Освобождават от периодичен психотест шофьорите на таксита, автобуси и камиони
Промените са заложени в Закона за движението по пътищата с аргумента, че тестването създавало адмиинистративни затруднения
Обратно в новинатаКоментари - Освобождават от периодичен психотест шофьорите на таксита, автобуси и камиони | Днес.dir.bg
Коментари
'Ся, начиии, вадимо' сите лилюнгери от 4-ти километър, Карлуково Идиот клиник, и Курило Кукуруку диспансер и ги слагамо да садат на кочияш столето со дупето. Бричат камшико на пРъва, копитата изтропкват на чилик искри, и броимо кокико тикве са згазиле... 'секи из них... Згазиле ли са по дваесе тикве, 'начи са уфатни и ги пущимо у градо и на пато кочияш пинюги... ДИЙЙЙЙЙЙ..
Като чета коментарите май само аз не съм експерт Това че му викаме психо не означава че без него си за психиатър Помежду другото е удостоверение за психологическа годност Не за психиатрична Има голяма разлика Между другото професионалната компетентност се взима с взимането на свидетелството А тука караме допълнителен курс и ни издават допълнителна карта Като пълним нечии гуши Да не ме разберат някои погрешно Таксата в ДАИ е само десет кинта Нормално всяко държавно учреждение взима такса за определена услуга То иначе каква държава ще сме Ама другите 68.40 за какво са Пластмаса с имената и снимка За дигиталната карта го приемам Там се съхранява информация Ама разликата е 34.58 лева А ми кажете каква е тая работа И аз не разбирам ама и така не е
Това е причината: Официални уведомителни писма Автомобилен транспорт: Комисията призовава БЪЛГАРИЯ да премахне изискванията за професионалните водачи да представят свидетелство за психологическа годност в допълнение към свидетелството им за управление на МПС Днес Комисията реши да изпрати официално уведомително писмо на България за това, че е въвела допълнителни задължения за професионалните водачи, които са в нарушение на Директива 2006/126/ЕО относно свидетелствата за управление на превозни средства и Директива 2003/59/ЕО относно свидетелства за професионална компетентност. Понастоящем от професионалните водачи (по-специално на камионите и автобусите) се изисква да представят на контролните органи свидетелство за психологическа годност, в допълнение към свидетелството си за управление на МПС. В Директива 2006/126/ЕО относно свидетелства за управление на превозни средства се определят условията за издаване, подновяване или замяна на европейски свидетелства за управление на моторни превозни средства, по-специално минималните стандарти за физическа и психологическа годност. Следователно психологическата годност на притежателите на свидетелства за управление, които упражняват дейност като професионален водач, вече е установена при издаването и подновяването на свидетелството за управление. Няма причина да се предполага, че професионалните дейности по управление на превозни средства пораждат конкретни опасения за пътната безопасност, които предвиденият в Директива 2006/126/ЕО преглед за психологическа годност не може да разсее. Освен това налагането на по-строги минимални стандарти за психическа годност на българските професионални водачи ги поставя в по-неблагоприятно положение. Това противоречи на целта за избягване на неравни условия на конкуренция за тези водачи, която Директива 2003/59/ЕО се стреми да гарантира. Въз основа на това Европейската комисия счита, че свидетелството за психологическа годност, което се изисква за професионалните водачи, противоречи на Директива 2006/126/ЕО и Директива 2003/59/ЕО. Понастоящем България разполага със срок от два месеца, за да отговори на опасенията на Комисията и за да предприеме необходимите мерки. В противен случай Комисията може да реши да изпрати мотивирано становище.
Пожелавам на народните избранници членовете на семействата им да поллзват такси с шофьор с диагноза психопат - шизофреник - съдист.Ай наздраве!
Тъпако психо без да се явяваш е 80лв да ти го донесът в Блока на входната врата е 100лв. На всеки ъгъл в София има псих лаборатория. Този документ няма никаква стойност. Факта че през последните 3 години нямаш ПТП или Акт е достатъчен че си психично годен.
