Парадокс на пътя: Липсващи табели и хаос с пътната сигнализация на АМ "Тракия"

От София до Пловдив няма табели, означаващи автомагистрален участък, твърди Христо Радков

Обратно в новината

Коментари - Парадокс на пътя: Липсващи табели и хаос с пътната сигнализация на АМ "Тракия" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Няма звак,точно за да се кара с 90 км и да могат да те глобят,ако искат!До скоро имаше знаци,с ограничение 90 км,почти до Стара Загора.Имаше и други умопомрачителни знаци-неравности на пътя!!-по магистралата.Ама в сезона,да не се излагаме пред чужденците,ги махнаха!

въпрос към Фандъкова - защо в София няма табелки с имената на улиците на кръстовищата, да не говорим за липсващите номера на сградите, можеш да вървиш километри и да не видиш името на улицата, тук-там има такива от времето на Живков...

То магистрала няма, тия знаци искат. Пътя Чирпан Стара загора магистралата е в трагично състояние. Колата трака като влак.

като пътуваш из европа, там където започва хаоса с табелите, боклуците и неокосените храсталаци и треволяци по пътя - знаеш близо си до дома! (а иначе, така се познава дали територията е била част от отоманската империя)

Аз пък мисля, че АПИ по случайност този път са прави за липсата на знак за магистрала. То това магистрала ли е? Според еврапейските стандарти е широк селски път с две ленти, а в някои участъци (например между Чирпан и Стара Загора) неравностите са такива, че ако караш в дясното платно и 60 км/ч са много. За протокола: от снимката към новината се виждат най-малко три автомобила, движещи се в аварийната лента. Не се ли предвиждаше сериозно наказание за такова нарушение? Ами да показната акция с херикоптери и прочие простотии приключи и сега пак по старому. Ех, мила Родино, ти си ...... да не казвам какво.

Някой голям има фирма за табели и знаци - защото слагат табели и знаци за щяло и нещяло. На отсечка 10 метра има 8 знака.. сложени... пътя ли да гледам или да гледам знаците като грозд...

Знаците не са ли зелени и най-много на километър водачите са информирани, че пътя е магистрала. Поне километричните са зелени.

Отново смех с кисел привкус. В неделя минах по постижението на века-софийската Сев.тангента. Куп отклонения не работят. Табели и маркировки-само по интуиция. Милиони вложени,направено и това там.

Парадокс има - колата със смолянска регистрация кара в аварийното платно, както и още няколко по-назад. Може ли КАТ да се самосезира?

Защото бюджета на Столична община при фъндъкова е милиард и половина - за 10 години кметица това са около 15 млрд. лева ! Явно тези 15 млрд. не достигат на самоковската учителка, за да постави знаци и табелки ! Много пари изтичат за "консултации" и не остават за знаци и табелки !

Щом няма знак за магистрала - значи и това не е аварийна лента !

То като се замисли човек... За какво ли има знаци, като общо взето се ползват за да могат разни фирми да си лепят на тях рекламните брошури - пример Горубляме- Дружба 2 под Цариградско. Там един хубосник си е лепнал рекламата, че монтира автостъкла по домовете точно на самия знак указваш посоката за движение.... КАТ редовно имат патрул точно на това място и до сега рекламата на хубосника си седи.... Вече се чудя дали да не се обадя на 112 да подам сигнал там... този поне лесно могат да го намерят кой е и да го глобят.. оставил си е телефона!!!

За едни( чужденците) парадокс, за други (българите) нещо съвсем нормално .

сега е сезона на чюшките,а табелите стават на чушкопек.

по пътищата напяълно съответства на ХАОСА в главите на баце и компания!

в БГ се кара предимно по експертната самоуценка на шофьора... за това сме най добрите....

Въпреки телефона му, няма как да се докаже, че той го е направил, винаги може да каже, че някой друг е сложил лепенката. За да не се измъкват подобни тарикати, трябва да има някаква наредба, която да задължава премахването на подобни реклами да е за сметка на собственика им .

Лентата е ограничена от непрекъсната линия. Пресичането и е нарушение на правилника. Това, че някъде има асфалт не означава, че е платно за движение. Същото важи и за защрихованите участъци. Това, че няма вертикален ограничител, не означава, че може да се навираш там и да притискаш и издевателстваш над коркетно позиционираните върху пътното платно водачи!!!

Защото статута на пътищтата е различен. Отклоненията са от общината а тангентата е от държавата.

Мноог си "обратното на умен" бе Ники. Таа снимка е просто от някоя минала ситуация, олицетворява "Хаос", хаоса за който говорят в новината. Не е актуална. А и ако малко се вгледаш, щото не можеш да мислиш, всички други автомобили са в авариината, а по пътя са спрели камиони и каравани, явно нещо е станало от де да знаеш, бе НИКИ!?!? И те така : ) Обратното на умен!

