Охранителни камери запечатаха как баща отне със сила детето си от майка му в Елин Пелин (видео)
Кадрите са разпространени от бившата съпруга на главния архитект на общината
Обратно в новинатаКоментари - Охранителни камери запечатаха как баща отне със сила детето си от майка му в Елин Пелин (видео) | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
BB (нерегистриран)
Гешев, виж там какво може да се направи.Ако трябва да се намеси ДАНС, Жандармерията и Космическата отбрана, че с тия предизборни провокации до гуша ни дойде...
Лошо (нерегистриран)
Направо започнах да разбирам норвежците и техните служби за защита на детето. Не знам кой е прав и кой крив в тази ситуация, но това, което бащата и приятеля му причиняват на детето е престъпление!
Ванката тъпака (нерегистриран)
Джендър боклук си ти
МАЙКА (нерегистриран)
ИДИОТ с главно И!Къде спи държавата,къде са полицаите и къде е закрилата върху майката и детето.И защо,защото видиш ли този идиот бил главен архитект и половината му се кланят там в ЕЛИН ПЕЛИН! Хайде размърдайте се малко драги ми хрантутници!
? (нерегистриран)
Ти една от т.нар "майки" ли си, дето се изживявате като единствени родители и не давате децата на бащите, използвате децата като инструмент за изнудване, незадоволени и озлобени, че бившите ви са разбрали какви пачав-ри и ку-рветини сте? А в случая, се оказва, че той е отишъл да си вземе детето, което му е приписано за грижи и отглеждане от съда и „майката“ е започнала да пречи!
ха (нерегистриран)
Представям си ти какъв баща си. Децата ти сигурно ще се изплюват на гроба ти.
Ясно (нерегистриран)
Тоя какъв тъпанар е. Некво животно. Бахти “мъжа”. Селтак
онбашията (нерегистриран)
когато става въпрос за децата, хората са готови на крайности, не е зле да го имат предвид и двете страни.
до онб (нерегистриран)
затова е хубаво да имаме силна държава и силни служби и това е хубаво да се вземе пред вид каквото и да си мислят двамата родители, ако си позволят да причиняват такива неща на децата - бой, глоби и ако трябва децата при роднини или приемни семейства не може да съсипват децата така
баба (нерегистриран)
не е зле ние майките да почнем да ви гърмим и после да обясняваме, че сме предизвикани - щото това на снимката ако не е предизвикателство, не знам кое е - идиота е свикнал да бъде шеф и да е по неговата, другояче не става - може да е главен, но дали е архитект?????
china (нерегистриран)
Като те гледам как мислиш, едва ли си майка, още повече съпруга и вярна жена. ИМа закони за семейстовто и прочие, вземи се образовай малко. И един въпрос, зашо говори на "НИЕ", изборй тогава кои сте "ВИЕ"? Всички български жени, ти и майка ти? Стига сте говорили сякаш в главите ви има цял стадион публика.
Лошо (нерегистриран)
Това е ужасно и не се прави така! Просто не бива! Горкото детенце ... Какъвто и конфликт да имат майката и бащата, това не бива да се причинява на дете. А ако е истина, че е взел голямото от майката и не дава да го вижда - това си е престъпление! Има стандарти при такива семейни конфликти: ако майката е в състояние да се грижи за децата, децата остават при майката.
Илиян (нерегистриран)
Колко ниско трябва да си паднал за да направиш такава тъпота !!!
Bylgaria tragedia (нерегистриран)
Maika mi sheeeba dolna selska. Takiv bokluci da izgniqt v zatvora i toq smeshnik jaluk deto mu pomaga. Umrete v nishteta dolni bokluci
До Гешев (нерегистриран)
Ей, "каскете", къде си, да видиш какво правят работещи на висши позиции в администрациите по места в България? Задействай прокуратурата (с малка буква), да се възстанови правото на майката да си гледа децата. А кметът на Ел.Пелин (дано не е от ГЕРБ) да уволни този изверг, който по никакъв начин не може да се нарече баща.
Щерев (нерегистриран)
кметчето специално е от малката шайка на поцреотити, дето събират кеш от български паспорти. 2-ри мандат. Но този пезевенк е от ПП ГРОБ!