Прочетете регламента и ще разберете, че всичко свързано с физическата и умствената годност на шофьорите, трябва да се потвърди от лекари, а не от психолози!
Вместо да вървим напред и да помислим как да подобрим тази бюрокрация, ние я махаме защото била тежка процедура. Ми хубаво, нека всеки психопат се качи на автобус, такси и влак и газ. Няма така простотия, за това крака ми няма да стъпи в тая мизерия за повече от 2 седмици, да си видя измъчените баби и дядовци, да им се порадвам, те на мен и на обратно към цивилизацията.
Това предложение е пълна глупост, да видим кой лобист го е предложил и колко парие взел за това
Поредната простотия на това безмислено правителство. Интересно ми е сега като се качи човек на междуградския автобус и го подкара шофьора дето всяка 2-ра кола му се струва че го засича, и всяко второ изречение му е за майката, пътниците дали ще знаят, че са си купили последния билет за отвъдното. За таксиметраджиите дори не ми се мисли, там вече всичко е на самотек. Може би има смисъл да се махне тази администрация, щом като толкова се натоварва с тези тестове.
Който има административни затрудненя да си ги решава, или закриване! Психотестовете и без това и сега си ги купуват, ама все пак е една гаранция за състоянието на водача!
Следваща стъпка--да им дават и категория без изпит.Май наистина ,както казва Слави Трифонов-НЯМА ТАКАВА ДЪРЖАВА ...
Професионалната квалификация е 500 лв, а периодичната 200 лв. И после се чудят у нас пък и в Европа защо има такъв недостиг на професионалните шофьори. Отговорът е че тъпанари измислят правилата. Ако имат оставал малко акъл в главите да отменят и
Доста колеги психолози станаха милионери покрай психотестовете.
аз пък не познавам такъв колега. Познавам един, който изкарва колкото да плати наема на помещението, на докторицата, на която ѝ плаща само заради дипломата, че по закон трябва да има и доторица, и да поддържа техниката в лабораторията, счетоводителката,. Ама той завалията не взима под масата, нито пуска. Освен това има много малко независими лаборатории, големите таксиметрови компании и превозвачи, отдавна се светнаха и отвориа свои лаборатории, а там как се минава психо теста е отделен въпрос вече
Каквито управляващите - такива и поданиците... То сигурно си мислят, че тези тестове са сложени заради каприза на някого...
Точно шофьорите на автобуси и камиони трябва да бъдат подлагани на тест. И какво значи административна тежест? Нали не го правят през ден да им е тежко. Това, че % на отказите след теста е малък не означава, че трябва да отпадне. Да возиш хора или тежки товари е опасна работа, но който е предложил промени си знае работата, ама едва ли.
Да отпадне и ежегодната професионална квалификация. Тя е пунта Мара - хранилка за връзкари, прибиращи по 550 лв всяка година заради нищоправене.
Поредното безумие в кенефа, където 90% от раксиджиите са хора с криминално досие и психиатрични проблеми.
За шофьорите на камиони, автобуси и таксита добре, ама за премиери, президенти, министри и депутати е крайно време психотестът да стане задължителен, че сегашните психари ни е...ха м...та!
Назначете още 100 000 души администрация, да контролират 2000 шофьора. Вие сте царе по комисиите, контролните органи и административната работа (която всъщност не вършите, но прибирате заплати от бюджета).
А досега си е било само "формалност". Като гледам всички луди са пуснали да стават тираджии и да карат автобуси. Един от шоф. на много проверяваната автобусна фирма, дето се оплаква преди месец - два... изпревари колона от три тира и два автомобила без да му мигне окото... а насреща автомобил, който се чудеше накъде - в канавката ли... в автобуса ли... да се блъсне. Цял късмет, че се размина. Ама такива ненормалници рискуват живота на суматий народ.