Прогнозират по-високи индексации на пенсиите догодина
Управителят на Националния осигурителен институт /НОИ/ Бисер Петков прогнозира, че догодина пенсиите ще се индексират с по-висок от предвидения процент.
Обратно в новинатаКоментари - Прогнозират по-високи индексации на пенсиите догодина | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Ivan Ivanov
иддексация с 1.6% --- хахаххахааааа
ЕВА (нерегистриран)
Вие правите ли разлика между индексация на пенсиите и увеличаване на годините трудов стаж?
Rof (нерегистриран)
А ве кви изчисления и простотии ве. Всички пенсионери над пенсионната възраст със еднаква пенсия . Равна на средната заплата за страната. Никакви привилегии, изчисления и проценти. Хората се раждат равни и умират равни. Просто и ясно. През трудовия си стаж който е работил повече той е получавал повече заплата. Това не е причина да получава повече пенсия.
Ivan Ivanov
никой не се ражда равен с другия :) и в вселената няма рави по сила . материя , тежест и т н ...
Истина (нерегистриран)
Пред изборни лъжи и нищо повече .
Поредното унижение! (нерегистриран)
и подигравка с нашите бащи и майки. Нищо добро за народ , който не уважава възрастните хора. Няма начин да няма възмездие тези, които изпълняват/управляващи и политици/ планът за Геноцид на българския народ и превръщане на Родината ни само в територия България...
НЕ Е ЯСНО (нерегистриран)
по точно коя част от формулата за определяне размера на пенсията ще се индексира. Ако става дума за годините осигурителен стаж смятам че трябва да се индексират САМО ДЕЙСТВИТЕЛНО ОТРАБОТЕНИТЕ ГОДИНИ А НЕ ПРИРАВНЕНИТЕ ОТ 1 И 2 КАТЕГОРИЯ ТРУД, ЗАЩОТО ТЕ НЕ СА ОТРАБОТЕНИ. Не е редно 20 години в силовите бюджетни ведомства да се приемат за 60, а за лекарите и инженерите за 20, защото тези цифри увеличават размера на пенсията съответно с 20% или 60% ЗА ЕДНО И СЪЩО КОЛИЧЕСТВО ОТРАБОТЕНО ВРЕМЕ!!!!!!
съгласен (нерегистриран)
Правилно , за приравнения осигурителен стаж НЕ СА ЗАПЛАЩАНИ ОСИГУРИТЕЛНИ ВНОСКИ, СЛЕДОВАТЕЛНО НЕ Е РЕДНО ДА СЕ ДАВА ПО-ГОЛЯМА ПЕНСИЯ!
$ (нерегистриран)
Брей.Значи 1.6 % е повече от таз годишната индексация = на 2.2%
Предьов (нерегистриран)
Г-н Петков, стремите се като всички нови личности на управленчески позиции да направите положително впечатление. В същото време се включвате в продължаващия държавен грабеж, единствен в Европа, където хората с по-големи пенсии нямат право да ги получават. Какво е това измислено понятие "таван" на пенсията. Държавата е документирала твоето законно право да получаваш дадена сума като пенсия и в същото време не я получаваш. Това не е правен казус, това е абсурдна политика на първосигнални управленци! Така, че никои не ви вярва във вашите стремежи за публичност. Компроментирането е тотално!!!
