Маневрен локомотив удари пътнически влак на Централна гара в София, 4-ма са в болница (снимки)
Шест линейки са изпратени от Центъра за спешна медицинска помощ, като един от екипите е прегледал на място още 8 души
Обратно в новинатаШест линейки са изпратени от Центъра за спешна медицинска помощ, като един от екипите е прегледал на място още 8 души
Обратно в новинатаШест линейки са изпратени от Центъра за спешна медицинска помощ, като един от екипите е прегледал на място още 8 души
Обратно в новинатаКарах влаЦИ 11години до 2000та...... Напуснах тогава защото не исках повече да стоя в тая кочина..... (Говоря за лето 2000представете си сега...).. Такааааа, сега наминавам от време на време защото (и единствено!) имам да приключа нещата тук...... Жалко. Синът ми се роди навън и милее за БГ без да е негова Родина..... Само като ни чува с майка му да си говорим туй онуй.... Ех синееее , нямаме ние Родина отдавна!!! Ограбиха я изроди алчни за пари......И продължават все така..... Няма надежда хора, тук не!!! Виждам от година на година все по зле и по зле, единственото което се развива са бурените и парите на шепа алчни копелдаци..... Трагедия, жалко... Но май наистина не сме стока щом търпим всичко това.... Но да не ви пука за бджто яхвайте си колите и към Грчко, а и да не забравите да гласувате, ма то и за кво ли.... Ай със здраве!!!
И без да им кажеш, хората си знаят. По празниците по 15 километра опашка има за гръцките курорти.
Едно време ,да кажем преди 30-35 год.БДЖ бяха сигурна компания за пътуване.Що пътуване изпътувах тогава. Да си призная сега не бих се качил на влак в БГ.Занемареност,остаряла инфраструктура,немарливост,простотия,никаква нормална комуникация. Това не описва ли БГ в момента!!!?
Пътувам с БДЖ, нямам друг избор. Машинният парк е потресаващо стар, но. Но. Хората най-накрая на веригата - кондукторите, са почти безупречни. Като визия, като отношение към хората и като професионалисти. Някои от обслужването също правят чудеса, за да поддържат вмирисаните вагони, и лекьосаните седалки в някакъв що-годе приличен вид. Преди 35 години кондукторите бяха мазни миришещи на пот разпасани чичаци и мустакати, също миришещи на пот тлъсти лелки, които не говореха, а грухтяха. Вагоните също бяха мръсни, да не се залъгваме. Има пари, поне от това, което чета в пресата, за нови машини и вагони. Само че след като влязат в предназначената за това сметка или сметки, чудодейно се изпаряват и вместо нови 20 вагона, получаваме 20 рециклирани, вместо тези 20 рециклирани, получаваме 2, или вместо 2, накрая оставаме с един гол. у. Е това е проблемът на БДЖ. И не само на БДЖ.
Добре че не съм толкова беден та да разчитан да пътувам с влак. Като ги гледам тези вагони и изпадам в потрес.
То така или иначе маневрените от 55-та серия (доста овехтели вече) повече от 50 едва ли могат да вдигнат. Работата на маневрените е да композират подвижен състав по гарите, и евентуално да изминават много кратки дестинаци, като между Илиянци и Централна гара, например.
И ше има още, наводнения, заметресения и това ще е наказанието за това, че търпим и мълчим. Ибрикчии Правителство и Парламент, Ники Ролекса , Фердинанд наказанието за България това и кой знае какво ние подготвила кармата. А по голямата част от българите гонят само келепиреца и левчето.
Няма да спре? Пак лъжете нещо. В тия локомотиви има копче което машиниста държи натиснато. Когато го пусне се задействат спирачките.
Така ги учат да казват - "прилошало му е". Това важи за всяка катастрофа с обществен транспорт.
Капитализъм, или началник гарата нещо ще обърка, или сигнализацията няма да е както трябва, или машинистите пияни, или таблото дефектно поради кофти софтуер написан от капиталистически програмист(нископлатен, с малко опит и нефелно образование) или ток няма да има на диспечерското табло докато стрелките си работят, хахахаха, резултатът от смачкването на човека, натискът за заплащане надолу и лоши условия на труд, хахаха, в името на печалбата разбира се
"капиталистически програмист" Наистина ли този термин измисли? Интересни субекти се разхождат и цвъкат под статиите в ДИРа!
