Пътен експерт за катастрофата с кола на НСО: Изчислихме, че ударът е бил с не по-малко от 130 км/ч
Линията на видимост на пътния участък се скрива от няколко пътни знаци, каза още Ивайло Желязков от Европейския център за транспортни политики
Обратно в новинатаКоментари - Пътен експерт за катастрофата с кола на НСО: Изчислихме, че ударът е бил с не по-малко от 130 км/ч | Днес.dir.bg
Коментари
В момента на катастрофата Киро Простия е лапал на охраната и незнае какво точно се е случило!
Брей че много работливи и в събота и в неделя,а сигурно се замаскира следствения участък,за да не може да се види спирачен път и други работи необходими за следствието.
Хората които вярват че има държава са слепи и глухи да живее анархията си казват тези които обвинявате!!!
Да се закрива НСО ! Специалният режим на движение трябва да се пуска само ,когато има пряка опасност за живота и здравето на охраняваното лице,а не като бързат да пият кафе.Колите на НСО имат джипиес ,който показва всичко за скоростта ,работата на колата и тн.Никой нищо не казва за него.Да покажат какво пише на джипиеса и да сравняваме после с автотехническата експертиза..
Хора, цялата ни работа е скапана, тези плужеци от "не се о" не са нищо повече от лежачи-лапачи! Имам личен опит с тях, преди години. Опитаха се да ме избутат в движение от пътя - насред София. Скоростите са винаги над 130 км/ч, имах колега, бивш шофьор от " не се о" - уволнен заради катастрофа с превишена скорост!!! Шефът му обяснил, че трябва да го освободи от работа, а след няколко месеца щял да го назначи отново...! Наистина ли?!!! Да не говорим за кражбите на бензин, личната употреба на автомобилите и т.н.! Също така, съвременните автомобили наистина имат "черни кутии", но в случая няма да я извадят наяве, кирчо-тъпирчо си е вял дирника в неслужебна посока - за НАША СМЕТКА! Заключение: Докато си траем с разтворени бузки на дупетата - ЩЕ НИ ГО НАВИРАТ ДО СЛИВИЦИТЕ!
По целия път от горния разклон до самото кръстовище, ограничението е 60 км/час. Знакът важи 1000 метра в извъннаселено място.
Това с 1000 метра е тотална измислица. Всеки знак важи до следващото кръстовище или отмяна на валидността на съответния знак с друг знак. В случая - има ограничение 60, но преди кръстовището има знак "Край на ограничението 60". И тогава на кръстовището има ограничение 90 км/ч. Минавал съм десетки пъти през това място.
Като се скрива линията на видимост,да карат с нормална скорост,а не като маниаци на пътя.На крив (знаете какво),космосът му пречи!!!
Откога туарега е 3 тона?
те това е!! ако убития си беше сменил навреме износените замни гуми, кретена от нсо нямаше да го убие!
Ако гумите не бяха износени щеше да умре и жената Записвайте се за канала ми в телеграм ППРАЗУМ с латински букви за да ми помогнете да направя България нормална просперираща и модерна държава която работи за народа и в която няма насилие, няма разделение и омраза и всички сме равни. Не хапе, не боли, нищо не ви струва. А ако спечеля аз печели цял народ, а ако загубя печелят само мутрите.
Що си мисля, че целия участък чак от Панорама до разклона за Игнатиево е с ограничение 60 !? Ако пък са променили нещо в последните дни, яото само ден преди инцидента минах от там и ограничението беше 60 !?
Пътното произшествие става точно на входа на Аксаково - колите почти са натикани в табелата за край на населеното място. Скоростта на НСО-то не е трябвало и 90 да бъде, а е над 130! Причината за ПП е неправилно изпреварване в района на кръстовището, предприето от НСО с многократно превишена скорост. Това беше видимо от следите от влачене на гумите на блъснатата кола и именно това се опитват да прикрият с преасфалтирането на местопрестъплението.
Продължаваме Преасфалтирането явно.
Дължава която преасфалтира мястото на катастрофата, за да не се види, че няма спирачен път, която прикрива Кирил Петков, който е форсирал шофиора, да кара по-бързо, трябва да се срамува, тя не е правова държава. Защото се прикриват още много криминални дейности на Кирил Петков, Асен Василев, Лена Бориславова, Даниел Лорер, Христо Иванов, Спецов...ПП,ДБ. Нещо повече, тази хора стават все по-богати, с парите на данъкоплатците. Такава държава ще продължава да губи вяка година, все повече българи, които я напускат, за да живеят в държави, в които има закони, които се спазват. Бившият премиер на Австрия Курц, бе осъден заради незаконно финансиране на партията си, по време а предизборна кампания, например.
