Париж забранява електрическите тротинетки
В референдума са участвали само около 7% от имащите право на глас
Обратно в новинатаКоментари - Париж забранява електрическите тротинетки | Днес.dir.bg
Коментари
Преди няколко дни, две деца на тротинетка по шосето. Двете едно зад друго, първото управлява и държи телефона и играе на него а това отзад играе на същият този телефон. Стоят прави, играят и се движат. По шосето. После ще има Защо Госод ни наказа, Защо този не ги е видял, Защо това на нас Господи. Тъп майки, тъпи татковци, тъпи деца. Безотговорност и тъпота
Докато всички курници се паркират по тротоари, велоалеи и на кой където му скимне така ше бъде. Аре пълна забрана на курници да се движат по иделния и широк център, да видим колко произшествия с теотинетки и велосипеди ще има..
Понякога си позволяват да ги слагат пречейки на движението на хората. Обикновено каращите не спазват никакви правила. Важи и за колоездачите. Може да пресичат кръстовища диагонално, камо ли да спрат на пешеходна пътека. Виждал съм и говореща по телефона докато кара. Би трябвало най-малкото да има масови глоби при нарушения. Ако не и изискване на книжка за движение по улиците. От тези ленти за тях по улиците, на места така ги свиват, като на Раковска в София, че скоростта падна там с примерно 30км/ч. Понякога пеша може да вървиш по-бързо от колите. Което е и замърсяване на въздуха, освен задръстванията. Да не говорим как минава линейка или пожарна. Виждал съм линейка в насрещното да си пробива път. Може някой и да умре. А и зимата при сняг как ще се чисти, да не говорим, че там инциденти сигурно стават много вероятно при лед. Поне трябва да се забравяна при зимни условия и да са махаеми ограничителите за лентите, че поне да могат да чистят колите за сняг.
Това е целта селски, като махнат алеите колите ще паркират на тяхно място. Скороста по Раковски колко искаш да е 80? Колите са основния проблем.
Ганьо отново коментира и сравнява София с Париж....Ма много знаем, затова сме първи отзад -напред.
А ОТКРАДНАТИТЕ ПОКРАЙ НЕЯ ПАРИ?! И НАШТЕ ПАПАГАЛИ НАЛИ ВЕДНАГА НАКУПИХА И ТУК, ЩОТО СМЕ МОДЕРНИ ЕВРОГЕЙЦИ, ЩОТО КАТО ПРЪ.ДНАТ НА ЗАПАД, НАШТЕ СЕ НАСИ.РАТ, ТЕ ЩО ПАРИ СА ПОТРОШИЛИ И ОТКРАДНАЛИ! ОТ ВСЯКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА СЕ ОТКЛОНЯВАТ МИН.15-20% ЗА ПОРЪЧИТЕЛИТЕ.
Ами неграмотните които не могат да четат ? beyond the reset - във филмчето показват как ще изглежда близкото бъдеще.
Тези камикадзета трябва дасе забранят със закон. Това е лудост . Това са летяши самоубийци , убийци на хора животни и на самите тях си .
Чак пък референдум?!? Там нямат ли си общински съвет, да решава вместо тях, както е в Булгарустан?
След като Порше измислиха синтетичното гориво, което замества напълно бензина, цялата далавераджийска простотия с електрически коли и тротинетки се оказва пълен фейк!
Трябва да забранят и кухненските ножове - доста убийства се извършват с тях!
По принцип идеята за електрическа тротинетка не е лоша, но да се движи с някаква разумна скорост колкото човек да не се мори, примерно 10 кмч. Отделно с тези малки колелца по нашите тротоари и улици си е опасно. И най-вече проблем е липсата на култура у хората, които ги ползват - като караш сред хората карай бавно, мисли, че трябва да сигнализираш с бибитката, че някои хора са със слушалки и не могат да чуят, че някои криволичат на зиг заг като мухи без глави. Не е сложно ама не е за прости хора.
Много е опасно, защото самата тротинетка тежи 15-20 кила и като се качи някой 70 кила и се движи с 25км по тротоара стават големи проблеми
Ако не се спазва правилата, ако инфраструктурата не е подходяща и ако не се носи отговорност за пътната безопасност, ако щете самомоешеходци да останат пак ще има утрепани, смазани и ранени. При ипределни условия тротинетките са доста по-безопасни от всичко което се търкаля на 2 и 4 колела по пътя, но със съответната инфраструктура и правила. Ако смесвате превозно средство с пешеходец на едно място нищо хубаво няма да се получи. Отделно елскутерите са най-икономични и екомчисти за градовете, включително паркинг безумието, трафикът и мързелът на хомоконсуматорус.
