Пътуваме с „Билет 30+“, „Билет 60+“ и преференциални карти от януари в София

Идеята е пътуването да се заплаща според времето, в което се ползва – половин или един час, предвиждат се и карти с намаление за майки с деца до 2 г. и младежи до 26-години

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Най-после европейци.

Но отпадат 10 пътувания за 12 лева, което върши работа на доста хора. Така, че реално имаме поскъпване и на градския транспорт и пак много хора ще предпочетат лични автомобили

Тоест, да се движа с личния си автомобил ще ми е по-евтино. Майната му на въздуха в София! И без това не се диша!

Добре, че запазват дневната карта, че с техните "младежки" карти, които ги пускат по никое време, ще си увисна. В законодателството принципно младежи са до 29, а не до 26, но докато я вкарат, няма да ги хвана, хах.

Кой го измисля това до 26-годишна възраст? В БДЖ е до 25, а тук 26?

с тези цени се убива градския транспорт

Нещо тука трябва да изясним. Според мен това 30+ означава, че тези 30 минути са да се прекачиш в друго превозно средство в рамките на този период. А не че трябва да ти свърши пътуването за 30 минути. Т.е. ако няма да сменяш ще си пътуваш докато пристигнеш, дори и след един час да е. Или ако се прекачиш в рамките на 30 минути, то с второто превозно средство ще пътуваш докато пристигнеш, дори и след един час да е. Не е ли така? Че по-надолу чета някакви други тълкувания.

Няма как да е така!!

Когато беше голямата буря в София хората се чудеха дали изобщо да слизат от трамвая или да продължат с него до последна спирка, с надеждата да се успокои малко времето, и в обратната му посока да си слязат. В такава ситуация и 30 плюс, и 60 плюс не вършат работа. Разубеждението дойде бързо, след като при абсолютно затворени прозорци, навсякъде в трамвая, от прозорци и таван, започнаха да шуртят реки от дъжд.

За 30+ дадоха фалшивия довод, че по принцип толкова време отнемало да си стигнеш от вкъщи до работата и затова бил достатъчен да замени еднократния билет и не се бил ощетявал никой. Тези, които са извършвали тези анализи никога, ама никога очевидно не са използвали градски транспорт!

Анализите ги правят по документи .Преди време бях писала до центъра за градска мобилност да пуснат на по често трямвайте в Орландовци , защото хората не могат да се качат - толкова са пълни.Там се качват хора , идващи от поне 6 следващи села и квартали с рейсове. И от ЦГМ ми отговориха , че там нямало достатъчен пътникопоток.Очевидно някой , който никога не е стъпвал във въпросния район.

Те въобще не стъпват по земята!

Същото ни отговориха и за Военна рампа. Тук има 3 автобуса, които са през голям период от време.

А какво ще стане със сегашните едномесечни карти, които се продават по интернет ?

Тъпацш! Поучете се от другите СТОЛИЦИ, БЕ

Когато математиката ти куца. Да сметнем 3x4=12, т.е. три дневни карти са 12 лв, а една карта за три дена е 15 лв. Логика? Никаква!

тея крадливи боклуци от СОС трябва да бъдат изгонени с камъни!

Това 30+ е напълно неприложимо. В час пик редовно се стои в задръстване по над 40 минути. Който е пътувал от СУ към х-л Плиска сутрин или след работа знае. Хеле пък ако има някакъв протест на Орлов мост. Тогава и един час може да стоиш в зад0ръстването.

Цял живот ни правят на глупаци, а ние си мълчим и се примиряваме. Пътувам за работа с една линия, като съответно си купувам карта само за нея (23 лева). Купувам си и талон с 10 билета, ако се наложи да ползвам друга линия (12 лева, всяко билетче е по 1.20). Сега да ми обяснят от градска мобилност колко ще са ми по-изгодни техните промени. Никога не съм пътувала гратис, сега май ще започна.

Добре де, нали се говори да се намаляват вредните емисии, като се ползват по- малко личните автомобили. За целта трябваше градския транспорт да е с по- ниски цени, а какво стана... за 30 мин. билетчета. За това време не може да минеш 3 спирки по бул. "Симеоновско шосе" в час пик.

Преди години работех във Варна. По-изгодно ми беше да платя 22 дни х 2 лева за билети = 44 лв. За месечна карта ми искаха над 70 лева. Съсипаха града с такива кретенизми и изгониха коренното население.

Стара песен на нов глас. Важното е да се краде. Кой пътува, кой не, как, защо, кога, не са имали никакво значение, и продължават да нямат никакво значение.

Хартиените билети, че не ги ползвам вече 3 години.

Да и като попадне автобуса в задръстване и какво правим тогава?От всички схеми,това е най-тъпата!Какво пречеше да е на разстояние,вместо за време!?

Защо премахват месечната карта за една линия за 23 лв.? Можело хората да си купуват за цялата градска мрежа за 50 лв. - ами, нямам нужда от цялата мрежа. Една линия ми върши работа и чат-пат по някой билет. И по същия начин премахват картата за метро за 1 месец за 35 лв. Наглост! Принуждават хората да купуват годишни карти на принципа "ти си плати, а ако искаш - ползвай".

Направо заслужават никой да не стъпи в градския трянспорт .

.

И аз и жена ми ходим на работа с дизелови коли. По евтино ни излиза въпреки, че се возим сами. Още една кола ще си купя за резерва, но пари за градските кочини не давам. Само вдигат цената, а в други държави градският транспорт дори е безплатен в натоварени дни. Мръсни рекетьори.

Я ми кажи къде е безплатен градския транспорт????

В София - за украинци!

