Пътен експерт за катастрофата с кола на НСО: Изчислихме, че ударът е бил с не по-малко от 130 км/ч
Линията на видимост на пътния участък се скрива от няколко пътни знаци, каза още Ивайло Желязков от Европейския център за транспортни политики
Обратно в новината
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
6mat (нерегистриран)
Кой ли е карал с над 130 км в час и защо ли ?
Някой (нерегистриран)
В момента на катастрофата Киро Простия е лапал на охраната и незнае какво точно се е случило!
Toni Ivanov (нерегистриран)
Брей че много работливи и в събота и в неделя,а сигурно се замаскира следствения участък,за да не може да се види спирачен път и други работи необходими за следствието.
Иван (нерегистриран)
Хората които вярват че има държава са слепи и глухи да живее анархията си казват тези които обвинявате!!!
Разбирко (нерегистриран)
Да се закрива НСО ! Специалният режим на движение трябва да се пуска само ,когато има пряка опасност за живота и здравето на охраняваното лице,а не като бързат да пият кафе.Колите на НСО имат джипиес ,който показва всичко за скоростта ,работата на колата и тн.Никой нищо не казва за него.Да покажат какво пише на джипиеса и да сравняваме после с автотехническата експертиза..
Он (нерегистриран)
Хора, цялата ни работа е скапана, тези плужеци от "не се о" не са нищо повече от лежачи-лапачи! Имам личен опит с тях, преди години. Опитаха се да ме избутат в движение от пътя - насред София. Скоростите са винаги над 130 км/ч, имах колега, бивш шофьор от " не се о" - уволнен заради катастрофа с превишена скорост!!! Шефът му обяснил, че трябва да го освободи от работа, а след няколко месеца щял да го назначи отново...! Наистина ли?!!! Да не говорим за кражбите на бензин, личната употреба на автомобилите и т.н.! Също така, съвременните автомобили наистина имат "черни кутии", но в случая няма да я извадят наяве, кирчо-тъпирчо си е вял дирника в неслужебна посока - за НАША СМЕТКА! Заключение: Докато си траем с разтворени бузки на дупетата - ЩЕ НИ ГО НАВИРАТ ДО СЛИВИЦИТЕ!
Има знак 60 (нерегистриран)
По целия път от горния разклон до самото кръстовище, ограничението е 60 км/час. Знакът важи 1000 метра в извъннаселено място.
Читател (нерегистриран)
Това с 1000 метра е тотална измислица. Всеки знак важи до следващото кръстовище или отмяна на валидността на съответния знак с друг знак. В случая - има ограничение 60, но преди кръстовището има знак "Край на ограничението 60". И тогава на кръстовището има ограничение 90 км/ч. Минавал съм десетки пъти през това място.
Иванчо (нерегистриран)
Като се скрива линията на видимост,да карат с нормална скорост,а не като маниаци на пътя.На крив (знаете какво),космосът му пречи!!!
Stanko
Откога туарега е 3 тона?
Запознат (нерегистриран)
Колите на НСО са бронирани, от там идва теглото.
Георгиев (нерегистриран)
Защото е брониран! Че може и да ги отмине,но не там е проблема! Проблема е че карат като луди НСО!
той (нерегистриран)
те това е!! ако убития си беше сменил навреме износените замни гуми, кретена от нсо нямаше да го убие!
Венци (нерегистриран)
Ако гумите не бяха износени щеше да умре и жената Записвайте се за канала ми в телеграм ППРАЗУМ с латински букви за да ми помогнете да направя България нормална просперираща и модерна държава която работи за народа и в която няма насилие, няма разделение и омраза и всички сме равни. Не хапе, не боли, нищо не ви струва. А ако спечеля аз печели цял народ, а ако загубя печелят само мутрите.
Йордан Йовков (нерегистриран)
Що си мисля, че целия участък чак от Панорама до разклона за Игнатиево е с ограничение 60 !? Ако пък са променили нещо в последните дни, яото само ден преди инцидента минах от там и ограничението беше 60 !?
той (нерегистриран)
явно щото не си експерт! експертите имат други виждания по въпроса!
Читател (нерегистриран)
Малко преди кръстовището има знак "Край на ограничението 60 км/ч".