Сега пък убитият бил с много лека кола, 1400 кг. Че те толкова си тежат. И да кажа има и по-леки. Ако беше такава щяха да я търсят в гората. Ако пък пътуваше с кола на НСО нямаше да е мъртъв. За старите зимни гуми не го разбрах като довод. Ако тази кола се беше блъснала в колата на НСО щеше да има значение, но обратното. Може би ако е бил с нови гуми е щял да се законтри и нямаше да стигне до канавката. А за скороста и преасфалтирането е ясно. Никакъв спирачен път и от завоя до кръстовището с тази скорост се стига за 2 до 3 секунди.
след още няколко дни ще потвърдят и другото ми предположение, че ударът е станал на 6-7 метра от края на "острова" респективно средното платно. Причината? Или изпреварване или също толкова неправилно престрояване за допълнително увеличаване на скоростта. Пак да питам, някой има ли вина за липсата на ограничение и безумно поставената табела???!!!
,,Въпросната кръпка е направена в събота и неделя по установен график. ,, ИНТЕРЕСНО защо в почивни дни--МАЙ да не може да се реагира ...
Проблемът от снимките че пътят без предимство пресичащ този с предимшво е бил целия разкъртен. Затова е и асфалтиран скоростно. Много вероятно е убитият на пътя водач да е гледал да не си разбие колата в дупките вместо да гледа кой идва от главния път. Още, видимостта е силно изчерпана поради обраслите храсти. Това е проблем на т.н. община Аксаково или кметство на това село. На 2 метра от банкета трябва да е обезлесено. Аз не случайно писах че имам спомени че пътят е узасен, а ми пишат за някакви първокласни пътища. Това е директно врязаната магистрала в селото и минава буквално през къщите. Нов път трябва!
Това недоразумение се из-ра на конституциятя. Сега уби човек. Какво още трябва да направи за да му осигурят по-голяма и дългогодишна офана?
Какво са тия хвалби, че Туарега бил перфектно поддържан? Знаем какви бракми са и , за да се поддържат качествено се искат парите за нов Туарег. Била на НСО - и голяма работа, те не са известни с перфектната си поддръжка а с палачорите си. Мислите ли че въпросната скраб е била добре поддържана. Още малко ще кажете , че е и перфектно управлявана от говедаря.
несеотата карат обикновенно с 200-човекът е погледнал в ляво,няма никоѝ и тръгва,ама идва летящият изтребител
Киро Галфона е съучастник в убийство, а никой не ни обяснява защо още е на свобода!
баце, ти си платен нали? твоя си работа. кво общо има киро миро с прасетата от нсо, които са по-важни от министри.
Прасетата от НСО карат както каже свинаря, в случаят Киро. Сигурно Киро не знае и за асфалта положен в почивен ден по нареждане на поставен от неговото правителство човек. Айде, ние може да не можем да направим нищо, но това не значи че сме тъпунгери.
Това че "пострадалият автомобил е бил с много стари зимни гуми" как е повлияло на това, че другия автомобил (на НСО ) го помита с много висока скорост??? Само за внушението, че старите зимни гуми имат отношение към ПТП с летален край, на "експерта" бих му отнел правото да пише експертизи! Скоростта на НСО ясно, че е била в пъти над ограничението, но скоростта на преасфалтиране е направо плашеща...
Има други много по-важни въпроси. Преди да се говори за поредното безумие на НСОшниците. Като какъв на обикновенния дупетатин просто Кире е осигурена охрана от НСО? Ако е имал право на такава като бивш примерин, то защо не е осигурявана САМО ОХРАНАТА. С какво право обикновената дупетатска особа е ползвала кола със специален режим на движение? Кой е разпоредил на шофьора да управлява в специалния режим на НСО - "Таз половина на осевата линия е моя, другата не си я давам"? След като таз необходимост я няма нито в ЗДвП и закона за НСО. Просто Кире ли е заповядал на шофьора за бърза като луд, щото "симпатизантите" му ша са разбягат и няма да го дочакат.. Ами от предишното му "управление" ний добре вдяхме, че те са си обикновенни клиентелисти. Изразяващи партийна преданост само срещу блага държавна синекура. И щяха да си го чакат, чакат.. За поредното му обещание за място край баницата. А опита с асфалтрането да се скрие спрачния път от разследването и въобще да се опорочи разследването и последващите експертизи.. Прочете си притчата за ВРАБЧЕТО, студа, КРАВАТА и КОТКАТА.. Щото в момента с опитите за спасяването му.. Тоз дето го вади от лайното не му помага, а закопава. Пърдон - схрусква и омазан. Ама то това си е негов проблем. Той пренебрегна втория извод от притчата - Когато си затрупан с лайно. Не рови с човчица и вири пак глава пак да чуруликаш.
