Коментари - Откриват първия български завод за бронирани автомобили | dnes.dir.bg
назад

Откриват първия български завод за бронирани автомобили

Ще произвежда и четвъртото поколение на бойната машина на пехотата РИЛА 8х8

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Откриват първия български завод за бронирани автомобили | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Машиностроене в Бургас е малко странно. Хората работят в туризма по 5-6 месеца и после си почиват и взимат някакви доходи, които ще конкурират производството. Ще е тудно с работната ръка, която лятото ще бъде в болнични...

А ние решихме да купуваме американски машини за стотици милиони.

Новината и въобще решението да се прехвърли производството в България и Бургас са изключителни. Респект и към собственика - изключителен! Успехи и занапред! Не е много голямо, но е знаково. Ако имаме още 70-100 подобни в цялата страна ще се промени облика на България.

За това производство се знае от 2 години и затова българските корумпирани политици бързаха да купуват от САЩ подобна техника. Защото комисионните са по-големи и в долари. А цената е 3-4 пъти по-висока.

Не можа ли Мерцедес да открие един български завод за производство на български спортни автомобили?

Да ни е честит. Канадците след като ни измамиха с златото и си прибират колосалните печалби сега и с воената техника, да са живи и здрави, а ние ще лапаме мухите. Голяма радост българи.

ИАГ доколкото проверих е произвеждала бронирани машини или е слагала допълнителна бронировка на луксозни автомобили. И в двата случая не са участвали в реални бойни действия…

Купуваме доказали се във военни действия машини… Нашата Рила 8х8 не виждам някой друг клиент да я е купувал, така че си правете заключенията…

Първият,друг път. В Червен бряг имаше военен завод, който га закри Филип Димитров/СДС/.

До колкото си спомням, преди година четох за тази фирма и е собственост на българин.

В Украйна особенно се доказаха . Руските трстове май не покриха

Това не е вярно. Аз като дипломант бях поканен от шефа на завода Пешо Веселинов да работя там. Заводът бе наистина “голяма работа” - с уникални и много скъпи машини и оборудване, той бе със статут на национален обект, което означаваше много пари… (Пещо Веселинов беше иначе веселяк, падаше си по пиенето и живота, бе близък до най-приближения на времето до Тодор Живков (Огнян Дойнов). Друг много близък до Живков беше Петко Данчев), а Луканов и Живков хич не се траеха и се мразеха. Пешо Веселинов ми бе съсед и като си пийнеше разказваше как като са ходили като правителствени делегации в чужбина (например в Германия) на аерогарата са им раздавали по едно “куфарче”, което след кацане са им взимали обратно и са го настанявали в президентския апартамент в хотела … Този завод бе демонстрация на грандоманията на тогавашното Поритбюро - после разпродадоха уникалните машини на безценица (имаше такива по 30 милиона долара ТОГАВА) Филип Димитров не носи вина - положението вече бе неспасяемо и се крадеше навсякъде в страната организирано. Аз лично съм говорил с Димитров за това… А Филип Димитров, при всичките ми забележки към него, мафията го свали