Toni Ivanov (нерегистриран)
След инцидента,някой набързо е сменил знака от 60 и е сложил 90 км,за да не бъде колата на НСО с твърде голяма скорост над допустимото,а други бързо преасфалтират по "график",за да не се види на асфалта,че колата на НСО е нямала спирачен път.
Баба (нерегистриран)
Пътното произшествие става точно на входа на Аксаково - колите почти са натикани в табелата за край на населеното място. Скоростта на НСО-то не е трябвало и 90 да бъде, а е над 130! Причината за ПП е неправилно изпреварване в района на кръстовището, предприето от НСО с многократно превишена скорост. Това беше видимо от следите от влачене на гумите на блъснатата кола и именно това се опитват да прикрият с преасфалтирането на местопрестъплението.
ВикторЦонков
Продължаваме Преасфалтирането явно.
Безправова държава (нерегистриран)
Дължава която преасфалтира мястото на катастрофата, за да не се види, че няма спирачен път, която прикрива Кирил Петков, който е форсирал шофиора, да кара по-бързо, трябва да се срамува, тя не е правова държава. Защото се прикриват още много криминални дейности на Кирил Петков, Асен Василев, Лена Бориславова, Даниел Лорер, Христо Иванов, Спецов...ПП,ДБ. Нещо повече, тази хора стават все по-богати, с парите на данъкоплатците. Такава държава ще продължава да губи вяка година, все повече българи, които я напускат, за да живеят в държави, в които има закони, които се спазват. Бившият премиер на Австрия Курц, бе осъден заради незаконно финансиране на партията си, по време а предизборна кампания, например.
интересно (нерегистриран)
Сега пък убитият бил с много лека кола, 1400 кг. Че те толкова си тежат. И да кажа има и по-леки. Ако беше такава щяха да я търсят в гората. Ако пък пътуваше с кола на НСО нямаше да е мъртъв. За старите зимни гуми не го разбрах като довод. Ако тази кола се беше блъснала в колата на НСО щеше да има значение, но обратното. Може би ако е бил с нови гуми е щял да се законтри и нямаше да стигне до канавката. А за скороста и преасфалтирането е ясно. Никакъв спирачен път и от завоя до кръстовището с тази скорост се стига за 2 до 3 секунди.
Аторът (нерегистриран)
Жертвата ако беше с читави гуми, може би щеше да се изнесе по бързо в собствената си лента
иоио (нерегистриран)
Напълно съгласен, ако имаше перка на купето, можеше да се вдигне леко и тъпаците от НСО да минат под него
А следите (нерегистриран)
От коя лента започват, не бяха ли от дясната
Така така (нерегистриран)
след още няколко дни ще потвърдят и другото ми предположение, че ударът е станал на 6-7 метра от края на "острова" респективно средното платно. Причината? Или изпреварване или също толкова неправилно престрояване за допълнително увеличаване на скоростта. Пак да питам, някой има ли вина за липсата на ограничение и безумно поставената табела???!!!
pitane (нерегистриран)
,,Въпросната кръпка е направена в събота и неделя по установен график. ,, ИНТЕРЕСНО защо в почивни дни--МАЙ да не може да се реагира ...
gost (нерегистриран)
Проблемът от снимките че пътят без предимство пресичащ този с предимшво е бил целия разкъртен. Затова е и асфалтиран скоростно. Много вероятно е убитият на пътя водач да е гледал да не си разбие колата в дупките вместо да гледа кой идва от главния път. Още, видимостта е силно изчерпана поради обраслите храсти. Това е проблем на т.н. община Аксаково или кметство на това село. На 2 метра от банкета трябва да е обезлесено. Аз не случайно писах че имам спомени че пътят е узасен, а ми пишат за някакви първокласни пътища. Това е директно врязаната магистрала в селото и минава буквално през къщите. Нов път трябва!
Янко (нерегистриран)
Това недоразумение се из-ра на конституциятя. Сега уби човек. Какво още трябва да направи за да му осигурят по-голяма и дългогодишна офана?
лаал (нерегистриран)
Какво са тия хвалби, че Туарега бил перфектно поддържан? Знаем какви бракми са и , за да се поддържат качествено се искат парите за нов Туарег. Била на НСО - и голяма работа, те не са известни с перфектната си поддръжка а с палачорите си. Мислите ли че въпросната скраб е била добре поддържана. Още малко ще кажете , че е и перфектно управлявана от говедаря.