Не си прав за безопасността им - имат висок център на тежестта по дефолт поради това, че караш прав, а размерът на колелата ги прави уязвими към неравности. В този смисъл един велосипед или мотопед е много по-безопасен. Още по-безопасен е автомобилът поради това, че е на 4 колела. Изобщо мотопеди, велосипеди, мотоциклети, автомобили са най-вече опасни поради човешкия фактор, но точно той прави тротинетките още по-опасни отколкото са.
дръшки висок център. имат най-ниския център на тежест защото си стъпил на олатформа на 15 санта от земята. физака овце, физика. за десерт имаш и дълго стабилизиращо рамо. центъра на тежестта на едно кокело или мотор са в пъти над стандартна тротинетка, отделно че и скоростта им е много над 25 км/ч. п. с. не включвам тези които не отговарят на законодателствоти. реално от троринетка можеш да слезеш при скорост 20-25, от мотор, колело и колаще ти е много зор.
Е ти колко мислиш е на един велосипед просвета? Като ти се опъне крака в долна мъртва точка пак на педала си на 15 см от земята. С малката разлика, че имаш много по-голям диаметър на колелата както и по-дълго междуосие. Самото кормило е много по-стабилно поради дължината на колчето (stem). От геометрията на двуколесните превозни средства имаш ли и най-малка идея?
за тротинетките не ми стана ясно едно: 7-те процента гласували от Париж ли са само или от цялата страна? "Дали електронните скутери под наем ще оцелеят в Париж след това, ще зависи от гласуването днес, в което могат да участват всички регистрирани гласоподаватели в града, включително и тези от други страни от Европейския съюз"....
Сетила се Мара да се побара. Как можеш да сложиш двигател, развиващ най-малко 20 км/ч на най-нестабилното возило и да го пуснеш в най-големия трафик на града. Лакомията обаче не прощава. Съвсем скоро тротинетките ще бъдат забранени навсякъде - като минимум в централните градски части и по големите булеварди.
Да живее корупцията. Първо налагаш високи стандарти за безопасност за да се позволи регистрацията на МПС. После не изискваш регистрация на едни от най-опасните МПС-та. Тротинетките не са достатъчно стабилни за да им се слага мотор.
Да ги забранят и в България!
Хубаво би било ама няма да стане. Поне докато някой от тия дето фучат като бесни на тротинетките си в парковете не отнесат някоя майка с дете. Тогава може да се сети някой, че може би не е добра идея на тротинеткаджиите да им е позволено да се врат хем между колите, хем между пешеходците.
Макрончо се опитва да отвлече вниманието от сериозните проблеми. Защо не направи референдум за пенсиите? И в България политиците ни не искат да правят референдуми по сериозните въпроси. Един депутат без да иска се беше изпуснал - "нали знаете какъв ще е резултата ако утре има референдум дали да ни избесят по уличните стълбове"?
Добре де... Над 100 000 гласували. Те са само 7% от имащите право да гласуват. Париж е с малко над 2 000 000 население. Или аз не мога да смятам, или това е някаква различна математика...
пак малоумно написана статия - само 7% гласували, ама ако е бил национален референдума, как се очаква тези извън париж да гласуват, все едно тук да пуснат референдум във варна дали са против дизеловите коли да карат в центъра и те да се чудят защо са гласували само 50 хиляди души, ами какво ги интересува тези от другите градове !
Е то е объркващо най-малко защото непълнолетните също са част от населението, но нямат право на глас.
Чул в " хубавата" Прассия да ги забраняват.Накрая путинокретените ще се окажете пенделите
крайно време е да се поучим от този пример, и то точно по отношение с тротинетките...нали не си мислите, че те са тръгнали от България...и за да се стигне до тази забрана е извървян доста "път" за мен тротинетките са абсолютно излишни, защото: 1/ не разрешават и не облекчават придвижването в столицата /говорим за столици, защото на село май не се интересуват от тротинетки/ - стоиш на един крак като щраус, но се движиш със скорост почти като на колите 2/ мешат се с колелата /не че няма и електрически колела/, но те поне развиват мускулите на крака 3/ тая металика, ако бутне някой...но тея нямат страх /карат ги предимно млади/ и се бутат и между колите, а бутне ли те кола... мога и повече да пиша, но има ли смисъл - в София има ли месна, пардон, местна демокрация ?
