Вагони дерайлираха, БДЖ-шефът готов за оставка
Възнамерявам да подам оставка, след като приключат следствените действия по днешния инцидент на гара Септември.
Обратно в новинатаКоментари - Вагони дерайлираха, БДЖ-шефът готов за оставка | Днес.dir.bg
Коментари
С този амортизиран вагонен парк тъй ще е тя. Колкото и желание да се има, като нямаш база нещата не вървят!
ДОБРЕ,ама това ще реши ли проблема? В тези вагони от войната кой и защо позволява да се возят хора или то в БГ живее един материал които все му е тази. Сещам се и за един репортаж по бтв мисля беше миналата седмица ,как се пътува от и до Перник и само кави ,,културни'' хора работят в БДЖ ,чух как може да говори един начални движение мисля беше е та каруцарите са с по-добър изказ,то и там и в полицията и то май на къде ли не все едни простаци са назначили с конкурс по простотия може би.
Е ти направо каза едно голямо нищо! Какви магистрали са му се продънили на премиера? Най-после ще имаме някакви магистрали и вече се работи по тях, а не само да се правят първи копки от 20 години! А стига сте се изказвали преднамерено и непремерено!
"Пътуването с вагоните на БДЖ е напълно безопасно от техническа гледна точка. Това заявиха на 12,10,2010 г. зам.-министърът на транспорта Камен Кичев и шефът на БДЖ инж. Пенчо Попов". ????????????????????
"Пътуването с вагоните на БДЖ е напълно безопасно от техническа гледна точка. Това заявиха на 12,10,2010 г. зам.-министърът на транспорта Камен Кичев и шефът на БДЖ инж. Пенчо Попов". ????????????????????
До кога този некадърник транспортния министър Сашко-Икаруса ще се крие зад другите и не подава оставка. Този комплексар съсипа де що беше останало читаво в транспорта. Батман, да не би да ти снася, та още го държиш?
Така ще бъде от сега нататък,всичко в нашата държава е скапано или се скапва с всеки изминал ден ЗАЩОТО вече 20 години ни управляват бандити БКП, БСП,ДС, НОВОИЗЛЮПЕНИ ПАК ОТ ГОРНИТЕ КОТИЛА ДЕМОКРАТИ И ВСИЧКИ КОИТО НАШИЯ НАРОД ГИ ЗНАЕ .То не беше приватизация РМД та ,деноминация на лева, разни приватизационни бонове, всички описани в учебниците измами облечени в законен или полузаконен вид кражби се приложиха от тия мошеници-управници който доведоха народа до просешка тояга. Ако питате мен трябва един Пиночет ,на националния стадион,бесилки през метър,от нов чамов материал, както правят китаиците,пред телевизията целия народ да види как се чисти държавата от отровната си плесен! Сигурно ще се намерят поне 50000 заслужили крадци да гушнат въженцето . Иначе оправия няма да има !
БРАВО Един некадърник по-малко. Поне имаше честта да си признае и подаде оставка. Сега министъра сам ще ни убеждава че е безопасно да пътуваме с влак, а той не се е качвал от години!!!!!!!!!
Ей, внимавайте картинката, щото и интернет трафикът е под мой контрол. И преди да пишете постовете си отидете в едно локомотивно депо, запознайте се на място какво представлява капакът на колектора на локомотива, и чак след това пишете глупостите си. Главен пожарникар на Министерския съвет ББ (Боко) П.П. И престанете с тези искания на оставки, че не смогвам да ги разписвам напоследък, хванах тендовагенит от толкоз подписи. Добре, че една се окоти на работното място, та не дадохме фира с оставка, а минахве с избор, ама срамът остава. И то какъв срам - дъщеря на пожарникар!!! Срам и позор за цялото съсловие.
За мен всичко случващо се напоследък в БДЖ е подготовка за приватизация или просто за отваряне на пазара - навлизане на частни превозвачи от други страни. Големият проблем на железопътния траспорт обаче не са старите вагони а пътя, който е в отвратително състояние и съответно ниската максимална скорост на влаковете - на отсечки почти равна на 0. С такива железопътни пътища никога няма да се развие траспорта в БГ.
