Освободиха директора на "Пътнически превози" в БДЖ

През следващата седмица ще обявя екипа си, обяви транспортният министър Николай Събев

Обратно в новината

Коментари - Освободиха директора на "Пътнически превози" в БДЖ | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Като гледам кого са назначили на неговото място, това си е "стани та да седна". Това е човека взел активно участие в закопуването на билетопродаващите автомати (в което няма нищо лошо), Но на съмнително висока цена, като това са едни осакатени компютри с печатащи устройства, които бездействаат и на който им изтича гаранцията без да са работили.

влаковете. БДЖ също. Не беше трудно да не се краде и щеше да има хубави влакове. Щеше. Всъщност, влаковете и пътят с тях са едно от малкото неща, които харесвах/м в България. Помогнете на БДЖ. Но не на централата хрантутници.

Всички са за СЪД Как може да продават заводите за ремонт на локовотивите и после да ги дават на частна фирма в същото хале тя да прави ремонти . БДЖ ема работници и техника не трябва да дава на чужди фирми те да и вършат работата

Бъдещето е в бързите влакове,метро,чист въдух и нема задръстване по аутобани.Бочко Герб краде пари и не останаха за БДЖ.

Браво, до сега никой министър на транспорта не се е отнасял така професионално и експертно към БДЖ и Железопътната компания. За пръв път чувам от Министър на транспорта, че транспортната система е единна!!! Жп транспорта в напредналите Европейски и Азиатски страни е гръбнака на транспортната система. И това отдавна е доказано от науката и практиката!

Колко е мизата, 210 000 лева трудно се връщат????

София-Бургас е 11,50лв с 50% намаление. с влак е много по удобно,има и тоалетна,може да станеш. просто, трябва повече доверие към БДЖ и. ремонт на релсите,спирките

Българинът обичаше железницата, и тя бе основното му средство за придвижване, за превоз на товари, в това число и на пощенски пратки. Обаче, правителства като тия на Богът Слънце, и разни транспортни лобита, му ебаха мамата на ЖеПеТо. Общо казано, разни интереси съсипаха ЖеПеТо. Знае ли министърчето Събев, че има не малко населени места в България, където ЖеПеТо е само единствената връзка на живущите там, със останалият свят?

до,залеза е от 40 години насам .... през соца ,бе навалица ,лоши условия,пушек

Като дете си спомням "Слънчев бряг" експрес за 5ч 40 мин София-Бургас, сега няма автобус за това време...

Преди 89, мотрисите София - Перник и обратно , тръгваха на всеки 20 минути, като надземно метро, и пристигаха бързо Последно съм се возил преди повече от 15 години и се стигаше за повече от час, пълзейки и с много висене по гарите Е ка кда го ползваш това БДЖ А трафика Перник София е огромен, в софия има връзка с метрото, може би вече на две от гарите, не съм ходил до ова купел скоро, в Перник има 5 ЖП спирки, по протежение на целия град е, направи ли се както трябва - клиенти ще има

е как може нали и той кръсти локомотив борис 3 щото нямало достоен българин от бдж за тва...позор

Днес ще пътувам с БДЖ. Пожелайте ми успех!

Как е било възможно ли е един дядка да "управлява" пътническите превози?