РОК (нерегистриран)
несеотата карат обикновенно с 200-човекът е погледнал в ляво,няма никоѝ и тръгва,ама идва летящият изтребител
кск (нерегистриран)
Няма начин въпросната щайга да е бола с 200, със 180 може и то с натиснат докрай педал. Явно така я е карал и гавазинът, както си знае - газта до дупка. Това добър шофьор ли е?
Bad Face (нерегистриран)
Киро Галфона е съучастник в убийство, а никой не ни обяснява защо още е на свобода!
лскл (нерегистриран)
баце, ти си платен нали? твоя си работа. кво общо има киро миро с прасетата от нсо, които са по-важни от министри.
сериозно ли (нерегистриран)
Прасетата от НСО карат както каже свинаря, в случаят Киро. Сигурно Киро не знае и за асфалта положен в почивен ден по нареждане на поставен от неговото правителство човек. Айде, ние може да не можем да направим нищо, но това не значи че сме тъпунгери.
До сериозно ли (нерегистриран)
Имаш ли доказателства, че Кирил Петков е казал на шофьора да кара бързо? Според мен нямаш, но както и да е.
Про100 убиец (нерегистриран)
Невинен съм! Едва кретахме с каручката.
1971 (нерегистриран)
Това че "пострадалият автомобил е бил с много стари зимни гуми" как е повлияло на това, че другия автомобил (на НСО ) го помита с много висока скорост??? Само за внушението, че старите зимни гуми имат отношение към ПТП с летален край, на "експерта" бих му отнел правото да пише експертизи! Скоростта на НСО ясно, че е била в пъти над ограничението, но скоростта на преасфалтиране е направо плашеща...
Като (нерегистриран)
се замисли човек, май и двигателя на колата не е чистен с месеци, а може и стъклото да е нацвъкано от мухи и разни други. Онемях като прочетох за старите зимни гуми ...
то и друго (нерегистриран)
А с това че колата тежи 1400 кг и е много лека как си? Този да не е експерт по влакови катастрофи.
ТЪЙ ДЕ (нерегистриран)
Има други много по-важни въпроси. Преди да се говори за поредното безумие на НСОшниците. Като какъв на обикновенния дупетатин просто Кире е осигурена охрана от НСО? Ако е имал право на такава като бивш примерин, то защо не е осигурявана САМО ОХРАНАТА. С какво право обикновената дупетатска особа е ползвала кола със специален режим на движение? Кой е разпоредил на шофьора да управлява в специалния режим на НСО - "Таз половина на осевата линия е моя, другата не си я давам"? След като таз необходимост я няма нито в ЗДвП и закона за НСО. Просто Кире ли е заповядал на шофьора за бърза като луд, щото "симпатизантите" му ша са разбягат и няма да го дочакат.. Ами от предишното му "управление" ний добре вдяхме, че те са си обикновенни клиентелисти. Изразяващи партийна преданост само срещу блага държавна синекура. И щяха да си го чакат, чакат.. За поредното му обещание за място край баницата. А опита с асфалтрането да се скрие спрачния път от разследването и въобще да се опорочи разследването и последващите експертизи.. Прочете си притчата за ВРАБЧЕТО, студа, КРАВАТА и КОТКАТА.. Щото в момента с опитите за спасяването му.. Тоз дето го вади от лайното не му помага, а закопава. Пърдон - схрусква и омазан. Ама то това си е негов проблем. Той пренебрегна втория извод от притчата - Когато си затрупан с лайно. Не рови с човчица и вири пак глава пак да чуруликаш.
Инженерче
Уважаеми Дир, Уважаема г-жо Томова. Имах добро отношение към Вас като медия, която се стреми да не изопачава фактите и да не слага думи в устата на хората. Очевидно съм се лъгал. Сега съм разочарован. Ето какво пише при вас: "По негови думи това е един от най-натоварените участъци в района. Ограничението там е 90 км." А ето какво казва господинът, което съм взел от други медии: "Това е може би един от най-натоварените участъци. По навигация ограничението е 90 км/ч, а официално - 60 км/ч. Ако автомобилът на НСО бе карал с 90 км/ч може би нямаше да се стигне до такъв жесток сблъсък", каза експертът" Така .. не, че той не се опитва да смекчи нарушението на този от НСО. Напротив. Какво значи "по навигация"? По коя? А официално е ясно - има ш..ан знак там! Ако ме глобят полицаите ще ми падне ли глобата ако кажа, че "по навигация" ми е 90 ограничението?!? Не! Но това вашето е връх на наглостта! Журналисти?!? Не! Вие сте просто едни списвачи! Поведението ви е отвратително, надявам се, че ще вземете мерки!
