Коментари - Първият турски изтребител от пето поколение КААN направи 13-минутен тестови полет | Днес.dir.bg

Коментари - Първият турски изтребител от пето поколение КААN направи 13-минутен тестови полет | Днес.dir.bg

Коментари

Това се случва когато изгониш човек с Амбиции и пари като Ер Доган от Ф-35 програмата. Не само да го изгониш , но и да не му върнеш парите. За тези които не знаят , Турция беше една от няколкото страни които платиха за разработката на Ф-35. След това американците ги изгониха от програмата когат си купиха С-400 от Руснаците. Това с което турците си тръгнаха беше само документацията от проекта с която създадоха своя програма.

Самолета не е само еърфрейм, дечица. Най-важните компоненти са радари и антени, както и дейтафюжън възможности, дог файт характеристики и тн. Турците се напъват, за което евалата. Ма тоя филм не е толкова прост колкото излежда. Скандално пренебрегват медиите и Грипен решенията, които бяха идеални за нашата държава и СУ57, който реално няма конкуренция. Той събира постигнатото от Ф22 и Ф35 в един пакет, като вече Руснаците скачат към тотално нов тип въздушни сили. Руснака винаги прави оръжие за война, не за шоу. От там и Охотник дроновете, които също нямат аналог по товароносимост и радарни системи са на поточната линия. Ако успеят да подкарат и СУ75 концепцията ще са първите в света, които създават еърфрейм, който опционално ще се пилотира директно от пилот в кокпита. Ма соросробите още въздишат по Ф16, нещо, коеот няма никакво ефективно приложение в съвременната война. Нищо де те Абрамсите вече горят в Украйна. Няма лошо и тия талиги да се издрънчат, че да спрат идиотите да мислят за уондървафли. Грипен имат концепция, която за военна ситуация им дава опция за изключително бързи ъогрейди на основа на отворена архитектура. За съжаление у нас никой не слуша летците. Важно е едни комисионни да се лапат.

Убаво, ма двигателите и останалите чарколяци кой? Кажи ми един турски радар било то наземен или въздушен. Не съм чул да има.

Мале каква ушанка кална . Суто изобщо е ташак дори индийците се отказаха от него .двигатели още няма .половината изпада ха. Я кажи що взеха да падат рязко всякакви руски щайги дори и днес преди малко .да не лети някое желязо дето не става за нищо дето сърбите много ги свалят хахахаха .

Преди 4 часа украинците свалила ище един А50 останаха им само още 3 на орките заедно с едно су34. И ватниците налазиха да пускат мъгла .редакторите мълчат като ....редактори на дира :):).орките от срам пускат опорни че сами са си го свалили хахахаххаа

Веднага ми се свърза превода на каан с хан, може би езика на прабългарите не е толкова далече от езика на дедите на турците. Говоря за времена преди християни и мюсюлмани.

Красавец.....

Бля бля и три без коз. Ще го премълчавате ве, кое движи летящата мисирка: Два Дженерал Електрик Ф110-Джи Е -129 турбинновъртящи мотора.

Само 5 страни в света имат технологията ?

Тюркското хан няма нищо общо с арийското КА.АН. Само където турците са тюрки и казват на казахите "баба"- отци. Линеар Б Речник за мурзилки: КА. - сричка от Линеар Б означаваща Сила. АК. - реверсната форма - ЯК. Примери: КАлоЯН - каления, силния ЯН КАньо, КАнев, диалектни форми: Къньо, Къна. ЮН.АК. = млад. сила. ЕАК(АК) - тракийски Герой от Илиада. Буквално ЯКият. АН. - небеса АНа - небесната АНьо - небесния Диалектна форма ЯН. Яна, Янов, Янкулов, Янкулица и всички производни. В Българските обреди и обичаи Бела Яна е планетата Вечерница/Зорница олицетворяваща Богородица. Янкулица, жената на Янкул - Юпитер - Бог Отец. КА.АН.АС. три срички на древния тракийски монархически титул. Буквенно се изписва: КЪНАЗъ. СИЛА.НЕБЕСА.АЗ. Силата(Властта)ми е от Небето. Аз съм с Власт от Небето(Бог). АС. - тракийски диалект, ЯС.- кутмичевски, АЗ. - мизийски АС.ЕН., АСо АСов, АСя, ЯСмина. Сега отиваш и проверяваш, дали турците не използват титлата БЕГ като вариант на монголокитайската титла ХАН. Най-големият народ в Света е народа ХАН, говорещ на езика МАНДАРИН.