Уважаеми Дир, Уважаема г-жо Томова. Имах добро отношение към Вас като медия, която се стреми да не изопачава фактите и да не слага думи в устата на хората. Очевидно съм се лъгал. Сега съм разочарован. Ето какво пише при вас: "По негови думи това е един от най-натоварените участъци в района. Ограничението там е 90 км." А ето какво казва господинът, което съм взел от други медии: "Това е може би един от най-натоварените участъци. По навигация ограничението е 90 км/ч, а официално - 60 км/ч. Ако автомобилът на НСО бе карал с 90 км/ч може би нямаше да се стигне до такъв жесток сблъсък", каза експертът" Така .. не, че той не се опитва да смекчи нарушението на този от НСО. Напротив. Какво значи "по навигация"? По коя? А официално е ясно - има ш..ан знак там! Ако ме глобят полицаите ще ми падне ли глобата ако кажа, че "по навигация" ми е 90 ограничението?!? Не! Но това вашето е връх на наглостта! Журналисти?!? Не! Вие сте просто едни списвачи! Поведението ви е отвратително, надявам се, че ще вземете мерки!
То се е виждало с колко е шофирал, защото стрелката на скоростомера блокира в положението в момента на катастрофата!!! Със сигурност някой е манипулирал показанието!!!
дори да не са разпоредили умишлено преасфалтиране на следствения участък, достатъчно е да си замълчат за да си мине процедурата по график. Даже е по хитро, но при всички случаи това не намирисва, то просто вони на прикриване на доказателства. Как ли са сключвани сделките за газ, ток и тн. Там какво ли ще излезе ако се поразрови прокуратурата
Мноого яко лъжат от НСО. Такъв служебен автомобил е задължително с вграден ДжиПиеС тракер и логер, точно от гледна точна на безопасност. Логерът 1500% е записал сблъсъка, координатите и времето на жипката. Да не се правят на неразбрали, а да изкарват реалните данни за да не ги изкарат хакерчетата и тогава друго ще пеят на 3 гадулки и 2 пищялки! Стерео.
Колкото и да лаете по форумите, не забравяйте, че за когото и да гласувате след 2 седмици пак ще получите от същото НСО, което ще ви гази и убива по пътищата с вашите данъци. Тези са несменяеми, даже президентът побърза да ги защити, зер няма да има кой да му пазарува и носи дрехите на химическо....
то дет се вика в случая по-добре, че са били стари гумите на човечеца, за съжаление не са помогнали обаче
За да наруши закона за движение и съответно правилника е: 1. Има опасност за охраняваното лице, но такава не е имало със сигурност! 2. По указание на охраняваното лице: тогава вината е споделена между шофьора и бившия министър председател. 3. По самоинициатива на шофьора: вината е само на служителя на НСО. А сега се замислете какво ще реши правораздавателната система?!?!?
Убийците в колата на НСО не може да са невинни, след като те удрят и убиват човека. В България над 98% от пътищата "плачат" за асфалтиране, но се асфалтира по план точно мястото на катастрофата в събота и неделя ! Този "експерт" говори глупости - старите зимни гуми какво отношение имат към убийството ? Как не можа в този момент да "изскочи" танк от кръстовището и тогава мъртви щяха да са тези които заслужават !
Забележи, че няма коментар на "пътния експерт" на КАТ защо още от завоя автомобилът на НСО е карал в ОТСРЕЩНАТА ЛЕНТА, където излизат коли от Автомивка Трафик? Забележи, че няма коментар от "пътния експерт" на КАТ защо е "виновен" според КАТ автомобилът идващ от знака стоп, когато колата на НСО блъска колата в ОТСРЕЩНАТА ЛЕНТА? Забележи, че точно на кръстовището има и забранена средна лента, където колите от пътя без предимство могат да спрат и изчакат колите идващи от дясно. Тази средна лента е също ЗАБРАНЕНА ЛЕНТА за колата на НСО!!!
Забележи, че катастрофата става дори в храстите, извън забранената отсрещна лента. Т.е. аудито е преминало почти 3те ленти на пътя, но колата на НСО го е "гонела да го блъсне", затова не се вижда никакъв спирачен път! Колата на НСО е карала с БЯСНА СКОРОСТ в НАСРЕЩНОТО, след ЗАБРАНЕНАТА СРЕДНА лента! Домът на убития шофьор е бил само на 300 м от катастрофата, и навярно той е отивал до своята къща зад автомивка Трафик на кръстовището и е познавал идеално района. Затова е вероятно той да не е завивал наляво, а да е продължавал НАПРАВО, по черния път преди автомивка Трафик, до своята къща зад автомивка Трафик. Това обяснява защо е ударен отляво БУКВАЛНО НА ЧЕРНИЯ ПЪТ и влачен поне 20 м, БУКВАЛНО в храстите извън пътя.
