Коментари - Пукнато стъкло в пилотската кабина приземи самолет в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

по-интересното в тази новина е , че екипажа е реагирал веднага с цел опазване живота на пътниците и авиокомпанията в рамките на 6 часа време е организирала втори самолет за да си прибере пътниците и им е осигурила през това време обяд :))) ... а са си го представете за БГ туристическа фирма и/или авиокомпания това :)))

Откази са възниквали, възникват и ще възникват. Правилно решение на екипажа, добре изпълнено. Поздравления.

За протокола, да се отбележи (не знам защо българските медии мълчат) - става дума отново за нискотарифна авиокомпания в розово Уиз - Wizz Air

Не говори глупости! Самолетът е на "Small Planet Airlines". Не само WizzAir ползват такива самолети!

Wizz air не летят до Варшава и нямат чартъри. И аз за протокола да отбележа!

"Войтек Цембжински" е говорител на авиокомпанията, на летището, на папата? Дирчета, дирчета, на дирници се обръщате!

И к'во??? ГОЛАМА НОВИНА!!!

Дира, какви КОЛЕСАРИ ви гонят??? Правите ли разлика между колесар и колесник на самолет?

Ираклио, Колесар . . . ? С конкурс по неграмотност ли ви избират . . . ?

и?.......и какво?

А водка на пътниците осигурена ли е,или само за екипажа?