Намерете статията, в която пише, че софтуерът е спрял тока на командното табло и е предизвикал закъснения на влаковете, това само крайно некомпетентна, надменна и самоуверена персона може да направи, хахаха, да не припомням и паниката с алармата
Едни второкурсници КСТ през 2001/2002. И точно по капиталистически - евтинко и от неквалифицирани специалисти - все още незавършили.
"Причината за инцидента е, че на машиниста му е прилошало и не е могъл да спре локомотива." ---------------------- БИЛ ЛИ Е НАБОДЕН С ЕКСПЕРИМЕНТАЛНАТА ГЕННА ТЕРАПИЯ???
Тия влакове са от времето на бай Тошо. Ужас ,още стои стария надпис отпреди 100 години БДЖ! Защо не сте купили нови влакове продажници???
Това е маневрен локомотив, не е необходимо да бъде нов, изпълнява елементарни задачи с много ниска скорост. В конкретния случай - малшанс.
Не, не са доста ниски скорости 16 км/ч (4,44 м\с) и 25 км/ч (6,94 м/с), в сравнение с 3 км\ч (0,83 м/с) и 5 км\ч (1,38 м\с). И двата странични прозореца да са били отворени напълно - при липса на работеща климатична инсталация: въздухът в командната кабина може би е било горещ 40° или повече. Устройството за бдителност ,,Тотнъм" е било изключено: понеже машината не е била в режим да дърпа влак от гара -> съседна гара. След служебен редовен медицински преглед допуснат ли е бил до смяна жп шофьор ... Живи + здрави
Не че нещо, ама снимките на персонала казват всичко.
Такива са им почти всички служители на БДЖ…невъзпитани и неадекватни за съвременните условия на живот и труд. Няма мат’риал .
Хайде спрете се, бе! Това са обикновени бългаи като вас, като нас, може да са ви съседи роднини. Какво си мислите, че е българин? Вие колко сте по-различни? Кого харесвате в тази държава в крайна сметка: всички за вас са комунисти, путинофили, копейки, тулупи, некадърници, некролози, цигани, балъци, неграмотници.... на всеки намирате кусур. Има ли за вас достойни хора в тая страна? Освен вас самите.
Ами защо просто не я закриете тази дупка БДЖ, която постоянно се опитвате да запълвате и средствата "изитчат". Да не сте се учили от руснаците - "Искахме да стане както трябва, а то пак стана както винаги"
За сметка на това, снощи им се била скапала софтуеърната система и днес сутринта масово отменени или юнашки закъсняващи влакове. Това сегашното ръководство още колко мислят да го хрантутят? Докато предизвикат една сюрия жертви, ли?
Няма как с два-три здрави локомотива, тридесетина вагона, няколко предпенсионни машиниста, десет компютъра и хиляда чантаджии, да се покрие цяла България с ж.п.
маневрения влак е трябвало да бутне пътническия защото локомотива му не е искал да запали
Никога не бих се качила на БГ влак. Каквото и да се случва. Наскоро ми се наложи на пътувам от София до Ямбол. Има 2 автобуса на ден. Всички предпазни колани в автобус на фирма Валерос бяха изтръгнати и пътниците се държат и четат молитва докато автобуса лети на магистралата. Подадох сигнал и разбира се нищо. После защо има толкова загинали с автобуси. В Англия и Америка автобусит не потегля ако всички пътници не са с колани. Защо питам аз това е допуснато.
Него момент с племеницата бяхме на гарата и една жена като извика, хора се затичаха и двама полицай. Помислихме, че Русия ни напада беше паника
Бай Тошо тва дето го построи не могат даже да го пребоядисат в тези 35 години "демокрация"...
Предвид бардака, който сътвориха с тази гара под формата на "ремонт и модернизация" беше само въпрос на време.
