Зоната пред "Св. Александър Невски" и паметника на Незнайния войн става пешеходна
Забраняват и паркирането на коли около храм паметника, ограничение за автомобили и по част от ул. "Московска"
Обратно в новинатаЗабраняват и паркирането на коли около храм паметника, ограничение за автомобили и по част от ул. "Московска"
Обратно в новинатаЗабраняват и паркирането на коли около храм паметника, ограничение за автомобили и по част от ул. "Московска"
Обратно в новинатаЗначи дано половината център го направят пешеходен и най-вече най-красивия булевард на София бул Цар Освободител . Там е пряк път по линията Люлин-Младост. Това никъде по света го няма най- представителния ти булевард да е градска магистрала пълна с таралясници и прелитащи МПС-та с не- софийска регистрация .Площадите ти около най-големите забележителности да са ти паркинги . Това е било така около 1980 година в Западна , но и в източна Европа. Просто ние тук в София сме с около 40 години назад и менталното ни ниво не е по- различно, за жалост.Коментарите го показват. Та паркинг да ви нарпавят един огромен на Ст. Васил Левски . Сега там също има паркинг, но да го направят на няколко нива и 3но по-голям. Още един паркинг около района на ЦУМ и който идва с кола в центъра да паркира там. После да е пешеходно, зелено и приятно и тихо като във Виена , Валенсия , Амстердам, Любляна и 2/3 от модерните европейски градове .Дори в Москва има доста пешеходни зони. Като искате таралясници -не в центъра на София. Има и 3 линии на метрото, които стигат до центъра. Аз лично искам красив и подреден център с пешеходни зони. Не на тараляниците в центъра. Във всеки район в София също по- една пешеходна улица дано направят за да може хората с анцузи да си ходят на разходка в квартала а не в центъра на София на просташкия мегдан бул. Витошка както леля Данче я направи. Пешеходните зони могат да изглеждат и много по- добре от мегдан Витошка, колкото и да ви е трудно да го прумееете Затова всеки примитив е там от сутрин до вечер с анцуг и селска муцуна. Спретнете го този град , че в този вид е срам за мен като роден в София , но и за цяла България и Европа!
Добре като за начало, но нека не остане само това. Дано засегне по-голяма част. Надявам се внуците ни да видят една европейска столица. По-редовен градски транспорт би компенсирал напълно недоволните. Ако пък толкова не им се ходи пеш, то има чудесни електрически велосипеди. Време е да оставим автомобилите извън градовете.
Още повече задръствания - още повече мръсен въздух , е така ще е като няма акъл има проблеми .
А ти защо НЕ ползваш градски транспорт. Над тези неща ли си?. Друго си е с бавареца да се изрежеш на жълтите павета, нали така ?
А ти кой си, та да решаваш кой и как ще се придвижва ? Имаш пари за кола, гориво и данъци - караш, когато си мързелив и неграмотен като теб - опитваш се да учиш другите как да живеят ! Защо шепа некадърни третополови некадърници ще решават откъде стотици хиляди шофьори ще минават и дали имат право да карат личните си коли ? Незаконно ли е да караш кола вече ? Наистина ли си повярвахте, че ще мине номера в България ?
Защото (гр)адския транспорт е направен да обслужва жълтопаветниците и тия, дето гласуват за недоразуменията, които в момента ни управляват. Графиците са неадекватни, връзките са неадекватни, аз лично стигам до офиса на фирмата за 17-23 минути с автомобил и за 35-50 минути с метро, без да броя 8-те минути ходене до метространцията. И това му го написах на тоя шмольо, дето спечели изборите и получих отговор, че това ще се промени. Е, очевидно не му е приоритет. Приоритет му е да скапва още повече движението...
Според мен ги е страх някой да не им докара тир с амониева селитра както Тим Магвей в Оклахома преди години.
