Общински съветник: Витоша се експлоатира политически

Скоро и за Витоша може да има протести. За съжаление тази природна даденост започва да се експлоатира политически. Това обаче няма да реши натрупаните проблеми.

Обратно в новината

Коментари - Общински съветник: Витоша се експлоатира политически | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Нищо политическо няма,просто гледам #ФалираЛиПИБ да не се срине щото върши работа засега

ОБЩИНАТА ВИНАГИ Е БИЛА ЛОШ СТОПАНИН! НЕ МОЖЕ ДА СЕ ОЧАКВА НИЩО ХУБАВО ОТ НЕЯ.

Симеон Славчев е истински политик. Обръщал съм се към него за съдействие и веднага откликна. Ръчка по всички важни въпроси на София и търси решения, а вогоните от ГЕРБ пръста не си мърдат. Знаят, че Стоян Братоев движи проектите за метрото, а те обират лаврите и от там насетне от тъмно до тъмно работят за своя обръч от придворни фирми. Защо сте толкова прости и гласувате първосингално, а хората които могат и искат да вършат работа са извън властта или са малцинство, на което олигархията се присмива?

Най-големият терорист (вносните са без значимост) е самата крадлива мафиотска ДС-арска псевдодържава, поддържана и финансирана от EU и УСА, която законно краде от банкови влогове, от здраве, от съдби, от природа, нагла, лъжеща и мизерна като народа си робски!

Политичеки е проблемът, защото Цеко го обслужват политичеки сили, които от години нарочно не правят нищо за Витоша. Кой ръчка? Марта и Симеон, кой е срещу тях - тандемът ГЕРБ-БСП. Не се залъгвайте. В общината ГЕРБ и БСП играят комбина.

Един перспективен, умен и не корумпиран политик, който мисли в перспектива! Управляващите са пожарникари, само където загори се появяват,както е с Банско. Дано има повече съветници като г-н Славчев за да може да се отвори Витоша за спорт. Едно огромно богатство стои заключето заради интересите на банкерчета и купените от тях политици!

,,..Това е нещо средно между концесионер и приватизатор. Част от съоръженията са закупени от дружеството, другата могат да бъдат ползвани за период от 25 години. Това е нещо средно между концесия и приватизация. Така че тук е спорен моментът, защото съоръженията могат да се ползват 25 години при определени условия, заложени в договора. - Колко години са изминали от договора? - Мисля, че до 2025 г. е концесионният договор. ..,,??? мила родна картинка...!!!

англичаните на този вид ,,концесии,, маи им викаха ,,джендър,,...а от там и ,,резултата,,...!!!

Първо има доста градове в света , в които планините са до тях , но нека така си мисли лицето от снимката. Истината е, че СО нема келепир от това да стопанисва каквото и да било на Витоша и затова се отърва от всичко. Т.е. тя не може да получи оттам пари и съответно не може да ги сложи в джоба си. Всичко това, което е създадена на Витоша е било подплатено с ентусиазъм и любов на планинари а не със сметкаджийството на хора от типа на Ц.М. и подобни. А в момента той държи монопола на зимния туризъм в България с благословията на управляващите ( без оглед на ориентация - имам предвид леви десни а не социален пол).

Тоз умен и загрижен иска нови такси. Само проказки. Нещата се оправят с прекратяване на концесията и налагане на огромна глоба на комцесионера за лошо стопанисване . Въвеждане на такси за лифт за местни и чужденци. Всичко друго са дрънканици

Прощъпулникът ми на ски е бил на Витоша,когато съм бил на 6.Децата ми е те така-първите ски училища,пак там.И като студент карах там.Защото още от време оно,на Витоша имаше перфектни условия за ски. Намеси ли се обаче"концесионер"и особено СО и СОС-става мазало.Десетки години са това-без инвестиции,без реален подход на концесионер/собственик-пълен батак!За загубените години и съсипаното наследство,кой е виновен!?Имало и време,и пари,да се изградят влекове,да се подновят съществуващите,нови кабинки,защото Витоша вече е била разработена като топ-ски дестинация.Останалото е малоумие,скодоумие,жажда за пари под масата и обслужване на корпоративни интереси за Банско.