БДЖ непрекъснато губи пари, дават му и пак ги губи. Не е нормално шефовете на тази постоянно фалирала държавна компания да взимат заплати от 20 до 50 хиляди лева на месец, а държавата да трябва непрекъснато да я вади от калта.
Добре де тия влакове с молив и писалка ли им изчислявате трасетата. Ако е така ползвайте формулата : S=V*t
3 влака и да 4 локомотива на гарата и да вземе да стане катастрофа. В Европа влаковете са през 2 минути, бедна ни е фантазията как работят хората. А ние продължаваме със скоростта на охлюв.
По-скапана пътническа железница от българската нема! Скоро пътувах с влак Ница- Антиб на лазурния бряг във Франция - ми то кеф, не ти се иска да слезеш от влака, а у нашите - не ти се иска да се качиш!!!!
не си се возил в Индия.
Кажи му братле, кажи му! :) Индия или Пакистан - ако се качиш там, Единственото за което ще Копнее съзнанието ти е да умреш на часа! Може да потърсите онлайн клипове какъв ПреВселенски Ужас е там, направо е Нереално!
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Машинист от време ОНО (нерегистриран)
Карах влаЦИ 11години до 2000та...... Напуснах тогава защото не исках повече да стоя в тая кочина..... (Говоря за лето 2000представете си сега...).. Такааааа, сега наминавам от време на време защото (и единствено!) имам да приключа нещата тук...... Жалко. Синът ми се роди навън и милее за БГ без да е негова Родина..... Само като ни чува с майка му да си говорим туй онуй.... Ех синееее , нямаме ние Родина отдавна!!! Ограбиха я изроди алчни за пари......И продължават все така..... Няма надежда хора, тук не!!! Виждам от година на година все по зле и по зле, единственото което се развива са бурените и парите на шепа алчни копелдаци..... Трагедия, жалко... Но май наистина не сме стока щом търпим всичко това.... Но да не ви пука за бджто яхвайте си колите и към Грчко, а и да не забравите да гласувате, ма то и за кво ли.... Ай със здраве!!!
Обективен (нерегистриран)
И без да им кажеш, хората си знаят. По празниците по 15 километра опашка има за гръцките курорти.
ДЕволЪ (нерегистриран)
Абсолютен!!!!!!
явно не е бил много маневрен (нерегистриран)
иначе е можел да избегне удара и да свие на съседния коловоз
дядо Йоцо (нерегистриран)
Едно време ,да кажем преди 30-35 год.БДЖ бяха сигурна компания за пътуване.Що пътуване изпътувах тогава. Да си призная сега не бих се качил на влак в БГ.Занемареност,остаряла инфраструктура,немарливост,простотия,никаква нормална комуникация. Това не описва ли БГ в момента!!!?
Джак Керуак (нерегистриран)
Пътувам с БДЖ, нямам друг избор. Машинният парк е потресаващо стар, но. Но. Хората най-накрая на веригата - кондукторите, са почти безупречни. Като визия, като отношение към хората и като професионалисти. Някои от обслужването също правят чудеса, за да поддържат вмирисаните вагони, и лекьосаните седалки в някакъв що-годе приличен вид. Преди 35 години кондукторите бяха мазни миришещи на пот разпасани чичаци и мустакати, също миришещи на пот тлъсти лелки, които не говореха, а грухтяха. Вагоните също бяха мръсни, да не се залъгваме. Има пари, поне от това, което чета в пресата, за нови машини и вагони. Само че след като влязат в предназначената за това сметка или сметки, чудодейно се изпаряват и вместо нови 20 вагона, получаваме 20 рециклирани, вместо тези 20 рециклирани, получаваме 2, или вместо 2, накрая оставаме с един гол. у. Е това е проблемът на БДЖ. И не само на БДЖ.
Презорнатив (нерегистриран)
Дано са от по-мургавичките...
късметлия (нерегистриран)
Добре че не съм толкова беден та да разчитан да пътувам с влак. Като ги гледам тези вагони и изпадам в потрес.
А сега си ги представи (нерегистриран)
летящи с 300-500 км/ч !