Диана (нерегистриран)
Ало бащите и производните им я се осъзнайте неможе така да се решават нещата чувате ли детето как пищи или оглушахте? За развода вина имат и двамата, но детето ще страда и сигурно цял живот ще го помни, това не е обич към децата, а чист егоизъм да се покажат кой е по-прав! Аз лично не можах да изглеждам клипа до края и се чудя в какъв свят допускаме да живеем и защо изобщо създаваме деца?
china (нерегистриран)
Кофти, ама се е стигнало дотам все пак.
баба (нерегистриран)
за да стигнеш дотук, значи си си бил ла..но!!!
Баща (нерегистриран)
Този е пълен нещастник. Разбирам какво се случва след разводи и раздели защото съм го изпитал, но да действаш по този неандерталски начин е престъпление. Те щяха да осакатят детето си. Повече ефективни присъди ако искаме да намалее престъпността.
! (нерегистриран)
Голям стрес за детето.
Чая (нерегистриран)
И двамата родители са виновни! Как пък не могат цивилизовано да се разберат? Нали преди сямо няколко години са правили тези деца. Питам майката след първото дете - какво не разбра, че повтори експеримента? Питам бащата - нали се съгласи преди няколко години да я вземеш тази жена , сега какво се промени ?
Комшийка. (нерегистриран)
То не се знае дали и първото и второто дете са от този нефел... Бяга по лявата тъч линия малко това мунче.
... (нерегистриран)
Ето така правят кандидате от БСП...
Българин (нерегистриран)
Само дето този изрод е от така наречените патриоти.
1234 (нерегистриран)
Разни либерални НПО квичат за равни права между половете както и в заплащането. Питам аз обаче защо съдът винаги прее бава бащата, той като донор ли се явява само? Така че фак офф. Тая пача му играе номера с детето, и мъжете са хора ако не знаете
беззаконието до къде води (нерегистриран)
Няма проблем това е просто една вещ и ей сега ще я изтръгнем. То детето няма чувтства и емоции.
баба (нерегистриран)
подобно деяние никак не е на "човек", още повече на такъв, който обича детето си. Забравѝ фалшивите сълзи и сополи на "пре.......ния" мъж и погледни истината в очите - прави го за отмъщение, от мъжка злоба и господарщина, и за детето и как се чувства то ИЗОБЩО не му пука!!!!!!! Че и взел "подкрепления" смелчагата - баща - срещу кого????
5656 (нерегистриран)
"Питам аз обаче защо съдът винаги прее бава бащата" Нали гледа видеото! Ето защо!
Мхъ (нерегистриран)
Ако родителите се държат нормално и цивилизовано, няма да се стига до тук. Но в общия случай майките наказват бившите си като не им дават да виждат децата. Жунгла.
Ясновидеца (нерегистриран)
В повечето случаи жените са по-малко великодушни от мъжете и в голяма степен много по-отмъстителни!
china (нерегистриран)
Това се получава основно при голяма разлика в културата и образованието на мъжа и жената.
гледам (нерегистриран)
Много лошо. Това е едно дете и категорично не трябва да изпитва гнева и простотията на родителите си. Има си законен ред и е пълна лъжа и измам, че не работи този ред. Такив "баща" който дърпа и се опитва да вземе детето на сила от майка му - пълен нещастник, съжалявам го, но Господ ще го накаже, той бави но не забравя. И тук изобщо не коментирам правата според съда - морала е най-важен и не може така един родител да се държи с детето си. Неговото, собствено дете!
1976 (нерегистриран)
В повечето случаи, главният виновник, за да се създаде среда за такива сцени са т.нар днешни "майки"
баба (нерегистриран)
стига сте крили неандерталщината си зад нас - или си, или не си, лигльовци с подкрепления - двама "мъжкари" срещу жена и 3-годишмо дете - ТИ ДА ВИДИШ КАК СА ГО ПРЕДИЗВИКАЛИ, а жена му дали не е предизвикана и да го гръмне, А????
мда (нерегистриран)
Сега ще му цепнат халкита в ареста, че и на оня тъпанар помагача...
... (нерегистриран)
Чул те Господ
ъхъ (нерегистриран)
Тц, съдът е определил бащата да вземе детето! Халката ще му остане цяла, за голямо твое съжаление, госпожо!
