Ограничиха скоростта в смъртоносната отсечка в Плевенско, където загина 12-годишното дете
Регионалният министър Иван Иванов е разпоредил и обезопасяване на пътя
Обратно в новинатаКоментари - Ограничиха скоростта в смъртоносната отсечка в Плевенско, където загина 12-годишното дете | Днес.dir.bg
Коментари
Ясно се вижда че асвалта си е нормален. Другаде да се търси проблема. Шофьорите на камиони масово лочат всяка вечер , а след няколко часа тръгват да карат. Искат се масови проверки за алкохол.
Крайно време е да си оправите и Закона за движение по пътищата. Защо да спазват хората ограниченията при положение че това абсолютно нищо не значи и винаги могат да те осъдят за несъобразена скорост? Законите освен да наказват имат функция и да защитават. Като защитават винаги а наказват само като те хванат. Отделно в съда всеки сам си "преценя" после. Няма правила за прецедент, няма задължение да се съобразяват дори с експертизите които сами назначават.Понякога дори не ги четат. И после магистратите не носят никаква отговорност за решенията които вземат. Дори осъдени за погрешна присъда тя е срещу България и плащаме ние. Има ли съдебно дирене приключило със заключение че е нещастен случай? Има ли заключение че е виновно единствено лошото състояние на пътя? Сбъркана или изтрита маркировка? Хаотично нахвърляните знаци? Глобен строител решил да си слага знаци без да пита никой? Забравил знаци за ограничения години след приключване на ремонта? От няколко десетилетия гледам как постоянно се увеличават глоби, санкции, контрол и ограничения и постоянно умират хора на пътя. Да правиш с десетилетия едно и също и да очакваш различен резултат е белег на тежко малоумие. Или огромно безхаберие. Или двете.
Логиката на АПИ: пътя е в отвратително състояние, организацията също - за да не сме виновни, слагаме ограничение на скоростта.
Убиецът на детето е карал с превишена скорост. Какво правят АПИ? Ограничават скоростта? Вие от АПИ сте колосални малоумници!
Хубави пътища висока скорост. Значи легнали полицаи на всеки 50 метра и идиотите няма да карат така.
Обявяват задължителна скорост 30 км в час за цялата държава и 40 за”магистралите” нема нужда от бързане !
за да поднесе ремарке и да препречи пътя в насрещното движение означава само едно - влекача е спрял да тегли ремаркето внезапно т.е. шофьора е усетил че излита от завоя, набил е спирачки и въртейки волана се опитал да остане в платното. Но ремаркето продължава по инерция. Което значи че може да е с неизправни задни спирачки и износени гуми. Освен това шофьора е настъпвал газта до последно преди завоя и то по мокър път! А водата както е известно е флуид и работи като смазка и намалява триенето и сцеплението при всякакви повърхности (има машни с водни лагери). Но това явно не се разбира от хората, просто защото не се объща достатъчно внимание на физиката (движението е физика). Затова при дъжд броя на катастрофите се удвоява. Ако водача не беше карал толкова бързо , влекача щеше да тегли ремаркето през цялото време докато взема завоя и ремаркето щеше да го следва, но той е бързал за някъде и си е мислил че кара влак по релси.
В началото на движение на МПС по пътищата пред всяко МПС се е движел ЧОВЕК с ФЕНЕР ---Дали това няма да проработи СЕГА и на тази територия???
В този участък карат като бесни! Не мога да разбера за къде бързат! Лоша работа! Да не ти се случи! Всъщност в цяла България карат така! Каквото и да сложат няма да свърши работа. Манталитета е сбъркан!
Каквито и знаци и камери да сложите пак шофьорите идиоти убийци ще карат като бесни. Това го знаят и бездомните кучета. Ремонтираните пътища ( като този) създават предпоставки за високи скорости. Изводът е пътищата да не се ремонтират. Да видим как се кара със 100 км. ч. и повече.
Разрешената за движение скорост в този участък вече е намалена Ако и това не помогне - ше я намалим още. Ако трябва, шофьорите ще слизат и ще бутат.
Всичко в тая държава е така. Или забрани или рестрикции като стане нещо. Няма обаче да се спре да се краде, да се направят качествени пътища и тн. Утре сигурно ще забранят колите изобщо. Пълни дебили ни управляват.
Защо навсякъде не напляскат 30, по всичките "пътища", и после лесно - превишил скоростта, несъобразил скоростта и т.н. Така спестяват много пари на псевдодържавата от дела в немски съдилища, които лесно ще докажат кое е криво при катастрофа. А то е обикновено гладкият като стъкло път, и разни супер неизчислени завои... Нали вдигнаха Свинетките. Това е важното, па как се трепете си избирайте. Ремаерке ли ще ви изпревари, или някой льольо ще се прави на интересен да изпреварва в завой, или пък някой съвестен камионджия ще бърза да достави собственият си труп в гробищата, избора е ваш. Платили сте си Свинетка.
Бяла - Ботевград??? Със същият успех Русе - Кулата. Или Добрич - Калотина. Така се размива отговорност.
До вчера АПИ имаха позицията, че с пътя проблем няма, а днес намаляват скоростта, сега кое е вярното пътя ли е виновен или водача на камиона? Или отново се прави нещо само да се замазва положението.
На колко и кой ще следи? Всичките сте един дол дренки! От другарите, боклук и ще ти изпратя скапаните 50 лв. да станеш още по-богат. Пенсионерите от Радомирци!
