Нови тежки глоби за неправилно паркиране в София
До 150 лв. глоба ще отнасят шофьорите, спрели или паркирали на трамвайни и жп линии
Обратно в новинатаКоментари - Нови тежки глоби за неправилно паркиране в София | Днес.dir.bg
Коментари
Там, където е въведена зелена зона, има свободни пространства, и цари спокойствие и добро настроение. Пожелавам на всички жители на София да опитат от тази благина. А на селяндурите трябва да им стане ясно, че паркирането е безплатно само в събота и неделя. През останалото време трябва да плащат.
това с новите зони е няма такава пародия... последната простотия в Яворов - направиха такива знаци за движение, че за да стигнеш примерно 6 блок трябва да обиколиш половината квартал. но за сметка на това градинките пред блока, дето хората са си наредили плочки и си паркираха от години - вече са зелена зона. кал, никакви сигнатури че си в зона за паркиране - но хвърчат и слагат скоби! чудя се - кога ли на хората ще им писне и ще почнат да пресрещат "проверяващите с лопата в ръка - и направо да ги копат в "паркоместата"?
Тотално се злоупотребява с инвалидните карти ! Повечето лъскарки имат такива ! Никой не проверява нито картите , нито водача , нито къде е правоимащия ! А картата е действителна единственно и САМО В ПРИСЪСТВИЕ НА ЧОВЕКА С УВРЕЖДАНЕ ! Въведете глоба - за неправомерно използване - 1000лв и КАТ и общинска полиция да проверяват ПОСТОЯННО - де що има кола с такава карта ! Сега като се обадиш на 112 за паркирали мутри или мутреси на място за инвалиди - никой не реагира "не е наша работа" , а на кого е ? За какво ви се плащат заплати ?
исками се да има телефон, уеб страница или каквото и да е - където да могат да се докладват говедата злоупотребяващи с инвалидни карти. както и да се измисли вариант при който хората, които отсртаняват аварии да могат да спират без да се страхуват, че някой ще им бодне скоба докато работят
Не ми е ясно какви са тези глоби за едно нарушение от 50 до 150 лв. За едно престъпление наказание от 3 до 10 години затвор. Я да бъде глобата от 120 до 150 лв., или лишаване от свобода от 8 до 10 години, да видим дали ще има корупция.
А през това време по тротоарите не се минава от паркирали по тях коли...
Като ти увеличим сумата за такса смет и данък сгради, ще минаваш спокойно по тротоарите, или си бегай на село!
Много работа ги чака общинарите. Паркинги и обособени места за паркиране пред домовете на хората. Вижте, къде паркирате колата си- тревни площи, или по-скоро кални площи, които би трябвало да се озеленят и асфалтират след поредния строеж, но не би. После тази кал и пясък по улиците. Дишаме прахоляка по улиците и домовете ни. В същото време шофьорите обикалят и се чудят къде да спрат.... Дизелите ни виновни-дрън дрън. Хайде почнете да работите вече, господа ръководители. Трябва да се плаща за всяко нещо което е в услуга на обществото, с удоволствие НО когато е адекватно. Ама хайде помислете малко поне за 10 години напред, не повече
Бойко Банкянски наркотрафиканто рекетира отново софиенци. Гласувайте за ГРОБСП отново..... Тиквата станал на 59 ония дни - ми време му е да рита кофата и да заминава за орландовци!
Бате, гарантирам ти, че в момента, в който Герб загубят мнозинството си в СОС цветна зона за паркиране ще се въведе от мотел Божурище до разклона за Елин пелин и от Доброславци до Долни Пасарел. Респективно от Владая до Яна. Като разчистят улиците ще може да се мие доста по-често, а не като сега 2 пъти годишно и то с едноседмично предизвестие гражданите да си преместят возилата, щото да може да мине камиона с водата. Улиците в голямата си част са общинска собственост, не може който си иска да спира и да ползва обществен ограничен ресурс.
Толкова години паркирам - винаги има място на паркингите в София. Винаги се намира място и в синята и в зелената зона И после 3-4 минути приятна разходка пеш. Но някои искат да паркират като пепеляшка с каретата - пред вратата, където са тръгнали. Е, да си плащат глобите тогава.
ще ми обясниш ли къде на 5 мин пеш от площад Журналист има платен паркинг... може и на 10 мин да е... отговора е НЯМА. Най-близкия е на Хилтън, но това далеч не са 10 мин пеш...
