И ”Фиат-Крайслер” заподозрян в заобикаляне на нормите
"Фиат-Крайслер" на свой ред е заподозрян в измама за заобикаляне на нормите за замърсяване, твърди германски вестник.
Обратно в новинатаКоментари - И ”Фиат-Крайслер” заподозрян в заобикаляне на нормите | Днес.dir.bg
Коментари
мед ми капе на душата.. германците клакнаха у сащ и направиха бецален....съгъ искат да си върнат на по-слабите от тех. ама та им се зъбът и им показват какво меките пишки требваше да направат със обонго. ВОЙНА ДО ПЪЛНОТО ИЗТРЕБЛЕНИЕ НА АВТОМОБИЛНИА ПАЗАР! искам ас.
Германия лъже. САЩ лъже. Италия лъже. Япония лъже. Само руснаците казват цялата истина. 200 литра на 100 километра. За най-новите танкове. Но возят като лека кола.
Най-голямата лъжа в автомобилите са данъка в конските сили и КW при обороти които колата никога не достига при нормално каране.
Фиат са нагли. Редно е всички правителства да покажат дали не могат и те наред с италианското да проверяват вредните емисии. Редно е да се накзва такава дебелащина и наглост, каквато чуваме в отговора на тази компания. Тази отврат я дишаме! Има коли, оито се гарират в обществени гаражи и такива на сгради. Цялата отрова я дишат хора. Мисля, че е време да се обяви непоколебима война на мошениците на световния пазар и да им се даде такъв урок, че да не могат да оцелеят след него! Печлят милиарди за сметка на здравето ни!
краварите изгърбиха доичовците и те сега на свои ред решиха за да не са капо да изгърбучат италианците
В Талмуда пише, че всички неевреи трябва да бъдат унищожени. И ние евреите от ЕК Изпълняваме заръките на Яхве!!!
Най-наглата лъжа на FIAT е, че произвеждат АВТОМОБИЛ! Всъщност е купчина скрап, която дори в моргите не щат.
Опасявям се,че скоро само американските ламарини ще отговарят евростандартите. Оказва се,че и орките отговарят на евростандартите.
АКО 1.8 Л - 2,0 ЛИТРА БЕНЗИНОВ ДВИГАТЕЛ МОЖЕШЕ ДА ГОРИ ПОД 6.8- 7Л /100 КМ , ТОЙОТА ЩЯХА ДА ГО НАПРАВЯТ ДОСЕГА :))) .....
Браво на фиат. Те са италианци и отговарят пред Италия. Не са като жалка Германия, която съди журналисти за обида на Ердуган
Колкото и да е странно двигател под 2л. може да се направи. Всъщност е направен. Но не е нормалния двигател. Турбо двигатели с три подвижни части, които се инсталират в колелата. Икономията не с само от високото КПД, а и от това че не се губи от скоростна кутия и предаване. Мисля че Гугъл прилапа патента. Има проблеми: оригиналния патент може да развива скорост до 80 кмч а трябва да направи 95кмч за да го позволи пентагона.
Клоуни, спорят за някакви си завишени или не емисии от автомобили. Ами че в Китай и Индия нищо такова не се спазва. Заводите бълват отрови колкото си искат. А пък Южна Америка и Африка даже не са чували за такива неща и изсичат тропическите гори със скоростта на светлината
Никой не може да отговори на стандартите. Стандартите се дефинираха със трампата на VW и са недостижими технически. Поне за дизелов двигател. Това което се прави в момента е обир на хората. Тъй като няма кола която да влиза в нормата, единствената легална кола е тази, която не минава преглед. Т.е. новата. Ако в ЕО не си купуваш кола всеки 5 години не може да минеш прегледа. Ей това е целта на Меркеловица. Пука и на яловата за хората. В САЩ вече измениха нормата и могат да си имат коли.
Добре де, дойчовците установили, че 16 марки автомобили не отговарят на изискванията. Че то колко марки коли отговарят тогава на нормите?
1,9L Голф дизел на дълго гори под 5 на 100 ако не се натиска педала повече от 120 км/ч. Лично съм засичал на изгорени литри на километър познато разстояние, не от компютъра.
