Полша ни е уверила, че сама произвежда части за МиГ-ове

Полската страна многократно ни увери, че сама произвежда необходимите части за МиГ-овете и сама може да поеме този ангажимент и то е записано в договора.

Обратно в новината

Коментари - Полша ни е уверила, че сама произвежда части за МиГ-ове | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И ние може да произвеждаме части за Ферари, но никъде няма такива малоумници, които да ги купуват! Като нашите отявлени простаци и изроди политици няма никъде в света!

аман от фанатици и предатели в тази територия бг. ще ви питам когато русия се съюзи с европа и акала ви доиде в главите как ще лавирате за да обеснявате неадекватната си омраза и едностранно отношение. уса е далече а турция ще ви прегаси за 0 време. те са в нато!

ХАХА :) НА Путя му го напутиха вече 2-ри път само за седмица:) "Полша произвежда съответните части и ремонтира изтребителите МиГ-29 по собствена документация и не се нуждае от руски лиценз" - УНИКАЛНО!

И аз произвеждам по собствена технология конфугурации за лаптопи идвайте при мен момченца

бе ти лаптопи не знам дали правиш, ама от жигулки или москвета съм сигурен че даже ти ще схванеш нещо ако им вдигнеш капака. Та така ще стане и с руския летящ скрап в Полша - нека да го позакърпят за някоя и друга година преди да го изхвърлим и минем на читави, истински изтребители (демек не руски)

Все се заричам,да е Ви коментирам гпсподин Министър,но съм вече на 50г и предпочитам да пиша тук ,от колкото да си изкъртя още един зъб скърцайки със зъби.Та казвате-предложилисте Вие да са ремнтите в Полша,гласували го Народното Събране,летят после наши пилоти на ремонтиранте самолети.И защо АЛАН КОЛУ ако падне наш самолет ще е виновен онзи дето е ремонтирал самолета,този дето е одобрил едни пари,и няма да си виновен ти който си дал предложението.Ще ти кажа-винаги е така когато предложенията ги дават хора с малки топки

Щом,Полша са Ви уверили,че правят части за МИГ,не Ви ли стана срамно,че не можете да се похвалите за същото,дори и за МТЛБ.

Цирк - НС на открито заседание обсъжда секретен договор?! И кво му е секретното?! Публични са колко двигателя, къде, от кого и как ще бъдат ремонтирани, цените, сроковете, начина на доставяне и плащанията... Освен комисионната, не виждам какво секретно е останало. Освен ако (както и предполагам) нещо не са излъгали сеирджиите, наречени народ. Произвеждали поляците... Като лопатките за турбините на двигателите, а? Нали заради това загинаха наскоро алжирците - лопатки втора употреба и съответно - взривяване на двигател. С ратифицирането, Ненчев си измива ръцете с НС, ако загине някой заради некачествен ремонт. Едно време, китайците бяха подели партиен почин и в почти всеки кооператив построиха по една чугунолеярна - щяха да заливат света с евтин метал... Е, накрая естествено се оказа, че произведения "метал" и за чупене на орехи не става щото те с по-твърди от него.

демонцтраця на тъпотя.

Като прочетох коментарите разбрах защо в България нищо не върви. В желанието да се каже нещо умно се пишат само тъпизми. Така е със всичко. Всички са разбирачи за всичко, ама само на приказки. Правилно е казано "Прост народ, слаба държава"

Щом поляците произвеждат части за МИГове, значи могат да правят и цели мигове. Не е ли по изгодно да си купим нов полски МИГ, защото е известно , че резервните части и ремонтите са много скъпи ?

Полша ни е уверила, че сама произвежда части за МиГ-ове, втора употреба. В завода за Полски Фиат.

След като вече година и половина възлагаме грижата за здравето на българите на полските ГМО зеленчуци, сега ще възложим на поляците и грижата за здравето на последните ни бойни пилоти.