Граждани, Фандъка и Борисов и костовите боклуци са вкарали София в дълг от няколко милиарда лева! Затова е този поголовен РЕКЕТ. Гласувайте за нас, ше направим партия, ще вкараме в затвора или в урановите мини всички престъпници и рекетьори. Няма да остане камък върху камък от сегашното ръководство на ОПГ Топлофикация, ОПГ ЦГ?М, ОПГ СО, ОПГ Кметство. Ще основем партията и ще ви кажем името и програмата ни. Няма да имаме нищо общо с престъпниците от ляво и дясно.
Общината да събира пари(изглежда от зелена и синя зона) да плаща за обезщетения на пешеходците, които( дай боже скоро) ще я съдят за безобразните тротоари, защото не си представям да оправят тротоарите в близко бъдеще. А по какъв начин ще стимулират хората да разчитат на градски транспорт вместо на личен? С вдигнатите капаци на коли паркирани в зоните, все едно че са аварирали и не плащат такси.
Пак каруцата пред коня... въведоха зелена зона в долен Лозенец... лошо няма... но ако на човек офиса му е в този район няма място където да паркира за целия ден дори да иска да заплати за това - зелената зона е до 4 часа. В белия свят навсякъде се плаща да паркираш в центъра, НО навсякъде е осигурена възможност за паркиране за целия ден под формата на паркинги - платени. Сега ще въведат зона и в горен Лозенец пак без да има възможност за целодневно паркиране... Да не говорим, че половината от така наречената инвестиция за зоната е задължение на общината и без да има зона...
?? Как да няма???? Ти чувал ли си за служебен абонамент? В работно време автомобилът ти може да ти седи пред офиса нон-стоп. В долният Лозенец, почти няма такива. Ако ти е важно за работата колата да те чака пред вратата - знаеш какво да правиш, ако не - има метро, автобуси, трамваи.
Мунчо, я кажи човек на заплата как ще го плати служебния абонамент... Провери в държавите малко по на запад от нас "служебен абонамент" ли плащаш или абонамет в осигурените паркинги на нормална цена. Има хора на които им се налага веднъж или два пъти в седмицата по една или друга причина да ползват автомобил и те ли трябва да плащат служебен абонамент... аман от идиоти специалисти по всичко...
а значи става дума за личният ти автомобил? Е пичага, като си толкоз ербап - кефа цена няма. Вадиш кинтите и плащаш. Или ще трябва да приемеш жестоката пролетарска реалност, в която живееш и ще ходиш на работа с градски транспорт. Не боли!
Мунчо, аз ходя с градския транспорт. Проблем нямам, но има хора, които по ред причини им се налага да пътуват с личния автомобил, а не просто за собствения кеф... това в нормалните държави се решава преди да направиш целия квартал "зона". Аз не искам да е безплатно, аз искам да мога да си платя за паркирането когато ми е нужно, сега това няма как да стане защото общината мисли само как да има пари за крадене а не как да реши проблемите на столицата... ще ти дам пример - паркинга на метрото на Драган Цанаков при стадиона доста години стои незавършен, но общината намери пари за зелена зона, но не и да довърши паркинга и да може да се ползва срещу заплащане... за това ти говоря... но ти явно си пълен идиот и не разбираш за какво става въпрос... първо се осигуряват паркинги, пак пиша ПЛАТЕНИ, а после налагаш забраните и зоните. Така е в Европа... при нас... няма да коментирам повече
а значи искаш вместо нашите хора да усвоят милион и половина от разчертаване на зоната да налапат десетки милиони за строеж на паркинг? Я ми кажи, щото виждам, че ти е болна тема - къде на 5 минути от площад Журналист общината може да направи обществен паркинг? И в тази връзка - ти поиска ли по законният ред отговор от общината защо паркинга до метростанцията не е пуснат?
2,3 млн. лв за няколко кофи блажна боя, химикалки и хартия за офиса, още повече че аз офис за продажба на стикери не съм виждал, може и да има, но очевидно не са на видимо място и едва ли изпълняват предназначението си.
в долният Лозенец където направиха последно зелена зона по всички улици освен кофите с блажна боя са наслагали и колчета. Да се надяваме, че приходите ще се харчат наистина за облагородяване на улиците.
Та колчетата елемент на зелената зона ли са? И защо и без зона не ги сложиха за да ограничат паркирането по тротоарите, което уж е причината да въведат зелена зона... всичко е просто нашите хора да приберат едни милиончета... нали уж приходите от зоната щяха да са за осигуряване на паркинги и прочие... някъде да се е появил нов паркинг... или да е ремонтирана някоя квартална уличка...