НАШИТЕ ДЕТРОЙТСКИ КОМПАНИИ НИКОГА НЕ ЛЪЖАТ ЗА РАЗЛИКА ОТ ЕВРОПЕЙСКИТЕ ... КАТО КАЖАТ 10Л/100КМ ЗА 1.8 ЛИТРОВ ДВИГАТЕЛ СИ Е 10Л/100КМ , А НЕ КАТО ПРИ ЕВРОПЕЙСКИТЕ 10Л/100КМ СТАВА НА 7 Л/100 КМ :))
И как никой не се замисли, че може би тия "норми" са трърде завишени и невъзможни за покриване?
Абе не се знае коев е по-добре. Той този Яхве ако е Хюсеин Обама, по-добре се прекръствайте.
Няма по-жалки подобия на автомобили от американските боклуци. Първият път сглупих с американски таралясник, но повече няма да повторя. И без това в щатите се карат най-много тойоти, хонди и фолксвагени.
Toyota Corolla - Canada MANUAL 8.4/6.4 (City/Hwy) AUTOMATIC 8.6/6.5 (City/Hwy) HORSEPOWER 132 hp 6,000 rpm ENGINE 1.8 Litre 4-cyl
Те могат да се спазят, но автомобилите ще станат твърде скъпи и непродаваеми. Може би това е и целта - да се минава на електрически. По идея батериите на колите ще бъдат идеален буфер за соларките. Ако автомобила е на заряд, докато човек е на работа, те ти място за излишния соларен ток.
Бюрократите си пишат едни цифри/норми които инженерите не могат да изпълнят. Естествено с брюкселските зелки не може да се излезе на глава и трябва да им се замажат очите. От което са очудени само същите тези зелки. А сега нека замерят всички ам. автомобили. Разни там Бюик, Плимут, Форд Мустанг ..... та да видим какво се казва замърсяване. Тогава европейските ще им изглеждат като конска каруца. Напълно екологични.
Нормите не могат да се изчълнят, защото са направени съгласно трампата на VW. Само новите коли до 5 години са легални, защото не минават преглед.
Може но трябва AddBlue, както при камионите. Това значи още пари за изследвания и по-сложни и чупливи системи. Което значи по-скъпи автомобили
Инженерите - могат. Акционерите не искат. Че видиш ли, криза настава голяма, ако няма нова яхта тая година и с какво да се плаща на курвите.
7 МЕСЕЦА НЕПАЛЕНА ТОЙОТА КОРОЛА ИЗКАРАЛА ДЕТРОЙТСКАТА ЗИМА ЗАРОВЕНА В СНЕГА ... ЗАКАЧАШ КЛЕМИТЕ НА АКУМУЛАТОРА, ПАЛИ ОТ 3/4 ВРЪТВАНЕ, И ОТИВАШ С НЕЯ НА РИБА :))
Не знаеш колко си прав! Веднъж в САЩ взех кола под наем за по-дълго и измерих разхода: 10л на 100 км!!! Изпаднах в паника, зящото си помислих че съм счупил двигателя. Като проверих по серийният номер се оказа че е толкова. Всъщност на нова каросерия и спирачки беха монтирали допотопен двигател. Хабеше толкова, колкото моята допотопна Лада, която я пазя като музеен експонат.
Тъпите шваби не падат лесно по гръб. След като изобличиха гордоста им - VW-AUDI, се мъчат да се оправдаят с някой друг, че видиш ли не са само те. И понеже концерна FIAT е собственик и на Ferrari, които им късаха шушоните на F1 маса години, решиха да се заяждат с тях.
Ами те не случайно почти подариха Крайслер на ФИАТ, само и само да се научат да произвеждат нещо кадърно - икономично и на достъпна цена с ниско ниво на вредни емисии. Техните бракми замърсяват повече от КАМАЗ на 20 години.
1990 FORD TEMPO - 5 месеца на кораба - От 20 само две не запалиха в Бургас (без да са разкачани акумулаторите).....
Има едно българско правило за стабилно семейство: Мъжът казва на жената - "Трябва да си вярваме, иначе ще започнем да се следим, и няма начин да не се хванем в изневяра!" Тук е същото - всички лъжат, после се хващат и ... животът продължава.