мнение (нерегистриран)
НЕ Е ЛИ СРАМНО СРЕДНИЯ ОСИГУРИТЕЛЕН ДОХОД В СТРАНАТА ДА Е ПОД 800 ЛЕВА ОТ ОСИГУРЯВАЩИТЕ ПРИХОДИТЕ В БЮДЖЕТА ОТГЛЕЖДАЩИ И ОСИГУРЯВАЩИ ДЕЦА - БЪДЕЩЕТО НА ДЪРЖАВАТА, А НЯКАКВИ ПЕНСИОНЕРИ ДА ИСКАТ ДА ИМ ПЛАТЯТ ПО 1000 ЛВ. ПЕНСИЯ?! ГРЕШКАТА Е ВЪВ ФОРМУЛАТА ЗА ИЗЧИСЛЯВАНЕ НА РАЗМЕРА НА ПЕНСИЯТА. Пенсията трябва да се раздели на ОСНОВНА - осигуряваща необходимите средства за живот на всички работили цял живот стари хора, и ДОПЪЛНИТЕЛНА, която да се формира от допълнителни вноски. СТАРИТЕ ХОРА ИМАТ ПРИБЛИЗИТЕЛНО ЕДНАКВИ НУЖДИ ОТ ФИНАНСОВА ПОМОЩ, ДОБАВКАТА ВСЕКИ ДА СИ ОСИГУРИ ДОКАТО Е ЗДРАВ И МОЖЕ ДА РАБОТИ ПО НАЧИН ИЗБРАН ОТ НЕГО И НЕПОДЛЕЖАЩ НА КОРЕКЦИИ ОТ ВРЕМЕННО УПРАВЛЯВАЩИТЕ ПАРТИЙНИ ПРАВИТЕЛСТВА!!!!!!! ПРЕСТАНЕТЕ ДА ДАВАТЕ ПЕНСИИ ЗА СТАРИ ЗАСЛУГИ ЗАЩОТО НЯМА ОБЕКТИВНИ КРИТЕРИИ ЗА ЗАСЛУГИ !
Бабето (нерегистриран)
Дреме ми с колко ще се увеличава пенсията моята е голяма стига ми за всичко му ха ха завиждайте
несправедливо е (нерегистриран)
КОЕФИЦИЕНТЪТ ЗА ГОДИНИТЕ ОСИГУРИТЕЛЕН СТАЖ ДЕЛИ НЕСПРАВЕДЛИВО ПЕНСИОНЕРИТЕ! Когато човек е полагал труд 1 и 2 категория Е ВЗЕМАЛ ПО-ВИСОКА ЗАПЛАТА и това е отразено веднъж във формулата (личен осигурителен доход разделен на средния за страната за същия период) НО ВТОРИЯ КОЕФИЦИЕНТ(ГОДИНИ ОСИГУРИТЕЛЕН СТАЖ) ОЩЕ ВЕДНАЖ СЕ УМНОЖАВА ПО 3 ИЛИ 2. По този начин предимно категоризраните 1 и 2 категория получават многократно по- висока пенсия от инженери, лекари и др.от трета категория макар че трудът на последните е бил не по-малко полезен за държавата!!!!!!!!!
мето (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
мето (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
нфдса (нерегистриран)
стига правителствени глупости за 1 лев повишение....
ЕВА (нерегистриран)
Като не разбирате нищо от определяне на пенсията , не си чешете езиците напразно
ЕВА (нерегистриран)
ГОСПОДИН РЕДАКТОР, ВИЕ КАТО ОТГОВОРНО ЛИЦЕ, ПРОУЧИХТЕ ЛИ ТОЧНО ЗА КАКВО УВЕЛИЧЕНИЕ СТАВА ВЪПРОС, ПРОЦЕНТНО-ДИРЕКТНО НА СУМАТА НА ПЕНСИЯТА /КАКТО СТАВАШЕ ДОСЕГА/, ИЛИ УВЕЛИЧЕНИЕ НА ГОДИНИТЕ ОСИГУРИТЕЛЕН СТАЖ НА ВСЕКИ ПЕНСИОНЕР ОТ КОИТО СЕ ИЗЧИСЛЯВА ПЕНСИЯТА С КОЕФИЦЕНТ 1.6. МОЛЯ НЕ БЪДЕТЕ ТОЛКОВА БЕЗОТГОВОРНИ И НЕ ПУСКАЙТЕ ТАКИВА НОВИНИ С КОИТО ЯДОСВАТЕ ПЕНСИОНЕРИТЕ. И ВИЕ ЩЕ СТАНЕТЕ ПЕНСИОНЕР. ПО ДОБРЕ МИНЕТЕ НЯКАКВО ОБУЧЕНИЕ ПО СОЦ ОСИГУРЯВАНЕ ЗА ДА НЕ СЕ ИЗЛАГАТЕ ПОВЕЧЕ.
граф Бестужев (нерегистриран)
Госпожо, те не знаят български книжовен език, Вие им препоръчвате обучение...Единственото, което знаят, е да обгрижват Пожарникаря и да го славославят, нали той ги храни....