Най-вероятно си прав. Но идат избори и най-вероятно тези практики ще спрат. Покрай отстранената кметица на Младост в София се засилват сентиментите против обезобразяването на градската среда и не е изключено верните хора да влезнат в общинският съвет. Тогава ще има и колчета и доста повече оправени улици и зелени площи и евентуално здрави кофи за боклук.
Ей тва е - инвестиция 2.3 млн и печалба още първата година - 4.3 млн. лв. Щеше да е чудесно, ако парите не идваха от нашия джоб. А сега сериозно - как се образува цената на платеното паркиране, след като печалбата само за една година е почти 100% от инвестицията.
Явно тези от ГЕРБ,ЖИВЕЯТ САМО ОТ ГЛОБИ!Няма икономика,черната борса е в апогея си,никакви контролни органи не работят!Дясна ръка десен джоб,да живей,живей ДЕМОКРАЦИЯТА!!!
бях в Запаадна Европа и обиколих някои известни градове - Брюксел, Арлон, Лиеж, Люксембург, Трир. Навсякъде има обособени зони за паркиране или многоетажни паркинги. Да, плаща се, в което няма лошо. Но не затварят улици като у нас за да го обръщат на печалбарство. Първо се стрят паркинги, след това се глобява!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
тези известни градове, които си споменал приличат на това, на което приличат, защото стотици години са се глобявали за "измислени" правила въведени от местните велможи. Като хората се научили да спазват правилата затрили велможите и въвели демокрацията. И сега бай Ганьо ходи из Европа и ахка...
От Столична община и прилежащите фирми разчитат да хванат малцина с тежки глоби, отколкото преобладаващ брой нарушители. Това важи както за паркирането, така и за градския транспорт. Докато се процедира така, няма да има ред и всеки ще е озлобен тарикат до степен на престъпна агресия. По-добре ниски глоби, но засилен контрол и висока събираемост, само че затова е нужна РАБОТА.
ти колко нарушители си докладвал в ЦГМ за да знаеш как си вършат работата ?! Съвестният гражданин докладва нарушителите , а ти ?!
а такива герои като тебе подминават нарушенията така ли? Едно ще ти кажа - Европа се гради на гражданското общество, което като види нарушение отива да се оплаква на властите. Руско-турският модел е като видиш как някой успява в нещо щото е по-добър от теб да отидеш да го наклеветиш на властите, и барем да докопаш част от "преразпределението" на благата, което органите ще постановят над жертвата. Разликата е малка но съществена.
Само шибане през панталона за говедата. Има мобилни приложения за връзка с общината - използвайте ги. Така отучих съседа-кретен с дърт мерцедес да не паркира в градинката. Два пъти го допаркира паяка и му дойде акъла, че може да е културен.
Основният проблем е презастрояването и от тук уплътняването на София. Така че първо да се глобяват общинският съвет и общинарите. И най- вече кмета и гл.архитект. Както се казва липсва управление. В 10 милионен Лондон няма проблем с паркирането и то при постройки с по 2-3 етажа. Високите кооперации са малко. В паркинга на един голям мол имаше САМО 2 паркоместа за инвалиди. А тук пред един магазин много пъти по-малък имаше 3 МЕСТА за инвалиди, които стоят почти винаги празни. А паркингът беше препълнен и хората се чудеха къде да паркират.
Данче, направете едни многоетажнибзакрити паркинги. Хем ще гушнете пари от строежа, хем след това ще ви плащаме такси, хем по тротоарите ще има място и за малкото останали деца.
Същите гадове ,които стимулират презастрояването (и печелят от него) ни обясняват как "мечтаем за зелена и синя зона.
Ще има полза, ако има контрол и в кварталите извън зони за платено паркиране, иначе това превръща общината в мутра, която освен всичко има право да пише и закони, за да си разширява и пази бизнеса с рекет.
НЕмобилност. Глоби, нарушители, престъпници - ето само това се мотае в тъпите милиционерски глави. Значи изчисляват приходите от зелена зона и глоби, нали? А кога ще изчислят с колко пари ще направят паркинги, като във всеки нормален европейски град? А аз се кълна, че когато дойдат да правят зелена зона в нашия квартал, който е недалеч от центъра, ще срещнат бухалки и ще си събират зъбите в канче.
Като ти направят паркинг ще си плащаш или пак ще търсиш някой тротоар или градинка за да паркираш , но няма да си плащаш паркинга ?!
паркинг. Но нашия блиок е кооперация, сами сме си направили паркинга върху нашата земя и аз се кълна че наистина ще има паднали зъби ако дойдат и го направят зелена зона. Съдът в Страсбург ще им се види като детска забавачница!