Начев,кажи за катастрофиралия алжирския су,ремонтиран в Полша с части втора употреба!

a ти кажи за ежегодното катастофирало СУ в Раша, ремонтирано с части първа употреба

тоя тапир непрекъснато някой го убеждава, залъгва, съветва и т.н а той гледа като теле и повтаря като папагал....

Според него руската страна не може да ни осъди заради това споразумение, защото става въпрос за отношения между България и Полша. По голяма езуитщина не бях срещал скоро. На същото основание мога да попитам защо нашите певци и музиканти протестират когато аз си купувам пиратски диск. Ами това си е отношение между мен и продавача.

Следващото правителство ще каже дали струват по милион € или по 2 ! На това правителство не вярвам те са дошли да откраднат и да си седнат на задника , асо е така да си кажат колко искат , да им дадем и да се махат !

Алчността на тази мутра ще убие наши пилоти.

Само моля дупетатите да гласуват за ремонтираните в Полша МиГове да се купят НОВИ РУСКИ катапултни седалки К-36ДМ - оригинални !!! И самолетите да тренират над Черно Море или над Турция-нали сме съюзници а най-добре над Полша !!

Единственото, което интересува господа управляващите е разпределението на тлъсти комисионни от тези сделки. Ако някой се съмнява, че мислят за сигурност на пилотите или изобщо на армията и на България дори, крайно време е да прогледне. Естествено , че много по лесно се дърпат и разпределят рушвети, и комисионни при договори с някакви частни полски заводи. Които щели да носят отговорност видиш ли! Ако не беше тъжно , щеше да е смешно.

Според ген.директор на РСК "МиГ"- Сергей Коротков , Полша никога не е получавала от производителя документация за двигателите. Тя ги е получила от Украйна, която не е имала това право , защото това е интелектуална собственост. Цената на самия ремонт и в Русия, и в Полша е еднаква - 1 милион евро, но понеже поляците давали гаранции за 350 часа полет, а руснаците 500 часа, то полския ремонт ще ни струва два пъти по-скъпо!

ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ СЕ УВЕРИХ, ЧЕ НИ УПРАВЛЯВАТ НЕКОМПЕТЕНТНИ, НО ХОРА СЪС САМОЧУВСТВИЕ. ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ИЗКАЗВАНИЯТА НА ДЕПУТАТИТЕ И ПРИМИТИВНИТЕ ИМ СРАВНЕНИЯ!!! ГОСПОДА, ТОВА СА БОЙНИ САМОЛЕТИ, А НЕ СЛУЖЕБНИ АВТОМОБИЛИ!!! НЕ ЗАВИЖДАМ НА ЛЕТЦИТЕ, КОИТО ЩЕ ЛЕТЯТ С ТЯХ! ДАНО ПОНЕ СИСТЕМИТЕ ЗА КАТАПУЛТИРАНЕ ДА СА В РЕД!

Голяма глупост е този договор! Полша не може да произвежда части за авио двигатели-ако можеше щеше да произвежда и двигатели ! Ако беше толкова лесно ние сами щеше да си ги правим -нали не сме по глупави от поляците ! А поляците са взели документация от Украйна и се надяват на помощ от МИГ но Русия им отказва естествено ! Честно казано не знам кой БГ пилот ще се качи на този МиГ ! Дано на не му е последния миг в живота ! А и никой не говори за ремонт на планера на самолета а само са двигателите-кой ще удължи ресурса на планера и системите на самолета ???

полша може да ни уверява в каквото си поиска.нейна воля.въпроса е защо и вярваме.може би,защото сме без воля.чух от някъде,че Унгария произвеждала реактори.ако имаме лек проблем с АЕЦ-а дали да не и звъннем,да дойде да го "поремонтира".безумци-слабо казано

Рада дълбоката кво се прави, че разбира? Що не ни каже колко Ф-16 падат на година в САЩ? Ами Ф-22? Човека просто не разбира, че с техниката стават повреди. Аз лично смятам, че за нашите пилоти и данъкоплатци е по добре пилотите ни да летят на самолети с два двигателя а не с един. Да вторите би трябвало да са по евтини, но не е така.

