерна и за предишното правителсто на БСП - намалиха цените на тока в разрез със всички икономически правила?
Ti (нерегистриран)
Не си никакъв гражданин! Не ми говори с долари и марки, а кажи колко лекарства, храна и битови сметки можеше да платиш с тези пари. И сега доходите измерени в евро са мизерно ниски, но за разлика от тогава цените ни са дори по-високи от европейските...
Тигър (нерегистриран)
Омръзна ми да бъда солидарен с полицаи, военни, цигани, държавни и общински служители. Омръзна ми защото като трябва да давам осигуровки и данъци започват първо от мен, когато трябва да взимам здравни и пенсионни услуги съм накрая на опашката и за мен каквото остане.
Ne da (нерегистриран)
Много точно казано.
God (нерегистриран)
какъв е смисълът да се вдигат осигурителните вноски след като държавата не може да гарантира, че изобщо ще има пенсии за сегашните работещи. Няма никакво значение на какъв доход се осигуряваш и колко плащаш - след 20 г. ще ти дадат колкото имат, а то няма да е много. Докато социалната система храни "безработни", цигани и вечните майки, няма да има пари за работещите. Практически държавата убива стимулите за осигуряване, защотот изяжда парите на момента и ние трябва да разчитаме, че след 20 г. ще има останали работещи легално хора у нас, които да плащат осигуровки за нашите пенсии.
Затова пенсионният фонд (нерегистриран)
на хората, внасящи от заплатите си осигуровки трябва да бъде отделен от всякакви социални плащания, социални пенсии и пенсиите на държавните чиновници и пенсиите да бъдат на основата на внасяните пенсионни осигуровки, а не да се преразпределят и за тия, които никога не са се осигурявали. В противен случай всеобщата мизерия на пенсионерите е гарантирана. Щото депутати, министри, воени, политици, чиновници не внасят нищо, но източват парите, на тези, които почтено са се осигурявали. Никой не е длъжен да плаща от вноските си от трудов доход за старини на паразити.
ШАРО (нерегистриран)
На петнадесетгодишна възраст "спрях цигарите" и успях да "опазя" от бандити и от държавата спестените пари.Сега съм на шестдесет години, но изобщо не разчитам на държавна пенсия.Разчитам на собствения си "пенсионен фонд" създаден с парите ,икономисани от цигарите.
Тая герберясал тапанар (нерегистриран)
Не доразбира разликата мижу пенция, и заплата на калинка и учитилката Бабичка , бифша учитилка карастиска
1111111111 (нерегистриран)
И като я вдигнат ще се вдигне ли пропорционално заплатата на тези, които взимат 600 лв.? Обикновено не става и по този начин уж ти е висока заплатата, а оставаш почти на минималната.
opc (нерегистриран)
Гласувайте за Сидеров и Дудука.Ще има раздаване на лаптопи и вдигане на заплати.Живот да го ...Даже и деца ще ви правят.
ИСТИНАТА (нерегистриран)
ЗА ХРИСТОСКОВ ВСИЧКО СЕ СВЕЖДА ДО ЕДНИ БАКАЛСКИ СМЕТКИ, А НЕ ДО ПРОМЯНА НА ОСНОВНИЯ ПРИНЦИП ЗАЛОЖЕН В ПЕНСИОННАТА СИСТЕМА ДОШЛО Е ВРЕМЕ ПРИНЦИПА НА СОЛИДАРНОСТТА ДА СЕ ЗАМЕНИ С ИНДИВИДУАЛНИЯ ПРИНЦИП ПРИ КОЙТО ИЗПЛАЩАНЕТО НА ПЕНСИИ ЩЕ СТАВА НА БАЗАТА НА РЕАЛНО ВНЕСЕНИТЕ ОТ ВСЕКИ ПАРИ, А НЕ ОТ НЯКАКВИ ИЗМИСЛЕНИ И НЯМАЩИ НИЩО ОБЩО С ОБЕКТИВНАТА РЕАЛНОСТ СТАЖ И ГОДИНИ ЗА ПЕНСИЯ !! ИНДИВИДУАЛИЗИРАНЕТО НА ПЕНСИИТЕ ЩЕ ДАДЕ ВЪЗМОЖНОСТ НА НАСЛЕДНИЦИТЕ НА ТЕЗИ КОИТО НЕ СА ПРЕЖИВЕЛИ ПЕНСИОННАТА ВЪЗРАСТ ДА ПОЛУЧАТ ОБРАТНО ВНЕСЕНОТО ОТ НАСЛЕДОДАТЕЛЯ !! КЪМ НАСТОЯЩИЯ МОМЕНТ С ДЕЙСТВАЩИЯ ПРИНЦИП НА СОЛИДАРНОСТТА ДЪРЖАВАТА ПРОСТО ПРИВАТИЗИРА ТЕЗИ ВНОСКИ !! НИМА ТОВА Е СПРАВЕДЛИВО ??!!