Пенсионерка-доволна (нерегистриран)
Госпожо Ева,както и да ми обяснявате нещата са пределно ясни.Парите ни бяха откраднати от разни сладкодумци-Лукановци,Костовци,Виденовци,Станишевци.Дори преди всяко увеличение да ми пускат "Ода на радостта"/Бетховен/картината няма да се промени.Виждам палатите,виждам колите,виждам охолството и си поглеждам портмонето с един и същи въпрос"Защо откраднахте парите?"
ЕВА (нерегистриран)
Съгласна съм с вас госпожо.
Пенсионерка-доволна (нерегистриран)
Благодаря на тези,които преди 27 години откраднаха пенсионните фондове.Благодаря и на тези след тях,че ми увеличават,мижавата пенсия от 195 лв.за 42 год.трудов стаж/инженер съм/с ъс жълти стотинки.Знам,че парите развалят човека.Я ги вижте какви кореми носят,какви палати имат,какви коли карат,колко ядове имат.Аз съм благодарна,че живея,напук.Станах по-елегантна защото ям малко,пуша ако някой ме почерпи,не обикалям света,а си почивам.Благодаря за всичко.Курнелия ни беше проглушила ушите с това швейцарско правило.Благодаря ти Курнелио,че го въведохте,та си купувам по един хляб на месец.Стига ми и ми остава.Аз искам да направя хубав жест към всички вас,управляващи,не ми превеждайте увеличението,подарявам ви го.Пожелавам на всички които за 27 години съсипаха държавата,да доживеят моите години и да разполагат със същите финанси.Не си мислете,че можете да занесете всичко на онзи свят,а на този ще ви мъчат милионите проклятия.
Петров (нерегистриран)
Корнелия по-скоро си е мислила не швейцарското, а за шведското правило, където пенсионера е винаги по средата.
gorkata (нерегистриран)
ялкото е ,че всичко се стоварва на децата им ,но намат ли глави с малко мозак ,чудна работа ??/страхуваите се има видов ден "'господа ",народа може да излажете ,но бог -не!
Петров (нерегистриран)
Петков съобщи пред БНР, че тригодишната бюджетна прогноза предвижда иддексация с 1.6% от 1-ви юли на всички пенсии, отпуснати до края на тази година. Не го пишете това, че е срамна и цинична информация. Ако с 1.6% се индексират пенсиите примерно на германските пенсионери ще го разбера, тъй като там те са в хиляди евро. Но 150 евро с такава индексация просто е голям срам за управляващите от 27 г. насам.
Валери (нерегистриран)
На 1000 лв. 2 % е 20 лв. На 300 лв. 2 % е 6 лв. С какво е заслужил този пенсионер с 1000 лв. пенсия, че да му бъде увеличена с 14 лв. повече от този, който получава 300 лв. Спрете увеличението с проценти! Това е несправедливо. Увеличавайте пенсиите с абсолютни суми.
г-н Валери, (нерегистриран)
Пенсията се дава НЕ ЗА ЗАСЛУГИ, а защото вече човекът е остарял и не може да прави заслуги. Затова не е редно да се делят пенсионерите на повече и по-малко заслужили и да има такава голяма разлика (от 150 до 1000 лева) . Тази голяма разлика в момента идва от категоризацията на труда - на лекари, инженери и др. трета категория труд им се полага за 30 години труд 33 % , а на военните за същите 30 год. -99%!!!!! От 80 години България не е участвувала във война . Е и за какви заслуги трябва да бъдат възнаградени в повече от "обикновените" трудови хора, осигурявали бюджета на държавата?! Наглостта на военните, които плюят държавата , че е сложила таван е ОБИДА ЗА ОСТАНАЛИТЕ ПЕНСИОНЕРИ , КОИТО С ПЕНСИИ ПОД 250 ЛВ. И СА ПРЕОБЛАДАВАЩАТА ЧАСТ.
Димитрина (нерегистриран)
Пенсията не е помощ.. увеличава се с проценти, за да се запази съотношението между минималната и максималната пенсия, които пък би трябвало да са резултат от направените вноски. Да кажем, че имаме две пенсии 200лв. и 400лв., отношението е 2:1. Ако ги увеличим с 10000лв. (груб пример, за да стане ясно) едната ще бъде 10400, другата 10200, т.е почти еднакви, което очевидно не е справедливо.