Всякакви части (втора употреба) бул. Овча купел 87 Работно време: от 8.30 до 19.00 часа, събота - до 17 часа. Миг-29, няма проблем, една боя му трябва после и е като нов ;-)

То производството им май не е лицензирано. Като гледам май машите пилоти ще се возят на пиратски мотори със пиратски софтуер. Страшно спазване на антипиратските закони.

Новото име на МИГ 29 = Фиат 126Р. Толкова ще вдига, 50-60 км/ч, след "модернизацията" ;-)

Преди известно време поляците са правили ремонт на либийски су24 със стари турбинни лопатки и в последствие двигателят гръмва и загиват пилотите!

Полша ни увери?А ние не сме ли длъжни да проверим дали е истина и какво качество са частите.Най нормалната реакциа е да има клиентската проверка, това го правят всички уважаващи и държащи на реномето и името си фирми.

"Полша ни е уверила, че сама произвежда части за МиГ-ове..." Вероятно със залежали части за FIAT 126P. Поне след "модврнизацията" ще вдигат ли колкото полското фиатче?

САМО ЗА СВЕДЕНИЕ НА ТРОЛИЩЕТО РУСОФИЛСКО!!!!!! ИМАЛ СЪМ И ЖИГУЛА, И ПОЛСКИ ФИАТ. ИДЕНТИЧНИ, НО ФИАТА БЕШЕ ПО ДОБЪР!!!!

Сега ако те питам с по колко основни лагера са Полския фиат и Жигулито, ще се оцъклиш!А това определя кой двигател е по-слаб и по-трошлив!

Фиат си имал, бе , наборе? Може би Фиат 126Р? На който като влезеш от едната страна другият ти крак излизаше от другата врата!

Една зима, при обилен снеговалеж в Княжево, с едно Траби-комби, оставих на половината път един Фиат 125, заровен в снега. Да не подценяваме немската техника ;-)

По шир-потреба правят всичко! От кюнци до капути! Що да не могат и няколко МИГа да уйдордисат? Да му мислят тези, които ще се качат в тях! И задължително с проверени парашути! Аааа, да проверят и катапултите!

Плащат и добри комисионни!

ние сме пас

МИГ29+полскиремонт=уидоумейкър

Полша и България заявиха на целия свят, че такива неща като лицензи, патенти и прочие авторски права, могат да се нарушават чрез едно бързо гласуване в Парламентите си!

Щом Полша може да си произвежда всички резервни части, значи може да произвежда и цели двигатели!Моят даскал в Механотехникума навремето казваше, че всяка машина е сбор от резервните си части!

Вероятно даскалът ти е говорил за ОРИГИНАЛНИ части, ама си бил в кенефа да пушиш. P.S. На моите автомобили, вече пети по ред, никога не съм монтирал НЕОРИГИНАЛНИ части.

Да бе, то така се произвеждат части (и то за самолети) без нужната технологична документация. Сигурно някой се опитва да ни убеди, че поляците са купили чисто нов МИГ-29, разглобили са го и след това на всеки детайл са свалили с шублера размерите (както правят китайците и турците). Айде стига ни правихте на лековерни маймуни!

Раданчо пак се изцепи - най-малко един МИГ катастрофирал в Русия годишно... Абе , Радане, Русия има около 6 000 (шест хиляди) мига, естествено, че и авариите ще са повече...И летят непрекъснато. Егати и нелепия пример!

Малко като мъж се изпъчете и кажете, ще си подадете ли оставката, ако нещо се случи с ремонтираните в Полша самолети, запита министърът от Кукорево Николай Ненчев, журналистът Сашо Диков. По-целия свят при такъв случай транспортният или в случая военния министър си подават оставките...