БАЩА (нерегистриран)
тОВА Е ЖИВ ПРИМЕР ЗА ЕДНА "МАЙКА " КОЯТО СИ МИСЛИ ЧЕ ДЕЦАТА СА НЕЙНА СОБСВЕНОСТ И РАЗБИРАШ ЛИ БАЩАТА НЯМА ПРАВО ДА ГИ ВИЖДА ВЗЕМА ИЛИ КАКВОТО И ДА БИЛО ЩОТО ТЯ Е КАЗАЛА.НИКОЙ БАЩА НЯМА ДА ГО ПОЗВОЛИ ЗАТОВА ЧОВЕКА Е СТИГНАЛ ДОТАМ ДА ГИ ДЪРПА И ВЗЕМЕ НАСИЛА .ПОСЛЕ ЗАЩО МУ ПАНАЛО ПЕРДЕТО И НАПРАВИЛ НЕЩО НЕОБРАТИМО. А В ТАЗИ ДЪРЖАВА ДА СЕ СПАЗВАТ ЗАКОНИТЕ ИЛИ ДА СЕ ПРОМЕНИ ТЪПИЯ ЗАКОН КОЙТО НЕ ПОЗВОЛЯВА НА БАЩАТА ДА БУДЕ ТАКЪВ.ЗА ВСИЧКИ МАЙКИ КОЙТО СИ МИСЛЯТ ЧЕ СА НАЙ .
... (нерегистриран)
Ти си за психолог... Не, за психиатър...
... (нерегистриран)
А ти откъде знаеш, дали бащата не е някоя утрепка. Нищо, че е архитект, и те пият и друсат. А нормално изглеждаща жена, която видимо полага грижи за детето си, прави по-добро впечатление от този мазен полу-човек, който създава психо-травма на собственото си дете. Мазник със шкембенце и дебело дупенце, бих го ударил два пъти само и чао.
БАЩА (нерегистриран)
НЕ ЗАЩИТАВАМ В СЛУЧАЯ ТОЗИ ЧОВЕК 99 % ОТ ЖЕНИТЕ ТАКА ПРАВЯТ И ЗАТОВА СТАВАТ ТЕЗИ НЕЩА,А ЧЕ ДЪРПАТ ТАКА ТОВА ДЕТЕ НЕ Е РЕДНО СЪС СИГУРНОСТ .КОЛКОТО Е ВИНОВЕН ТОЙ ТОЛКОВА И МАЙКАТА
Къв баща си ти, бе? (нерегистриран)
Ако му пука за детето, дори да има право да го вземе, това не се прави така. Има си закон, има си полиция. Да отиде като в песничката- "кучета, сирени...". Това, че действа не с полиция, а с некъв швестер за подкрепа, навежда на мисълта за отвличане.
баща (нерегистриран)
със сигурност много повече от джендър като теб ,като викне полиция дали разправията няма да е същата? 100% съм сигурен че тая е настройла децата против баща си . Не му е давала да го вижда нито нищо .Пак казвам не защитатвам този човек,но при други случай когата закона няма как да и направи нищо бащите стигат до отчаяни мерки за да могът да са с децата си а майките всячески правят така че това да не стане .Дано не стигаш да разбереш за какво става въпрос.
Муууу (нерегистриран)
По принцип жеските когато се окучат, започват да се държат така всякаш котилото е лично тяхно и мъжкия става излишен. В Англия имаше едно предложение че ако една женска иска аборт трябва да вземе писмено съгласие от мъжкия. Феминиските лесбоси обаче видяха червено и май не се прие .
? (нерегистриран)
Ти на майка си "ей, женската" ли викаш? Що за тъпанарщина си издрискал...
онбашията (нерегистриран)
това в известен смисъл е така, защото това им е работата и това им е природната функция. сега, ако си модерен евроджендър и смяташ че половете са равни, тогава ще траеш да те мачкат и да не ти дават да си виждаш децата
china (нерегистриран)
И зашо се е стигнало до развод? В днешно време жените търсят само изгодата. Не им се работи, търсят си мъж "банкомат", който да им носи и дава, а те да си пият биричката под сенките на детските площадки "гледайки" децата си и очаквайки поредната заплата на съпруга! Закона трябва да се преразгледа ! Не бива да дава приоритет на такива майки!