Масичките с плетените покривки и ковьорчета загрозяват площада около църквата. Знам,че е поминък за тези хора, но и европейската столица си има нужди. Трябва да е чиста и представителна. Колкото до пазара за старинни неща, отстрани на сградата на църковната управа, той някакси вече се е вписал в градинката и й придава чар, но на масичките с ръкоделията, окупирали тротоара около църквата, не им е там мястото.
Поредното малоумно решение на Бонев и сие от "Спаси София"! Площадът ще прилича на пустиня. Мислят само за живеещите в центъра. Така ли се докарват туристи и обикновени граждани? На площада си има място и за пешеходци, и за паркиране, и за преминаване.
Да правилно! Така е в София ! Ние тук сме истински европейци. Доказали сме го с годините . Всеки площад трябва да се уплатнява с нещо. Най-добре е когато площадите са паркинги. Ето пл.Ал. Невски , пл. Народно събрание, пл. Ал. Батенберг, пл. Света Неделя . Всички те са чудесни паркинги, но може и още по- на гъсто да са колите за да се събират повече...Много тежко ни беше когато махнаха книгите от пл. Славейков. Нали в София всеки площад трябва да е уплътнен. Защо може да има пейки , зеленина и такива щуротии като в останалата част на Източна и западна Европа или като в другите бг- градове? Това са пълни глупости. Даже предлагам на всеки площад да се изгради по няколко етажен надземен паркинг за да се събират нашите автомобили . Нужно е още място за паркиране, безпорно и площадите са най-доброто място затова. Сега на Славейков като няма книги не мога да разбера защо не направят паркинг ?Това е хубаво, има място за всички . Ние в София имаме истинаска европейска столица през 2023 година .Браво, браво г-не!
Това са поредните идиотщини на борисбоневците и “Спаси София”!!!! Не знам кой ще спаси София от тях! Сега и с този кмет, дето умнокрасивите си го избраха - на доста безобразия ще се нагледаме!!!
Ще ви е гадно на всички гнусняри,дето и до тоалетната ходите с кола. Ще се учите да ходите пеш и с градския транспорт, а с колата само до село. Това е световната тенденция - бунаците с коли да намаляват. Кано не ти харесва - ей де е Америка, там ще си се срастнял с колата. Тукхе Европа, било то и източна.
А нещо паркинг построихте ли в района че решихте да затваряте площада? Некадърни олигофрени още по големи задръствания ще причините че сегашните са малко! Оставка!
Поредната недомислица за усложняване на и без това тегавия трафик в града. За пореден път се убеждавам, че в общината няма кой да мисли. Оттам се отклонява част от трафика минаващ по булевард Лески, който в час пик е силно задръстен. Ако затворят тази отсечка ще стане още по-зле пред университета. Ама нали някой умник Гюро е решил да прави промени без преди това да направи дори елементарно проучване. Затова ни е на такова дередже града. Заради недомислията на общинарите.
Жалко за абитурентите - от сега нататък няма да имат снимка пред. Ал.Невски
Много са докачливи пепенцата с дебенцата на службичка в тоя кенеф. Трият яко и са впрегнали няколко трола да серат под коментарите на хората. Жалка работа. ЧЛЕН за Бомбонев и Терзията.
Супер, трябва по-голямата част от центъра да стане пешеходна, не на дизеловия смрадлив терор!
отдавна престанах да ходя в Ал. Невски да се черкувам, Ами просто не може да се пресича от автомобили.
Зимата да не си се качил в градския транспорт. Ще ходиш пеша както казваше ПКП-то. Щом дизелите ти пречат оди пеш! Градския транспорт също използва дизелови автобуси значи е против принципите ти да го ползваш. Пеш или с колело на -20 и в 30 см сняг. Това заслужавате зелените олиготалибани. След 2 такива зими ако оцелеете ще видим дали пак ще мислите тия глупости. Около Александър Невски е хубаво да е пешеходна зона, но нека първо СОС да построи един голям подземен паркинг в района и тогава да затваря зоната. Това дето сега го правят е като да обяват АМ Хемус, че е готова до Варна, да и резна лентата, а после да се хванат да я строят.