Страшно става вече да се качиш на влак! Но кой пътува днес с влакове..."лошият материал", т.е. бедните, учениците, студентите и пенсионерите. Тежко ни и горко...
може някои от автобусните превозвачи да саботират бджто...,самнително е и това. *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
Ми кат железниците ви били калпави що не одите пеш, ами се возите на БДЖ-то,а? Вземете властта като нас от ГЕРБ и се возете на служебните мерцедеси, аудита и беемвета. Не давате човек да ви оправи като хората. Таман ви го центрирам и се разпищите. Ама де избори, де?
Ми че то тоя на снимката няма фасон и за спирач, назначили го за изпълнителен директор на БДЖ-то.
Такива като теб, с умствена недостатъчност, в тази страна са 80 процента.Как се оправя такъв калабалък от безотговорни и мързеливи субекти, които вечер поркат до 12.00, а сутринта отиват на работа и носят отговорност за живота на хора?
Та първите копки са патент на Бойко Борисов. По три ги прави на ден! А за магистралите - добре че ги построиха по Тошево време.
Така ще бъде. Над 20 години управници от всякакъв ранг и калибър сееха вятър. Време е да жънем бурите!
"Възнамерявам да подам оставка, след като приключат следствените действия по днешния инцидент на гара Септември". _ То не е ли редно преди следствието, за да не можеш да му влияеш?
"След пореден инцидент шефът на БДЖ дава оставка" и "Възнамерявам да подам оставка, след като..." Нещо куца връзката... Кое от двете е вярно? Надали ще види бял свят този пост...
Какво по точно са построили по Тошово време бре,че нещо не мога да се сетя...Тракия до Пловдив и Хемус до Правец и 35 километра от другата страна...
извинявай ама ти като поркаш до 12.00 часа на другия ден не се ли качваш на колата си и не носиш ли същата тази отговорност за останалите участници в движението ????? И аз като един машинист не знам някой колега да се е качил в нетрезво състояние в локомотива
Така ли се поема отговорност - с подаване на оставка? Това си е чисто и просто бягане от проблема. Нещата не вървят и човекът решава да се изнесе преди да се стигне до някоя голяма трагедия. Да, ама не! Щом са го назначили там, идеята не е да избяга при първия проблем, а да положи максимално много усилия да решава проблемите (и да ги предотвратява).
Каквото не е направено по тошово време веднага пропада и се пропуква и все се ремонтира.
г-н попов стига с тези номера .кажете истината за състоянието на бдж.за далаверите които се правят. завагоните на чичо ..за зарновозите на вуйчо ..за влак чарли .завагоните със скрап на шефа и така на татакамай е крайно време и прокоратурата да влезев това предприятие
Каква чест? Бърза да се изниже вместо да поеме отговорност и да си върши работата, за която взима заплата. Да, наистина - поредният некадърник...
Мда, още повече като много умно избрахме да ни управляват не много умни, но доста приказващи хора
Какъв го дири "Чайка" на гара Септември? По разписание на БДЖ, в указаното време трябва да е съвсем близо до София и то по подбалканскагта линия.
това момченце дали е виждало парен влак, изучавало ли е подобна наука и въобще освен партийна поръчка за какво друго и там, да не казва че е готов с оставката ами да я даде публично чрез медиите и то така, че веднага тя да бъде факт и приета без увъртания и от там да не отива директор на друго място, хайде по живо по здраво и повече да става директор, когато направи поне 30г.стаж в БДЖ-то
хаха не че ги защитавам но това не е по тяхна вина и не отговарят за това как се патува с влак.за това имат вина само и единнственно управата и служителите в бдж
ами аз предлагам всички от бдж да бадат уволнени и на тяхно място да се назначат нови по кадарни хора
За какви намерения става дума. Този влак е блокирал цяла южна България. София-Карлово е в ремонт и затова "Чайката" върви през Пловдив. Така хората на министър Попов 125 години след съединението направиха БДЖ разединението на България.
Да де ама ако влезе няма да излезе с години ............ и затова не влиза щото Р.Овч. и другарите имат позиции още
Абе не се дава лесно кокала. В нормална държава при такива инциденти се започва от министърът на транспорта и надолу всички шефове. Защото това да си шеф не е само за да взимаш пари и да се мислиш за голяма работа, а точно да се следи дали всичко е наред.