123 (нерегистриран)
Много "умно" заключение без никаква информация - каквата и да причината за развода - това гнусно и педалско
china (нерегистриран)
Ти пък какво разбираш от тия неща ? И с това селско изказване...
India (нерегистриран)
...стигнало се е до развод, сигурно защото на "банкомата" му е писнало...
Малък Нежен Демократ (нерегистриран)
Има ли бащи тука?! Само ние знаем как обществото и закона е срещу нас когато опре до развод и при кой да останат децата! Знаеме го, дори и да сме в щастлив брак...как биха се отнесли с нас при случай на развод. Нещата така се направени, че майката е с приоритет, а бащата кучета го яли! Очаква се от нас да скочим и срещу мечка ако детето ни е в опасност, но се очаква да седим със скръстени ръце, когато майката ни отнема детето! Малко са бащите които биха искали да участват в такава грозна сцена като тази на видето, но много биха го направили ако майката се държи като единственият родител и по лошо..настройва детето срещу бащата!
china (нерегистриран)
Абсолютно съм съгласен! Жените са свръхеманципирани и чрез децата се опитват да манипулират съпрузите си! 90% от браковете са така!
Турчин (нерегистриран)
Искаш да кажеш в 90% от вашите семейства
БАЩА (нерегистриран)
ИМА В СЪЩОТО ПОЛЕОЖЕНИЕ СЪМ НЯМА ОПРАВИЯ С ТЕЗИ МАЙКИ ,НЯМА ЗАКОН НЯМА НИЩО КАТО ХОРАТА,
онбашията (нерегистриран)
ами да, така е. но все пак има някаква справедливост,защото тоя риск грози предимно мъжете които са пряко виновни че се е стигнало до тая джендърска ситуация днес. същите, дето вярват в глупости за равенство и прогрес, и вместо да хванат кормилото на семейството решават нещата с "диалог" (да се чете караници и скандали)
china (нерегистриран)
Тоя пич не ми се струва да е джендър, 2 деца е направил. Не схванах обаче идеята на изказването ти... Мъжете не сме тъпаци, приятел, при жените обаче яко играе хормона и въздействието на труските сериали...
Внимание! (нерегистриран)
"Според Катерина Игнатова съдът е предоставил на нея родителските права"... Точно това е разковничето - СПОРЕД нея... А какво ВСЪЩНОСТ е отсъдил съда?! Ами проверете и ще се изненадате! Попитайте и тоя псевдо-журналист, който така ви възбуди с тази статийка! Ей така ви манипулират и за много други неща, а вие кълвете ли кълвете...
баба Гуна (нерегистриран)
Ти ли си бащата, бе изрод!
Анонимен (нерегистриран)
Напълно го разбирам Познавам майка която заведе 8 месеца при родителите си и не допускат бащата и Бабат да го ви ждат Не одобрявам насилие, но може би някоя институции могат да я за дължат да му дават детето. Имали Така в институт иа
Соня (нерегистриран)
ИЗВОД: Мили български жени, взимайте само ЧУЖДЕНЦИ! И те имат кусури, но имат и култура, поведение! Дъщеря ми е женена за австриец и сме много довлни!
Пенка (нерегистриран)
Абе тя и дъщеря ни пълна ква, ма хич не сме доволни от нея!!!
Мда нормално ! (нерегистриран)
Едно 90 % от българските жени са златотърсачки! За това си търсят чужденци. Имах приятелка която си заряза приятеля, за да се сложи на белгиец, щото бил много културен, но истината е че е с него заради парите му. ;)
БАЩА (нерегистриран)
ЧУЖДЕНЦИ И ТАМ ЗАКОНА Е ДРУГ И МОЖЕТЕ НИКОГА ДА НЕ СИ ВИДИТЕ ДЕТЕТО,А ПЪК АКО СИ ВЗЕМЕ НЯКОЙ АРАБИН ТОГАВА ЗАБРАВЕТЕ ЗА ДЕЦАТА
Чичо Чочо (нерегистриран)
С фелацио госпожа и до Австрия се стига.