Талин - Естония, някои малки градове в Германия и Франиция, Люксембург, Сингапур, Копенхаген - Дания, Стокхолм - Швеция, др.

Проверете в Букурещ например!

За сравнение - в Брюксел учениците до 17 - годишна възраст пътуват безплатно в градския транспорт, а младежите между 18 и 24 години, които имат адресна регистрация в града плащат годишен абонамент от 12 евро.

Е що само за младежи до 26 да е 250 картата сега като съм на 29 данеби държавата да е решила че съм цъфнал и вързал Какво ще кажете за всички да е 250 и без това няма никакъв контрол? С един куршум 2 заека хем сваляте голяма част от народа от колите хем и тия с по скромни доходи по една или друга причина ще могат да си позволят карта без да си късат косите и да поемат рискове да се излагат щот вярвайте не е от добро... ама няма кой да мисли за хората ...

Годишна 250 и ако я загаубиш?

.

Ако изобщо се кача в градски транспорт, пътувам гратис.

толкова ли е трудно да се направят 20-30лв/месец карти за местни, а билетчетата и глобите да са си с 2-3 евра и глобата х20

Купуваш си билет за 30 минути. Попадаш в 60 минутно задръстване. Кой плаща разликата бе идиоти? И кви са тия глупости за икономия на хартията? За билетите няма да се издават касови бележки ли? Дебили сър

В цял свят има подобна ценова политика и то в градове с много по-голям трафик и задръствания от София. И аз мразя гербавите, но това е ход в правилната посока.

Украинци ще пътуват безплатно в столичния градски транспорт тогава никой Софиянец да не си купува билет фандъкова се насра

Да се кандидатсва за Гинес!Къде го има това-пътуване във времето!?Вречето в София е относително понятие.Билета трябва да бъде за разстояние!!!!Ясно!?За 30 минути не мога да стигна от Слатина до Младост ,и-дио-ти!Защото свеням три превозни средства за по 1-2 спирки,а чакам по 20-30 минути всяка!Само гумени глави ни управляват!

Нали искате да намалите броя на автомобилите в София?!? Като намалите цените на билетите, ще го постигнете. А събираемостта е нулева: циганите си пътуват из цялата градска мрежа безплатно и никой не е в състояние да ги накара да плащат. Помислете за това.

Не е толкова до цените , аз не се качвам в градския не заради цената , а заради нередовността и бавното движение .От работа до вкъщи с кола 7-8 мин до 15 в задръстване -около 5 км са. С градския транспорт три прекачвания и около минимум час даже често и повече трябва.

Зимата ще с карти или гратис - лятото пеша и с колело. Накрая пак толкова пари ще съберат!!

Поредната простотия

Практически това е увеличение на билета до 2,20, защото в София за 30минути не може да се стигне до никъде (5-6 спирки максимум).

Може. И най-после до селата около София ще плащат много повече от тези, които се качват за 3-4 спирки в центъра.

"Столичаните в повече" най-накрая ще спасят финансово софийския транспорт от фалит.

Не е ли по- нормално билетът да е за разстояние, а не за време. При тези задръствания в София, за1-2 спирки може да минат 30 минути.

Билета за време се валидира в превозното средство, а не при закупуване, бе идиоти..

А като се прекачваш от едно превозно средство на друго? Висиш си на спирката, а единия час тече.

По принцип си прав , ама в чужбина.тука системата за валидация за време е сложена от 1000 години , но не работи и най-вероятно няма да проработи.Ще ти маркират час на билетчето , като си го купиш сигурно - като знам в каква малоумна държава живеем.

има тежката дума, нашта система 4-4-2. Накратко трябва да се пълнят едни чекмеджета и трябва да се одере електората, че може да е за последно. Гарантирано от ГРОБ. Няма разчети, няма калкулации, никой не казва дали тъмнозеления електорат ще продължава да пътува, както в момента на безплатна промоция и никой няма да прави нищо по темата.

Пишеш без да мислиш ,явно израстъка над раменете ти е по разен

Обобщавам: От 1.01.2023 билета става 2,20 и с него ще можеш да се возиш максимум час, включително в този час чакането за прекачване.

Всякакви превозни средства и прекачвания за период от 30 минути. Хахахахааххааааа. Колко пъти можеш да се прекачиш и возиш за 30 минути???

Умният билет е 4 лв. и важи от 00:00 до 24:00ч. за какво да си купуваш тридневна карта за 15 лв, като ти излиза по-скъпа с 3 лв. от "умният билет".... някой не е смятал добре....

В БГ кажат ли "оптимизация", разбирай "поскъпване" и "влошаване на качеството". Нагли ненаяли се идиоти!

Толкова приказки, а може да се обобщи накратко - карайте си колите. Който няма кола, да се спасява поединично.

Пак ли ни карате да плащаме Големипари ! Преди беше за Циганите , Сега за Укрите ! ОСТАВКА ФАНДЪКОВА !

"Билет 30 +" ще е на стойност 1.60 лева. Той ще позволява на пътниците да се прекачват неограничено в рамките на 30 минути и да ползват всички видове транспорт. Аналогично "Билет 60 +" ще предоставя същата възможност, само че ще е валиден един час и цената му ще бъде 2.20 лева. ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА Плащаш и ще си отвисиш по спирките да чакаш транспор. А като дойде този половин или цял час ще е отлетял и ще купуваш нов билет ъгейн.

Време не става за София.Чакаш 30минути за автобус и времето ти е изтекло.

Е то хубаво отпада обикновения билет , обаче има линии , които се движат по 1 час и повече от първа до последна спирка.Това значи , ч ще трябва за един автобус да платиш 2.20.Първо да оправят разписанията , някой рейсове карат с 20 км/ч.