Ти сигурен ли си , че това не е собственост на общината ?! Ще ми е интересно ако е на общината дали ще раздаваш правосъдие :D
Обаче ако са държавни служители и най-вече тези на МВР няма да има глоби, това не знам защо не са го набисали, сиг. понеже се подразбира.
Съгласен съм, ч„е този кмет и общински съвет е вреден!, защото не е комунистически. Хубаво си беше преди него - как се задръствахме от боклуци
Съгласен съм, ч„е този кмет и общински съвет е вреден!, защото не е комунистически. Хубаво си беше преди него - как се задръствахме от боклуци
Съгласен съм, ч„е този кмет и общински съвет е вреден!, защото не е комунистически. Хубаво си беше преди него - как се задръствахме от боклуци
Аз искам да разбера кога центъра по Градска Дебилност ще започне да вдига таралясниците, които стоят с години и заемат паркоместа, както и кога след като от години сме в зелена зона в Банишора ще се оправят дупките по улиците и тротоарите. То е лесно да се взимат пари за - винетен стикер, данък МПС, винетки и акциз за горивата, но срещу този съвсем немалък ресурс все пак да вземат да свършат нещо и за плащащите, а не само за партийните касички.
Моля, редуцирайте инвалидните места! Бургас. Мосю Бриколаж - 6-7 инвалидни места точно пред входа - празни. Практикер - около 10 инвалидни места до входа, празни. Мастерхаус - 6-8 инвалидни места до входа, празни. Кога ще тръгнат инвалиди за строителни материали и то по 6-10 наведнъж?
Този кмет и общински съвет е вреден. Стига ограничения и опити за правене на пари от въздуха. Никой не обръша внимание на изрядните шофьори, а те преобладават. Глоби, санкции, ограничения, зони и обобщено: само простотии, за което, генериращите непотребни идеи взимат заплата. Наказания за тия които измислят глупости във вреда на софиянци. София не е на герб или фандъкова.
Това,с тротоарите вече го четохме веднъж,виналата година,когато беше първото разширение на зоната в Лозенец. Още ходим по разбити тротоари и стърчащи плочки,но,предполагам,че се чакат парите от новите зони,от тази не са стигнали за всички-да има да лапат,че и за тротояри да останат
Само пожелания......... А властите трябва да имат отношение и по случаите на масово паркиралите неправомерно на инвалидни места в паркингите на търговските обекти....... Било си работа на обекта. И нека от Инспектората си размърдат малко задните части и се разходят по улиците. Ще ви дам само един пример – в София, ул. Странджа, м/у "Цар Симеон" и "Св. Св. Коирил и Методий", зелена зона – пред гаражите в блоковете собствениците масово си паркирали втори автомобил, нали не им пречи да си изкарат другия (друг човек не би спрял там, защото му "запушва" гаража), а пешеходците се налага да вървят по платното...... Да беше само там, масова практика е. Е, Общината сигурно има санкции за случаи на паркиране в/у тротоар, ама на кой му пука!!!
Оооо, спират, масово спират пред гаражите на хората, разчитайки точно на това, че познават собственика! А собственикът хал хабер си няма кой идиот му е спрял пред гаража и... старата песен на нов глас! Въпреки синя, зелена е суросинкава зона ти пак и отново не можеш да си караш колата, защото не може да знаеш колите на всички, довлекли се в квартала ти олигофрени!
Моля, от "Московска" да проверят каква сума пари са събрани от глоби за неправилно паркиране в София за една година. След това да излязат и няколко часа да броят неправилно паркираните коли. В края на работния ден да умножат броя им по глобата, валидна за 2017. Хващам се на бас, че ще получат по-голямо число от това на събраните за една година глоби.
Толкова милиони от глоби и зелена заона, а потъват някъде. Къде да паркират хората, като няма места? Откупете терени и направете паркинги на по 2-3-5 етажа като в Европа. То най-лесно се събират пари и се крадат!
държавен рекет чиста проба 100%
оф пак трябва да сменям квартала.... заради синята и зелена зона сега апартаментите вдигат ли им се цените или падат в тия райони????
Годишен стикер за паркиране в определен периметър по местодомуване - за първа кола - 400 лв, за втора кола на същия адрес - 800лв, за втора кола на същия собственик - 1500 лв. и т.н. Извън този периметър 2-4 лв/час. Само така ще освободим улиците за да има бърз и удобен градски транспорт, по-чист въздух и най-вече по-малко шум. Мръсният въздух и шумът убиват. Първо трябва да освободим улиците. Автобусът е на 200м от спирката, на таблото пише 1 минута, а идва след 9 минути. Автобусът е застинал в гигантско задръстване предизвикано от коли, чието използване се дължи в 90 % от случаите на това, че са били паркирани безплатно през деня. Няма безплатно паркиране и бърз и удобен градски транспорт едновременно.