Хе (нерегистриран)
:))) Мдааам! Всички чужденци са културни - за разлика от българските мъже. Има даже и такива, които ще ви осигурят направо включване в "Творчески колектив Харем".
!! (нерегистриран)
Егати логиката - типично българистанска! "Всичко НЕ българско и всичко ИЗВЪН България е по-добро" Явно никъде не си ходила, защото това е типичното мислене на ограничените във времето и пространството хорица... ОК, нека си намерят по един резняк-арабин, щото и те са чужденци, нали така?! Баси тъпотията!
Булгар Тъпан (нерегистриран)
Разбира се, взимайте само ЧУЖДЕНЦИ. Може и индийци и индианци. Може и немски свине или френски петлета, а може и черни маймуни. Да живее свободата (на низките умове)!
china (нерегистриран)
Ей пък стискай палци да не си вземе друга австриеца, или пък да не я заключи в някое маза за 20 -30 години... Че у Австрия си е практика...
голями глупости пишете (нерегистриран)
Нацията не определя по никакъв начин един човек. Живеем в Германия. До нас живее семейство с малко дете, което в момента осиновяват. Двамата са изцяло немци. Мъжът пребива жена си през ден, най-много през два. Дори в последно време става по-лошо. Опитах се да говоря с нея, но тя ми каза, че ако се обадя в полицията ще ѝ вземат детето и ще се самоубие, и да не се бъркам в живота ѝ, те си знаели най-добре. Той е инженер, тя работи в общината. Съпругът ми е българин. Каквото и да кажа, ще кажете, така казва, защото ѝ е мъж, затова ще кажа само дори лошо не ме е поглеждал. Всеки може да ми вярва или не. Тези дни гледах по немската телевизията как са се препълнили приютите за жени и деца по време, и след карантината за корона вируса, защото са били пребивани. Да не говоря колко от тях са педофили и посягат на собствените си деца. Не казвам, че всички са такива. Просто казвам, че интелигентният, възпитан и добър човек не се определя от дадена нация, а от добрия пример. Така че госпожо първо се информирайте и после говорете
88 (нерегистриран)
В какъв кенеф живеем...
. (нерегистриран)
Ти си кенеф.
Предложение към исканията на народа (нерегистриран)
Трябва да се върне смъртната присъда в тази страна...... И да останем наполовина но свястни хора.. Разстрел за цялата политическа класа всички цигани еврей и престъпници рецидивисти тогава тазис трана ще се оправи
china (нерегистриран)
Нещо те е ударило слънцето от протестите... Ай дай по темата...
ми да (нерегистриран)
Е това е една типична ситуация за израза обичам курвите но не и техните номера.
средностатистическа (нерегистриран)
Някои родители не трябва да стават такива, защото очевидно това им е пряко силите! Дали си архитект или добър лекар, или добър обущар не е гаранция ,че си адекватен човек и трябва да имаш деца. Простотията край няма, но ужасното е ,че е на гърба на дете. Родителите на родителите, да се замислят какво са причинили на собствените си деца, които причиняват подобни неща на внуците им.
Симеон (нерегистриран)
Пълно е с такива истории, жените масово изнудват мъжете си, като ограничават достъпа им до децата. Майка ми направи същото преди много години.
сс (нерегистриран)
Глупак. Отива зад решетките. Да не говорим, че това не е баща
аз (нерегистриран)
Че е и държавен служител!
? (нерегистриран)
Ти една от т.нар "майки" ли си, дето се изживявате като единствени родители и не давате децата на бащите, използвате децата като инструмент за изнудване, незадоволени и озлобени, че бившите ви са разбрали какви пачав-ри и ку-рветини сте? А в случая, се оказва, че той е отишъл да си вземе детето, което му е приписано за грижи и отглеждане от съда и „майката“ е започнала да пречи!
баба Гуна (нерегистриран)
А ти от тези бащи ли си, дето няма значение какво ще причиниш на детето, но важното е ти да си изтръгнеш, със сила от ръцете на майка му, собственото си дете?!? Ти нормален ли си, бе смешко! Въобще този баща замисля ли се какво причинява на собственото си дете. Малоумник! Дори и да е прав, така ли се прави?!? никой от нас не знае истината, но винаги има начин това да стане без насилие. Но не! Булгар, бургар! Ше шибна два шамара на жената, да си знае мястото. Затова в Бг има толкова бити и убити жени, от такива недорасляци като вас.
