Образование на бъдещето: Обучение в час с 3D технологии в столично училище

Учениците от 134-то училище "Димчо Дебелянов" ще учат уроците си по нов и интересен начин

Обратно в новината

Коментари - Образование на бъдещето: Обучение в час с 3D технологии в столично училище | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

хвалба, голямо нещо, но дайте ми тези деца с интернетска закваска да разменя няколко думи с тях, и тогава училището да бие тъпана за да покаже колко голяма работа е. В скъпите, свръхпрестижни колежи и пансиони, високите технологии не само не се използват, но са и забранени ! Тийнейджърите ни са слабо- или направо неграмотни, а ние се хвалим с 3D ! Ах !

ChatGPT

Всичко хубаво ама дайте да се върнем към малко по-опростен вариант, в който акцента е УСВОЯВАНЕ НА ЗНАНИЯ от децата, не кое училище има по-голям бюджет за гъзени запушалки. Иновативно казвате... едно време и ние ползвахме 3D технологии в часовете - писахме в триизмерните си тетрадки и ни изпитваха на триизмерната дъска, гледахме триизмерни бактерии през триизмерен микроскоп и пречупвахме светлината през триизмерни призми

Думата иновативно се употребява под път и над път. Истината е, че децата са смазани от излишни глупости, а учителите изнемогват от документации, вместо да си гледат пряката работа. Този кабинет показва нечии излишни амбиции.

Консерватизъм не значи изоставане от новото. Важното е да се ползват умерено които и да са средства и да са разниобразни. И това ще им омръзне.

Самият Тим Кук не позва вече айфон интензивно, а всички от силициевата долина гледат как да не дават телвфони на децата. Най-скъпите училища са и най-консервативните в това отношение. Там не бих си завел детето

ChatGPT

По принцип съм против инвазията на ИТ в убочението (когато не е умерена), но не мога да отбележа, че информацията ти за Кук е неточна. Да, заглавието беше, че не ползва айфона си... но в статията се оказа, че всъщност е казал съвсем друго - използва все по-малко страничните функции на айфона си и го ползва основно като средство за разговор

Разбире ,че заслужава адмирации.Но да не се забравя никога,че това е само едно ат техническите средства за обучение,в контекста на многообразието от методи и срудства.Не е панацея.Защо при това масата ученици ходят на частни уроци ,където няма нито едно техническо средство,а осигуряват висок успех на матурите!За домашна работа!