Команден център барабар с А50Ю думнаха Украйнците Браво

Пиздославещ, до днес чебурашките НЯМАТ мотор 5-то поколение. Няма и да имат. Картонени макети на СУ-57 летят с най-обикновен мотор от СУ-35, който се форсира и свети на радарите как Снегурочка. "Турския" самолет лети с американска авионика, радар и ДВА МОТОРА ДЖЕНЕРАЛ ЕЛЕКТРИК пето поколение. Турска е парламата и кутията.

Злите езици говорят, че вече ВСУ лети на Ф-16. Защото няма друго обяснение за свалените сега А50 и СУ а миналата седмица цяла ескадрила от 6 руски бомбардировача. Това не се сваля с турски дронове "Байрактар". Ха.ха.ха.

Турците не ходиха ли до Луната тестово миналата серия?

вариант на Ф35 с 2 мотора - компромисен вариант. Между другото, Турция произвежда части за Ф35.

Не случайно след първия полет на турският изтребител от 5'о поколение, руския посланик в Истанбул се помоли за сътрудничество в турската програма. Май СУ -57 получил запек..

Файдата от пилотируеми самолети, на днешно време, май е около 0. Всички ги ползват само като платформи носители на ракети и планиращи бомби далече от фронта. Фактически всеки голям безпилотник ше свърши същото и ще е много много по-евтин. Затова си мисля че за турците това е просто имиджов(рекламен) проект. Те си правят вече и безпилотни изтребители и бъдещето е в тях.

трябва да наблягаме на ракети от рамо и дронове

Държа си в къщи килотите на баба! Значи може и прашки с ластик.

Само великите руснаци нямат самальот 5-то поколение, ама иначе са велики.

какъв СУ-57 бе ватник,това недоразумение,няма нито радарите,нито двигателите на западните бойни самолети,а и не се очертава скоро да ги има,вашата работа е "Гладна кокошка просо сънува",Ватенки сър

Коментари - Първият турски изтребител от пето поколение КААN направи 13-минутен тестови полет | Днес.dir.bg

Коментари - Първият турски изтребител от пето поколение КААN направи 13-минутен тестови полет | Днес.dir.bg

Коментари

Това се случва когато изгониш човек с Амбиции и пари като Ер Доган от Ф-35 програмата. Не само да го изгониш , но и да не му върнеш парите. За тези които не знаят , Турция беше една от няколкото страни които платиха за разработката на Ф-35. След това американците ги изгониха от програмата когат си купиха С-400 от Руснаците. Това с което турците си тръгнаха беше само документацията от проекта с която създадоха своя програма.

Самолета не е само еърфрейм, дечица. Най-важните компоненти са радари и антени, както и дейтафюжън възможности, дог файт характеристики и тн. Турците се напъват, за което евалата. Ма тоя филм не е толкова прост колкото излежда. Скандално пренебрегват медиите и Грипен решенията, които бяха идеални за нашата държава и СУ57, който реално няма конкуренция. Той събира постигнатото от Ф22 и Ф35 в един пакет, като вече Руснаците скачат към тотално нов тип въздушни сили. Руснака винаги прави оръжие за война, не за шоу. От там и Охотник дроновете, които също нямат аналог по товароносимост и радарни системи са на поточната линия. Ако успеят да подкарат и СУ75 концепцията ще са първите в света, които създават еърфрейм, който опционално ще се пилотира директно от пилот в кокпита. Ма соросробите още въздишат по Ф16, нещо, коеот няма никакво ефективно приложение в съвременната война. Нищо де те Абрамсите вече горят в Украйна. Няма лошо и тия талиги да се издрънчат, че да спрат идиотите да мислят за уондървафли. Грипен имат концепция, която за военна ситуация им дава опция за изключително бързи ъогрейди на основа на отворена архитектура. За съжаление у нас никой не слуша летците. Важно е едни комисионни да се лапат.

Убаво, ма двигателите и останалите чарколяци кой? Кажи ми един турски радар било то наземен или въздушен. Не съм чул да има.

