Коментари - Нови правила за движение в столичния квартал "Младост" 1 | Днес.dir.bg

Нови правила за движение в столичния квартал "Младост" 1

Забраняват левия завой на ключов булевард, където за последните 5 години са констатирани над 60 катастрофи

Обратно в новината

Коментари - Нови правила за движение в столичния квартал "Младост" 1 | Днес.dir.bg

Коментари

Тези малоумни ли са??? Сега, който иска да завие към "Анна Ахматова" ще трябва да завие надясно към Младост 1 и да направи обратен завой до 125СОУ. А пък светофарът за включване и пресичане на Малинов на това кръстовище е 20 сек на всеки 2 мин и 30 сек (което е точно 5 коли да минат). Всяка сутрин се чака поне 3 светофара (което е 9 минути по часовник), за да минат 15-16 коли, за да пресечеш Малинов или да се включиш в посока Младост 4, а сега ще станат поне 20 минути

Просто слагаш отделна секция на светофара и пропускаш тези за ляв завой отделно от движещите се срещу тях направо.

Ама то и сега си има, просто има ненормални, които минават направо през платното със секцията за наляво, за избегнат чакането

Глава 8, чл. 32 от ЗДП, ама кой да чете.

ял.32 е в глава 6. Като го четеме въобще не разбираме какво искаш да кацеш: "Чл. 32. (1) Преди да навлязат на платното за движение, пешеходците могат да сигнализират за намерението си чрез подаване на сигнал с ръка - лява или дясна Информационна система АПИС стр. 9 от 131 https://web.apis.bg ръка, изпъната нагоре или напречно на пътя. (2) Сигналът по ал. 1 не освобождава пешеходците от задължението, преди да навлязат на платното за движение, да се съобразят с разстоя" Това от сайта говермент.бг

А в белите държави всички конфликтни точки се оправят с обикновенно кръгово без никакви светофари(извинявам се на светофарковците дето сладко папкат). Бързо ,лесно евтино,просто. В Лондон когато сутринта отивах на работа го бяха почнали ,на другия ден вече се ползваше кръговото...

Кръговото е хубаво нещо, но не е панацея, става за малък до среден трафик, за по-натоварени кръстовища се търси вариант с 2 нива.

Освен това нашите "специалисти " къде с цел икономия на място и средства ,къде от това ,че нищо не им е ясно под шапките, правят кръговите с толкова малък радиус ,че вече няколко пъти виждам как последните колела на ремаркетата пропадат вътре в централната част /която обикновено е и с по-ниско ниво/ ,и... те ти беля!

Кога Фандъкова ше нареди да има тротоар от спирка ,,Технопарк”до и по ул.,,академик Молов”покрай и срещу новото паркче ,,Въртопо”.Липсват и пешеходни зебри ,а улицата е задръстена с коли и трябва да бъде еднопосочна,защото от двете страни има паркирани коли ,като на битак.12години бла бла и козметични действия пред избори за пиар.София в т.ч . ,,Младост 1 “е в окаяно състояние с чистотата и тротоарите ,но общинарите получават заплати от нас моткат се и бездействат.

Фандъкова за толкова години, не можа да премахне каруците от квартали като Младост и Дружба/а и не само тези/ - да си ходи вече, не се справя!

За какво западно направление говорят тези бе? Там посоката е почти север-юг. Юг от Цариградско шосе към Младост и север от Младост към Цариградско шосе. Та за кое става въпрос или двупосочно. По-вероятно е да става въпрос за посока Цариградско шосе. Там наистина трябва да се чака, като едновременно с това видимостта е много малка, защото от другата страна чакат отсрещните за ляв завой и те закриват задните, които идват от по-ниското и леко на завой.

Да не говорим и за джигитите, които пердашат само в лява лента и като застанат зад тези и започват да се бутат към средната и става какафония.

Вместо да се регулират светофарите, така че да пускат всеки поток поотделно, махат левия завой тотално?!?! Що па да не задръстим другите две кръстовища и да стане още по-голямо мазало, щото е така ни е по-лесно? Абе тия малоумни ли са или им плащат да са такива?

Точно там и точно в тази посока има по 1-2 коли за ляв завой. Съвсем спокойно може да завият по-горе на Сахаров, където им обособено движение само за наляво.

Къде в статията видя за коя посока става въпрос? Пишат за "левия завой" като цяло, т.е. и в двете посоки. На влизане от Цариградско хич не са 2-3 коли за левия завой...

„Експерти смятат, че този завой в западното направление се явява конфликтна и опасна маневра"

Ако пътуваш ежедневно оттам ще знаеш, че посока Младост има секция за ляв завой. Посока летището няма, чака се и стават задръствания и катастрофи. Освен това от лентата за ляв завой посока Младост, 50% нарушават и продължават направо. Това още повече прави невъзможно левия завой. Друг проблем са несинхронизираните светофари по Малинов и техните големи пресечки.

След като усложниха Т-образното кръстовище на "Окръжна болница" и локалното на "Цариградско" продължават с малоумните си измисльотини. А бе тези там в общината с коя част на тялото си гледат и измислят регулацията. Искат да наложат да минем от другата страна при тях, май.

Не звучи разумно да се забрани левия завой. Целият трафик ще се пренасочи към първото кръстовище.

Не се научиха тези които програмират трафика, че всички проблеми се решават, като се пускат една след друга отделните посоки. Хем няма конфликтни точки, хем кръстовището се чисти по-бързо.

Така е в Европа, тук е ориента - затова. Само с едно синхронизиране на светофарите, ще решат 50% от трафика и проблемите с катастрофите в района.