Градът е с достатъчно добре развит обществен транспорт, тук-таме има и велоалеи. Нормално е зоните за автомобили да намаляват за сметка на повече пространство за пешеходци, а и това ще направи мястото по-привлекателно за посещения.
Добре е да има място за пешеходците, но най-първо трябва да е сигурно, че има достатъчно пешеходци, които се нуждаят от това новоосвободено пространство. Не съм виждал повече от 3-4 преминаващи човека покрай Ал. Невски, тук-таме някой автобус да изтърси екскурзианти да огледат храма, та да се пооживи този площад. Тази пешеходна зона много наподобява безполезните колоездачни алеи, които даже и велосипедистите не използват, но пък задръстиха добре трафика. За инфо, не се движа с кола, но не ми харесва да се увеличават задръстванията с ялови клозетни напъни за псевдоекологичност.
Байно, ако има пешеходна зона ще се намерят и пешеходци... как искаш да ги видиш, като е лудница в момента там? Постепенно ще дойдат и хората Същото е с велоалеите
Нормално - София се напълни със селяни, които са свикнали у центъра да имат МЕГДАН! Сега на мегдана, за по-модно, му викат “пешеходна зона”.))))))))
Е нали точно за велоалеите ми беше думата - да не би да е бъкано с колоездачи по Раковски, Дондуков? Даже веднъж на един пътен полицай му кипна и кресна на колоездач, каращ си по Дондуков измежду колите вместо да се възползва от специално отредената за него и стесняваща иначе булеварда велоалея... Навремето пък усмихнатото лице на корупцията Стефан Софиянски щеше да прави покрай Централна гара някакво средище, опъна едни шатри, мол щеше да гради из подлезите там. Накрая всичко приключи като тоалетна в подземието, а шатрите се разпокъсаха и ги демонтираха с пари на данъкоплатците. Та където си няма хора, те няма откъде да се пръкнат. И като се обезлюди един район и откъм хора и движение (което включва и коли), ще стане призрачно, а не привлекателно. Ще се радвам да не съм прав.
А забраната включва ли всичките служебни абонаменти на институциите? Защото голяма част от паркоместата по центъра са точно такива. Много ги бива да призовават простолюдието да ходи пеша, ама самите те май-май не дават добър пример за същото.
Ами хубаво. Как е изпълнено и кога е ремонта - друг въпрос. За паркоместата - ами добре.. И някой полицай да застане при ъгала на Левси и Аксаков. При НАП. Ще си преизпълни плана с глобите. Който е минавал от там знае.
ОК, са стане пешеходна, но нека след това да направят един подземен паркинг на мястото на сегашния.
Това шега ли е? Сещаш ли се какво ще затворят и колко тежка механизация трябва да преминава непрекъснато. Дори само багерите и камионите с изгребаната земна маса. И ще го построят за около 15 г.
Не ми харесва това. Каква е причината? Дори в Париж около триумфалната арка има сериозен трафик, въпреки това не ограничават и спират движението.
Защо не питащ парижани колко им струва да се возят около Арката ?! Като чуеш цената няма да си помислиш да караш там !
И защо го правят? Някаква смислена причина има ли? И без това са малко паркоместатав центъра, да не говорим за трафика колко е усложнен. Аман от новатори с оскубани веждички и празни кратуни!
Колите ще стават летящи. Махат колите да може депутати да си паркира. Само забрани им са в главите на ОБЩИНАРИ.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Бг (нерегистриран)
Освобождават си място за прайда.