магистралата (нерегистриран)
И за пътищата така - кой какъвто път си направи по такъв да се движи. Байно, тази "истина" е за там където няма държава. Дори дарителските кампании са форма на съюзяване на членовете на обществото. Руснаците пеят "если люди жили в одиночке,/ земля была бы на кусочках". Размисли се.
И той, министер за 1 ден! (нерегистриран)
И той, като министер за един ден, и той, барабар Петко с форашките, и той нещо да се изока Щото, Тиквата, като я попитаха, налете да БИЕ със шамарите, егати ?
момо (нерегистриран)
Доста хора искат да се пенсионират по-рано. Някой задавал ли си е въпроса "Защо?". Защо не искат да получват заплата, която дори и минимална, ще е по-голяма от пенсията им? Отговорът не е много сложен - българинът е просто мързелив. Иска да лежи и да получава пари.
ДА,НО (нерегистриран)
НЯКЪДЕ НЕ СЕ ПОЛУЧАВА И МИНИМАЛНАТА РАБОТНА ЗАПЛАТА. ТРЯБВА ЗАКОН ЗА ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО И ИЗПЛАЩАНЕ.
666 - СОЛ ИНВИКТУС (нерегистриран)
ТОЗИ ОТ СНИМКАТА Е ЕДИН ЗАВЪРШЕН БЕЗДАРНИК, КОЙТО ДЪЛГИ ГОДИНИ УПРАЖНЯВА "ТАЛАНТА" СИ В ПЕНСИОННОТО "СТРОИТЕЛСТВО" Впечатляваща е идеята му "за обвързването на възрастта за пенсиониране с ОЧАКВАНАТА продължителност на живота" АБЕ БЕЗДАРНИК, ВИЕ БОГОВЕ ЛИ СТЕ, ЧЕ ПРЕДСКАЗВАТЕ КАКВА ЩЕ Е "ОЧАКВАНАТА" ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ НА ЖИВОТА, ИЛИ ПРОСТО СТЕ РЕШИЛИ ДА НИ ОКРАДЕТЕ ЧРЕЗ КОНСОЛИДИРАНИЯ ПРАВИТЕЛСТВЕН БЮДЖЕТ ПАРИТЕ ЗА ПЕНСИИ И ЗДРАВЕ, ПРЕВРЪЩАЙКИ НИ В РОБИ РАБОТЕЩИ ВИ ДО ГРОБ !!! ВИЕ НЯМА ДА ОСЪЗНАЕТЕ, че държавните служители трябва да плащат лични вноски за здравно и пенсионно осигуряване , че парите на НОИ и НЗОК нямат никаква работа в КОНСОЛИДИРАНИЯ ПРАВИТЕЛСТВЕН БЮДЖЕТ, че с парите за пенсии не трябва да се плащат социалните разходи на мургавелковците !!!! ВСИЧКО ТОВА СЕ ПОСТИГА С ЕДНО ПРОСТО РЕШЕНИЕ - слагане край на порочния принцип на СОЛИДАРНОСТТА и въвеждане принципа на ИНДИВИДУАЛИЗИРАНАТА СМЕТКА !! ВСИЧКО ТОВА МОЖЕ ДА СЕ СЛУЧИ, АКО ИМА ИСТИНСКА ПЕНСИОННА РЕФОРМА ОСЪЩЕСТВЕНА НЕ ОТ ТАКИВА КАТО ХАСАН И ТОЗИ ОТ СНИМКАТА !!
