Коментари - В България не можело да има инцидент като в Охрид | dnes.dir.bg
назад

В България не можело да има инцидент като в Охрид

По Черноморското ни крайбрежие не може да стане инцидент като в Охрид. Лиценз на атракционни корабчета се издава само за периода от май до септември и се подновява всяка година, след като им бъде направен щателен преглед.

Обратно в новината

Коментари - В България не можело да има инцидент като в Охрид | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А защо точно на поморийските корабчета не дават билети?Не знам - може би и на другите,но тези са поне нови и добре поддържани.Само,че ти вземат левчетата по 5 лв. за възрастен и по 3 лв. за деца.Това е чисто обирджийство - всичко влиза в джобовете на собствениците.Спасит жилетки не видях,но имаше на няколко места по един спасителен пояс.Не знам дали това е достатъчно? Да пази господ!

Мъчно ми е да го кажа но: България е по-сравнима с Македноия отколкото със страните от ЕС....

Защо някой журналист не иде до Силистар, за да се види, че се возят хора постоянно без спасителни жилетки...

Защо някой журналист не иде до Силистар, за да се види, че се возят хора постоянно без спасителни жилетки...

Титаник също бе непотъваем.

Защо държавните инспектиращи органи не си вършат работата ежедневно, а не само след трагични инциденти? Всичко е на магия в страната. Чист късмет е, че още не се е слуило у нас. Не искам да знам какви ще са констатациите, ако минат и направят действителна, а не фиктивна проверка например по луна парковете. Преди години деца ток ги удари на влакче. А ние и украйнците атомни електроцентрали искаме да правим. Как да не са ужасени останалите хора.

Е това е ебати майтапа!!!! Къв лиценз, бе пич, все едно лицензите не се купуват с подкупи.....ехехе...

На яхти за макс.6 души се товарят по 12-15 щастливи поляка. С очите си го видях това лято. За няколко лева рискуват живота на хората. Справка - южно БГ черноморие.

Самонадеяно исказване...И с нов и с исправен кораб може да стане белята...Както се казва:Бай ми бабо мечка да не ме срещне....

Правилата трябва да са прости, кратки и ясни за изпълнение, а пътят до издаване на лиценз - кратък ! Все пак идеята е хората да работят, а не да обикалят инстанциите....

Голяма хапка хапни,но голяма дума не казвай,така гласи една българска поговорка.Няма застраховани от нищо.

Не може с лека ръка да се раздават квалификаций - в България всичко може -даже може и мъж да роди ... може ако си пил и да утрепеш 5-ма могат да ти да дадат условна присъда / все едно ,че ти не си карал колата/ .. или пък ако откраднеш милиони да не ти направят нищо . Та така ,че думичката е грешна . Впрочем Бойко Борисов не забрани ли подобни думи

Да, никой не е застрахован. Просто трябва да сме по-взискателни към хората, на които плащаме за удоволствията си.За нещастията винаги има причина. За съжаление, откриваме я твърде късно. Превантивните мерки са много важно нещо, но обичаме да ги пренебрегваме.

Ai stiga bullshit-i, be!

Кое не може бре? В страната на неограничените възможности всичко е възможно :D

Далеч по-големи майстори от нас са яли дръвцето , така че не си правете пишки , особено ако не можете да летите.

хайде сега изхвъряния, я да не дърпат дявола да опашката. Инциденти стават и никой не е застрахован.

Забравихме моста на Белослав.

Да пази Господ.

Когато човек се пази и Господ го пази. Просто като се качвате на корабче поискайте да облечете жилетката. Може да ви е малко топло, но ще сте спокойни, а децата задължително трябва да се возят с жилетки.

Айде сега да не дърпаме дявола за опашката!Когато става въпрос за давене и домашната вана не веднъж е вършила тази работа.Колкото до контрола у нас не ми се вярва да са толкова стриктни а и едва ли качват само толкова хора колкото спасителни средства имат .Нека не сравняваме и Черно море с Охридското езеро.

Така е, всичко си имат, поне в Несебър. Аз се возих в едно малко корабче това лято корабче и бях свидетел , че е пълно с жилетки.

почивах в созопол и се возихме на корабче около созополския залив, нямаше никакви спасителни жилетки, а само 3-4 спасителни пояса завързани на корабчето, самото корабче със сигурност помнеше втората световна война. документи и лицензи в бг се изкарват лесно ама като се обърне кораба какво от това, че имал лиценз

И аз бях по южното черноморие,но там,където се возих на лодка от какъвто и да е калибър си имаше нужното оборудване.Ти сигурно си се возила в някое блато,по-далечксо от морето....

с такива дръзки изказвания дърпат дявола за опашката..

В България не можело да има инцидент като в Охрид - не искам да съм лош пророк, но като знам в България всяка една държавна администрация си гледа работата, жив късмет е че досега нямаме подобна драма. Може ли такива категорични изказвания в родната БГ!

И нека не забравяме, че Титаник е направен от специалисти, Ноевия ковчег от любители..:))

Глупости, тази година по Южното черноморие беше пълно с такива корита. Лично аз на два пъти се отказах като ги видях в какво жалко състояние са. А за жилетки въобще не са чували.

За големите корабчета не знам, но със сигурност знам как е при малките. Повечето им собственици се познават, и за да минат по-тънко при проверките, взаимно си разменят спасителни жилетки, пожарогасители, навигационно оборудване, радиостанции... Нищо, че на спасителната жилетка трябва да е щамповано името на лодката, но инспектора от МА нали е наш човек, може и да да пропусне тази малка подробност.

те и кораба титаник преди 90 години го бяха обявили за най-сигурния

Айде бе, не може да бъде! Не вярвам всичко да е на 6,не може в тази дирекция да няма корумпирани и алчни хора ,които за пари да не биха ти дали всички необходими документи и лицензи,не зависимо от състоянието на техниката ти.

някой да им вижда жилетките на тези http://www.vbo