Булгаристан (нерегистриран)
Значи дано половината център го направят пешеходен и най-вече най-красивия булевард на София бул Цар Освободител . Там е пряк път по линията Люлин-Младост. Това никъде по света го няма най- представителния ти булевард да е градска магистрала пълна с таралясници и прелитащи МПС-та с не- софийска регистрация .Площадите ти около най-големите забележителности да са ти паркинги . Това е било така около 1980 година в Западна , но и в източна Европа. Просто ние тук в София сме с около 40 години назад и менталното ни ниво не е по- различно, за жалост.Коментарите го показват. Та паркинг да ви нарпавят един огромен на Ст. Васил Левски . Сега там също има паркинг, но да го направят на няколко нива и 3но по-голям. Още един паркинг около района на ЦУМ и който идва с кола в центъра да паркира там. После да е пешеходно, зелено и приятно и тихо като във Виена , Валенсия , Амстердам, Любляна и 2/3 от модерните европейски градове .Дори в Москва има доста пешеходни зони. Като искате таралясници -не в центъра на София. Има и 3 линии на метрото, които стигат до центъра. Аз лично искам красив и подреден център с пешеходни зони. Не на тараляниците в центъра. Във всеки район в София също по- една пешеходна улица дано направят за да може хората с анцузи да си ходят на разходка в квартала а не в центъра на София на просташкия мегдан бул. Витошка както леля Данче я направи. Пешеходните зони могат да изглеждат и много по- добре от мегдан Витошка, колкото и да ви е трудно да го прумееете Затова всеки примитив е там от сутрин до вечер с анцуг и селска муцуна. Спретнете го този град , че в този вид е срам за мен като роден в София , но и за цяла България и Европа!
а дано, ама на дали (нерегистриран)
Добре като за начало, но нека не остане само това. Дано засегне по-голяма част. Надявам се внуците ни да видят една европейска столица. По-редовен градски транспорт би компенсирал напълно недоволните. Ако пък толкова не им се ходи пеш, то има чудесни електрически велосипеди. Време е да оставим автомобилите извън градовете.
алооо (нерегистриран)
на каква субстанция си?
LIVIA (нерегистриран)
Кога ще сменят и името на църквата ? Много на руски звучи
Браво! (нерегистриран)
И вземете да ходите по-често на църква, не само на прадници!
Виктор (нерегистриран)
А колите на депутатите?
Сега ще има (нерегистриран)
Още повече задръствания - още повече мръсен въздух , е така ще е като няма акъл има проблеми .
gogo (нерегистриран)
А ти защо НЕ ползваш градски транспорт. Над тези неща ли си?. Друго си е с бавареца да се изрежеш на жълтите павета, нали така ?
user (нерегистриран)
А ти кой си, та да решаваш кой и как ще се придвижва ? Имаш пари за кола, гориво и данъци - караш, когато си мързелив и неграмотен като теб - опитваш се да учиш другите как да живеят ! Защо шепа некадърни третополови некадърници ще решават откъде стотици хиляди шофьори ще минават и дали имат право да карат личните си коли ? Незаконно ли е да караш кола вече ? Наистина ли си повярвахте, че ще мине номера в България ?
111 (нерегистриран)
Защото (гр)адския транспорт е направен да обслужва жълтопаветниците и тия, дето гласуват за недоразуменията, които в момента ни управляват. Графиците са неадекватни, връзките са неадекватни, аз лично стигам до офиса на фирмата за 17-23 минути с автомобил и за 35-50 минути с метро, без да броя 8-те минути ходене до метространцията. И това му го написах на тоя шмольо, дето спечели изборите и получих отговор, че това ще се промени. Е, очевидно не му е приоритет. Приоритет му е да скапва още повече движението...
56 (нерегистриран)
user, ти да не си Лузър. Не избивай комплекси. От личен опит - ако не си шофьор на баничарка /какъвто си/ освен с МПС има и друг начин до стигнеш до Ал. Невски.
.. (нерегистриран)
Според мен ги е страх някой да не им докара тир с амониева селитра както Тим Магвей в Оклахома преди години.
Още една стъпка е нужна (нерегистриран)
Масичките с плетените покривки и ковьорчета загрозяват площада около църквата. Знам,че е поминък за тези хора, но и европейската столица си има нужди. Трябва да е чиста и представителна. Колкото до пазара за старинни неща, отстрани на сградата на църковната управа, той някакси вече се е вписал в градинката и й придава чар, но на масичките с ръкоделията, окупирали тротоара около църквата, не им е там мястото.