Джак Керуак (нерегистриран)
Понякога е въпрос на отношение към света, а не въпрос на бедност или богатство. Не всеки има умения да шофира автомобил. Нищо, че "книжките" ги раздават с големия черпак.
Тръстениклиоглу (нерегистриран)
То така или иначе маневрените от 55-та серия (доста овехтели вече) повече от 50 едва ли могат да вдигнат. Работата на маневрените е да композират подвижен състав по гарите, и евентуално да изминават много кратки дестинаци, като между Илиянци и Централна гара, например.
Те и да могат (нерегистриран)
изгнилите тараби на релсовия път ще се разпаднат (окончателно).
БДЖ (нерегистриран)
Боже Докарай ме Жив
кво ша праиме сега (нерегистриран)
тоя беше най-бързия влак - дигаше до 159 км
мда (нерегистриран)
И ше има още, наводнения, заметресения и това ще е наказанието за това, че търпим и мълчим. Ибрикчии Правителство и Парламент, Ники Ролекса , Фердинанд наказанието за България това и кой знае какво ние подготвила кармата. А по голямата част от българите гонят само келепиреца и левчето.
Как машина с мъртва ръка (нерегистриран)
Няма да спре? Пак лъжете нещо. В тия локомотиви има копче което машиниста държи натиснато. Когато го пусне се задействат спирачките.
даааа (нерегистриран)
Така ги учат да казват - "прилошало му е". Това важи за всяка катастрофа с обществен транспорт.
Джак Керуак (нерегистриран)
Полезен и информативен коментар, благодаря.
Втъу Зцжбн (нерегистриран)
Всичко е от това че народа е тъп и прозз, за нищо не става.
ss1234 (нерегистриран)
а на гвоздейков колко му е заплатата?
Простака (нерегистриран)
Капитализъм, или началник гарата нещо ще обърка, или сигнализацията няма да е както трябва, или машинистите пияни, или таблото дефектно поради кофти софтуер написан от капиталистически програмист(нископлатен, с малко опит и нефелно образование) или ток няма да има на диспечерското табло докато стрелките си работят, хахахаха, резултатът от смачкването на човека, натискът за заплащане надолу и лоши условия на труд, хахаха, в името на печалбата разбира се
Мдаа (нерегистриран)
"капиталистически програмист" Наистина ли този термин измисли? Интересни субекти се разхождат и цвъкат под статиите в ДИРа!
Простака (нерегистриран)
Намерете статията, в която пише, че софтуерът е спрял тока на командното табло и е предизвикал закъснения на влаковете, това само крайно некомпетентна, надменна и самоуверена персона може да направи, хахаха, да не припомням и паниката с алармата
Софтуера го писаха (нерегистриран)
Едни второкурсници КСТ през 2001/2002. И точно по капиталистически - евтинко и от неквалифицирани специалисти - все още незавършили.
Софтуера (нерегистриран)
Извинявам се, второкурсниците не бяха КСТ, но ФМИ. Но принципа е същия.
слонът в стаята (нерегистриран)
"Причината за инцидента е, че на машиниста му е прилошало и не е могъл да спре локомотива." ---------------------- БИЛ ЛИ Е НАБОДЕН С ЕКСПЕРИМЕНТАЛНАТА ГЕННА ТЕРАПИЯ???
Мизерия (нерегистриран)
Тия влакове са от времето на бай Тошо. Ужас ,още стои стария надпис отпреди 100 години БДЖ! Защо не сте купили нови влакове продажници???
Тръстениклиоглу (нерегистриран)
Това е маневрен локомотив, не е необходимо да бъде нов, изпълнява елементарни задачи с много ниска скорост. В конкретния случай - малшанс.
некой нейде (нерегистриран)
Не, не са доста ниски скорости 16 км/ч (4,44 м\с) и 25 км/ч (6,94 м/с), в сравнение с 3 км\ч (0,83 м/с) и 5 км\ч (1,38 м\с). И двата странични прозореца да са били отворени напълно - при липса на работеща климатична инсталация: въздухът в командната кабина може би е било горещ 40° или повече. Устройството за бдителност ,,Тотнъм" е било изключено: понеже машината не е била в режим да дърпа влак от гара -> съседна гара. След служебен редовен медицински преглед допуснат ли е бил до смяна жп шофьор ... Живи + здрави
Работа работа работа (нерегистриран)
Ми щото жипката по релси не върви.
