Първи полет по линията София - Скопие след 13 години (снимки)
Самолетното свързване между столиците на РСМ и България е първата конкретна стъпка в договоренето сътрудничеството между двете държави на 18 януари
Обратно в новинатаКоментари - Първи полет по линията София - Скопие след 13 години (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
Кирчо се натега на Макетата все едно Ние, а не ще влизат в ЕС, ама явно на КОЗЯК са му връчили такива инструкции. (а че ток, вода, парно, ХРАНА скачат като кенгура - кой му пука)
Абе кой я бута само тази компания, на някой от мутрафон ще да е! То реклама ли бе, то чудо! Други авиокомпании пускат маршрути, които никога не ги е имало, ама социален отзвук няма.
Ако не се децинтрализира държавата и тези папагали ще си заминат безславно. Полети от/до Скопие трябва да има до Варна и Бургас. За да се развива туризма, а и полетите ще бъдат по близо час.
Гъливаир може и да успеят в начинанието си за прякя линия до Ню Йорк и довеждащи полети като този от Скопие, но за чив Киро им предоставя субсидиране за експеримента им? Също като субсидията за албанските електрички, от които намазва Гела. Всички тези експерименти на Киро се пишат на нашия гръб. Всичката мара втасала, че и Гълиаир да дотираме разработките...
Видяхме кога е първия полет. Сега остава да видим кога ще е последния такъв. Ама едва ли ще е далеч във времето.
Всички разбрахме, че въпросната авиокомпания е с участие на някой от вас, защото онзи ден основните и първи точки на дневния ред в министерски съвет бяха свързани с нея. Явно това са най-важните проблеми в България на дневен ред - да разпределим полетите им! Сега сте снимали самолета от пет страни, за да си направите и рекламка ... вие сте по-нагли и от предишните, които вече стават позитивни личности на фона на това, което виждаме!!!
по новините съвсем между другото споменаха, че линията преди била нерентабилна и затова я спрели, но сега държавата видите ли щяла да я субсидира....ако е така - нека излезнат и си кажат в прав тескт. Как държавата все няма пари за животоспасяващи операции на умиращи деца, но за светлото бъдеще на "братята" смакедонци има?!?
София Скопие 30 мин, София Плводив 3 часа с допотопно БДЖ, София Варна 1 ден по магистралта през 2032
Прилъгали са Gullivair, като млада и търсеща развитие компания, да вдигне самолет за безмислен полет срещу малко снимки и популярност в медиите. Но! За 15 минутни полетно време не виждам коя авиокомпания би се вързала на акъла на нашите псевдоминистри, освен ако не получава държавна дотация за разходите - линията ще е на брутална загуба! Важното е да се тупаме в гърдите как казахме, че ще има директни полети между двете столици и ето, спазихме си обещанието! Между другото, Скопие е толкова мегастратегическа дестинация, че до там има общо 8-9 полета...
възможно е още следващият да е последен. Като от двете страни са само гащници, които предпочитат да въртят геврека 5 часа по завоите за да спестят 100 кинта....
София - Варна има по 2 до 3 полета на ден, ежедневно. За сам човек или двама - цената самолет/кола е в полза на самолета :-)
Гъливер са българска компания на едни приятелчета на Киро и Асен. Полетите са предплатени от дотации. Който се качи е бонус.
Явно способността да анализарш текст конкурира конгитивните качества на Киро, дано не си пилот...
Само като им гледам самодоволните физиономии и се дразня. Все едно кой знае какво са постигнали с тази нова линия, голямо важно... Кога ще постигнете такъв напредък и по историческите въпроси?
Днес - самолет София-Скопие, утре - съвместен космически полет на български и македонски космонавти!
И от къде на къде българското правителство ще субсидира тази авиокомпания?! Тези господа не изчакаха и въпросните 100 дни,побързаха да демонстрират наглостта си.Думи нямам!
АБсолютна глупост ... направо не ми го побира ума как е възможно? На запад съкращават вътрешните полети , а ние ги развиваме :)))) Муахахахаха
Мисля че изпращането на български и северномакедонски космонавти в космоса звучеше доста по-екзотично и изпълнимо ,сравнено с целият българо-македонски фолкор и кич на взаимоотношенията между двете държави.
и на ГъливЕр, няма да им излезат сметките, особено за редовна линия и ако това мероприятие не се субсидира от държавата, нещата ще приключат до 6 месеца...
Т.е. закарвам някой на летище София 2 часа преди полета и после отивам до Скопие да го посрещна на летището. Абе какви са тези тъпоглавци, които ги мислят тез неща?