Интересно откъде се извади това ограничение от 90 км/ч. Навсякъде, където от главен път има отбивка за населено място ограничението е поне 60 км/ч, на места и по-малко. Това с ограничението от 90 км/ч си е чиста манипулация на общественото мнение.
Преди правоъгълните завои по пътя за Аксаково има знак за ограничение 60 км/ч, но след тези правоъгълни завои има знак за отмяна на ограничението 60 км/ч. Знакът за отмяна е малко преди полегатия завой преди кръстовището. ОЧЕВАДНО този знак за максимална скорост 90 км/ч прави КАТ виновни за катастрофата, защото е малко преди натоварено кръстовище и табелата Аксаково с максимална скорост 50 км/ч. ОЧЕВАДНО огромните табели поставени от КАТ да закриват пътя наляво за автомобилите спрели на знака Стоп, също са предпоставка за катастрофа. Но заповедта на Кирил Петков за пътуване в авариен режим с БЯСНА СКОРОСТ в натоварено градско движение е ПРИЧИНА за убийството. Досега на това кръстовище не са ставали други катастрофи, което означава, че всички участници в движението, БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ, винаги са спазвали пътните закони. САМО автомобилът на НСО решава, че за него няма пътни закони, щом блъска кола със скорост над 130 км/ч точно преди знака Аксаково, където ограничението на скоростта е 50 км/ч.
На тоя бодигард сигурно личната му кола е някоя трошка или жена му постоянно му мрънка докато кара. Затова като се е метнал на Туарега си е казал ей сега ще видиш ти как ще те пришпорвам.
Магистралата е на 1 км от мястото и не е виждала асфалт от времето на Бай Тошо, те тръгнали да ми асфалтират на място дето се кара с 50 км/ч. А да видим ще продължат ли с асфалтирането или им свършиха парите с тия две кръпки.
130 след като е натиснал спирачките, значи скоростта с която е излязъл от завоят е била по-висока. Ограничението е 90? От кога? Хората писаха че там е 60. Какво общо имат старите зимни гуми на пострадалият?
Колко часа минаха и още незнаем името на наглеца от НСО. Това някаква държавна тайна ли е? Ако беше нормален човек, сега щяха да му развяват гащите по всички телевизии. Явно да си от НСО е по-добре отколкото да си министър. По-далавера.
Още една причина да карате с “нови” и “съобразени със сезона гуми”: по-големи шансове за оцеляване при сблъсък с НСО….. Гениална мисъл!!!
НСО, МВР и всички останали "служби" карат както сварят. Беше редно шефът на НСО вече да е подал оставка за поредния безумен инцидент! Като се започне от онези ситуации, дето Бойко сам си караше колата, както свари и откъдето свари...
Нямате никакви доказателства, защо не премерят спирачния път? А не могли защото вчера едни мой приятели асфалтираха :))
Абе разбираме какво намекваш, ама откога пътника следи шофьора с колко кара ?
Клиента в таксито има доста права, от къде да кара, каква музика по радиото, включително и да кара по-бавно. Сложни отношения са.
"Пострадалият автомобил е бил с много стари зимни гуми и с малко тегло. Колата на НСО е изрядна откъм поддръжка" . Така си и знаех - беднякът е виновен. За да сте живи и невинни - крадете и вие, купувайте си нови изрядни джипки. Като не си поддържате колите - така е - съпричинители сте на катастрофите.
"Европейския център за транспортни политики" не са били на място и не са правили измервания. Стигнали са до този извод благодарение на някакви собствени виждания, сметки и намерения. Защо го казват, при положение, че единствено експерти, които са били на място и са мерили би било редно да се изказват?
Сега ако обясните как са се озовали от дясна лента в противоположната канавка за толкова кратко разстояние грешка няма да имате. Аз ще ви кажа как. Колата на НСО се е движила върху острова поне 70 м., преди това са карали в средната лента за насрещно движение. Ами то се вижда на гоогле сателит ве, че няма как да е по друг начин.
Дори и да няма знак с ограничение на скоростта има табела за населеното място Аксаково, което задължително въвежда ограничение на скоростта от 50 км/ч!
табелата е след кръстовището.
Така де ама ти ако след табелата трябва да си с 50 откъде ще почнеш да намаляваш скоростта и главния въпрос е с колко караш. Навсякъде където има включване от второстепенен път или бензиностанции ограничението е 60 или дори 50. Ако не е имало такъв знак е друг въпрос но няма как там да има знак 90