абе идиот (нерегистриран)
Не виждаш ли, че на видеото детето си иска майката? Той като е такъв голям баща, най-малкото няма да причинява такъв стрес на детето. Има си начини. Ама не, трябва да дойде с аверчето да притисне една беззащитна жена и една баба, за да им изтръгнат от ръцете едно двегодишно. Аман от такива мъже. КОМПЛЕКСАРИ!!!!
1976 (нерегистриран)
Бабо Гунио, ама нали ти се обяснява, че "майките" задържат и не пускат децата, че маййите държат със сила в ръцете си детето и не го пускат и дават на бащата....
БАЩА (нерегистриран)
А СПОРЕД ВАС ТОВА ДЕТЕ КОЕТО НЕ Е ВИЖДАЛО БАЩА СИ ЗАЩОТО НЕ Е ДАВАНО ОТ ОВЦАТА ЗА ДА МОЖЕ ТО ДА НЕ СВИКНЕ С НЕГО ,МНОГО ЯСНО ЧЕ ЩЕ ИСКА ПРИ МАЙКА СИ ПОНЕЖЕ ЕДИН НЕПОЗНАТ ГО ДЪРПА!!!!!!!!!!
Не се чуди, майко! (нерегистриран)
Главният архитект на Елин Пелин носи на чекмеджето не по-малко от Осемте джуджета! Докато е донор, никой с пръст няма да го пипне! Това във видеото е ТИПИЧНОТО ПОВЕДЕНИЕ НА СЕГАШНИТЕ ВЛАСТИМАЩИ НА ВСИЧКИ НИВА! ОСТАВКА, И З Р О Д И П Р О К Л Е Т И!
само бсп (нерегистриран)
при бсп това нямаше да се случи, само комунистите ще оправят архитекта, така е..
кое ти убягва? (нерегистриран)
Герб СА най-страшните комунисти - по произход и по лакейство.
... (нерегистриран)
Но е загубил детето, нали? Трябва му по-дълбоко чекмедже.
... (нерегистриран)
Дайте ми координати на Борислав и очаквайте нова статия.
Бухльо (нерегистриран)
Смелчаго, то си пише - общ. Елин Пелин, главния архитект. И сега какво?
... (нерегистриран)
Дай ми адрес да видиш
Жена (нерегистриран)
И когато се отразяват такива случаи редакцията винаги търси сензация "главен архитект" ... Ако не е главен архитект ще одобрите ли такъв акт от страна на родителя ..НЕ, разбира се! Тези случаи все повече ще зачестяват, тъй като социалните работници и особено Държавна агенция за закрила на детето не си вършат работата, както трябва...
.... (нерегистриран)
и точно защото не са си свършили работата, бащата е отишъл да си вземе детето, което се оказва, съдът е отсъдил да остане при него, заедно с другата му дъщеря! А че гледката е грозна, спор няма!... Трябвало е да прояви повечко въображение и да си изготви план на действие...
ако не беше главен архитект на герберугите, (нерегистриран)
досега да е зад решетките, Жени.
капитан америка (нерегистриран)
тоз път архитектчето се наигра...
Peps (нерегистриран)
Боже, горкото детенце!!!
Boze svarshi si rabotata (нерегистриран)
Kakvi sa tia izrodi. Boze gospodi priberi gi tezi “maze”, gnusni, dolni, bolni, che i hora ne moga da gi nareka.
Зори (нерегистриран)
Съд за свинята
? (нерегистриран)
Ти една от т.нар "майки" ли си, дето се изживявате като единствени родители и не давате децата на бащите, използвате децата като инструмент за изнудване, незадоволени и озлобени, че бившите ви са разбрали какви пачав-ри и ку-рветини сте.
..... (нерегистриран)
Моя приятелка е в подобна ситуация.Пускаше децата.И всеки път след срещата с бащата, той им пълнеше главите как майка им е курва и те са длъжни да я празят.Повод за развода...много кратни изнивяри от НЕГОВА СТРАНА Правеше запои с приятели до 12 в делничен ден,а те на следващия на училище! Медалът има две страни.Винаги
Зор (нерегистриран)
ОК, нищо, че явно нямаш представа, какъв е случая... Достатъчна ти е една манипулативна статийка, търсеща бърза сензацийка, като съвсем тенденциозно НЕ Е представена версията на другата срана и само е смотолявено, че съдът е присъдил децата на бащата... ОК, значи си поредната куха лейка!