напротив (нерегистриран)
ПЕНСИЯТА ТРЯБВА ДА Е ПОМОЩ ЗА ЧОВЕКА , ОСТАРЯЛ И НЕСПОСОБЕН ФИЗИЧЕСКИ ДА СИ ОСИГУРИ С ТРУДА СИ ДОХОД ЗА НОРМАЛЕН ЖИВОТ!!!!!! Затова докато е здрав и силен той внася своята лепта за социална осигуровка като очаква да получи помощ когато няма да има сили да се справи сам!!!! СТАРИТЕ ХОРА ИМАТ ПРИБЛИЗИТЕЛНО ЕДНАКВИ НУЖДИ ОТ ПАРИЧНА ПОМОЩ - ЗАТОВА ОСНОВНАТА ПЕНСИЯ ТРЯБВА ЕДНАКВО ДА ЗАДОВОЛИ ТЕХНИТЕ НУЖДИ, А ОТ ДОПЪЛНИТЕЛНАТА ВТОРА ПЕНСИЯ, ИЛИ ДРУГА СХЕМА ЗА ДОПЪЛНИТЕЛНО ОСИГУРЯВАНЕ ДА ИДВА РАЗЛИКАТА В РАЗМЕРА НА ПОЛУЧАВАНИТЕ ПАРИ. СЕГАШНИЯТ НАЧИН ЗА РАЗМЕРА НА ПЕНСИЯТА Е НЕСПРАВЕДЛИВ!
Ами (нерегистриран)
Пред избори сме.
32 (нерегистриран)
Избори идат лъжите трябва да се пласират като има малоумници да им вярват
фелдм. Гюнтер фон Клуге (нерегистриран)
...Бисер Петков беше избран единодушно за втори мандат....Това трябва да ви покаже тъжната и страшна истина, дами и господа, че всички в това НС, а както и в предходните, народните представили, мръсниците от всички цветове и разцветки, гледат само и единствено своите интереси, единодушно осъждат българският пенсионер на гладна смърт!!!
112 (нерегистриран)
Тероризъм-Убийства-Обири-Измами-Корупция-Луд Роско-Скапани дупутати-Избори-Индексиране на пенсии. Старата плоча на нов глас. И така всяка година на "дИмУкратичиня" преход. Лудница, кочина, Булгаристан. Това е моята родина, ако да е небето като от коприна. На овчи народ - свински живот!!!
склеозирал дядо (нерегистриран)
Да ви попитам, деца, абе какво стана с Масларова, когато беше социален министър, нещо я разследваха, някакви пари в куфари и сделки, Пожарникаря и се заканваше от трибуната на НС, да не би да е влязла в затвора и аз да не зная?!Така лани ме излъгаха, че Цецо Шестака е влезнал в Софийският и пази място за Ядача на филии с мас от Банкя, аз се израдвах, направих курбан, а то, зидя си отиде хайванчето....
?????? (нерегистриран)
КАК СТАВА ТАКА ЧЕ КАТО НАБЛИЖАТ ИЗБОРИ СЕ ЗАПОЧВА ИНДЕКСИРАНЕ,САНИРАНЕ ИИИИ ОЩЕ ПОДОБНИ---ГОВОРЕТЕ КАКВО ЩЕ СТАНЕ ТАЗИ ГОДИНА А НЕ ДОГОДИНА ДО ТОГАВА НИКОЙ НИЩО НЕЗНАЕ
Пенсионер с 500 лв. (нерегистриран)
Жалък си и ти и тези, които те избраха, както и всички преди вас!!Какъв 1, 2 процента, бе нещастник, пенсиите на хората трябва да се вдигнат най-малко с 200 лв. минималните, и с някакъв процент другите, но не по-малко от 10 процента!!Долни, мръсни дебили, докога ще се подигравате с обикновенните хора?!
абв (нерегистриран)
Май нещо не разбирате всички. Проблема с вдигането на пенсиите е, че няма от къде да дойдат парите, с които да се платят въпросните пенсии. Парите за плащането на текущите пенсии, се събират всеки месец от текущите вноски на текущо плащащите осигуровки. Текущо плащащите осигурвки всеки месец, стават все по-малко, докато текущо взимащите пенсии се увеличават все месец.
До абв (нерегистриран)
Съгласен съм с теб, а след като е така, не следва ли да се правят икономии от всичко?! Така например, не могат ли депутатите да са 120, не 240, не може ли да има само 10-20 представителни коли и останалите като нас да ходят на работа, следва ли другарят Борисов да харчи по 100 000 най-малко на месец, за да си реже никому ненужните ленти, за 4 години рязане само той е хвърлил на вятъра с лентите си 5-6 млн. лева?!