девиз на БДЖ (нерегистриран)
" Всички наши клиенти са пътници ! "
Последен влак (нерегистриран)
Не че нещо, ама снимките на персонала казват всичко.
Ами (нерегистриран)
Такива са им почти всички служители на БДЖ…невъзпитани и неадекватни за съвременните условия на живот и труд. Няма мат’риал .
Джак Керуак (нерегистриран)
Грешите, не е така. Има много млади хора по трасето, които изглеждат и работят като на запад. Подозирам обаче, че те са из провинцията, аз там пътувам и там ги виждам. Чичаците ги държат в София, защото там е марфата.
108 (нерегистриран)
Хайде спрете се, бе! Това са обикновени бългаи като вас, като нас, може да са ви съседи роднини. Какво си мислите, че е българин? Вие колко сте по-различни? Кого харесвате в тази държава в крайна сметка: всички за вас са комунисти, путинофили, копейки, тулупи, некадърници, некролози, цигани, балъци, неграмотници.... на всеки намирате кусур. Има ли за вас достойни хора в тая страна? Освен вас самите.
Последен влак (нерегистриран)
Познавам доста работещи в НКЖИ. Със сигурност са доста необикновени българи. Ама кот - такоз.
Еми (нерегистриран)
Ами защо просто не я закриете тази дупка БДЖ, която постоянно се опитвате да запълвате и средствата "изитчат". Да не сте се учили от руснаците - "Искахме да стане както трябва, а то пак стана както винаги"
Start (нерегистриран)
За сметка на това, снощи им се била скапала софтуеърната система и днес сутринта масово отменени или юнашки закъсняващи влакове. Това сегашното ръководство още колко мислят да го хрантутят? Докато предизвикат една сюрия жертви, ли?
Вальото (нерегистриран)
Няма как с два-три здрави локомотива, тридесетина вагона, няколко предпенсионни машиниста, десет компютъра и хиляда чантаджии, да се покрие цяла България с ж.п.
Start (нерегистриран)
За сметка на това, ръководни кадри има колкото щеш. Ето, след няколко седмици хаос, започващ от софийската централна гара, вече имаме ранени. Ако продължават така, ще има и жертви, пък те по друг начин така или иначе не могат.
експерт (нерегистриран)
маневрения влак е трябвало да бутне пътническия защото локомотива му не е искал да запали
567 (нерегистриран)
Никога не бих се качила на БГ влак. Каквото и да се случва. Наскоро ми се наложи на пътувам от София до Ямбол. Има 2 автобуса на ден. Всички предпазни колани в автобус на фирма Валерос бяха изтръгнати и пътниците се държат и четат молитва докато автобуса лети на магистралата. Подадох сигнал и разбира се нищо. После защо има толкова загинали с автобуси. В Англия и Америка автобусит не потегля ако всички пътници не са с колани. Защо питам аз това е допуснато.
Еххх (нерегистриран)
Само не става ясно защо не би се качила на влак бе, моме.
ми (нерегистриран)
Е, за автобуса разбрахме, ама влака какво ти е направил? Ти идиотка ли си?
123 (нерегистриран)
Представете си ако наистина пуснат 160 км влакове...ще хвърчат вагони във въздуха
Тони Филчева (нерегистриран)
Него момент с племеницата бяхме на гарата и една жена като извика, хора се затичаха и двама полицай. Помислихме, че Русия ни напада беше паника
123 (нерегистриран)
Тони, ти не разбра ли? Русия наистина ни нападна. Денков ми каза да ти предам да потърсиш убежище в Харков или Авдеевка
МатцхТхеФормат (нерегистриран)
Бай Тошо тва дето го построи не могат даже да го пребоядисат в тези 35 години "демокрация"...