Никифор (нерегистриран)
То се е виждало с колко е шофирал, защото стрелката на скоростомера блокира в положението в момента на катастрофата!!! Със сигурност някой е манипулирал показанието!!!
Ами (нерегистриран)
дори да не са разпоредили умишлено преасфалтиране на следствения участък, достатъчно е да си замълчат за да си мине процедурата по график. Даже е по хитро, но при всички случаи това не намирисва, то просто вони на прикриване на доказателства. Как ли са сключвани сделките за газ, ток и тн. Там какво ли ще излезе ако се поразрови прокуратурата
Хиларион Шмрък (нерегистриран)
Мноого яко лъжат от НСО. Такъв служебен автомобил е задължително с вграден ДжиПиеС тракер и логер, точно от гледна точна на безопасност. Логерът 1500% е записал сблъсъка, координатите и времето на жипката. Да не се правят на неразбрали, а да изкарват реалните данни за да не ги изкарат хакерчетата и тогава друго ще пеят на 3 гадулки и 2 пищялки! Стерео.
сега очаквам освен преасфалтиране (нерегистриран)
да има и подменени пътни знаци.....с надпис "скорост неограничена"
гласоподавател (нерегистриран)
Колкото и да лаете по форумите, не забравяйте, че за когото и да гласувате след 2 седмици пак ще получите от същото НСО, което ще ви гази и убива по пътищата с вашите данъци. Тези са несменяеми, даже президентът побърза да ги защити, зер няма да има кой да му пазарува и носи дрехите на химическо....
от ПП (нерегистриран)
Важното е че сменихме главният прокурор!
мнение (нерегистриран)
то дет се вика в случая по-добре, че са били стари гумите на човечеца, за съжаление не са помогнали обаче
ЛУМПЕН (нерегистриран)
Даа, България се управлява от престъпници! Факт!
123 (нерегистриран)
ех ,ако човека беше с нови летни гуми
Сценарий (нерегистриран)
За да наруши закона за движение и съответно правилника е: 1. Има опасност за охраняваното лице, но такава не е имало със сигурност! 2. По указание на охраняваното лице: тогава вината е споделена между шофьора и бившия министър председател. 3. По самоинициатива на шофьора: вината е само на служителя на НСО. А сега се замислете какво ще реши правораздавателната система?!?!?
Георги (нерегистриран)
Убийците в колата на НСО не може да са невинни, след като те удрят и убиват човека. В България над 98% от пътищата "плачат" за асфалтиране, но се асфалтира по план точно мястото на катастрофата в събота и неделя ! Този "експерт" говори глупости - старите зимни гуми какво отношение имат към убийството ? Как не можа в този момент да "изскочи" танк от кръстовището и тогава мъртви щяха да са тези които заслужават !
точно (нерегистриран)
Забележи, че няма коментар на "пътния експерт" на КАТ защо още от завоя автомобилът на НСО е карал в ОТСРЕЩНАТА ЛЕНТА, където излизат коли от Автомивка Трафик? Забележи, че няма коментар от "пътния експерт" на КАТ защо е "виновен" според КАТ автомобилът идващ от знака стоп, когато колата на НСО блъска колата в ОТСРЕЩНАТА ЛЕНТА? Забележи, че точно на кръстовището има и забранена средна лента, където колите от пътя без предимство могат да спрат и изчакат колите идващи от дясно. Тази средна лента е също ЗАБРАНЕНА ЛЕНТА за колата на НСО!!!
пояснение (нерегистриран)
Забележи, че катастрофата става дори в храстите, извън забранената отсрещна лента. Т.е. аудито е преминало почти 3те ленти на пътя, но колата на НСО го е "гонела да го блъсне", затова не се вижда никакъв спирачен път! Колата на НСО е карала с БЯСНА СКОРОСТ в НАСРЕЩНОТО, след ЗАБРАНЕНАТА СРЕДНА лента! Домът на убития шофьор е бил само на 300 м от катастрофата, и навярно той е отивал до своята къща зад автомивка Трафик на кръстовището и е познавал идеално района. Затова е вероятно той да не е завивал наляво, а да е продължавал НАПРАВО, по черния път преди автомивка Трафик, до своята къща зад автомивка Трафик. Това обяснява защо е ударен отляво БУКВАЛНО НА ЧЕРНИЯ ПЪТ и влачен поне 20 м, БУКВАЛНО в храстите извън пътя.
