Официално: Германска компания стартира производство на електромобили в Ловеч
Министърът на икономиката Кирил Петков подписа документите за започване на инвестиционния проект
Обратно в новинатаКоментари - Официално: Германска компания стартира производство на електромобили в Ловеч | Днес.dir.bg
Коментари
Тази фирма изяви интерес и се проведаха разговори още преди две години. Заслугата не е на неуките ПП.
ПОредния грабеж като с турците шише джам разходите за булгаристан печалбата за други това безумно начинание от 2 пъти фалирала фирма е грабеж. 20 000 цена в Евро на брой 65 км пробег тясно допотопно батерия макс 3 г и смяна...
Вече правим ел.автомобили, които могат да бъдат купени от под 2-3% от хората в страната, колко от тях биха си купили вече е друг въпрос.
Ето линка в Crunchbase за тази компания : https://www.crunchbase.com/organization/e-go-mobile Досега са получили 30 млн евро инвестиции от 4 инвеститора. Нямат продажби, нямат производтво , нямат даже конкурентен продукт. България, ако им даде 20 млн евро, май ше стане най-големия инвеститор и даже няма да има акции. К'во става тука бе ?
Кола с такива характеристики няма никакъв шанс с цена от 20,000 евро. Само за сравнение, базовия модел Тесла е към 30,000 евро, но е нормална кола за 4 човека. Това недоразумение има пробег от 200 км. Пробега се мери на писта при идеални условия, само шофьор ( по възможност по лекичък), фиксирана скорост, която ше е най-добра за батерията и т.н.. За тази кола идеалната скорост може да е например 20 км/ч. В реалността пробега ще е по-скоро 120-140, което няма да ти позволи дори да отидеш от София до Пловдив. Ако има двама пътника пробеха може да е и 50км, кой знае, ? Те даже нямат официално сложени тия 200 км на уебсайта им а ги виждаме от някакви платени постове. Това е кола за всекидневно пазаруване. Да отидеш до пазара Красно село да си купиш домати, да закараш детето до детската градина. Ако отидеш до Метро за седмични покупки , по добре да отиди с друга кола или да си сложи багажник на покрива зашото един пакет хартиени кърпи за кухнята и няма място за шофьора а и пробега може да падне драстично. Тази кола няма никакъв смисъл. Бензинова кола с такива размери би била по-икономична и верочно ще има пренебрежими разлики във въглеродните емисии сравнена с тази. Не е за чудене че фирмата не може да намери инвеститори и се опитва да сключи договорки със страни като Мексико и България, известни със ширещата се корупция, за да създаде някакъв шум около себе и да го осребри. Как ше построят завод като нямат инвеститори и фалираха миналата година ???? Дали България няма да предостави гаранции за да получат кредит уж за да направят завод в Ловеч ? Като се замисля в Ловеч вече май си има завод за коли , който не работи. Това ли ше е врътката? Във всички случай, това допотопно возило няма да се произвежда, цялата дандания е да се вземат едни пари. Въпроса е само откъде ше дойдат. Според https://europe.autonews.com/automakers/german-electric-car-startup-next-ego-mobile-build-plant-bulgaria България ше даде 34 милиона евро и първия транш е когато почне производството . НЕ КАТО ПРОИЗВЕДАТ 10000 коли, както каза министърчето ! КОГАТО ПОЧНАТ ДА ПРОИЗВЕЖДАТ! Това означава , че могат да сглобят една кола на гола поляна и ше им кихнат 10-20 млн евро. Май парите от ЕС вместо да отидат в български фирми ше отидат в компании като тази. Само за сравнение, всички пари които тази компания е получила като инвестиции от 2015 досега са 30 млн евро, после фалит . Как ше направят завод за 140 млн евро ???? Сега наште велики стратези ше им дадат оше 20 милки да "произвеждат" нещо което не може да бъде продадено. После случая ше потъне и няма да се чуе за него.
Типичните предизборни балони!! Единият тръгнал и лъже (Бойко Рашков), другият (Киро Харварда) маже!! Само за да се реализират внушенията на пРезидента и неговия щаб, съставен от изявени ченгета от бившата ДС (а може би и от сегашната ДАНС)??!!
Като чуя или прочета думата "меморандум" се сещам за друга една дума с руско звучене, която ни нахлузи атомните реактори за Белене (като така и не се се разбра КОЙ го прие това за договор) - ДОГОВОРЕНОСТ?? Договореност НЕ е едно и също с ДОГОВОР!! По същия начин - меморандум в никакъв случай не означава сигурен ДОГОВОР!
