Нови правила за пътуване в Турция объркаха българските шофьори, МВнР иска обяснения
Според изискванията при влизане и излизане от държавата автомобилът, с който се придвижват гражданите, трябва да е управляван от един и същи шофьор
Обратно в новинатаКоментари - Нови правила за пътуване в Турция объркаха българските шофьори, МВнР иска обяснения | Днес.dir.bg
Коментари
Младите с двойно/турско/ гражданство вкарват от години автомобили в Турция и ги предоставят с пълномощно на който си искат.Т.е, върти се изгодна търговия.Турската ДЪРЖАВА, знае как да си защити интереса, за разлика от Българската.Това е.
Златен гьол гавра с шофьори още ли съществува - там трябва да потапят Боко всеки ден и с едно гребло да го удрят по главата няколко пъти докато го премахне.....
ами нека нашите в народното събрание да променят ЗДвП и да включат същите изисквания за турските граждани, преминаващи през България. да видим за Рамазана и Байряма как ще пътуват през наша територия.
Семейният автомобил, ако е със собственик единия съпруг, който даже може да няма свидетелство за управление и го управлява другия със свидетелство за управление...и какво правим сега?
Къде в статията видя нещо за собственост? Навсякъде се говори за водач - който е вкарал колата на ход, само той може да я шофира и само той може да я изкара от Турция на ход. Това дали конкретния водач има право да я кара - пълномощно, документ за собственост - това се удостоверява при друг вид проверка. Вероятно са вкарали някаква нова система с камери, които следят за нарушения и така по-лесно пишат глоби при извършено нарушение на пътя - иначе ходи дири кой е шофирал и т.н. Както при рент-а-кар - знае се кой е водача и няма хънта-мънта - глобата отива там.
Тази граница трябва да се затвори и минира. Обрязаните маймуни да минават през гръцко! Да еба фесовете миризливи да еба.
Тия и без това от Германия карат и ако ги задължим и да не се сменят, ще изтрепят още повече народ като са преуморени.
Износа за кюрдите на джипарки, дето после им се монтира само една картечница отгоре и са готови. Турчолята не са прости, а им е писнало от нашите връткаджии, изнасяха разни джипове от Сирия до Ирак и ислямска държава...
Ако приемем, че това има някакъв резон срещу някакви нелегални практики, то при наличието на собственика на автомобила в колата и/или на лицето, което го е управлявало при влизането, тези ограничения губят всякакъв смисъл. Не е ОК един и същи шофьор да кара хиляди киометри само и само, за да изпълни ограничението, а друг правоспособен водач до него да има право само да бие шамари на шофьора, за да не заспи, що за идиотия?
Прекалено много емоции, разсъждения и време губиш, за някаква новина от земята на "широките дълбоки гащи".
Всичко е точно така, но какъв е проблема ако в колата е този който я е вкарал през границата? Глобата по време на движение е на негово име и ако не се заплати маже да се задържи колата до плащането. Който иска да я плаща! Ако е така всичко е наред!
Коли с чужда регистрация (не само българска) могат да пребивават в Турция 90 дена. в последните години идват от чужбина с коли дават ги под наем за 3 месеца за соледна сума и излизат с автобуси или с други коли. Хубава печалба. Цялятя работа е в това....За нормални и честни водачи няма проблем....
Малоумнико, има много страшно, защото ако сме двама шофьори пътуващи до Истанбул и решим единия да си почине, глобата ще ти я пратя на теб после, и всички други разходи, по прибирането ни в България!! Аман от прост народ в тая държава бе!!! Сега нашето правителство да забрани преминаването на германски граждани от турски произход през страната ни или на границата да плащат такса от 500лв на човек в колата, защото тея търбунци пътуват по 50 човека !
Глобата на всякъде по света, включително и в България, защото ти явно само тук си шофирал, ако въобще си шофирал, пристига на СОБСТВЕНИКА на автомобила, не на шофьора!!!!!!!!!! И пристига на адреса по лична карта на СОБСТВЕНИКА!!!
За съжаление не мога да цитирам конкретните правни норми и терминологии, не ми е по специалността, но има такива, които правят един закон/наредба издържан, максимално изчистен от грешни тълкувания и ясно вменяващ отговорността на всяко засегнато лице. В случаят въведените по този начин правила ясно показват кой е водача на автомобила на територията на Турция и при нарушение, птп и т.н., отговорност се търси от него и по презумпция той е шофирал. Ако нещото стигне до съд е отговорност на регистрираният като водач да докажер, че не той е шофирал в сублимният момент и ако го докаже дори подлежи на санкция, че го е направил. Както казах - по този начин отговорността е ясна, а не размита и не се губи време и ресурси в издирване на виновника. Това води до бързо издавани глоби/присъди, по-голяма събираемост и по-малко обжалвания пред съда. Чувството за справедливост е много по-високо в сравнение със случая, когато отговорността може лесно да се прехвърля и с висок стандарт на доказване. В България, например тези неща много куцат, е виж Семерджиев били го отвлекли със собствената му кола (която не знаел на кой е) - ей такива абсурди не трябва да се допускат, когато се пишат закони.
Е все пак трябваше да изкажат бладодарност за помощта при земетресенията, изказаха я !!!
Нещо чак толкова строго. Беше преди _Трябва да има нотариално заверено пълномощно на турски или анфлийски. Връщали са ме веднъж но от границата но 3 пъти не сами търсили документ. НЕ ТРЯБВА ДА ИМА ПРОБЛЕМИ НА КОЛИ В ТУРЦИЯ А НА ГРАНИЦАТА НЯМА ДА ПУСНАТ КОЛАТА ДА ВЛЕЗЕ.
с поред менека комшиите имат основателни причини да въведат тези нови правила! ние, като добри съседи на секундата трябва да ги въведем тези правила за техните шофьори!
Тъкмо мислих да посетя Турция по препоръка на приятели, останали доволни от обслужването и цените, но явно ще трябва да променя дестинацията.
И ако ти откраднат колата в турция, хем ще си без кола, хем ще плащаш и глоба за това, че си дал на крадеца да кара. Абсурд пълен! Същите правила ще важат и за турските шофьори в Европа. Само по един шофьор и задължително почивки на 2 часа. Да видим как ще измре турският износ. Като си преизбраха едоган да си му сърбат попарата. При всеки негов мандат цената на турската лира пада двойно. Евала!
Е те затуй наште почнаха да си регистрират фирмите и автобусите в Турция и така не се отнася за тях. Сега всички превози между България и Турция на пътници и товари ще стават от турски фирми, а с леките коли ще трябва поне една вечер на хотел да остане, за да не заспи на връщане!
Няма, няма.. защото немците ще ни пращат в колко часа са излязли, а ние тука просто ще ги спираме за задължителната им почивка, в която се включва бой е е.ане....
Еййй дядо Иване еййй, ти със твоя Байганьовски калпак си за никаде, и още 100 години да минат пак няма да се оправиш... аз ше минавам през Гърция, без да ми кажеш ти... цървул със цървул