Дали пък някой ги гледа тези табели? Излишнен разход е в България да се прави маркировка и да се поставят знаци защото никой не ги гледа и спазва.

Пътуват много чужденци, които за разлика от българите са свикнали да спазват ограниченията и после ги псуваш, че се влачат като хлебарки.

Че то в малките улици на градовете също е хаос с табелите,а на кръстовищата със знака за предимство на всеки ъгъл да не говорим.Та какво остава за магистралите ни!

си е супер! Има си нормални табели. Това, че не работят разклоненията е указано с табели. Самият факт защо не работят е друга тема. Тук се обсъжда липсата на знаци.

В пътната безопастност участват точно ТРИМА УЧАСТНИКА : ПЪТ( ЗАЕДНО СЪС СЪОТВЕТНАТА МАРКИРОВКА ) , ВОДАЧ -този който според всички държавни клатик.......ци е единствено виновен за ПТП-та в България и МОТОРНОТО ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО . Докто този обективен факт не се осъзнае от полуграмотни катаджии , средно-грамотни управленци и други “специалисти” напредък по т.н.р. ВОЙНА ПО ПЪТИЩАТА ще е загубена от всички нас: водачи и пешеходци !!!

аха, пътува чужденеца и вижда табела "ТОРБА ЛЪЖИ" - по пътя към трявна. Доста полезна табелка

в нормални страни се слага знак ,който указва и максималната разрешена, но и минималната за да не се влачат! Но не си мислете ,че максималната е много висока там. В БГ масово се кара като на състезание ине се спазва ограничението, а по света се спазва ограничението за максимална от почти всички.

Само дето това не е никакъв парадокс, а нормлано ежедневие. Преди навигациите по колите да станат масови, със зет ми прекосихме Италия и Гърция без никакви драми. Накрая се загубихме след 50км в България. От тогава положението не се подобрява, дори става по-зле. Никаква мисъл при поставяне на знаци и табели.

Така както ни правят масирани проверки на нас водачите ,да направят и такива проверки на пътните знаци .Защото в противен случай имам усещането ,че целта е не да се облекчи движението ,а да ни санкционират .В Казанлък са определени места за платено паркиране в противоречие със закона за движение ,но явно по-важно е да се съберат таксите ….

да се направи цялата магистрала. Мисля, че за започнали, направиха една 30км отсечка на Тракия. Догодина сигурно ще направят Пловдив - Стара Загора. Там положението е най-зле. В дясна караш с 80, в лява 160 и като трябва да изпревариш с 80 някой, който кара с 60 летящите с 200 почват да присвяткат къси-дълги от 2 км, да им се разкараш от личното им платно.

като намерят пари, ще я направят. И ще я нерекат "магистралата" Шот е една. така и със военния хеликоптер - хеликоптера военната подводница - подводницата (тя е жълта и само 1 човек влиза в нея) и военния изтребител - изтребителя. Но това само ако намерят пари...

Масово се изпреварва със 100км/ч по магистралите. Не оправдавам и тези, които карат с 200, но все пак преди да тръгнеш да изпреварваш погледни в огледалото дали няма да създадеш ситуация и ако е необходимо - изчакай. Иначе отнемаш предимство и е тегаво за всички. За присвяткането от 2км. При позволена скорост от 140км/ч, 38.9 метра се минават за секунда!

Шило

Не плюйте срещу гордостта на ГЕРБ!

Калинки, посадени на всяка крачка - вие чакате мисъл. Еми чакайте.

НАПЪЛНО И ПРАВИЛНО СТЕ ОПИСАЛИ ПЪТНАТА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ ПО ТЪЙ НАРЕЧЕНАТА АВТОМАГИСТРАЛА ТРАКИЯ!

Като стана въпрос за АМ Тракия - ВНИМАНИЕ! На 47 км. посока Пловдив, в лявото платно има много коварни дупки, от които особено при дъжд колите се повдигат и само трябва да изберат в коя мантинела да се блъснат. По мантинелите има следи от много удари и там ударите са с голяма скорост, понеже е "МАГИСТРАЛА", но не си ремонтират коварния участък. Съгласен съм,че парите не достигат, но ограничете скороста, уведомете хората!!! - 47КМ. !!!!!!!!!!!

Че при 140км/ч се изминават около 40 м/с е така.... само дето в случая не говорим за разстояние до .. неподвижна стена, а за дистанция до друго превозно средство движещо се също с не ниска скорост... Ако предположим, че колата пред теб се движи със 100, с колко трябва да се движеш ти, че да го застигаш с 140км/ч? и това разрешена скорост ли е?