Значи, не знам ма знам, че където Цеко минев мине трева не никне! Ей на ПОДАРИХМЕ му Витоша! Той обаче иска цялата планина барабар може би с кварталите! Ето на Дадохме му над милиард лева за да спасим така или иначе ФАЛИРАЛАТА ПИБ! Да но той иска нещо повече да е като Цветан Василев! Ето ХАРИЗАХМЕ му 600 декара земя от нацилоналния парк Пирин, той обаче взе 1200 декара земя! Тиквата му го опрасти и каза, че ако го бил накажел то това щяло да фалира цело банско! По ТЪПО "изказване" дори от индиалнец малоумник по време на Господари на ефира не съм чувал! Сега гледам хем ще му дадем още няколко десетки хектара земя от национален парк Пирин хем лифт ше му подарим хем и за подръжката на тоя лифт ше плащаме! И не стга това ми ще му го и подарим! Еми не е ли ПРЕКАЛЕНО вече всичко на тоя Цеко минев да даваме! И аз искам и земя и лифотве и парици да ми се дават ЗАЩО за мене НЯМА!!!!!???????

Загреб също е под планина - Медведница (1035 м.). Хърватите карат ски там. Като се има предвид, че хърватската столица е на 120 м.н.в., планината хич не е ниска. Разликата е, че красивия Загреб има само една обходна магистрала (откъм полето). В подножието на планината няма молове, ИКЕА, хотелски комплекси и офис центрове на 10 етажа. Просто понятието "далавера" вероятно липсва у загребчани, когато става дума за зеленина, природа и туризъм.:)

sawo

Накратко този признава за огромни проблеми с Витоша, но ако имало протести, още отсега той знае, че щели да са политически?

Цеко вън от Алеко ! Мафията владее Витоша.

Трябва да има МЕТРО ДО КНЯЖЕВО, за да може хората да стигат по- лесно и удобно до подножието на Витоша. Инвестиция в МЕТРО до Княжево е инвестиция в здравето на хората, които живеят в София.

Сега се сетих, че и Тирана (друга европейска столица) е под планината Дайти (1613 м.). Тирана е на 110 м.н.в. Возил съм се на въжената линия Дайти Експрес - дължина 4670 м., превишение 1200 м. без междинна станция! Ние такъв лифт нямаме! Модерни австрийски кабинки, масажни столове. Няма ги кебапчетата на Голи връх, където туристът с изтръпнали задни части от дъските на "Бай Кръстьо", строен 1966 г. да се прекръсти, че е оцелял по трасето. :) Та и към Албания предлагам да не се отнасяме с обичайната насмешка, щото благодарение на Цеко, вече й дишаме прахоляка.

"Градски транспорт може да има веднага." Може, ама НЯМА да има. Защото на никой в тази община не му пука и никога това не е било на дневен ред. Живея в Дружба и за да стигна до Бояна, Драгалевци, Железница или Бистрица с градски транспорт, трябва да сменя 3 транспортни средства 4, 204, 64 или 4, 88, 98, или 4, 88, 64 и т.н. Или автобус до метро 1 линия, метро 2 линия, автобус. За еднодневен излет само за мен, това са към 7 лева за билети. От Дружба до планината се стига за между 2,5 и 3,5 часа. За да имаш време и да не замръкваш много, излизаш в почивен ден в 6 тогава автобусите са през 30-40 минути. При всяка смяна чакаш кажи-речи толкова. Връщането пък е късно, когато също автобусите се чакат безумно. Затова най-често отнема около 3,5 часа да отидеш и 3,5 часа да се върнеш. Забравих и Княжево и до там е същата работа. За последно ходех така, когато бях ученик и студент и имах време. От 7-8 години на Витоша ходя винаги с колата 30 минути отнема, на цена ми е същото, а ако са само дори двама в колата излиза и по-евтино от адския, да не говорим за удобство и т.н... А искате ли да ви кажа един майтап, който си е живата истина в последно време до Стара планина се стига много по-бързо, лесно, удобно и евтино, отколкото до Витоша. До гара Искър таксито е 2 лева, а от там има по няколко влака за отиване и връщане до най-разнообразни и интересни гари Буново, Антон, Копривщица, Клисура, Розино, Христо Даново... До тези селца и градчета се стига с влака за до час и половина, разстоянията са 50-150 км, влакът не закъснява и не висиш като сопол по 30-40 минути да го чакаш да реши днес да мине. А от тези гари започват доста туристически маршрути и лесни, и трудни, и кратки, и дълги..

