Коментари - Маневрен локомотив удари пътнически влак на Централна гара в София, 4-ма са в болница (снимки) | dnes.dir.bg
назад

Маневрен локомотив удари пътнически влак на Централна гара в София, 4-ма са в болница (снимки)

Шест линейки са изпратени от Центъра за спешна медицинска помощ, като един от екипите е прегледал на място още 8 души

Обратно в новината
| Автор : Надежда Христова

Коментари - Маневрен локомотив удари пътнически влак на Централна гара в София, 4-ма са в болница (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Карах влаЦИ 11години до 2000та...... Напуснах тогава защото не исках повече да стоя в тая кочина..... (Говоря за лето 2000представете си сега...).. Такааааа, сега наминавам от време на време защото (и единствено!) имам да приключа нещата тук...... Жалко. Синът ми се роди навън и милее за БГ без да е негова Родина..... Само като ни чува с майка му да си говорим туй онуй.... Ех синееее , нямаме ние Родина отдавна!!! Ограбиха я изроди алчни за пари......И продължават все така..... Няма надежда хора, тук не!!! Виждам от година на година все по зле и по зле, единственото което се развива са бурените и парите на шепа алчни копелдаци..... Трагедия, жалко... Но май наистина не сме стока щом търпим всичко това.... Но да не ви пука за бджто яхвайте си колите и към Грчко, а и да не забравите да гласувате, ма то и за кво ли.... Ай със здраве!!!

И без да им кажеш, хората си знаят. По празниците по 15 километра опашка има за гръцките курорти.

Абсолютен!!!!!!

иначе е можел да избегне удара и да свие на съседния коловоз

Едно време ,да кажем преди 30-35 год.БДЖ бяха сигурна компания за пътуване.Що пътуване изпътувах тогава. Да си призная сега не бих се качил на влак в БГ.Занемареност,остаряла инфраструктура,немарливост,простотия,никаква нормална комуникация. Това не описва ли БГ в момента!!!?

Пътувам с БДЖ, нямам друг избор. Машинният парк е потресаващо стар, но. Но. Хората най-накрая на веригата - кондукторите, са почти безупречни. Като визия, като отношение към хората и като професионалисти. Някои от обслужването също правят чудеса, за да поддържат вмирисаните вагони, и лекьосаните седалки в някакъв що-годе приличен вид. Преди 35 години кондукторите бяха мазни миришещи на пот разпасани чичаци и мустакати, също миришещи на пот тлъсти лелки, които не говореха, а грухтяха. Вагоните също бяха мръсни, да не се залъгваме. Има пари, поне от това, което чета в пресата, за нови машини и вагони. Само че след като влязат в предназначената за това сметка или сметки, чудодейно се изпаряват и вместо нови 20 вагона, получаваме 20 рециклирани, вместо тези 20 рециклирани, получаваме 2, или вместо 2, накрая оставаме с един гол. у. Е това е проблемът на БДЖ. И не само на БДЖ.

Дано са от по-мургавичките...

Добре че не съм толкова беден та да разчитан да пътувам с влак. Като ги гледам тези вагони и изпадам в потрес.

летящи с 300-500 км/ч !

Понякога е въпрос на отношение към света, а не въпрос на бедност или богатство. Не всеки има умения да шофира автомобил. Нищо, че "книжките" ги раздават с големия черпак.

То така или иначе маневрените от 55-та серия (доста овехтели вече) повече от 50 едва ли могат да вдигнат. Работата на маневрените е да композират подвижен състав по гарите, и евентуално да изминават много кратки дестинаци, като между Илиянци и Централна гара, например.

изгнилите тараби на релсовия път ще се разпаднат (окончателно).

Боже Докарай ме Жив

тоя беше най-бързия влак - дигаше до 159 км

И ше има още, наводнения, заметресения и това ще е наказанието за това, че търпим и мълчим. Ибрикчии Правителство и Парламент, Ники Ролекса , Фердинанд наказанието за България това и кой знае какво ние подготвила кармата. А по голямата част от българите гонят само келепиреца и левчето.