Коментари - Нови правила за движение в столичния квартал "Младост" 1 | Днес.dir.bg

Нови правила за движение в столичния квартал "Младост" 1

Забраняват левия завой на ключов булевард, където за последните 5 години са констатирани над 60 катастрофи

Обратно в новината

Коментари - Нови правила за движение в столичния квартал "Младост" 1 | Днес.dir.bg

Коментари

Тези малоумни ли са??? Сега, който иска да завие към "Анна Ахматова" ще трябва да завие надясно към Младост 1 и да направи обратен завой до 125СОУ. А пък светофарът за включване и пресичане на Малинов на това кръстовище е 20 сек на всеки 2 мин и 30 сек (което е точно 5 коли да минат). Всяка сутрин се чака поне 3 светофара (което е 9 минути по часовник), за да минат 15-16 коли, за да пресечеш Малинов или да се включиш в посока Младост 4, а сега ще станат поне 20 минути

Просто слагаш отделна секция на светофара и пропускаш тези за ляв завой отделно от движещите се срещу тях направо.

Ама то и сега си има, просто има ненормални, които минават направо през платното със секцията за наляво, за избегнат чакането

Глава 8, чл. 32 от ЗДП, ама кой да чете.

ял.32 е в глава 6. Като го четеме въобще не разбираме какво искаш да кацеш: "Чл. 32. (1) Преди да навлязат на платното за движение, пешеходците могат да сигнализират за намерението си чрез подаване на сигнал с ръка - лява или дясна Информационна система АПИС стр. 9 от 131 https://web.apis.bg ръка, изпъната нагоре или напречно на пътя. (2) Сигналът по ал. 1 не освобождава пешеходците от задължението, преди да навлязат на платното за движение, да се съобразят с разстоя" Това от сайта говермент.бг

А в белите държави всички конфликтни точки се оправят с обикновенно кръгово без никакви светофари(извинявам се на светофарковците дето сладко папкат). Бързо ,лесно евтино,просто. В Лондон когато сутринта отивах на работа го бяха почнали ,на другия ден вече се ползваше кръговото...

Кръговото е хубаво нещо, но не е панацея, става за малък до среден трафик, за по-натоварени кръстовища се търси вариант с 2 нива.

Освен това нашите "специалисти " къде с цел икономия на място и средства ,къде от това ,че нищо не им е ясно под шапките, правят кръговите с толкова малък радиус ,че вече няколко пъти виждам как последните колела на ремаркетата пропадат вътре в централната част /която обикновено е и с по-ниско ниво/ ,и... те ти беля!

Кога Фандъкова ше нареди да има тротоар от спирка ,,Технопарк”до и по ул.,,академик Молов”покрай и срещу новото паркче ,,Въртопо”.Липсват и пешеходни зебри ,а улицата е задръстена с коли и трябва да бъде еднопосочна,защото от двете страни има паркирани коли ,като на битак.12години бла бла и козметични действия пред избори за пиар.София в т.ч . ,,Младост 1 “е в окаяно състояние с чистотата и тротоарите ,но общинарите получават заплати от нас моткат се и бездействат.

Фандъкова за толкова години, не можа да премахне каруците от квартали като Младост и Дружба/а и не само тези/ - да си ходи вече, не се справя!

За какво западно направление говорят тези бе? Там посоката е почти север-юг. Юг от Цариградско шосе към Младост и север от Младост към Цариградско шосе. Та за кое става въпрос или двупосочно. По-вероятно е да става въпрос за посока Цариградско шосе. Там наистина трябва да се чака, като едновременно с това видимостта е много малка, защото от другата страна чакат отсрещните за ляв завой и те закриват задните, които идват от по-ниското и леко на завой.

Да не говорим и за джигитите, които пердашат само в лява лента и като застанат зад тези и започват да се бутат към средната и става какафония.

Вместо да се регулират светофарите, така че да пускат всеки поток поотделно, махат левия завой тотално?!?! Що па да не задръстим другите две кръстовища и да стане още по-голямо мазало, щото е така ни е по-лесно? Абе тия малоумни ли са или им плащат да са такива?

Точно там и точно в тази посока има по 1-2 коли за ляв завой. Съвсем спокойно може да завият по-горе на Сахаров, където им обособено движение само за наляво.

Къде в статията видя за коя посока става въпрос? Пишат за "левия завой" като цяло, т.е. и в двете посоки. На влизане от Цариградско хич не са 2-3 коли за левия завой...

„Експерти смятат, че този завой в западното направление се явява конфликтна и опасна маневра"

Ако пътуваш ежедневно оттам ще знаеш, че посока Младост има секция за ляв завой. Посока летището няма, чака се и стават задръствания и катастрофи. Освен това от лентата за ляв завой посока Младост, 50% нарушават и продължават направо. Това още повече прави невъзможно левия завой. Друг проблем са несинхронизираните светофари по Малинов и техните големи пресечки.

След като усложниха Т-образното кръстовище на "Окръжна болница" и локалното на "Цариградско" продължават с малоумните си измисльотини. А бе тези там в общината с коя част на тялото си гледат и измислят регулацията. Искат да наложат да минем от другата страна при тях, май.

Не звучи разумно да се забрани левия завой. Целият трафик ще се пренасочи към първото кръстовище.

Не се научиха тези които програмират трафика, че всички проблеми се решават, като се пускат една след друга отделните посоки. Хем няма конфликтни точки, хем кръстовището се чисти по-бързо.

Така е в Европа, тук е ориента - затова. Само с едно синхронизиране на светофарите, ще решат 50% от трафика и проблемите с катастрофите в района.