Мале каква ушанка кална . Суто изобщо е ташак дори индийците се отказаха от него .двигатели още няма .половината изпада ха. Я кажи що взеха да падат рязко всякакви руски щайги дори и днес преди малко .да не лети някое желязо дето не става за нищо дето сърбите много ги свалят хахахаха .

Преди 4 часа украинците свалила ище един А50 останаха им само още 3 на орките заедно с едно су34. И ватниците налазиха да пускат мъгла .редакторите мълчат като ....редактори на дира :):).орките от срам пускат опорни че сами са си го свалили хахахаххаа

Веднага ми се свърза превода на каан с хан, може би езика на прабългарите не е толкова далече от езика на дедите на турците. Говоря за времена преди християни и мюсюлмани.

Красавец.....

Бля бля и три без коз. Ще го премълчавате ве, кое движи летящата мисирка: Два Дженерал Електрик Ф110-Джи Е -129 турбинновъртящи мотора.

Само 5 страни в света имат технологията ?

Тюркското хан няма нищо общо с арийското КА.АН. Само където турците са тюрки и казват на казахите "баба"- отци. Линеар Б Речник за мурзилки: КА. - сричка от Линеар Б означаваща Сила. АК. - реверсната форма - ЯК. Примери: КАлоЯН - каления, силния ЯН КАньо, КАнев, диалектни форми: Къньо, Къна. ЮН.АК. = млад. сила. ЕАК(АК) - тракийски Герой от Илиада. Буквално ЯКият. АН. - небеса АНа - небесната АНьо - небесния Диалектна форма ЯН. Яна, Янов, Янкулов, Янкулица и всички производни. В Българските обреди и обичаи Бела Яна е планетата Вечерница/Зорница олицетворяваща Богородица. Янкулица, жената на Янкул - Юпитер - Бог Отец. КА.АН.АС. три срички на древния тракийски монархически титул. Буквенно се изписва: КЪНАЗъ. СИЛА.НЕБЕСА.АЗ. Силата(Властта)ми е от Небето. Аз съм с Власт от Небето(Бог). АС. - тракийски диалект, ЯС.- кутмичевски, АЗ. - мизийски АС.ЕН., АСо АСов, АСя, ЯСмина. Сега отиваш и проверяваш, дали турците не използват титлата БЕГ като вариант на монголокитайската титла ХАН. Най-големият народ в Света е народа ХАН, говорещ на езика МАНДАРИН.

Команден център барабар с А50Ю думнаха Украйнците Браво

Пиздославещ, до днес чебурашките НЯМАТ мотор 5-то поколение. Няма и да имат. Картонени макети на СУ-57 летят с най-обикновен мотор от СУ-35, който се форсира и свети на радарите как Снегурочка. "Турския" самолет лети с американска авионика, радар и ДВА МОТОРА ДЖЕНЕРАЛ ЕЛЕКТРИК пето поколение. Турска е парламата и кутията.

Злите езици говорят, че вече ВСУ лети на Ф-16. Защото няма друго обяснение за свалените сега А50 и СУ а миналата седмица цяла ескадрила от 6 руски бомбардировача. Това не се сваля с турски дронове "Байрактар". Ха.ха.ха.

Турците не ходиха ли до Луната тестово миналата серия?

вариант на Ф35 с 2 мотора - компромисен вариант. Между другото, Турция произвежда части за Ф35.

Не случайно след първия полет на турският изтребител от 5'о поколение, руския посланик в Истанбул се помоли за сътрудничество в турската програма. Май СУ -57 получил запек..

Файдата от пилотируеми самолети, на днешно време, май е около 0. Всички ги ползват само като платформи носители на ракети и планиращи бомби далече от фронта. Фактически всеки голям безпилотник ше свърши същото и ще е много много по-евтин. Затова си мисля че за турците това е просто имиджов(рекламен) проект. Те си правят вече и безпилотни изтребители и бъдещето е в тях.

трябва да наблягаме на ракети от рамо и дронове

Държа си в къщи килотите на баба! Значи може и прашки с ластик.

Само великите руснаци нямат самальот 5-то поколение, ама иначе са велики.

какъв СУ-57 бе ватник,това недоразумение,няма нито радарите,нито двигателите на западните бойни самолети,а и не се очертава скоро да ги има,вашата работа е "Гладна кокошка просо сънува",Ватенки сър