Падна самолет край Пловдив, двама души загинаха
Според очевидци крилото на машината се е счупило още във въздуха
Обратно в новинатаКоментари - Падна самолет край Пловдив, двама души загинаха | Днес.dir.bg
Коментари
Как така се е отчупило крилото? Трябва самолетът да се е закачил о нещо, прелитайки ниско над местността.
Най вероятно руснаци са го обстрелвали самолета. Докато народа се осъзнае,тия ще ни изпотрепят
Печатаните хартишки плод на светлата демокрация много често си правят лоши шеги. Брички втора ръка, самолетчета,фрегати, нали така драги ми прости, все с печатаните хартишки на онези от .....ФЕД ....дето са казали "ние ще завладеем света с хитрост" ...тези с козите брадички.
Убиваха се със скъпите си коли, сега се убиват със самолети, утре с яхтите! Ееее човешката им лакомия няма край! Сигурно са от Герб...а?
българските авиатори! най - големите! по-големи дори от българските ИТ-та след като и самия ви президент е същия авиатор, можем да си представим..
Ами това е същото ,като да ти се скъса "макферсъна" на 20++годишен лъскав западен таралясник ....."НОВ ВНОС" ....
Ами. Такива които като деца маиките им са. Ги истървали и са падали на главите си.за съжалениени такива.тиквеници ни определят правилата и начина ни на живот.
Президента ни е добър авиатор - за разлика от царския генерал Айрянов, който е бил пехотинец, а е командвал ВВС по време на война - типично царските офицери - послушковци и военни некадърници!
Ако вярваш в Господ, то той си е прибрал праведниците. Смъртта е наказание според някои еретици и атеистите, а не според християните!
Не е баш така. То всички ще умрем ама овцете ще са отдясно, козите отляво. Та един Бог знае ...
За месец - две катастрофи с 6 жертви с малки самолети, без да броим авариите. Общо са около триста летящите такива. В ГВА топките ли си чешат? Описаното е възможно най-тежък случай на дефект и се случва при 1. конструктивен недостатък и/или 2. занемарен контрол на ЛА /от собственика, от пилота, от инспекцията/. Сега сигурно и пловдивска районна прокурклатура ще разследва компетентно.... Абе пълен майтап е тая държава.
Струва пари и трябва да може да се монтира. Иначе има такива системи за спасяване, но в България надали се ползват. Пък и кой ще го контролира, сертифицира, и гарантира? В тая държава, с небивала демографска катастрофа, туземците събират пластмасови капачки за кувьози. Ебасимо, има ли смисъл?
Умирам да се ебавам с олигофрени русофили - по елементарни хора от тях едва ли има в България.Дори циганите са повече Българи отколкото русофилите
Щото е безсмислено.Този самолет не може да се издигне толкова високо че да има ефект от парашут при евентуална авария
Парашутите за този тип самолети се изстрелва и разпъва с ракета изобщо не им трябва височина. Даже са фабрично монтирани. Та пак питам този що е нямал?
Първата ми кола беше Трабант Комби. От Мототехника - нов, лъскав, блестящ. Истински красавец. В комплекта документи имаше подробна инструкция. Как се подгрява, как се пали, как се кара в зимно и лятно време, как се изпреварва, как се кара на баир нагоре и надолу, как се икономисва гориво... Изчел я бях три пъти от кора до кора.
Бог да прости загиналите! След 2017, годината с рекордно малко авио катастрофи, дойдоха злокобните 2018 и 2019...
Струва пари и да има конструктивна възможност да се монтира. Трябва да има възли, които да могат да понесат определено натоварване и това може да го посочи само производителя. ерго да гарантира, че в тези и този точки може да се закрепи системата на фирма Хикс и да осигури 90 процента шанс за спасение, което е видно и от проведените изпитания... Иначе самостоятелно някой може да си сложи и катапултна седалка, в Африка туземците от ЗАЗ хеликоптер правят.
Обида за автомобилостроенето е да се нарече Трабант "кола". Една от многото гаври на социализма
Втора употреба бракма без поддръжка! Какво да стане! Има един малоумник от Плевен, Гизенга! Да не е той шифиора!
Бог да прости загиналите. Същевременно обаче тук всеки, който събере малко повече кинти, за да се издигне "в очите на слепите", си купува малък двуместен самолет.Тези самолети имат визия като на онези от Първата световна война/когато пилотите са с едни големи скиорски очила , шапки и шалове-като ескимоси/.Само самоубиец може да се качи в тях.Но комплексираните български богаташи намират това поле за изява , в което могат да погребат себе си и семействата си.Като че ли някой раздава някаква справедливост по тези земи по този начин.Въпреки това летищните власти и службите за авиационна безопасност трябва да вземат някакви мерки такива самолети да не започват да падат по градове и села,преди изобщо да бъдат забранени за употреба.Кой знае какъв таралясник е бил този самолет , че да се отчупи крилото му по време на полет.Още веднъж - жалко за загиналите.
Първо се бил отворил люка после крилото се прекършило. Някой е искал да слиза още преди самолета да е кацнал.
Паднало му крилото в движение, смятай! А може и двигателя преди това да се е изсипал някъде!
45г. мъж и 18 г. младеж. Състезанието за дронове е било за деца и са паднали пред тях на стадиона. Били са част от атракцията преди да почне състезанието.
Е къде е тръгнал да лети като нямат. Винаги трябва да имаш втори вариант. Имал 20 000 лв за самолета пък няма 4 000$ за парашутна система. Ако модела е толкова стар, че да няма пробива се една дупка отзад преди опашката туря се една тръба с ракетата/парашут и две жици от акумулатора през парашута до пилота.
А ако някой му е направил тигелче с малка бургийка какво ще се получи, няма ли да е същото?
Не мога да пилотирам, но мой приятел изкара "курсовете". Кавичките са затова, защото тези курсове са пълна пародия. В общи линии, който си плаща - взима тапията. По интересно е, какво разказа този човек за пилотите на малките самолети, включително и инструктурите. В небето МАСОВО се пие. На въпроса "Не е ли опасно", са му отговорили "То в небето КАТ няма". Еми това е. КАТ няма, ама няма и кой да те спаси, като заспиш на волана/руля, или както се казва там на кормилото на самолета.
Човек и добре да живее си купува самолет, загива и друг си купува самолет и...... Който открадне пари си строи огромна къща, купува луксозна кола или самолет.
този вид авиация си е поначало с висока аварийност. Какво могат да направят ГВА в случая? Лека му пръст на човека, ама направил ли си е огледа на самолета преди да излети? Имал ли е груби кацания с този самолет, които да са му отслабили конструкцията? Какво е допустимото претоварване на този самолет- ето пише :заход, колко остър е бил този заход? Авиацията не може да бъде хоби, макар, че законът го разрешава.