Това (нерегистриран)
го знае всеки, дори да не е от абв! И следва ли тогава да се смачка "лошия материал", защото е в тежест? Тези които сега са на пенсия, някога пълниха пенсионния фонд и имаше, докато не го окрадоха! Защо негативити да са в тях? През това време управниците ще взимат хиляди заплата, а масово народа няма да се осигурява на реални доходи!
без име (нерегистриран)
СРАМ!!!
меган (нерегистриран)
Всички пенсионери да си подготвят атрибутите за погребение, с тези пенсии и проценти са обречени на смърт! Тази година беше 2.6 % а 2017 ...за какво повишение говори този самозабравил се олигарх!!!
Животa (нерегистриран)
като виц. Идват избори и на нас пенсионерите ще дадат по йедна шака вуна, както е казал македонеца.
Фашизъм в действие. (нерегистриран)
" Близо 520 хиляди пенсионери у нас получават по-малко от минималната пенсия в България, която е 157,4 лв. Това са една четвърт от всички пенсионери в страната. С над 910 лв., колкото е максималната, могат да се похвалят само 1,7%. Това показват обобщените данни на Националния осигурителен институт за 2015 г. Две трети преживяват с до 10 лв. на ден, ако нямат други доходи ".
Ли (нерегистриран)
Идват избори и пак почнахте да лъжете Стига вече писна ни
Ще (нерегистриран)
вдигнат пенцията на баба Потка не с 1,86, а с 1,94лв.. Да си купи две лукчета повече! Това е стандарт!
Ванката (нерегистриран)
Аз съм млад човек, но предпочитам вместо да се "усвояват" пари от фирмите на Шиши, да се дадат на пенсионерите, които ще подтикнат потреблението в държавата. Само, че от разходите за пенсии не може да се краде...
ЛИЛИ (нерегистриран)
Г-Не шеф на НОЙ искам си пенсията която ми се полага -без таван !!! През годините ми вземахте вноските в/у макс осигур.доход , а сега таван ми слагате ??? Това е кражба и унижение! ! Защо ,защо ....не ви ли е срам да лъжете хората да се осигуряват за по-добра пенсия , а после да не я давате ???
С (нерегистриран)
40 год. с втора категория, а не си взимам заработеното, но президент с 4 год. на поста, взима 100%! И какво е свършил повече? Излиза, че моите вноски са били за него!
ахааа.... (нерегистриран)
Да се радваме значи, че догодина ще индексират пенсиите с по-висок процент, от 2,6 на 1,6 ! Тия политици съвсем ни взема за малоумни. Аман от некадърни и неуки управници, които мислят само как да вдигат своите заплати! Щото и овчаря на село знае че 1,6 е по-малко от 2,6. Подхвърлят трохи на народа, реално пенсиите намаляват на база вдигането на цените, а те залъгват кого???
НЕЛИ (нерегистриран)
ТЪЙ КАТО ПРЕДСТОЯТ ИЗБОРИ ЗАПОЧВА НАДДАВАНЕТО ЗА ГЛАСОВЕ.НЕ ИМ ВЯРВАЙТЕ.СКОРО ЩЕ ГО ЗАБРАВЯТ.
Хо-хо (нерегистриран)
Значи билетчетата за транспорта може да се вдигнат с 60%, винетките с 50%, а пенсиите с 1,6%. Пак ще ви гоним с камъни, вашта мама. хе-хе
гост (нерегистриран)
АБЕ ТЪПАНАРИ МРЪСНИ,ВЕДНЪЖ ЕДНО ГОВОРИТЕ,ДРУГ ПЪТ ДРУГО,НАЛИ ЩЕШЕ ОТ 2017 ГОД.ДА СЕ ЗАВИШАВА ТЕЖЕСТА НА ОСИГУР.СТАЖ,КОЙТО СЕГА Е 1.1 % .ЛЪЖЛИВИ ПРАСЕТА СТЕ,НИЩО ПОВЕЧЕ,АМА НИЙ СМЕ СИ ВИНОВНИ ЧЕ ВИ ТЪРПИМ ВАШТА МАМА
Член 100 от КСО (нерегистриран)
Когато през 2010 година ГЕРБ суспендира Член 100 от КСО, пенсионерите си затраяхме. Последва избор за "спасяване" чрез стоицизъм - яко излъчване на омраза към "управляващите". Или скоропостижно преселване в по-добър свят, както и самоубийство по известните ни начини. Вече се забелязва как демагогията относно "редукцията" (според РАН'ЪТ) на етническите българи смущава работодателите, но се приветства от радетелите на трансформиране на България в територия. Тази година 2,6% индексация, догодина 1,6%. Каква светла перспектива ..., в тунелът към "отвъдното".