Пътувам по този път доста често. Проблем с максималната скорост на ЛЕКОТОВАТНИТЕ автомобили изобщо няма, стига то ДА СЕ СПАЗВА. За тежкотоварните по принцип в нормалните държави е 90км/ч, а често е с 10км/ч под ограничението за лекотоварни автомобили. По този път най-редовно ме изпреварват тежки камиони с над 100км/ч! За авъомобили да не говорим - 100км/ч е обичайната им скорост! Просто сложете камери и да се СПАЗВАТ СЕГАШНИТЕ ограничения с релни санции!!!! Сега просто е направена една "хранилка" за пътни пполицаи. НИЩО ДРУГО!!
Пътищата в цяла България са ТРАГИЧНИ, дори румънските са по-добри вече.
Те румънските пътища са по-добри от нашите от поне 10 години - откак румънците навряха в пандела един цял министерски съвет, а у нас Боко се "сниши" и замълча като пръднАл ГЗ.
-лесното и никакво решение. поредна милиционерска хранилка бе създадена
Съболезнования за семейството на Сияна! Така, сега относно бездействието на институциите - не ви ли е срам бе, говеда??? Призовавам всеки човек да намери начин и да изрази категорично, че това не трябва да продължава. Да се събудим, да излезнем по улиците и да потърсим отговорност от тези, които не си вършят работата и си унеличават заплатите, а ние хлащаме като народ и със живота на невинни деца и възрастни, СЪБУДЕТЕ СЕ СЕГА.
Ето, сега вече е несъобразена скорост, а не път за ремонт, за вкарване в някакви медународни норми. Всичко е точно, сега ако пълзя там с ограничението, ще е тото, кой отзад ще успее да ме заобиколи, и на кой колко ще му издържат нервите. Аз съм лесен - пускам си темпомата на ограничението, и само гледам кво се случва около мен. Някоя гърбица нема ли да метнат там, дето да е по-остра от бордюр, е така, за всеки случай?
От Хумата до разклона за Горни Дъбник е трагедия. Нещо асфалтираха есента, но отсечката е трагична.....
И 20 км.ч да стане без контрол от милиционерите нема да стане.
дъжд качулка- тия от племенско са пълни чифути. Като почнеш с данчо полицая, който казваше къде имало радари, селата пълни с телефонни измамници и свършиш с малоумните бивши вече шефове на апи. А и само от летене над града може да те хване венерическа болест.
Естествено най-тъпото решение! А защо не ограничение САМО за камиони с ремаркета?
Ако е истина, че завоят там е с обратен вираж, ония симпатяги от АПИ е нужно да ги изнасилят на площада под съпровод на Берковската духова музика, с директно предаване по ТВ.
Този камион имал ли е ограничител на скоростта и изправен ли е бил този ограничител, ако е имал? В други държави камионите не се допускат до движение, ако ограничителите на скоростта не работят. Ясно се вижда, че камионът е нов. Как ще се следи спазването на скоростта? С мобилна камера в храстите или с ясно видима и обнозначена стационарна камера, за да НЕ се превишава скоростта, а не да те хванат, че си я превишил! Как МВР помага за предотвратяването на инциденти?
Там пътя не е чак толкова зле. Тираджиите карат ужасно. Режи се с голяма скорост надоле, не го бърка, че вали. Не искат да спазват ограниченията, никой не ги следи. С нормална скорост няма как да го изпревари ремаркето
Вижте институциите в България са импотентни. АПИ, МАПИ и всички други не могат нищо. Могат само да издават документи за което трябва да си платиш. Ако нещо трябва да се направи се пускат обществени поръчки, избират се наши фирми, които си оставят ръцете, но взимат двойни цени. И за това не са виновни служителите, а хората които са докарали до това дереже държавните институции.
Т Ъ П А Н А Р И !!! Където няма кяр от ремонта им е най-лесно да набият ограничението и край. Проблема е решен. Не е само там. Местата с такива "временни" решения са много.
И какви заплати взимат тия кърлежи бе ваща мама дейбааааааааааааааааааааааааа в ТРЕБЛИНКА трябва да ви затворим в газовите камери
Крепостните селяни нали плащат винетки и пътуват по пътна мрежа на нивото от Първата Световна Война Евал съм ви в простото племе и еВа майка ви проста да ева
Имаме най-лошата инфраструктура в Европа! Това е основната причина! Второстепенните причини са също много! Но ако не отстраниш основната, няма как да проработи нататък. Държавата ни е много "болна", и то от много години!
И ся кво ? Всички ще се движат като охльови сигурно. Мечтатели. Никой не спазва ограниченията, особено тираджиите.
Значи всеки ден минавам от там. Положението е следното: спускане със завой асфалтиран с нов бойковистки асфалт от този гладкия , следват дупки и бабуни, където повечето намаляват, а отзад в гърба международен трафик от румънски, турски и всякакви тираджии, които удрят спирачката по обратния вираж и опа ремаркето изпреварва времето... Тва е Скорост Скапаната държавата АПИ И крадене крадене В епохата на европеизъм Мир на душата на детето
Хайде по сериозно с таз ЕКСПЕРТКА.. " От сайта на " Европейски център за транспортни политики" Неправителствена организация" Поредното НПО хленчещо за цицане на евра... Което си я прави видна аналЛизаторка..
Никакъв анализ на данните, нула комуникация между институциите, лош проект, лошо изпълнение, никакъв контрол. Това ако не е безотговорно и некадърно не знам кое е.
Две мантинели и метър между тях за разделяне на насрещните потоци. Износващият се слой да не се пързаля (да не е с мрамор). Иначе пътят ще продължи да убива.
Аре, още една хранилка, вместо да вземат проби от настилката. Не взимат, щото ще се окаже, че е като при Своге, дето са слагали непозволени пълнители и от това се пързаля. И сега ограничение. Сега псувам на майка тия, всичките, дето са на "върха" в БГ.