Магистрален (нерегистриран)
Интересно откъде се извади това ограничение от 90 км/ч. Навсякъде, където от главен път има отбивка за населено място ограничението е поне 60 км/ч, на места и по-малко. Това с ограничението от 90 км/ч си е чиста манипулация на общественото мнение.
всъщност е вярно (нерегистриран)
Преди правоъгълните завои по пътя за Аксаково има знак за ограничение 60 км/ч, но след тези правоъгълни завои има знак за отмяна на ограничението 60 км/ч. Знакът за отмяна е малко преди полегатия завой преди кръстовището. ОЧЕВАДНО този знак за максимална скорост 90 км/ч прави КАТ виновни за катастрофата, защото е малко преди натоварено кръстовище и табелата Аксаково с максимална скорост 50 км/ч. ОЧЕВАДНО огромните табели поставени от КАТ да закриват пътя наляво за автомобилите спрели на знака Стоп, също са предпоставка за катастрофа. Но заповедта на Кирил Петков за пътуване в авариен режим с БЯСНА СКОРОСТ в натоварено градско движение е ПРИЧИНА за убийството. Досега на това кръстовище не са ставали други катастрофи, което означава, че всички участници в движението, БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ, винаги са спазвали пътните закони. САМО автомобилът на НСО решава, че за него няма пътни закони, щом блъска кола със скорост над 130 км/ч точно преди знака Аксаково, където ограничението на скоростта е 50 км/ч.
виновни ли са КАТ за катастрофата (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
явно туй (нерегистриран)
На тоя бодигард сигурно личната му кола е някоя трошка или жена му постоянно му мрънка докато кара. Затова като се е метнал на Туарега си е казал ей сега ще видиш ти как ще те пришпорвам.
тия са пъни куку (нерегистриран)
Магистралата е на 1 км от мястото и не е виждала асфалт от времето на Бай Тошо, те тръгнали да ми асфалтират на място дето се кара с 50 км/ч. А да видим ще продължат ли с асфалтирането или им свършиха парите с тия две кръпки.
Магистрален (нерегистриран)
Магистрала "Хемус" в участъка Варна-Шумен почти изцяло се преасфалтира в последните 2-3 години, така че не знам за коя магистрала говорите...
БГР (нерегистриран)
130 след като е натиснал спирачките, значи скоростта с която е излязъл от завоят е била по-висока. Ограничението е 90? От кога? Хората писаха че там е 60. Какво общо имат старите зимни гуми на пострадалият?
ккк (нерегистриран)
Причина за катастрофата е стари зимни гуми? И един мармот завива шоколад.
кка (нерегистриран)
Колко часа минаха и още незнаем името на наглеца от НСО. Това някаква държавна тайна ли е? Ако беше нормален човек, сега щяха да му развяват гащите по всички телевизии. Явно да си от НСО е по-добре отколкото да си министър. По-далавера.
Мисъл (нерегистриран)
Още една причина да карате с “нови” и “съобразени със сезона гуми”: по-големи шансове за оцеляване при сблъсък с НСО….. Гениална мисъл!!!
ти пък (нерегистриран)
Няма проблем да се кара със всесезонни.
123 (нерегистриран)
НСО, МВР и всички останали "служби" карат както сварят. Беше редно шефът на НСО вече да е подал оставка за поредния безумен инцидент! Като се започне от онези ситуации, дето Бойко сам си караше колата, както свари и откъдето свари...
Шефа (нерегистриран)
На НСО е прецедента мунчо
Кирчо (нерегистриран)
Нямате никакви доказателства, защо не премерят спирачния път? А не могли защото вчера едни мой приятели асфалтираха :))
ttt (нерегистриран)
Абе разбираме какво намекваш, ама откога пътника следи шофьора с колко кара ?
Кирчо (нерегистриран)
Клиента в таксито има доста права, от къде да кара, каква музика по радиото, включително и да кара по-бавно. Сложни отношения са.