Хех (нерегистриран)
А ти защо не се опиташ да боядисваш? Или това не е работа за "умници"?
hsщщщ (нерегистриран)
боядисани са и още как осрани са с надписи като в Индия и дори няма един глобен нито пък някой пазач да ги пази да не ги боядисват поне
Формата да ви (нерегистриран)
Предвид бардака, който сътвориха с тази гара под формата на "ремонт и модернизация" беше само въпрос на време.
Загуби (нерегистриран)
БДЖ непрекъснато губи пари, дават му и пак ги губи. Не е нормално шефовете на тази постоянно фалирала държавна компания да взимат заплати от 20 до 50 хиляди лева на месец, а държавата да трябва непрекъснато да я вади от калта.
ss1234 (нерегистриран)
гвоздейков ми прилича на комсомлски секретар от 80 те години дялан камък мазен като пиперена бъчва същия като иван искров - бнб виновен за откраднати 4.6 милиарда лева от онова лайно цв. василев
е га ти (нерегистриран)
Добре де тия влакове с молив и писалка ли им изчислявате трасетата. Ако е така ползвайте формулата : S=V*t
Хм да (нерегистриран)
3 влака и да 4 локомотива на гарата и да вземе да стане катастрофа. В Европа влаковете са през 2 минути, бедна ни е фантазията как работят хората. А ние продължаваме със скоростта на охлюв.
Дедо Пич (нерегистриран)
По-скапана пътническа железница от българската нема! Скоро пътувах с влак Ница- Антиб на лазурния бряг във Франция - ми то кеф, не ти се иска да слезеш от влака, а у нашите - не ти се иска да се качиш!!!!
Хах да (нерегистриран)
Не обиждай железницата, а хората които я поддържат и експлоататират.
108 (нерегистриран)
не си се возил в Индия.
Радослав (нерегистриран)
Кажи му братле, кажи му! :) Индия или Пакистан - ако се качиш там, Единственото за което ще Копнее съзнанието ти е да умреш на часа! Може да потърсите онлайн клипове какъв ПреВселенски Ужас е там, направо е Нереално!
108 (нерегистриран)
ма па билета е 15 рупии (35 стотинки) за разстояние София- Пловдив. Има и за 10 лева, ама с климатик простор.
Тръстениклиоглу (нерегистриран)
А колко струваше? Аз пътувам София-Варна ДВУПОСОЧНО (800 км.) за 36 лева.
НАЙ
Четири катюши бяха изстреляни срещу американската военновъздушна база "Айн ал Асад" в Ирак
Световно признатият учен доц. Петър Шишков е загиналият при взривовете
Калин Стоянов: Кметът на Елин Пелин е в Гърция, нека си пие узото и да ни остави да работим
Военни хеликоптери започнаха да гасят взривилите се складове край Елин Пелин (снимки)
4-часов срив блокира системата на градския транспорт в София
Съветник на Зеленски: Споразумение с Русия би било сделка с дявола
"Уолстрийт Джърнъл": Мирен план на Тръмп за Украйна
КС: Съдебните промени противоречат на Конституцията, изборът на служебен кабинет – не
Световно признатият учен доц. Петър Шишков е загиналият при взривовете
Денков спрял назначението на Танев за посланик в Украйна след информация на спецслужбите
Четири катюши бяха изстреляни срещу американската военновъздушна база "Айн ал Асад" в Ирак
Световно признатият учен доц. Петър Шишков е загиналият при взривовете
Калин Стоянов: Кметът на Елин Пелин е в Гърция, нека си пие узото и да ни остави да работим
Военни хеликоптери започнаха да гасят взривилите се складове край Елин Пелин (снимки)
4-часов срив блокира системата на градския транспорт в София
Съветник на Зеленски: Споразумение с Русия би било сделка с дявола
"Уолстрийт Джърнъл": Мирен план на Тръмп за Украйна
КС: Съдебните промени противоречат на Конституцията, изборът на служебен кабинет – не
Световно признатият учен доц. Петър Шишков е загиналият при взривовете
Денков спрял назначението на Танев за посланик в Украйна след информация на спецслужбите