Откриха метрото в Солун, билетчето струва 60 евроцента (снимки)
Участъкът от първата линия е 9,6 километра и има 13 станции, вече е в ход строителството на първото му разширение
Обратно в новинатаКоментари - Откриха метрото в Солун, билетчето струва 60 евроцента (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
Заглавието е подвеждащо, цента на билета ще е 90 цента. В София билета струва 1,60 лева, което е около 82 цемта, т.е. цените в Солун и София са еднакви.
на хората, като им вдигнеш цените на метрото, пак да се върнат в колите? Липсата на мозък да усетят че ги правят на прости ли?
Зареждаш си пластика с 10 пътувания , които важат и за метрото и за автобус в Мадрид, струва 6,10 евро , или 61 евроцента за пътуване. Значи 1,20 лева, а у нас е 1,60, при доста различен доход! Шофьорите в градския транспорт са с бели ризи и вратовръзки, с тъмни панталони ! Качването е от предните врати и шофьорът следи пътниците да маркират превозните си документи, освен това негова грижа е редът в автобуса! За чистотата няма да споменавам-няма нищо общо с нашия транспорт. Значи мадридските общинари са по-кадърни да управляват този въпрос ! Пропуснах да спомена, че в градския транспорт възрастните хора над 65 години се возят безплатно, същото е и в Будапеща!
...от 70-те години, тука пуснати от мизерниците от софийска община по линията младост бизне спарка- люлин
За хората, чудещи се защо е по-евтино отколкото в София - в София средната нетна заплата е ЗНАЧИТЕЛНО по-висока, отколкото в Солун. Гърция не е тива, което беше. А и София доста дръпна откъм заплати.
Защо в София заолатите са много по-високи. В Солун средната нетна заплата е окило 800 евро. Диста по-нисък стандарт.
знаци мозе ама са иска топки не кат нащти подплашипутарници Варна, Бургас, Пловдив чакат
Един учител в Сафия взима 4-5 хиляди заплата. В останалата част на страната 1000-2300 лв
Ааа поправям се - цели 940 евро е средната нетна заплата в Солун. Т.е. около 50% по-ниска отколкото в Сифия. Та така, братята гърчоля харчиха десетилетия повече отколкото можеха да си позволят и ето го е резултатът....
Те затова софиянци вече забравиха да протестират и да свалят правителства, защото им запушиха устите с пари.
Метрото в София трябва да е 50 стотинки, за да слязат повече хора от колите, че вече не се живее от коли. Но няма държавническо мислене.
От вас простаците по училищата,които ви псуват и бият всеки простак- ученик и родителите му няма...и въобще не взимате 5000 лв, запушили са ви устата на вас, мизерници, с 2200-2300 бруто...нали ств мизерници, продали сте се без пари - за минимална в Европа 1200 евро...не знам как не ви е срам, кагато ви заповядаха да пропагандирате смяната на пола, педерастията и педофилията в училищата като евро-аткантическа ценност
Зависи къде преподават. Има и частни училища в София. Там може и 4000 да е заплатата. За държавните е към 2500 до 3000 в Софиа заедно с класовете от стажа.
Гърците са бедни с ниски заплати и на помощи, много им е, трябва да е максимум 50 в двете посоки. Когато стигнат нашия висок стандарт да започнат да догонват туземския градски транспорт.
Според стъкмистиката най-високата средна брутна заплата за 2024 в София е 2087 което прави нетна малко над 800 евро.
На колко години го установиха че е и кой го е построил? Отвориха се казва. Открива се нещо което го е имало и е било забравено, или нещо което си изгубил.
Най старите мотриси в софийското метро са от 1990-та година (много малко на брой), но са в доста добро състояние за годините си. Аз харесвам да се возя точно в тях - запазено ретро ;))
София та София, някой избива комплекси. Вярно тук по улиците тече мляко, камъните са от масло, шоколад от витошките реки и мед капе от дърветата. Има и по три крана на умивалниците, топла/студена вода(ако тече) и вино. И прииждат ли прииждат, даже вече има приложение как да си намериш работа в София. И като дойдат хлъцват, то обещания, чудесии ползват ги изпитателния срок и изхвърлят. А те наели апартамент, купили на лизинг телефон. Никой не си дава сметка какви са разходите тук, колко часа отнема транспорта и колко струва ежедневно. И не ти остава никакво време. А че градския транспорт не става за нищо, велоалеите са нарисувани тук-там не се споменава.
Има официална статистика достъпна за всеки. В Солун средната брутна заплата е около 20% по-висока от София. Ако не вярвате на статистиката се запитайте защо не се препъваме постоянно в гърчоля, както в турци ама оттам.
Оставят ги на улицата без заплата, със задължения по договори и тези селски номера ги приписват на малката останали местни, а не на себеподобните. После софиянци гласували за Подмяната, аз не познавам роден тук който ги поддържа. Не че няма евентуално.
Грешите, лично съм внасял части 88-89 година за пристигнали преди години мотриси. Стояха складирани консервирани и било за поддръжка. Не знам колко контейнера минаха. Няма да се учудя ако за най-старите има части за още едно-две десетилетия.
Браво и честито! Попадали сме на страшни задръствания, вместо да разглеждаме града. Дано стане по-поносимо.
Дали ще тече при дъжд като нашето? Или тамошната Тиква не може да гепи като нашата, щото толкова ѝ е акъла?