Елена (нерегистриран)
Реакцията на институциите трябва да е мигновена, това е ужасно, което се случва!
няма да е мигновена (нерегистриран)
Тоя е от хранилката, аверче на Гешев е.
ко не (нерегистриран)
Някой жени са изключително тъпи кучки.
сергей (нерегистриран)
да, това се вижда от кадрите..
Да (нерегистриран)
Щото всички мъже пък сте върха на интелекта!
съвет към жените (нерегистриран)
Внимавайте на кого раждате деца!
Да, тъпа е, защото не го е нацепила тоя на парчета вече (нерегистриран)
Ако някой така ми пипа детето, ще му нацепя на парчета. Мъж, не-мъж, ама без рана няма да се измъкне.
Жена (нерегистриран)
Не политизирайте коментарите, това е често срещана битова драма, тъй като ако искаш да виждаш детето си, макар и закона да ти позволява, то частните съдебни изпълнители ти отказват, тъй като няма пари, а пък има доста нерви. Държавните съдебни изпълнители пък не могат да връчат призовките за доброволно изпълнение и всеки един нормален човек изпада в безсилие. Пак повтарям не знам случая какъв е, но не одобрявам поведението на бащата. Моля редакцията да не показва само майките като жертви, а и да отразява случаи, когато бащите са в безизходица и търсят съдействие от медиите ....За майките това не е частен случай, а за бащите е ....
Пипи Чорапчето (нерегистриран)
Това е брутално - каквито и да са ти отношенията с майката, не можеш така да дърпаш и буквално да отвличаш едно дете на 3 години... Ако мислиш за детето си и искаш да пощадиш психиката му, няма да го направиш по тоя начин...
Еми (нерегистриран)
Еми майката не го пуска. Иначе бащата щеше да си го вземе нормално и после да го върне.
Пипи Чорапчето (нерегистриран)
Познаваш семейството и си наясно каква точно е ситуацията? Аз не го познавам - гледам клипа и чувам писъците на детето... не ми изглежда като да е радостно от срещата с баща си! Може би подходът му трябва да е различен!
1976 (нерегистриран)
Е нали затова си има обработка от майката колко е лош бащата и как да се внушавана на детето, така че то да иска да е при майката. Да дори и да иска, дори и да "се чувства добре" само при нея, драмата е, че това даде вече не подозира, че е осакатено без другия родител.
Пипи Чорапчето до 1976 (нерегистриран)
С това напълно съм съгласна - всяко дете трябва да расте или да има досег и с двамата си родители - поне докато е достатъчно малко и се нуждае от тях - повтарям, и с двамата!
1976 (нерегистриран)
Браво, Пипи! Хареса ми това. Ако си до 40 г. бих желал да се запознаем. Сериозно!
PEYTSCH
Защо пишете, че глав.архитект на село Елин Пелин е от Герб ? Той си е проклет комунист каквито са в общината там...Селяндури.
Бърборан (нерегистриран)
Разбираш ги ти тия работи! Веднага ти личи.
да , ама не (нерегистриран)
По всички медицински критерии този баща е нормален. Така,че ако си мислите,че в случая има нещо ненормално, това е само в обществото/ всички ние / които създаваме такива хора , с такова отношение към жени, деца и .....баби! Прокуратурата и съда ще преценят дали е виновен бащата според ЗАКОНА гласуван в Народното НИ събрание.
ФЕМИНОФАШИЗЪМ,МЪЖЕ ОТ ЦЯЛ СВЯТ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!! (нерегистриран)
НИКОЙ БЪЛГАРСКИ БАЩА НЕ Е ДЛЪЖЕН ДА ТЪРПИ БЕЗЧИНСТВАТА НА БИВШАТА МУ РАЗПОРЕТИНА , ПАРИ ВИНАГИ ЩЕ ИМА САМО ЗА ДЕЦАТА ,А НА НЕЯ КАТО НЕ И СТИГАТ ДА ХОДИ НА МАГИСТРАЛАТА,БАЩАТА НЕ Е ДЛЪЖЕН ДА Я ХРАНТУТИ НЕЯ И ОРДАТА И ТЪПКАЧИ!!