Тия идиотщини с КПП-тата по пътищата започнаха покрай възродителния процес в началото на 80-те. Тогава настроиха тия катаджийски будки по пътищата и сложиха знаци за намалена скорост, а на места имаше и бариери! Аз лично такава простотия не съм видял в никоя друга държава от ЕС през последните 30 години откак пътувам редовно по българските и европейски пътища. Може ли МВР да каже колко престъпници са заловени на входа/изхода на "Тракия" през последните 30 години? Който иска да мине незабелязано просто ще мине през някой страничен подход на тая магистрала.

И затова турците редовно минават зад таблеата за надясно от околовръстното защото никой не се сети да сложи табела като хората.

Вярно е че хаос с табелите. Има табели с 80км, останали от 20-30 години. На една бензиностанция до Сливен преброих 23 знака ?!. Има прекалено много знаци за ограничаване на скоростта. Карате по главен път и на всеки 10-15 км - 50 ; 60 ; 40. Тук кръстовище, там капанче, бензиностанция. Всеки си слагал знаци както му дойде. Спомням си едно предване на Хора пътища и автомобили. Правиха опит да карат от Варна до София, като спазват всички ограничения. Резултата беше ужасен. Имаше инициатива да се пренаредят всички знаци , но не стана. Да не говорим за електронни знаци , кото автоматично затваят пътя ако има ПТП. Магистрала Тракия трябва да има такава система . Ако стане ПТП м/у две отбивки , никои не спира движението преди ПТП-то, и стават тапи по 10-20 км. Само не знам как ще стане това със знаците, защото за Републиланската мпежа отговаря АПИ, а за населените места - кметствата. КАТ не слагат знаци. Само дебнат в някой капан. Един път трябва да има единна маркировка от началото до края. И като го хванеш да не се загубиш. Освен това и трябва да се постави номера на пътя. На всеки разклон трябва да има номер на път. Ако скедваш номера - няма да се загубиш.

47-ми км... това е в района на Ихтиман.... Въпреки, че често пътувам по Тракия, все пак не знам всички знаци на изуст, но там ако не се лъжа има ограничение на скороста при дъжд на 90км/ч, а при мъгла на 50 км/ч (тези за мъгла са нови)

На отбивката за Костенец цяло лято правиха ремонт намоста. Имаше ограничение 70 км/ч. Сега моста е готов и пуснат в експлоатация , но табелите стоят . Явно за да може да се залагат с камерата там.

Не се притеснявай в Банкя разчертаха и пешеходните пътеки за паркиране и Боко го вижда ама на кой му пука пари да се усвояват

И магистралите като УПРАВЛЕНИЕТО на БГ !!!!!!!МАГИСТРАЛИ,ИНФРАСТРУКТУРА,магистрали,инфраструкТУРА,ТУРА,лентички,НОЖИЧКИ за ЛЕНТИЧКИ, МЕНЧЕТА с вълшебна ВОДА от ПЛИСКА за откриване на ПОРЕДНИТЕ 10 метра от АМ, КАЛИНКИ,МАЛИНКИ и всичкия останал БОКЛУК !!!!!!

1. АМ "Тракия"вече е крайно недостатъчна за трафика и спешно трябва да се разшири с поне по още една лента. 2. Старият път е в окаяно състояние, практически неизползваем и хората нямат алтернатива. Ако го ремонтират, по-бавните и стари автомобили и такива за близките селища сами ще изберат да не ползват магистралата; 3. КАТ трябва да има правомощия да глобява общините и АПИ за липсващи знаци, идиотска маркировка, лоша настилка или други безобразия, които са предпоставки за злополуки; 4. КАТ трябва да следи и глобява без компромис онези, които карат в аварийната лента, а за целта трябва да се появява не само на изхода на София, особено в петък/неделя, когато е големият трафик. Ето такива реални действия могат да решат проблемите, а не празни приказки, работни групи, решения, които не се изпълняват и пожелания.

магистралите са като мислите му..никой не може да се ориентира в тях!

всъщност на такъв тъ.пак като христо радков трябва да се забрани да управлява каквото и да е превозно средство, а още по добре и да не се вози на предната седалка до водача!

Цялата ни държава е един голям ПАРАДОКС. Така ще е докато си избираме пожарникари.

На 46км. има знак край на ограниченията и в зоната на 47км. е разрешено движение с 140. Уточнявам Ви го понеже сте се объркал.

по пътищата е пяълно с табели ама не квито трбева а повечето изостанали по един или друг слуачай или поставени кат хранилки з акуките. и редко тук таме измежду навалицата има полезна табела за водачите на МПС. Та се сещам една колежкак как викаше..тия слагат толко много табели, че не мога да вида сичките....и как караш?..ми според това колкото съм успяла да видя. Сметай що е матраш секи ден по таа тракия!