бг (нерегистриран)
Тавана на пенсиите кога.?По малко крадете да има за народа.
Дино (нерегистриран)
Вечната приложна тактика за идващото светло бъдеще оставащо мираж за тези които са избрали да вярват на идоли и човешки спасители.
доколкото си спомням (нерегистриран)
Магистратите cи заложиха увеличение със 7 процента, а за пенсионерите едно цяло и шест -това не е просто мизерия и гавра - това е ... толкова е гнусно и идиотско, че не мога да намеря думите. И има още нещо: не мога да приема един пенсионер(не че и неговата пенсия е съизмерима на вноските, които е правил през трудовия си живот), който се пенсионира тази година да получава два пъти и нещо по-висока пенсия от този, който се е пенсионирал в по- ранните години - да речем 2008 година и има същия осигурителен стаж и коефициент. Някой може ли да ми каже какъв е смисълът тогава на този коефициент? Започвам да подозирам, че целта е хората да не се осигуряват на истинските си доходи, а другите просто да бъдат прогонени от България. А прекрасната ни, невероятна земя да се превърне в свободна за заселване територия.
ИСТИНАТА (нерегистриран)
КОЕФИЦИЕНТЪТ ЗА ГОДИНИТЕ ОСИГУРИТЕЛЕН СТАЖ ДЕЛИ НЕСПРАВЕДЛИВО ПЕНСИОНЕРИТЕ! Когато човек е полагал труд 1 и 2 категория Е ВЗЕМАЛ ПО-ВИСОКА ЗАПЛАТА и това е отразено веднъж във формулата (личен осигурителен доход разделен на средния за страната за същия период) НО ВТОРИЯ КОЕФИЦИЕНТ(ГОДИНИ ОСИГУРИТЕЛЕН СТАЖ) ОЩЕ ВЕДНАЖ СЕ УМНОЖАВА ПО 3 ИЛИ 2. По този начин предимно категоризраните 1 и 2 категория получават многократно по- висока пенсия от инженери, лекари и др.от трета категория макар че трудът на последните е бил не по-малко полезен за държавата!!!!!!!!!
2012 (нерегистриран)
А кой Ви е казал, че догодина ИЗОБЩО ЩЕ ИМА ПЕНСИИ в БГ?
2066 (нерегистриран)
А кой Ви е казал, че след 2066 година ИЗОБЩО ЩЕ ГО ИМА ТОЗИ СВЯТ ?!
Отзад Ви убива, нали? (нерегистриран)
Драги колаборатори на THE MATRIX, на Вашият ментор се прилага технологичната операция "ДЕМОНТАЖ".
един (нерегистриран)
Тиквата ви ограби пенсиите
един (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
един (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
ЛИЛИ (нерегистриран)
Г-Не шеф на НОЙ искам си пенсията която ми се полага -без таван !!! През годините ми вземахте вноските в/у макс осигур.доход , а сега таван ми слагате ??? Това е кражба и унижение! ! Защо ,защо ....не ви ли е срам да лъжете хората да се осигуряват за по-добра пенсия , а после да не я давате ???
285 (нерегистриран)
Какво сте работила за тези максимални вноски?
до Лили (нерегистриран)
Ще стане когато махнат тавана и на осигурителните вноски. Че има много хора в страната с тлъсти заплати в хиляди лева, но максималния осиг. доход за 2016 г е 2600 лева.
47 (нерегистриран)
А бихте ли написали колко ''високи'' бяха таваните на тези вноски бая години???Това че последните 5-6 години ги вдигнаха едва ли дава основание за толкова високи оенсии за каквито претендират много гледайки последните години
бобибоб (нерегистриран)
Ако може дози умния високочел господин да обясни на мен тъпия необразован пенсионер в коя математика 1,6 е по голямо от 2,6,колкото беше по малката индиксация тази година.
