Опашки за смяна на гумите се извиха пред сервизите след първия сняг
Доколко всезонните гуми са подходящи за нашите зимни условия и излиза ни наистина по-евтино
Обратно в новинатаКоментари - Опашки за смяна на гумите се извиха пред сервизите след първия сняг | Днес.dir.bg
Коментари
Ако си купувате нови гуми сега, не изхвърляйте старите в контейнерите за смет. Може да ги оставите в сервиза, който ви е сменил гумите. Оттам имат задачата да се погрижат старият продукт да бъде унищожен по правилния начин, така че да се не замърсява природата. Оооооо хахахахахаха Ако знаят как ги унищожавахме старите гуми в сервиза. По 1-2 в голямата печка за да се топлим и навън снега около сервиза ставаше черен.
Естествено един гумаджия ще каже, че няма всесезонни гуми. Нали заради тях страда бизнесът с гуми. Гумите се слагат според нуждите, но зимни гуми има смисъл само ако си скиор или живееш високо в планината. Всесезонките са отлично решение.
Смених ги по-миналата седмица, за 15 минути струваше 28лв. за четирите гуми + баланс, нямаше кьорав човек при гумаджията, сега като минавам от там и гледам опашката се заливам от смях :)
Той така и Верстапен кара със всесезонни, Луис си износва гумите от предишния сезон, нема да идат зян я!
Сега сменям само със записан час, но взимам 28лв. само за 1 гума, да са мислили по-рано.
Колко сняг ще падне бе, вече е няма тая сурова зима като преди? Най много още 2-3 пъти да превали и толкоз ще е, само дето ще си харчите парите и за зимни гуми. Закона ви позволява да карате летни, кво толкоз се шашкате като новобранци? Кат сте с летни губи и прехвърля сняг, няма да карате като луди, сякаш някой ви гони, а по внимателната. Редели се на опашка за нови губи, ха така, пълнете им чекмеджетата на търговците, които утре, не с нови скъпи коли, а с хеликоптери и самолети ще ги видите, амсалаци такива.
До края на месеца съм запълнил графика по 12 часа на ден и още идват, даже иска да плаща кинти да прередят някой, тоя месец е урожай
гипотетическое и иногда в ранней стадии разработки оружие массового поражения и разрушения экономики отдельно взятой страны или группы стран, использующее в качестве поражающего фактора искусственное воздействие на природные ресурсы, погоду и климат отдельно взятой ... Питайте испанците може и ремарке с лодка прит да качнете изотзатзе
давам идея на господата с палки - спирайте за проверки около гумаджийниците в такива дни! Вече 12 е задължително да се кара с подходящи грайфери, а празноглавците тарикати не се съобразяват! И в такива случаи глоба на място!!! Айде честито!
4 мм Кокато имаше ред у свето на гумите имаше надпис Тромави са ама немат спирка https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=5s4-NWk4wII Колко по нисък и повече ламели в шарката толко по мЭка и по зимна гумата Сеги с тези дървета от всеподобни брандове като ЛИНГ ЛОНГ И соцзаводи преобути със западни линии с каучук за галоши В ролетката на донорите за въздушната линеика са ВСИЧКИ без БДС (български държавен стандарт)
Така нар. всесезонни гуми всъщност са гуми за преходни сезони за не много топло или студено време и съответно за сухо и мокро. НЕ СТАВАТ за сняг, лед, летни жеги, особено за високи скорости лятото по магистралите. Но тя изненадата идва един път и обикновено излиза солено!
Всяка година едно и също. Трийсе годин вече. 5 см сняг държавата блокира. Драми с летни, стари, прокъсани и със без гуми. Опашки по пътищата, опашки на гумаджиите, разбирачи на смеси каучук трето качество на 10 години сложени върху тоталка на 25 години. Безхаберие и смърт по пътищата със смешни зими и сняг за по седмица - две. Почистващи фирми усвоили парите, камиони седят и кибичат, оправдание обилния 5 сантиметров снеговалеж. Телевизионни драми и интервюта с изнервени парвенюта, дето ако са без кола, просто не излизат от вкъщи И така 30 години и 5 сантиметра. Всичко във вашата страна се измерва с тези две числа.
Във Виена, където живея 80% от колите са с всесезонни гуми. Зимата е дълга и студена. Ше ме извиняват експертите тука, ама нема толко катастрофи и умрели колкото в българската набедена за столица Просто хората са по търпеливи, уважават останалите повече, карат по отговорно и плащат жестоко ако сгафят. И гумите нямат почти никакво значение. Няма снежни драми, няма километри колони. 1 млн човека имат годишни карти за транспорта от общо население 1.8 млн. Като махнеш децата, вие смятайте. Иначе от умници, експерти и разбирачи скоро от тая орисия няма отърване.
докато водачите свикнат с новосъздалата се пътна ситуация и почнат да се движат със шаасе
Звъннах в сервиза предния ден, отидох в уречения час, пих две кафета и всичко беше ОК!какви драми, какви опащки, какво чудо?....Нямаме научаване, нямаме наеба..не!!!
оно има места къде ша падне картеро от ендъци и бабуни ама сбираме капачки и слагаМи зимни гуми изпечени на висока температура есента та да влезнем у три прцентнио дефицит за Эурозоната А Тодини го беха напраили на стъкло до Букьовци и Ореево преди триесе годин
Кога падне снего вадим зимната кола. Какво ще му сменявам гумите, па ще му меря протекторо. Това е за хора шашави, де си немат никаква работа и само си пощят блъите по тимбериците.