Само дето идиоте полския сейм НЕ парафира това нещо защото си знае че е търговско споразумение и НЕ носи отговорност за нищо докато вие знаейки как сте се омазали искате и постигнахте РАЗМИТАТА отговорност на дУпедатите дето по закон НЕ отговарят за гласуването си там и като опре ножа до кокала ще си измиете задниците с тези дето по закон са БЕЗотговорни също като вас докато парата ви удря по джобовете, Има едни магазини не зеленчукове да не се объркаш дето се казват ''направи си сам'' можеше и към тях да се обърнеш да ти изработят някой и друга част:))))

Даа, бе! От миговете на Покрайнскете циганели!

Много абсолютно невежи читатели коментират тук, или са по-вероятно тролове. Полша е сериозно име в света на авиацията. Тя е помогнала на България, преди руската ни окупация разбира се, да създаде авиацията си. По време на ВВС полските пилоти са помогнали значително на английската авиация. Това са елементарни общоизвестни факти.

С пълни традиции от времето на ...кръстоносците!

И за това ИМАТ подписан и одобрен ДОГОВОР от двете страни с Русия за доставка на резервни части и помощ при ремонти ама до там не сте стигнали да прочетете, В тези договори а и от много време всяка заявена част се знае за кой самолет отива и няма кой да им отпусне за български самолет а това че си правят гайките и дребните части едва ли за това ще ни вземат милиони,

Не знам защо американците не започнат да си ремонтират самолетите при тях щом са такава велика нация. Явно са космическа сила щом ракетите ще ги хвърлят с вила.

Цитирам: "В отговор на въпрос кой ще поеме отговорност, ако стане инцидент с някой от ремонтираните в Полша двигатели за българските изтребители, министърът заяви, че по принцип отговорността се поемала от страната, извършила ремонта." Тоя министър - и той селски тарикат като Ердоган. Добре бе, бай министър, ако ти решиш да сключиш договор с цар Киро-циганина, и стане инцидент, кой ще е виновен, пак ли цар Киро. А тоя глупак министър, който избрал за ремонта друг глупак, той какъв е - света вода ненапита ???

А в качеството си на какъв се изказва постоянно вторият ни космонавт Александров? И защо прокуратурата не го разследва за корупция и изнудване? Явно той е главното действащо лице (и бушон) в тези схеми. Най-вероятно той е предлагал подкуп на министъра преди време.

брейиии! 'ма мноо напрЪднали пшеките в технологията , брейиии ! значи , вече турбинни лопатки произвеждат , а ? ай , чИстито ! догодина ще са конкуренция на Дженарал Илектрик и ПратУитни ! хихихихиииии ! Т.Н.Р.

Лесно се вземат такива решения, като знаеш, че друг ще лети с тях. Съвсем разпродадоха държавата, а сега довършват и малкото останало от армията ни. БРАВО господа политици! Защо не си ремонтирате там и фалкона?!?

... и аз ремонтирам мерджани - ГАРАНТИРАНО С ЧАСТИ ПРОИЗВЕДЕНИ ОТ МЕН - прати си при мен служебната трошка - 10 процента рабат ще ти направя министре и 300 години гаранция ще ти дам.... само на се качвай в нея вече ако ти е ценна кожата

Тези са боклуците на Европа.Еврейски слуги.

По 2 милиона евро за 250 летателни часа - ние на поляците гушката ли пълним? Ако след ремонта тия самолети почнат да падат тоя неадекват Ненчев трябва да го нанижат на кол.

Тъпанар продажен. Ремонта на тези самолети не е като да ремонтираш колело с части менте. От това зависи и живота на пилотите , както и от качествата които ще има във военно време този изтребител.Продажни американски подлоги- това сте вие.За вас живота на тези хора не струва нищо , важното е да угодите на господарите си отвъд океана.СРАМ за българската армия сте.

Миговете в гаранция ли са?