И всички хора с кафяви очи и коси различни от русата под ножа?
Няма да стане. Не защото не е разумно. А защото спрените коли, трябва да бъдат паркирани. А няма къде. От друга страна алтернативните методи за придвижване са ограничени. Където има метро - добре, стига да не вали дъжд. С велосипед си под постоянна заплаха, да бъдеш ликвидиран. А 90% от автобусите и тролеите са безобразни: или са стари; или са мръсни; или закъсняват; или не работи климатичната им система; или ще има пътници в неадекванто състояние; или персоналът ще е от полуидиоти, и т.н.
"Едно домакинство ще има право да паркира пред апартамента си - в "зелена" или "синя" зона до 3 автомобила." Три автомобила на домакинство, вие наистина сте идиоти и не ви ебе за тоталното задръстване в София. Ще ви изрина с булдозер, селчовци, упражняващи се ръководители в София ...
А тези на които гаражате им излизат на велоалеи и тротоари и паркират по тротоарите на главни булеварди??? Да не е бащиния инфраструктурата???
Точно това искам да попитам и аз. Имам си гараж с частно пространство пред него, но тъй като логично на тротоара няма поставени колчета, за да мога да си стигна до гаража, винаги има кола - на тротоара, пред гаража ми, с табелка, че се ползва! Според мен си плащат на служителите с жилетките на ЦГМ да не ги закачат! Нямам друго обяснение защо на тротоара, пред гараж си стоиш необезпокоявано по цял ден!!! А този с гаража, който е имал достатъчно акъл да направи такъв, да се оправя или да го д..а.
ЦГМ не могат да пипат нищо което не е върху паркомясто от зелена/синя зона. Столичния инспекторат отговаря за тротоарите, а общинска полиция и КАТ за уличните плътна. Системата е толкова тъпа и с размита отговорност, че резултатът е на лице.
Кайзера е прав - пред гаража ти по закон не може да се паркира, и зелена/синя зона няма. В такъв случай и хората от ЦГМ нямат права да се месят. Ако такъв ти се намести - звъни в КАТ - пристигат бързо и налагат глоби. На инспектората не може да се разчита, щото са 5 човека на район и немогат на повикване да идват.
Увеличете заплатите на служителите.Стига сте пресмятали колко пари ще изкара ЦГМ от зоните.Такова печеливщо предприятие ,а заплатите са 800-900 лева.Направо нее за вярване къде отидат парите на ЦГМ???
Милиони левове приходи, а под един милион за ремонт на тротоари в съответния район и НИКАКВИ разходи за строеж на подземни паркинги! В София още преди години синя и зелена зони генерираха над 20 млн. лв годишни приходи, а няма НИТО ЕДИН ПОСТРОЕН ПАРКИНГ!!!!!
Какви са тия детски глоби дето ще налагат ? Поне да бяха такива и отделно сваляне на номерата за по 1-3-6 месеца за такива идиоти спиращи на трамвайна линия или отнемане на книжката , видно е че са некадърни шофьори или с купени книжки , щом не са успели да видят , че трамвая няма да може да мине. Отделно съм за всички глоби да са със снемане на номерата за определен срок и спиране на колата от движение , само така ще може тъпото копеле ( без значение националност ) да се научи как се кара , паркира , предвижва и т.н.
Голяма грижа за хората с увреждания в тая държава да се неначуди човек. Направиха инвалидните места по 100 квадрата всяко - да е по лесно. И това хубаво. Ама защо не проверят колко от тези хора наистина са с увреждания. И това да важи ЕДИНСТВЕНО за тях. Всички гледаме как някакви напомпани стероидни инвалидчета се възползват. На един подобен всеки ден му се радваме как тичка като млада кобилка из махалата, а си е изкарал инвалидно място с номера на колата му. Наглост безкрайна. Полицаите казват на нас не ни е работа да го проверяваме, щом са му го дали, значи е инвалид. Общината - колко и на кого да бутнем? Тогава синята зона наистина ще стане синя, от инвалидни места.
Искам да чуя и да видя къде ще направите безплатни паркинги с парите, които в момента събирате и след това правете платени зони за паркиране. 4 нови платени зони с хиляди места, а къде са паркингите за безплатно паркиране в тия зони. Време е Фандъкова да даде отговор на тези въпроси. И защо въвеждат зоните всяка година по време на отпуските. Догодина пак ще иска да гласуваме за нея, но е време да получи силен шамар.