Няма да спре? Пак лъжете нещо. В тия локомотиви има копче което машиниста държи натиснато. Когато го пусне се задействат спирачките.

Така ги учат да казват - "прилошало му е". Това важи за всяка катастрофа с обществен транспорт.

Полезен и информативен коментар, благодаря.

Всичко е от това че народа е тъп и прозз, за нищо не става.

а на гвоздейков колко му е заплатата?

Капитализъм, или началник гарата нещо ще обърка, или сигнализацията няма да е както трябва, или машинистите пияни, или таблото дефектно поради кофти софтуер написан от капиталистически програмист(нископлатен, с малко опит и нефелно образование) или ток няма да има на диспечерското табло докато стрелките си работят, хахахаха, резултатът от смачкването на човека, натискът за заплащане надолу и лоши условия на труд, хахаха, в името на печалбата разбира се

"капиталистически програмист" Наистина ли този термин измисли? Интересни субекти се разхождат и цвъкат под статиите в ДИРа!

Намерете статията, в която пише, че софтуерът е спрял тока на командното табло и е предизвикал закъснения на влаковете, това само крайно некомпетентна, надменна и самоуверена персона може да направи, хахаха, да не припомням и паниката с алармата

Едни второкурсници КСТ през 2001/2002. И точно по капиталистически - евтинко и от неквалифицирани специалисти - все още незавършили.

Извинявам се, второкурсниците не бяха КСТ, но ФМИ. Но принципа е същия.

"Причината за инцидента е, че на машиниста му е прилошало и не е могъл да спре локомотива." ---------------------- БИЛ ЛИ Е НАБОДЕН С ЕКСПЕРИМЕНТАЛНАТА ГЕННА ТЕРАПИЯ???

Тия влакове са от времето на бай Тошо. Ужас ,още стои стария надпис отпреди 100 години БДЖ! Защо не сте купили нови влакове продажници???

Това е маневрен локомотив, не е необходимо да бъде нов, изпълнява елементарни задачи с много ниска скорост. В конкретния случай - малшанс.

Не, не са доста ниски скорости 16 км/ч (4,44 м\с) и 25 км/ч (6,94 м/с), в сравнение с 3 км\ч (0,83 м/с) и 5 км\ч (1,38 м\с). И двата странични прозореца да са били отворени напълно - при липса на работеща климатична инсталация: въздухът в командната кабина може би е било горещ 40° или повече. Устройството за бдителност ,,Тотнъм" е било изключено: понеже машината не е била в режим да дърпа влак от гара -> съседна гара. След служебен редовен медицински преглед допуснат ли е бил до смяна жп шофьор ... Живи + здрави

Ми щото жипката по релси не върви.

" Всички наши клиенти са пътници ! "

Не че нещо, ама снимките на персонала казват всичко.

Такива са им почти всички служители на БДЖ…невъзпитани и неадекватни за съвременните условия на живот и труд. Няма мат’риал .

Грешите, не е така. Има много млади хора по трасето, които изглеждат и работят като на запад. Подозирам обаче, че те са из провинцията, аз там пътувам и там ги виждам. Чичаците ги държат в София, защото там е марфата.

Хайде спрете се, бе! Това са обикновени бългаи като вас, като нас, може да са ви съседи роднини. Какво си мислите, че е българин? Вие колко сте по-различни? Кого харесвате в тази държава в крайна сметка: всички за вас са комунисти, путинофили, копейки, тулупи, некадърници, некролози, цигани, балъци, неграмотници.... на всеки намирате кусур. Има ли за вас достойни хора в тая страна? Освен вас самите.

Познавам доста работещи в НКЖИ. Със сигурност са доста необикновени българи. Ама кот - такоз.