Сега къде е Борис Бонев, да си навре тротинетките в гъзъ
Париж НЕ забранява електрическите тротинетки. Париж забранява ОТДАВАНЕТО ПОД НАЕМ на електрически тротинетки.
Още много неща, измислени от запада трябва да се забранят. Нормални хора има навсякъде по света, но рядко ги питат за мнение, защото управляващите се самозабраниха. С това обаче няма да им замажат очите за пенсионната реформа.
80% от пишещите дебилили ли сте ли ко? Не забраняват тротинетките! Питат дали да подновят договора на някаква фирма с общината. Тия със собствени пак ще правят зулуми.
По мои наблюдения тези, които се наемат почти не се ползват в Пловдив, повечето хора са със собствени, доста евтини са в момента така или иначе.
Руснаците направиха подобно нещо в Москва и Петербург преди няколко месеца !
Тротинетките са МПС - моторно превозно средтво (с елмотор). Вън МПС-тата от пешеходните зони и велоалеите!
За тези неща трябва да има необходимата инфраструктура. Да е мислено и строено без кражби. Иначе са си добри неща като идея. Но в пропаднали кочини като София и Париж се получава гротеска. София я управлява 12 години корумпирана герберска мърша.
По пееходни зони и велоалеи вече е претъпкано с МПС-та - повечето за срега са електрически, но вече си карат и мотови с ДВГ. Това с ие чисто унищожение на пешеходните зони. А на всичкото отгоре, каращите тези противно тротинеътки ти се зъбят така, сякаш тротоара и ли велоалеята са техни!
Не е правилно да се забраняват. Трябва да се карат само с жълта жилетка, с изписан на нея (отпред и отзад) регистрационен номер на водача, с холограма, която да се получава в КАТ, след полагане на съответен изпит за правоспособност (напр.за А2). Интересното е, че подкрепилите скутерите са толкова, колкото и процента на алтернативно демографните...
Лошото е че ги карат и такива с жълти книжки. Мотат се по платното след това се мотат между пешеходците и си мислят, че все те са с предимство. Накрая зарязват тъпата тротинетка в средата на платното, пред входа, на мястото за детски колички или на най-тясното място на тротоара. Затова трябва да ги забранят за всеобща употреба или без книжка.
Малко ли им е мъката на джендърите че Възраждане взеха 15%, а сега и тая трагедия?
Ако в Парижкия мигрантски коптор нямат необходимата инфраструктура, както е и в София, къде са тръгнали скутери да пускат. В Копенхаген скутерите и колелетата не пречат на никого. Всяка улица е с по две платна от всяка страна специално за тях. Но на френския прошляк в Копенхаген ще му се вижда живота скъпичък...
Както Оксфорд преди 2 години тръгна да ограничава колите и да става зелен град. А е дърт коптор без нормални улици и с дебилни дабъл-декер автобуси от които се качва и слиза само от предната врата. В резултат на което в момента не е зелен град, а е град с перманентно задръстване на трафика и град коптор.
Скутерите са наистина нещо добро, което се използва малоумно. Един така ми излетя от улица без предимство. Добре че успях да му спра и добре че зад мен нямаше никой!
Не може да хванеш от кол и въже и да им връчиш МПС. Такива летят и свирят като малоумни по улиците и тротоарите..
Напълно съм съгласен , за електричките трябва да се иска книжка категория М и да има някаква елементарна подготовка. Карат ги пълни идиоти и е въпрос на време да убем някой. Онзи ден един такъв кретен ми счупи огледалото защото реши да се навре между 2 коли на светофар. Не само ,че не спря , но и мина на червно - щяха да го убият. Да не говорим в пешеходните зони. Тези тротинетки трябва да се карат във велоалеи или на пътя - те ги карат по тророарите с бясна скорост. На скоро в София на Витошка имаше инциден с един такъв идиот.
Спират само отдаването под наем, не че ги забраняват. Щото сякаква сган се качва на тях, които нямат елеметарна мисъл. Който сам си си я купил е много по отговорен.