гражданин на София (нерегистриран)
Поредното малоумно решение на Бонев и сие от "Спаси София"! Площадът ще прилича на пустиня. Мислят само за живеещите в центъра. Така ли се докарват туристи и обикновени граждани? На площада си има място и за пешеходци, и за паркиране, и за преминаване.
Софи (нерегистриран)
Да правилно! Така е в София ! Ние тук сме истински европейци. Доказали сме го с годините . Всеки площад трябва да се уплатнява с нещо. Най-добре е когато площадите са паркинги. Ето пл.Ал. Невски , пл. Народно събрание, пл. Ал. Батенберг, пл. Света Неделя . Всички те са чудесни паркинги, но може и още по- на гъсто да са колите за да се събират повече...Много тежко ни беше когато махнаха книгите от пл. Славейков. Нали в София всеки площад трябва да е уплътнен. Защо може да има пейки , зеленина и такива щуротии като в останалата част на Източна и западна Европа или като в другите бг- градове? Това са пълни глупости. Даже предлагам на всеки площад да се изгради по няколко етажен надземен паркинг за да се събират нашите автомобили . Нужно е още място за паркиране, безпорно и площадите са най-доброто място затова. Сега на Славейков като няма книги не мога да разбера защо не направят паркинг ?Това е хубаво, има място за всички . Ние в София имаме истинаска европейска столица през 2023 година .Браво, браво г-не!
Минаваща (нерегистриран)
Това са поредните идиотщини на борисбоневците и “Спаси София”!!!! Не знам кой ще спаси София от тях! Сега и с този кмет, дето умнокрасивите си го избраха - на доста безобразия ще се нагледаме!!!
Сульо (нерегистриран)
Ще ви е гадно на всички гнусняри,дето и до тоалетната ходите с кола. Ще се учите да ходите пеш и с градския транспорт, а с колата само до село. Това е световната тенденция - бунаците с коли да намаляват. Кано не ти харесва - ей де е Америка, там ще си се срастнял с колата. Тукхе Европа, било то и източна.
Стар софиянец (нерегистриран)
Браво!
Боко (нерегистриран)
А нещо паркинг построихте ли в района че решихте да затваряте площада? Некадърни олигофрени още по големи задръствания ще причините че сегашните са малко! Оставка!
dgf (нерегистриран)
Поредната недомислица за усложняване на и без това тегавия трафик в града. За пореден път се убеждавам, че в общината няма кой да мисли. Оттам се отклонява част от трафика минаващ по булевард Лески, който в час пик е силно задръстен. Ако затворят тази отсечка ще стане още по-зле пред университета. Ама нали някой умник Гюро е решил да прави промени без преди това да направи дори елементарно проучване. Затова ни е на такова дередже града. Заради недомислията на общинарите.
наблюдател (нерегистриран)
Жалко за абитурентите - от сега нататък няма да имат снимка пред. Ал.Невски
Ккх (нерегистриран)
То па едни абитуриенти, 90% чалга тъпанари
Хахахахахаха (нерегистриран)
Много са докачливи пепенцата с дебенцата на службичка в тоя кенеф. Трият яко и са впрегнали няколко трола да серат под коментарите на хората. Жалка работа. ЧЛЕН за Бомбонев и Терзията.
Dadan (нерегистриран)
Супер, трябва по-голямата част от центъра да стане пешеходна, не на дизеловия смрадлив терор!
Браво (нерегистриран)
отдавна престанах да ходя в Ал. Невски да се черкувам, Ами просто не може да се пресича от автомобили.
Тулупий I - Асфалтоположник (нерегистриран)
В твоя квартал църква няма ли? Всеки ден ли ходиш да се молиш? Като почнете така и ми става лошо от глупостите ви.
