Откриха индонезийската подводница, но твърде късно - загинали са всички 53-ма от екипажа
Плавателният съд е намерен разделен на три части на дъното на морето
Обратно в новинатаКоментари - Откриха индонезийската подводница, но твърде късно - загинали са всички 53-ма от екипажа | Днес.dir.bg
Коментари
"Според индонезийския флот тя се е намирала на 700 м дълбочина, а е била проектирана за 250 м. Именно заради това кислородът в плавателния съд е бил ограничен.".. Радостинче бре, какви са тез дълбокомислени умозаключения м/у две нямащи никакво отношение характеристики на подводното плаване?!. Пишете за онуй, от което имате поне някаква бегла представа ..
"Според индонезийския флот тя се е намирала на 700 м дълбочина, а е била проектирана за 250 м. Именно заради това кислородът в плавателния съд е бил ограничен." Боже, бива журналя, тъпи журналя, dir журналя,ама чак толкова...
Ok блокът сработи. Сега обаче не ми е ясно коментара за путлер заради латиницата ли го изтрихте или заради коментара “евреин”
Щом и Индонезия имат подводници смятай колко много копаеме дъното с чифутското НАТО и 12 години тиквенски управление!
Само не разбрах щатите що пращат на помощ въздушно-десантни войски. Те с какво ще помогнат? Или това е поредния кретенизъм на автора?
И като е била проектирана за 250 м чий го е дирила на 700 м? Пробвали са дали ще й издържат шевовете ли?
Трагедия в всяко едно отношение . И човешка в Индонезия , и образователна при журналята.
Освен авариралата KRI "Nanggala" (402) имат още 4, и три строящи се поръчани през м.април 2019 г.
Всъщност наясно ли си , че Индонезия е държава с 250 милиона население и е островна и морска държава? Ние имаме 6 милиона население и 300 км брегова ивица.
А,ти наясно ли си каква армия имахме преди 89 година,едвали тогава Индонезия е можела да ни стъпи и на малкия пръст...
държава от третия свят има подводници, а ние уж член на НАТО се возиме на гумени лодки
На авторът на статията. Ако бяха открили подводницата ден по-рано, щеше ли да има значение? Ако кислоридът им беше за един месец, щеше ли да има значение, при положение, че я намират на 700 дълбочина, на 3 парчета? Бог да прости моряците...
Аварирала е по някаква причина на допустима дълбочина, след което следва неконтролирано потъване поради невъзможност да се продухат цистерните на главния баласт и да се овладее потапянето.. след като е преминала границата от около 450 м., следва т.нар. имплозия - смачкване и разрушаване на корпуса поради превишаване на пределното налягане.
По принцип налягането трябва да я смачка, а да е на 3 части може да е имало авария преди да е паднала на дъното. Жалко за морячетата.
Аржентинската ARA "San Juan" (S-42) на 15 ное. 2017 г потъна с 44 души без първоначална експлозия, чак година по-късно я откриха пак на парчета на 907 м. дълбочина ..
Индонезия е на 7-мо място по БВП в света. Проблемът им е, че имат огромно население - над 270 милиона. Икономиката е свръхмощна, но гърлата са много. 4-5 малки подводници не са проблем за такава икономика.
Ако подводницата беше руска, колко ли помии щеше да се излее, е и немски подводници аварират по време на изстрелване на торпедо...
Да, горе-долу около времето на прекъсване на връзката с подводницата е трябвало да проведат учебна стрелба с 533-мм управляемо торпедо "SUT-264".
Айде , диванните всичколози почнаха с експертните оценки. Сигурен съм , че не можеш да извадиш потънала кофа в геран, но си специалист по потъване на подводници. Добре е , че никой ви не пита и не слуша за нищо.
Окончателно потвърдено - дистанционно управляем дълбоководен апарат от малайзийския спасителен кораб MV "Swift Rescue" е открил останките на KRI "Nanggala" (402) на дълбочина 838 м. в точка с координати 7.1856° южна ширина, 114.8556° източна дължина .. мир на душите на загиналите!!.
Безболезнена смърт. Когато корпусът започва да поддава вътрешното налягане се повишава. Ефектът е азотна наркоза- премахване на усещането за болка и изпадане в безсъзнание.
Жалко за хората, наистина! :( Но колко да е мирно времето, след като са слезли под вода за военно учение? Истината е, че са поредната жертва на войната на капитализма и парите, а времето е далеч от мирно...
Далеч не е необходимо потъване, за да загине целият екипаж на дадена подводница - през м.май 2003 г. всички 70 души на борда на китайската "Ming-361" умират от задушаване вследствие на авария по време на зареждане на акумулаторите от главната дизелова енергоустановка, без въобще да се наруши плавоспособността на кораба .. подводничарството е с най-висока смъртност измежду всички родове войски - от 41 хил. души екипажи на немски подводници през ВСВ, загиналите надхвърлят 26 хил. човека .. мирновременната служба също е изключително рискова, както неведнъж е доказано.