Дада (нерегистриран)
Че то има второ пенсионно осигуряване на принципа на ИНДИВИДУАЛИЗИРАНАТА СМЕТКА !! И това е добро решение. Друго няма как да стане, защото пенсионерите от соца няма пенсионни ИНДИВИДУАЛИЗИРАНИ СМЕТКИ, а разчитат точно на бюджета. Лесно се говорят глупости и това редовно го правиш, ама трябва да се съобразяваме и с реалността и възможностите. Инак за държавните служители си прав. Но няма как пенсионната възраст да не се обвърже със средната продължителност на живота, защото в един момент ще останат 3 пенсионера на 1 работещ, а тогава и индивидуалната сметка няма откъде да се пълни с пари, защото пенсионните фондове това правят - инвестират за да имат приходи. А като няма работници всяко едно производство ще закъса рано или късно.
666 - СОЛ ИНВИКТУС (нерегистриран)
Дада, НЕВЕРОЯТНО СИ ТЪПА ЩОМ СМЯТАШ, ЧЕ БЮДЖЕТА А НЕ НЗОК ТРЯБВА ДА ОСИГУРИ СРЕДСТВАТА ЗА ПЕНСИИ НА ТАКИВА НЕГРАМОТНИ СЪЩЕСТВА КАТО ТЕБ РАЗЧИТАТ ВСИЧКИ ПРАВИТЕЛСТВА ВКАРВАЙКИ В КОНСОЛИДИРАНИЯ БЮКДЖЕТ ПАРИТЕ НА НОИ И НЗОК !! ЩО СЕ ОТНАСЯ ДО ИНДИВИДУАЛНИЯ ПРИНЦИП КОЙТО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТРЯБВА ДА ЗАМЕНИ СОЛИДАРНИЯ , НАМИРАМ ЗА ТЪПО ПРИЕМАНЕТО ТИ, ЧЕ НЕ МОГАТ ДА СЕ ПРЕИЗЧИСЛЯТ ПЕНСИОННИТЕ ВНОСКИ НА ЛИЦАТА КОИТО СА РАБОТИЛИ ПО ВРЕМЕТО НА СОЦА !! В трудовите им договори и трудови книжки е записано трудовото възнаграждение което е база за пресмятане на вноската!! СЪЖАЛЯВАМ, ЧЕ ЩЕ ТЕ ОБИДЯ КАТО ТИ КАЖА, ЧЕ СИ ЕДИН ЗАВЪРШЕН ПРОДУКТ НА ТАЗИ РАЖДАЩА САМО ПРОСТАЦИ СИСТЕМА !!
НАЙ
В САЩ също заговориха за пращане на войски в Украйна, Путин отново заплашва с ядрено оръжие
Бившата депутатка от ПП-ДБ Петя Ставрева почина на 47 години
Русия предупреди, че може да удари британски военни обекти и техника в Украйна и отвъд
Голямото прибиране: Кошмарни тапи на Е-79 и АМ "Тракия"
Страховита находка под дома на Гьоринг във "Вълчата бърлога"
В САЩ също заговориха за пращане на войски в Украйна, Путин отново заплашва с ядрено оръжие
Русия предупреди, че може да удари британски военни обекти и техника в Украйна и отвъд
НАТО ще се намеси пряко във войната в Украйна, ако Русия пресече една от две червени линии
Берлин отзова посланика си от Русия, Москва привика британския дипломат №1
Болница "Мама и аз" към президента: С какво точно пречим на държавата?