На тоя меморандум тук му казваме "Писмо за намерение". Вътре пише, че фирмата ти иска да прави нещо и разни други фирми може да работят с него. С него отиваш в банката да искаш кредитна линия. И.. ако стане - стане, ако не - живи и здрави.
Измамата на Киро Харварда, който ще подари на Киро Гела 34млн евро държавна пара….Каква ли ще е комисионната на Харварда?
Само за няколко месеца Радев и служебното правителство докараха България до национална катастрофа!
Меморандум не е договор. То е нещо като "Искаш ли да сме гаджета?" "По принцип да" И не важи в съда
Фирмата е вече фалирала под друго име в Германия. Сега търсят държавен кредит от 120 милиона евро, за да ги купи някои. Колите които ще произвеждат са повече от 50 хиляди лева
Само изграждането на сградите на един съвременен автомобилостроителен завод надхвърлят два милиарда долара, А технологичното оборудване?
Единствена ме смущава онези 30-40 милиона евра които ще вземат безвъздмездно от ББР и после -пито платено
Предишните напъни за българска кола не дадоха резултат, като Роувър и Грейт уол, дано сега има резултат!
България подписа меморандум с германската компания Next eGO.... МЕМОРАНДУМ- изложение, съобщение, нота, послание, бележка. ПО& ТОЧНАТА ДУМА Е -ДОГОВОР , ДАМИ И ГОСПОДА, НО ГАНЬО СИ Е ТЪП ЦЪРВУЛ И СЕ РАДВА НА НЯКАКВИ НАМЕРЕНИЯ ЗА НЕЩО СИ ТАМ.
ФАбриката в Германия на тези автомобили има около 400 работни места. А тук се планират 1200 раб. места?!
Чета по-долу само отрицателни коментари !! Кажете, "разбирачи" не е ли вече време след 31 години "демокрация" да инвестира някой в нещо в тази пропаднала на цедката на Европа страна - България ?! Това са 1000 работни места, дами и господа, а вие си купете ако искате и "Ламборджинита" !! Това не било тази цена, друго пак било накриво - на българина и онази работа му е накриво пък за това не мрънка (освен жените им) :-))!!
Qwerty, не говориш сериозно, нали? Естествено, че ни трябват инвеститори, но сериозни, а тези въобще не приличат на такива, по няколко причини: 1. Нека започнем от инвестицията. 140 милиона евро не е сериозна инвестиция. Ние 1/4 от тези пари ги харчим само за едни избори. И да не бъркаме инвестиция с приход в държавата. 2. Компанията има кратка, но доста лоша история, та е нормално да се съмняваме, че точно сега са се поправили. Миналата година - фалит, сега голям инвеститор. Хмммм???? 3. Произвеждат автомобил, който не отговаря на никакви съвременни изисквания. Пробег 200 км, зареждане 6 часа, максимална скорост 80 км/ч. Грозен въшен вид и най-вероятно, комфорт клонящ към 0. Добави и високата цена за изделие с такива качества. 4. Още нищо не знаем по въпроса, какво ще ни струва на нас тази инвестиция. Да не се окаже, че даваме повече, отколкото получаваме. 5. 1000 работни места??? Фирмата има 400 служители, откъде ще извадят 1000 само в България. Едно време Бареков обещаваше 600 000 работни места, при 300 000 безработни, та да не са от същите. Всичко това ме кара да мисля, че сме си по-добре без тях.
Чичка, не говориш сериозно - нали? Виж какво, вместо да правиш сметка на немската компания дали е добра или не, вземи и пресметни ТОВА, КОЕТО ТОЛУПА ЗАС*РА ЗА НЕГОВИТЕ 10-12 ГОДИНИ КАТО МИН.ПРЕД ?! ЩЕ НИ МИРИШЕ ОЩЕ ДЪЛГО, ДЪЛГО НА ФЕКАЛИИТЕ МУ - ДЕСЕТКИ МИЛИАРДИ КАТО ЗАГУБА ЗА НАРОДА БЪЛГАРСКИ - ДЕЙСТВИТЕЛНО ИНВЕСТИЦИЯТА ОТ 140 млн. ЕВРО НЕ Е ГОЛЯМА, НО Е ПО-ДОБРЕ, ОТКОЛКОТО ДА ДАДЕШ ЗЛАТНИТЕ СИ КОНЦЕСИИ НА ДЪРЖАВАТА НА РОТШИЛД & СИЕ ЗА ЖЪЛТИ СТОТИНКИ !!! НАЛИ ???