Хахаха (нерегистриран)
Зимата да не си се качил в градския транспорт. Ще ходиш пеша както казваше ПКП-то. Щом дизелите ти пречат оди пеш! Градския транспорт също използва дизелови автобуси значи е против принципите ти да го ползваш. Пеш или с колело на -20 и в 30 см сняг. Това заслужавате зелените олиготалибани. След 2 такива зими ако оцелеете ще видим дали пак ще мислите тия глупости. Около Александър Невски е хубаво да е пешеходна зона, но нека първо СОС да построи един голям подземен паркинг в района и тогава да затваря зоната. Това дето сега го правят е като да обяват АМ Хемус, че е готова до Варна, да и резна лентата, а после да се хванат да я строят.
:) (нерегистриран)
Баба ти на село се с дизела е ходила в снега...
Тролът (нерегистриран)
Градът е с достатъчно добре развит обществен транспорт, тук-таме има и велоалеи. Нормално е зоните за автомобили да намаляват за сметка на повече пространство за пешеходци, а и това ще направи мястото по-привлекателно за посещения.
Доооообре (нерегистриран)
Колко пъти в 4те месеца зима последните 10 години има сняг? Колко дни е -20 зимата в София?
Байно (нерегистриран)
Добре е да има място за пешеходците, но най-първо трябва да е сигурно, че има достатъчно пешеходци, които се нуждаят от това новоосвободено пространство. Не съм виждал повече от 3-4 преминаващи човека покрай Ал. Невски, тук-таме някой автобус да изтърси екскурзианти да огледат храма, та да се пооживи този площад. Тази пешеходна зона много наподобява безполезните колоездачни алеи, които даже и велосипедистите не използват, но пък задръстиха добре трафика. За инфо, не се движа с кола, но не ми харесва да се увеличават задръстванията с ялови клозетни напъни за псевдоекологичност.
:) (нерегистриран)
Байно, ако има пешеходна зона ще се намерят и пешеходци... как искаш да ги видиш, като е лудница в момента там? Постепенно ще дойдат и хората Същото е с велоалеите
Минаваща (нерегистриран)
Нормално - София се напълни със селяни, които са свикнали у центъра да имат МЕГДАН! Сега на мегдана, за по-модно, му викат “пешеходна зона”.))))))))
Байно (нерегистриран)
Е нали точно за велоалеите ми беше думата - да не би да е бъкано с колоездачи по Раковски, Дондуков? Даже веднъж на един пътен полицай му кипна и кресна на колоездач, каращ си по Дондуков измежду колите вместо да се възползва от специално отредената за него и стесняваща иначе булеварда велоалея... Навремето пък усмихнатото лице на корупцията Стефан Софиянски щеше да прави покрай Централна гара някакво средище, опъна едни шатри, мол щеше да гради из подлезите там. Накрая всичко приключи като тоалетна в подземието, а шатрите се разпокъсаха и ги демонтираха с пари на данъкоплатците. Та където си няма хора, те няма откъде да се пръкнат. И като се обезлюди един район и откъм хора и движение (което включва и коли), ще стане призрачно, а не привлекателно. Ще се радвам да не съм прав.
56 (нерегистриран)
Без шеги. През подлеза при СУ е ОК. Но иначе там е претъпкано с коли. Опитай да стъпиш на паветата. нямало пешеходци. Да бе. Шофьор съм, но в центъра не влизам с кола. Правилно е. Само, че да таковат също общинарите и дупедатите с коли.
008 (нерегистриран)
Страшна глупост
Въпрос (нерегистриран)
А забраната включва ли всичките служебни абонаменти на институциите? Защото голяма част от паркоместата по центъра са точно такива. Много ги бива да призовават простолюдието да ходи пеша, ама самите те май-май не дават добър пример за същото.
Демокрадция (нерегистриран)
Идиотите се вихрят.
Мирослав
Браво! Крайно време беше!