Първоначалният вариант на трети лъч на метрото бе точно по бул. Борис III-ти до Княжево. Незнайно какви съобръжения го измениха със завой към Горна Баня и метростанции през 200 метра в самата Горна Баня?

Кога ще стане това бе момко.Три поколения се смениха нищо не се промени.А изкаше едно време Батето Витоша да я включи в олимпииското надпреварване.

Е това ако беше в Германия щеше да има лифт още от най-долу и да си се качиш спокойно нагоре с лифта на тишина. Също така много е удобно и и за инвалиди ! Ама тука нека "зелените" протестъри измислят нещо ново.

Като чета коментара ти си мисля че до Алпите ще стигнеш по-бързо от колкото да Витоша :)

И аз така, до Стара планина стигам по-бързо отколкото до Витоша.

Ами Банско? Не е ли същото? Или е по-добре софиянци да карат ски на Банско? по-добре е,... за тези от Банско!

Витоша е прекрана..

прекрасна..

Да тръгне6 сутринта за Банско и да се върнеш вечерта си е автомобилен туризъм и излиза скъпо за софианци-ето за това "ски Витоша" е занемарила всичко.За да може в Банско да се бутнеме в хотел и да плащаме поне за 1 вечер.Иначе да се качиш с кола до Алеко не е толкова проблем,но хората биха предпочели с изградените лифтове или ако новата идея с автобус.

Към dir.bg !!!!!!!!!! Крайно неприятно е да четем ваши "уж новини " с текст, в който има грешки ! ДОСТАПА !!!!!!!!!!!!!! Симеон Славчев e категоричен, че трябва да се реши първо проблемът с достапа до Витоша Сн.: Личен архив

или прекарана ?!

Dimi

Дааа мантрата на Цеко - за всичко са виновни зелените... ама ако прочетеш малко документите за Витоша, ще разбереш, че Цеко и Витоша ски говорят лъжи... Разрешено им е да подменят лифтовете в сегашните трасета - ама не искат, фирмите производители поддържат и по-стари от съоръженията на витоша - витоша ски лъжат, че няма части, плана за управление бил изготвен от зелените за да може да се пречи на Витоша ски - ама се оказва че плана е изготвен 2 години преди Витоша ски изобщо да съществува и е изготвен от колектив към министерството... Та нека да поспрем с тези зелени. И сега има лифт "отдолу до горе" ама има други финансови интереси от концесионера / собственика

Боровец е алтернатива на Витоша за еднодневно каране, а не Банско. А уникалното на Витоша е, че ако си с плаващо работно време можеш два пъти седмично да караш по 2 часа без да си взимаш отпуска. В 9 си на пистата - караш два часа и в 12 си в офиса. да не говорим за нощното каране - решаваш и отиваш да покараш с децата. Без да го планираш отрано.

Общинските съветници, които подариха Витоша на една анонимн офшорка са истинските крадци и душмани на софийските деца! Това не трябва да се забравя! И до кога по медиийте ще се премълчават реалните собственици на Витоша ски. Не сме ли в Европа? Няма ли български институции, които да устновяват по закон крайния собственик на дружество, което експлоатира публична инфраструктура и сключва концесионни договори за по 25-30 години?! Кога медииъте ще обявят ки са собствениците и до къде стига монопола в българските зимни курорти?! Общинските съветници се занимават единствено със замазването на очите на аудиторията за да прикриват собствения си клиентелизъм и корумпираност.

Витоша се експлоатира политически! БЪЛГАРИЯ се унищожава от псевдо политиците !