И какво общо има засраното от Толупа, концесиите на Ротшилд и прочее с темата? Още една нефелна сделка ще подобри ли нещата? Стига с това политиканстване, има няма - защо. Да виждаш в моят пост някакъв политически аспетк? Независимо кой сключва тази сделка, тя не изглежда никак читава.
Щяла цената да е ...20 000 евро един електромобил!?!?!? Че кой нормален средно-статистически българин ще даде толкоз много пари за това трошляче бре??? Ми само за 10- на хилки евро можеш чистка нови Мони моделчета и на Рено,и на Киа, и на Пежо,че и мини Фолксваген чета да си купиш бре харвардски галфони - далеч по елегантни и модерни от тоз язовец бре надут говняк??
Не мисля, че има глупаци някъде по света, които да купят тази кучешка колибка на колеца за 20К Евро. За 10, дори и вече по-малко си купуваш VW-еUP или Нисан 1, които са в пъти по големи и комфортни и с по-голям пробег.
Баси и световно известната германска компания! В момента предлага самоходен куфар и то все още само в проект. Надяват се до 2023 година да успеят да довършат проекта. Пък то ако не стане голяма работа! :))) И не разбрах министерството какъв договор подписва!!?? Нали нищо не дава и нищо не получава!!!??? Аз като нищо не давам на някого и нищо не получавам от него, за къв ху* ми е да подписвам нещо с него! :)))))))))))))))))))))
Аз ще ви докарам "Фолксваген" .
Ако вярвате на тия два пед@ла на снимката значи сте много зле,
Домусчиеви са учредители на дружеството, което правителството ще финансира с 34 млн.евро за електромобили. Това ви е промяната...
Назиф Дестани се казва новият собственик на фирмата e.go за електромобили, който е изкупил след фалита от миналата година. Син на албански емигрант от Тетово, роден и расъл в Германия. Тя фалира миналата година, поема я фонда на Дестани (холандски) NDGroup, преименува я на next e.go от август миналата година. Основателят Günther Schuh (професор по автомобилостроене) се оттегля от оперативния гешефт. Дестани няма понятие от автомобилостроене, парите му са от фирмена империя ((ecolog international) за услуги за военните мисии в Ирак, Афганистан, Косово. Започва с пране на дрехите на войниците. Киро Харварда помага на съученика си същият този Назиф с ... нашите свежи пари за бизнеса му с тези кибритени двуместни е-коли без багажник, със само 130 км пробер и то, ако температурите не са много ниски или по-високи от 35 градуса по Целзий, не ползвате климатик и не слушате радио, за да не намалявате заряда на акумолаторните батерии. И зареждате всеки ден на опашка, ако има в близост зарядна станция. И това само за 40 000 лева (колкото среден клас реномирана марка) с гаранция на батерията средно 5 години и след това сменяте колата, щото рециклирането на батериите е скъпо и нерентабилно. Не зная кой и дали ще ги пазарува тези подобия на МПС на този стартъп при положение, че всяка установена пазарна автомобилна компания предлага много по-по-най.
Новината наистина е добра. Но от меморандум до осъществяване на инвестициите обикновено са доста години. Отделно че самият меморандум се подготвя поне две години. Стискаме палци но да не бързаме да веем байряци.
накарахме се с китайския ,,вол'' от Ловеч..... и се мятаме на поредната ловешка марка
Нас ни интересуват работната заетост и заплащането на труда. Това което показват е за конкуренцията.Няма немски конструктор който да направи такова табло за управление на автомобила.
Предизборен балон. . Големите фирми са направили коли, които са сто години пред тази бракма ...
И големите фирми Тиквата ги доведе и направиха заводи. Айде сиктир. Спомням си, когато се биеше в гърдите как в Ловеч са инвестирани колосалните 50млн, за да се сглобяват китайски таратайки. В същото време в Сърбия концернът Фиат откри завод за 1,2милиарда евро, а Сърбия дори не е в ЕС.
Щом т,ъпите комуняги са толкова лоши, а те са, защо гласувате за бодигардът на Т. Живков. Бихте ли гласували за охраната на Хитлер, Сталин, Тито. Ае баце да си ходи и всички кухи лейки с него
Веднага щом видяха как Боеко си заминава, инвеститорите проявиха доверие към България.