56 (нерегистриран)
Ами хубаво. Как е изпълнено и кога е ремонта - друг въпрос. За паркоместата - ами добре.. И някой полицай да застане при ъгала на Левси и Аксаков. При НАП. Ще си преизпълни плана с глобите. Който е минавал от там знае.
Аз (нерегистриран)
ОК, са стане пешеходна, но нека след това да направят един подземен паркинг на мястото на сегашния.
56 (нерегистриран)
Това шега ли е? Сещаш ли се какво ще затворят и колко тежка механизация трябва да преминава непрекъснато. Дори само багерите и камионите с изгребаната земна маса. И ще го построят за около 15 г.
56 (нерегистриран)
Пичовете с минусите - знаете ли къде е района и през кои булеварди ще минава техниката? После ще питате за задръстванията и мръсотията.
Ти (нерегистриран)
Съгласен съм с Вашето мнение, с едно уточнение - не след, а преди това.
Dnes e (нерегистриран)
Не ми харесва това. Каква е причината? Дори в Париж около триумфалната арка има сериозен трафик, въпреки това не ограничават и спират движението.
Илиян Илиев
Защо не питащ парижани колко им струва да се возят около Арката ?! Като чуеш цената няма да си помислиш да караш там !
Гостът (нерегистриран)
А около Айфеловата кула има ли трафик!?
Ани (нерегистриран)
И защо го правят? Някаква смислена причина има ли? И без това са малко паркоместатав центъра, да не говорим за трафика колко е усложнен. Аман от новатори с оскубани веждички и празни кратуни!
Мирослав
Това е добър начин трафикът в центъра да се намали. Автомобилите нямат място в центъра на града.
Да (нерегистриран)
Бе то и селяните нямате място там ама .....
:) (нерегистриран)
Е именно, селяните да не мислиш ходят с автобуса до там? Нали трябва да си гъзар
Мики (нерегистриран)
Колите ще стават летящи. Махат колите да може депутати да си паркира. Само забрани им са в главите на ОБЩИНАРИ.
dsg (нерегистриран)
Дупетатите от едната страна, от другата общинарите, да не им се пречка простолюдието. Призовават хората да не ходят с колите, а около Невски и по Московсак, само служебни коли...
Простак с опит (нерегистриран)
Супер и безт ва сигурно яко се лизга по тоя жълт плочника там
dsa (нерегистриран)
Ужасно неграмотен си.
НАЙ
Четири катюши бяха изстреляни срещу американската военновъздушна база "Айн ал Асад" в Ирак
Световно признатият учен доц. Петър Шишков е загиналият при взривовете
Калин Стоянов: Кметът на Елин Пелин е в Гърция, нека си пие узото и да ни остави да работим
Военни хеликоптери започнаха да гасят взривилите се складове край Елин Пелин (снимки)
4-часов срив блокира системата на градския транспорт в София
Съветник на Зеленски: Споразумение с Русия би било сделка с дявола
КС: Съдебните промени противоречат на Конституцията, изборът на служебен кабинет – не
"Уолстрийт Джърнъл": Мирен план на Тръмп за Украйна
Световно признатият учен доц. Петър Шишков е загиналият при взривовете
Денков спрял назначението на Танев за посланик в Украйна след информация на спецслужбите
Четири катюши бяха изстреляни срещу американската военновъздушна база "Айн ал Асад" в Ирак
Световно признатият учен доц. Петър Шишков е загиналият при взривовете
Калин Стоянов: Кметът на Елин Пелин е в Гърция, нека си пие узото и да ни остави да работим
Военни хеликоптери започнаха да гасят взривилите се складове край Елин Пелин (снимки)
4-часов срив блокира системата на градския транспорт в София
Съветник на Зеленски: Споразумение с Русия би било сделка с дявола
КС: Съдебните промени противоречат на Конституцията, изборът на служебен кабинет – не
"Уолстрийт Джърнъл": Мирен план на Тръмп за Украйна
Световно признатият учен доц. Петър Шишков е загиналият при взривовете
Денков спрял назначението на Танев за посланик в Украйна след информация на спецслужбите