бибобиб (нерегистриран)
В математиката на Баце, а той си има "Бисерчета", които я прилагат.
ЕВА (нерегистриран)
НЕ ЗНАЯ КАК ТОЧНО ГО Е КАЗАЛ ДИРЕКТОРА НА НОИ Е КОЙ Е ПУБЛИКУВАЛ ДУМИТЕ МУ, НО МИСЛЯ, ЧЕ СЕ Е ПОЛУЧИЛО НЕДОРАЗУМЕНИЕ ИМЕННО ОТ ТОВА, ЧЕ ХОРА КОИТО НИЩО НЕ РАЗБИРАТ ОТ ПЕНСИОННА РЕФОРМА СЕ МЪЧАТ ДА Я КОМЕНТИРАТ И С ТОВА ДРАЗНЯТ ПЕНСИОНЕРИТЕ. СПОРЕД МЕН СТАВА ВЪПРОС, ЧЕ ЩЕ ИМА УВЕЛИЧЕНИЕ НА ПРОСЛУЖЕНИЯ СТАЖ ГОДИНИ, КОИТО СЕГА СА УВЕЛИЧЕНИ С 1,1 % , ЩЕ ИМА УВЕЛИЧЕНИЕ ОТ 1 ЮЛИ 2017 ГОД. ДОКАТО ТОЗИ КОЕФИЦЕНТ СТАНЕ 1,6 С ТЕЧЕНИЕ НА ГОДИНИТЕ. ТОВА ОЗНАЧАВА, ЧЕ АКО СЛЕДВАЩАТА ГОДИНА КОЕФИЦЕНТА ПРИМЕРНО Е 1.2 ТО ТОГАВА СТАЖЪТ НАПРИМЕР ОТ 35 Г ЩЕ СТАНЕ 42 ГОД, А В МОМЕНТА Е РАВЕН НА 38 Г И 5 М. ТАКА ЧЕ МИЛИ ПЕНСИОНЕРИ , НЕ СЕ РАЗТРОЙВАЙТЕ И НЕ ВЯРВАЙТЕ НА ТАКИВА ПИСАНИЯ, КОГАТО МУ ДОЙДЕ ВРЕМЕТО, ХОРАТА КОИТО СЕ ЗАНИМАВАТ С ТОВА , ЩЕ ГО ОБЯСНЯТ ДОБРЕ. НЕ ЗАЩИТАВАМ НИКОГО. ПРОСТО СЕ ЯДОСВАМ НА НЕГРАМОТНИТЕ ЖУРНАЛИСТИ. АЗ СЪЩО САМ ПЕНСИОНЕРКА И МОЯТА ПЕНСИЯ Е ПО-МАЛКА ОТ СРЕДНАТА ЗА СТРАНАТА.
кандидат-пенсионер (нерегистриран)
Г-н Петков, защо служителите на НОИ бавят отпускането на нови пенсии. Не трябва ли да има срок например 3-4 месеца. Какво толкова изчисляват като има програма. Защо винаги допускат грешки при изчисляване на стажа и при изчисляване размера на пенсиите.
111 (нерегистриран)
'щот в държавна структура конкурса не е по кадърност, а по други критерии...
gonzales (нерегистриран)
срок има. и някъде четох ,че е до 4 мес. от подаването на документите. предвижда се този срок да се намали мисля до 1 мес. но може да си го проченеш сам това инфо. относно грешките - като вкараш грешна цифра програмата ще изкара грешен резултат. напълно логично е. но грешки правят не само в НОИ , грешат и счетоводителки, грешат и самите кандидат-пенсионери.
46 (нерегистриран)
Една година мина но нито разпореждане са ми пратили нито са ми върнали книжката....Да не говорим че не им хареса подписа на четвъртития печат и не ми признаха 3 години на държавно дсо на което никой никъде неможе да даде координати за приемственост
нина (нерегистриран)
дайте на ниските пенсии нещо нормално за днешен живот,а не да вдигате вашите високи с по цяла пенсия всеки пътна"индексация"....Изтезавате народа с мизерия....