..... (нерегистриран)
НИКОЯ БЪЛГАРСКА ЖЕНА НЕ Е ДЛЪЖНА ДА ТЪРПИ ДА БИЯТ И МАЧКАТ ДЕЦАТА Й ПРЕД ОЧИТЕ Й!
онбашията (нерегистриран)
като не искат, да се женят за очилатия зубър на класа, а не за татуирания моторджия дето я изплющял в кенефа на дискотеката
1 (нерегистриран)
Ами като не дава децата, които обработва срещу бащите им, Ако не го пуска, нямаше да има никакви сцени - бащата идва и си го взима и после го връща нормално.
... (нерегистриран)
В случая имаме жена, която е пребивана и затова си е тръгнала. Тя не желае той да я издържа, нито да издържа децата им.
?? (нерегистриран)
Това звездите ли ти го нашепват, защото фактите са други, а съда се е произнесъл в полза на бащата, на когото са приписани и двете деца, за отглеждане и грижа!
ааааа (нерегистриран)
Отделно това е стандартна практика при "извеждане" на дете от семейството от социалните, които също не се впечатляват от писъците на детето, но такива клипове никога не стигат до първите страници на медиите.
... (нерегистриран)
Да, лошото е, че в такива случаи, децата са потърпевши...
Талибанска държава (нерегистриран)
Когато интелигентността не е налице, започват насилието и простотията... Дори да си главен архитект някъде си в Арабския халифат... О, грешка! Дори арабите са преценили, че децата имат нужда от майките си поне до 9-годишна възраст и не ги отделят от тях, но в Талибания всичко е възможно...
баща (нерегистриран)
И аз така мислех, защото не знаех какви майки има. Детето е нещо като изпълнен план и след това - да се оправя.
Щерев (нерегистриран)
Както създават и градят семейства тези гербероидни мутри, така управляват и държавата! И онзи банкянския толуп и той други му отглеждаха децата, докато бяха мялки! Сега седнал да се хвали с внуци... Дано внучето му зет да му доведе!
Надя (нерегистриран)
Теглимо куршума ма!Какво чакаш !Ще го излежиш и ще си живееш живота а и няма да лежиш много Непрекъснато има амнистии! Българският мъж не. само не плаща издръжка на децата си но се тупа в гърдите и казва:На тая нема да и дам пари да ги харчи тя!А глупака не знае ,колко разходи има по едно дете
? (нерегистриран)
Ти една от т.нар "майки" ли си, дето се изживявате като единствени родители и не давате децата на бащите, използвате децата като инструмент за изнудване, незадоволени и озлобени, че бившите ви са разбрали какви пачав-ри и ку-рветини сте.
aaaa (нерегистриран)
Не става ясно дали подителските права окончателно са ПРИСЪДЕНИ или има текущо дело за тях. Във вторият случай съдът разпорежда временно родителските права на единият родител като е достатъчно майката да каже че подложена на домашно насилие и ПО ЗАКОН съдът е длъжен да и предостави правата. Това твърдение не се проверява ПО ЗАКОН и за да се отхвърли трябва да се заведе отделно дело.
НАЙ
Слави Трифонов губи дело за 100 000 лв. срещу бившия си съпартиец Радостин Василев
Опасност от по-голям пробив: Русия усилва натиска в Украйна
"Решението е халифат": Ислямистка демонстрация в Хамбург (видео)
Пуснаха под домашен арест Габриела, обвинена в убийството на съпруга си Пейо (снимки)
Депутатите забраниха рекламата на хазарта в медиите (снимки/видео)
Опасност от по-голям пробив: Русия усилва натиска в Украйна
"Решението е халифат": Ислямистка демонстрация в Хамбург (видео)
Киев обвини, че Москва е атакувала Одеса с касетъчни бомби (видео)
Лена Бориславова дава бъдещия си депутатски имунитет, ако той стане пречка за разследване
"Тренд": 41% от българите смятат, че сме спечелили от членството в ЕС