Коментари - Отложиха делото за катастрофата на "Хаинбоаз" със загинали музиканти | Днес.dir.bg

Отложиха делото за катастрофата на "Хаинбоаз" със загинали музиканти

Турският шофьор, който през 2018 г. се удари с камиона си в колата на Николай Николов от NI.co и Павел Дюлгерски от "Каталог", не се яви

Обратно в новината

Коментари - Отложиха делото за катастрофата на "Хаинбоаз" със загинали музиканти | Днес.dir.bg

Коментари

Понякога имам чувството, че тези хора идват от друга планета и затова са шокирани как стоят тук нещата.

Те са се бутнали в него, не той в тях. С какво точно е виновен? Че е останал жив ли? Ми ако беше кола насреща тия идиоти щяха да почернят някое семейство, защото са бързали за участие.

Е добре де, заради всяко камикадзе на пътя трябва да се влиза в затвора ли? С какво е виновен шофьора? Защото е турчин или е карал с 10 км над позволеното?

Доколкото знам от предишните статии по тази тема - младежите са бързали за участие и са карали в насрещното , изпреварвайки колона от балъци които чинно спазват ограниченията . Автовоза си е карал в неговото платно . Не разбирам какво да направи шофъора на автовоза - да се метне в дерето ли .

и с какво е виновен турчинът? Има информация в стари публикации. Какво значи аварийно спиране с автовоз? В хода на разследването е изготвена тройна автотехническа експертиза, която установява, че техническата причина за настъпване на сблъсъка е навлизането на лекия автомобил в лентата за насрещно движение, в която се е движел товарният автомобил. Според заключението на експертите, Павел Дюлгерски е управлявал колата при навлизането в завоя със скорост от близо 77 км/ч - почти два пъти надхвърляща разрешената такава от 40 км/ч за този пътен участък. Това обстоятелство на фона на конкретните атмосферни условия - валеж от дъжд - е довело до напускането на автомобила на собствената му пътна лента и до навлизането с тази скорост в лентата за насрещно движение. Съответно, скоростта на автовоза, управляван от турския гражданин, е била 65 км/ч, което също е над въведеното ограничение от 40 км/ч. При навлизането на автомобила в насрещната лента подсъдимият е предприел намаляване на скоростта вместо аварийно спиране, поради което е последвал удар между двете МПС-та, пишат още експертите.

Горчивата истина е , че турчина не е виновен ! Двете лекенца са решили , че са безсмъртни , но съдбата не е решила така !

точно се чудех защо не пише как е станало

Защото не е изгодно за опечалените близки.

Добре, понеже автора на статията тактично е пропуснал една важна подробност, нека да я кажа аз. Двамата загинали изпреварват колона автомобили в насрешното движение, на завой и при дъжд. Не съм голям защитника на съседите ни, но каква точно е вината на тираджията? Че не се е хвърлил в пропаста с камиона, за да спаси двама нехаещи за собствената си и на околните безопастност? Защото тези, смята важни, подробности се премълчават от роднините и "причтелите"?

Коментари - Отложиха делото за катастрофата на "Хаинбоаз" със загинали музиканти | Днес.dir.bg

Отложиха делото за катастрофата на "Хаинбоаз" със загинали музиканти

Турският шофьор, който през 2018 г. се удари с камиона си в колата на Николай Николов от NI.co и Павел Дюлгерски от "Каталог", не се яви

Обратно в новината

Коментари - Отложиха делото за катастрофата на "Хаинбоаз" със загинали музиканти | Днес.dir.bg

Коментари

Понякога имам чувството, че тези хора идват от друга планета и затова са шокирани как стоят тук нещата.

Те са се бутнали в него, не той в тях. С какво точно е виновен? Че е останал жив ли? Ми ако беше кола насреща тия идиоти щяха да почернят някое семейство, защото са бързали за участие.

Е добре де, заради всяко камикадзе на пътя трябва да се влиза в затвора ли? С какво е виновен шофьора? Защото е турчин или е карал с 10 км над позволеното?

Доколкото знам от предишните статии по тази тема - младежите са бързали за участие и са карали в насрещното , изпреварвайки колона от балъци които чинно спазват ограниченията . Автовоза си е карал в неговото платно . Не разбирам какво да направи шофъора на автовоза - да се метне в дерето ли .

и с какво е виновен турчинът? Има информация в стари публикации. Какво значи аварийно спиране с автовоз? В хода на разследването е изготвена тройна автотехническа експертиза, която установява, че техническата причина за настъпване на сблъсъка е навлизането на лекия автомобил в лентата за насрещно движение, в която се е движел товарният автомобил. Според заключението на експертите, Павел Дюлгерски е управлявал колата при навлизането в завоя със скорост от близо 77 км/ч - почти два пъти надхвърляща разрешената такава от 40 км/ч за този пътен участък. Това обстоятелство на фона на конкретните атмосферни условия - валеж от дъжд - е довело до напускането на автомобила на собствената му пътна лента и до навлизането с тази скорост в лентата за насрещно движение. Съответно, скоростта на автовоза, управляван от турския гражданин, е била 65 км/ч, което също е над въведеното ограничение от 40 км/ч. При навлизането на автомобила в насрещната лента подсъдимият е предприел намаляване на скоростта вместо аварийно спиране, поради което е последвал удар между двете МПС-та, пишат още експертите.

Горчивата истина е , че турчина не е виновен ! Двете лекенца са решили , че са безсмъртни , но съдбата не е решила така !

точно се чудех защо не пише как е станало

Защото не е изгодно за опечалените близки.

Добре, понеже автора на статията тактично е пропуснал една важна подробност, нека да я кажа аз. Двамата загинали изпреварват колона автомобили в насрешното движение, на завой и при дъжд. Не съм голям защитника на съседите ни, но каква точно е вината на тираджията? Че не се е хвърлил в пропаста с камиона, за да спаси двама нехаещи за собствената си и на околните безопастност? Защото тези, смята важни, подробности се премълчават от роднините и "причтелите"?