нина (нерегистриран)
дайте на ниските пенсии нещо нормално за днешен живот,а не да вдигате вашите високи с по цяла пенсия всеки пътна"индексация"....Изтезавате народа с мизерия....
pip (нерегистриран)
Нинче, а да вземеш малко да помислиш..... кой колкото внасял, толкова ще взема. Това не е благотворително дружество! Не може да се осигуряваш около минималната заплата и да искаш 700 лв. пенсия...
Вени (нерегистриран)
Да, ама има нещо друго - пенсия се взима от заплата, заплата се взима от "служба", а служба се дава на кого, айде всички да се сетим и преди и сега.
12 (нерегистриран)
Ами то по вашата логика държавните силовите и още един куп хрантутници нищо не трябва да вземат защото за нищо не са се бръкнали в джоба само че реалността показва друго - колкото повече си си държал задника на стола толкова повече пенсия от парите на другите ще вземеш
Предизборни четки (нерегистриран)
"Бисер Петков прогнозира, че догодина пенсиите ще се индексират с по-висок от предвидения процент." Предвидено е увеличениес 1,6%. Да речем, че предизборно ще се разтиврикирят да го направят двойно - 3,2% (в което се съмнявам!) - на пенсия от 200 лв. се падат 6,40 лв. Абе какво ще ги правите толкоз пари, бе? Я, стигат ви и 2%...
нина (нерегистриран)
дайте на ниските пенсии нещо нормално за днешен живот,а не да вдигате вашите високи с по цяла пенсия всеки пътна"индексация"....Изтезавате народа с мизерия....
боби (нерегистриран)
Така и не разбрах кое му е по-високото на индексацията на пенсиите!! Ненормалници и лакеи тъпи!! Пишат и залъгват хората с нечувани простотии!!
Вероятно (нерегистриран)
Индексацията от 1,6% ще стане 1,9%. Щото нЕма пари за депутати, магистрати, министри...
ПЕНСИОНЕРА (нерегистриран)
В момента системата на пенсиите е доубиваща старите.На мен ми крадат 240 лв всеки месец плюс още 130 лв.несметнати всяка година към пенсията.Власта спря до 19 г.да актуализира и да плаща изчислените пенсии. Този комунизъм си и ще продължава. Демагогия и крадене. Не бих плащал голями осигуровки като виждам ,че няма никакъв ред.
someone
това повишение ще се плати с парите от заема на борисов, не от реален ръст на икономиката.
Е И (нерегистриран)
ако няма реален ръст на икономиката откъде става нарастването на средния осигурителен доход в държавата? Кой се опитва да ни лъже - статистиката ли?
jingiby
"Тригодишната бюджетна прогноза предвижда иддексация с 1.6% от 1-ви юли на всички пенсии, отпуснати до края на тази година." Ей, вие изтрепахте рибата, бе! На 300 лв. пенсия 1,6% са 5 лв. Това е половин кило сирене на месец!
Аритметиката (нерегистриран)
Няма и 5 лв., ами са 4.80! Какво пък да рекат тези, с пенсиите под 200 лв. - я "закачили" 3 лв., я не...
Шилo
Идат избори, трябва да се обещава! Нищо че се обещават неща за години напред, които някога може и да станат, може и да не станат, важното е да се обещава - все ще се намерят идиоти, които да се вържат!
маги (нерегистриран)
Алоооо, забравихте се, какво е 1.6% това е подигравка, питам дали вашите родители живеят с мизерни пари ,колкото да са живи, срамно, но целта е да се намаляват повече и повече пенсионели и да продължат във вечният свят ,тогава ще имате повече пари!
НАЙ
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
"Хюман райтс уоч": Руските сили вероятно са екзекутирали най-малко 20 украински войници от декември
Представител на украинското разузнаване: Може в крайна сметка да се наложи да преговаряме с Русия
30 убити кандидати и 11 отвлечени: Задават се най-жестоките избори в историята на Мексико
Главчев дава сигнал в ДАНС и прокуратурата по случая с болница "Мама и аз"
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Представител на украинското разузнаване: Може в крайна сметка да се наложи да преговаряме с Русия
Френски министър: Сто и петдесет хиляди руски войници са загинали във войната
Борисов и Караянчева оглавяват листите на ГЕРБ в по два града, ето и кои са другите водачи
Програмата на ООН за развитие: Разрухата в Газа е достигнала най-сериозното ниво от 1945 г.