е га ти (нерегистриран)
А бе аз във Варна дори и с поръчка , не мога да намеря такси дето не се е пушило вътре ти за какви екзотики ми говориш? Радио, маршрути?
кскд (нерегистриран)
"Пострадалият автомобил е бил с много стари зимни гуми и с малко тегло. Колата на НСО е изрядна откъм поддръжка" . Така си и знаех - беднякът е виновен. За да сте живи и невинни - крадете и вие, купувайте си нови изрядни джипки. Като не си поддържате колите - така е - съпричинители сте на катастрофите.
за протокола (нерегистриран)
Гумите не се квалифицират стари млади, а по дълбочина на шарката. Няма ограничение кога да се махат зимните има задължение кога да се слагат. 80% от варненци карат целогодишно със зимни гуми.
Подкрепям (нерегистриран)
Подкрепям коментара на колегата по-долу: Кръстовище с ограничение 90км/ч НЯМА!!!!
Въпрос (нерегистриран)
"Европейския център за транспортни политики" не са били на място и не са правили измервания. Стигнали са до този извод благодарение на някакви собствени виждания, сметки и намерения. Защо го казват, при положение, че единствено експерти, които са били на място и са мерили би било редно да се изказват?
ко не (нерегистриран)
Сега ако обясните как са се озовали от дясна лента в противоположната канавка за толкова кратко разстояние грешка няма да имате. Аз ще ви кажа как. Колата на НСО се е движила върху острова поне 70 м., преди това са карали в средната лента за насрещно движение. Ами то се вижда на гоогле сателит ве, че няма как да е по друг начин.
Емил Георгиев (нерегистриран)
Дори и да няма знак с ограничение на скоростта има табела за населеното място Аксаково, което задължително въвежда ограничение на скоростта от 50 км/ч!
обаче (нерегистриран)
табелата е след кръстовището.
8888 (нерегистриран)
Така де ама ти ако след табелата трябва да си с 50 откъде ще почнеш да намаляваш скоростта и главния въпрос е с колко караш. Навсякъде където има включване от второстепенен път или бензиностанции ограничението е 60 или дори 50. Ако не е имало такъв знак е друг въпрос но няма как там да има знак 90
е де (нерегистриран)
Преди това има две огромни табели разклон. Когато има такива табели се кара с 60км/ч. Точно тия табели пък излизащите от Аксаково казват, че им пречат да виждат кой идва по пътя. На НСО пък тия огромни табели по главния път ще им изкарат очите обаче не се съобразяват с тях.
Наско (нерегистриран)
Всички говорят за някакъв асфалт, но никой не говори за недосегаемите наглеци на НСО.
НАЙ
Четири катюши бяха изстреляни срещу американската военновъздушна база "Айн ал Асад" в Ирак
Световно признатият учен доц. Петър Шишков е загиналият при взривовете
Калин Стоянов: Кметът на Елин Пелин е в Гърция, нека си пие узото и да ни остави да работим
Военни хеликоптери започнаха да гасят взривилите се складове край Елин Пелин (снимки)
4-часов срив блокира системата на градския транспорт в София
Съветник на Зеленски: Споразумение с Русия би било сделка с дявола
"Уолстрийт Джърнъл": Мирен план на Тръмп за Украйна
КС: Съдебните промени противоречат на Конституцията, изборът на служебен кабинет – не
Световно признатият учен доц. Петър Шишков е загиналият при взривовете
Денков спрял назначението на Танев за посланик в Украйна след информация на спецслужбите
Четири катюши бяха изстреляни срещу американската военновъздушна база "Айн ал Асад" в Ирак
Световно признатият учен доц. Петър Шишков е загиналият при взривовете
Калин Стоянов: Кметът на Елин Пелин е в Гърция, нека си пие узото и да ни остави да работим
Военни хеликоптери започнаха да гасят взривилите се складове край Елин Пелин (снимки)
4-часов срив блокира системата на градския транспорт в София
Съветник на Зеленски: Споразумение с Русия би било сделка с дявола
"Уолстрийт Джърнъл": Мирен план на Тръмп за Украйна
КС: Съдебните промени противоречат на Конституцията, изборът на служебен кабинет – не
Световно признатият учен доц. Петър Шишков е загиналият при взривовете
Денков спрял назначението на Танев за посланик в Украйна след информация на спецслужбите