Ами защо просто не я закриете тази дупка БДЖ, която постоянно се опитвате да запълвате и средствата "изитчат". Да не сте се учили от руснаците - "Искахме да стане както трябва, а то пак стана както винаги"

За сметка на това, снощи им се била скапала софтуеърната система и днес сутринта масово отменени или юнашки закъсняващи влакове. Това сегашното ръководство още колко мислят да го хрантутят? Докато предизвикат една сюрия жертви, ли?

Няма как с два-три здрави локомотива, тридесетина вагона, няколко предпенсионни машиниста, десет компютъра и хиляда чантаджии, да се покрие цяла България с ж.п.

За сметка на това, ръководни кадри има колкото щеш. Ето, след няколко седмици хаос, започващ от софийската централна гара, вече имаме ранени. Ако продължават така, ще има и жертви, пък те по друг начин така или иначе не могат.

маневрения влак е трябвало да бутне пътническия защото локомотива му не е искал да запали

Никога не бих се качила на БГ влак. Каквото и да се случва. Наскоро ми се наложи на пътувам от София до Ямбол. Има 2 автобуса на ден. Всички предпазни колани в автобус на фирма Валерос бяха изтръгнати и пътниците се държат и четат молитва докато автобуса лети на магистралата. Подадох сигнал и разбира се нищо. После защо има толкова загинали с автобуси. В Англия и Америка автобусит не потегля ако всички пътници не са с колани. Защо питам аз това е допуснато.

Само не става ясно защо не би се качила на влак бе, моме.

Е, за автобуса разбрахме, ама влака какво ти е направил? Ти идиотка ли си?

Представете си ако наистина пуснат 160 км влакове...ще хвърчат вагони във въздуха

Него момент с племеницата бяхме на гарата и една жена като извика, хора се затичаха и двама полицай. Помислихме, че Русия ни напада беше паника

Тони, ти не разбра ли? Русия наистина ни нападна. Денков ми каза да ти предам да потърсиш убежище в Харков или Авдеевка

Бай Тошо тва дето го построи не могат даже да го пребоядисат в тези 35 години "демокрация"...

А ти защо не се опиташ да боядисваш? Или това не е работа за "умници"?

боядисани са и още как осрани са с надписи като в Индия и дори няма един глобен нито пък някой пазач да ги пази да не ги боядисват поне

Предвид бардака, който сътвориха с тази гара под формата на "ремонт и модернизация" беше само въпрос на време.

БДЖ непрекъснато губи пари, дават му и пак ги губи. Не е нормално шефовете на тази постоянно фалирала държавна компания да взимат заплати от 20 до 50 хиляди лева на месец, а държавата да трябва непрекъснато да я вади от калта.

гвоздейков ми прилича на комсомлски секретар от 80 те години дялан камък мазен като пиперена бъчва същия като иван искров - бнб виновен за откраднати 4.6 милиарда лева от онова лайно цв. василев

Добре де тия влакове с молив и писалка ли им изчислявате трасетата. Ако е така ползвайте формулата : S=V*t

3 влака и да 4 локомотива на гарата и да вземе да стане катастрофа. В Европа влаковете са през 2 минути, бедна ни е фантазията как работят хората. А ние продължаваме със скоростта на охлюв.

По-скапана пътническа железница от българската нема! Скоро пътувах с влак Ница- Антиб на лазурния бряг във Франция - ми то кеф, не ти се иска да слезеш от влака, а у нашите - не ти се иска да се качиш!!!!

Не обиждай железницата, а хората които я поддържат и експлоататират.

не си се возил в Индия.

Кажи му братле, кажи му! :) Индия или Пакистан - ако се качиш там, Единственото за което ще Копнее съзнанието ти е да умреш на часа! Може да потърсите онлайн клипове какъв ПреВселенски Ужас е там, направо е Нереално!

ма па билета е 15 рупии (35 стотинки) за разстояние София- Пловдив. Има и за 10 лева, ама с климатик простор.

А колко струваше? Аз пътувам София-Варна ДВУПОСОЧНО (800 км.) за 36 лева.