Нова автобусна линия ще свързва източните и южните квартали в София
Транспортната връзка ще осигурява придвижване без прекачване в центъра
Обратно в новинатаКоментари - Нова автобусна линия ще свързва източните и южните квартали в София | Днес.dir.bg
Коментари
Глупаво замислено. Има много по добри маршруте, които са необходими на повече хора. Ама от радикално левите на сорос какво хубаво да очакваш.
Началото и края на тази автобусна линия повтаря Метро-линия 3. Можеше да изберат маршрута по начин, който не повтаря метрото, и да свърже крайни квартали, които и без това нямат връзки с градския транспорт
Мислех че южни квартали са младостите и новосъздадените вади и ливади. Там няма транспорт и е много по необходим Те пускат линия от майната си за село куково лято. Тоя Бонев с гримирания фейс е напълно луд
Маршрутка 48 ни липсва - Овча купел (квартал). Новите сгради които се нацвъкаха по Народно хоро нямат транспорт. Най-близките спирки са на километър, в която и да е посока. За хубаво време - не е проблем, но идва зимата и 20 мин разходка не е много приятна по тъмно. Да удължат маршрута по Народно хоро с обръщало при парка (ул. Буземска).
Да бяха разширили Народно хоро, за да може да се движи нормално градски транспорт по улицата. Сега с труд се разминават автомобилите. Но трябваше да се отчуждат частни терени, на които се нацвъкаха нови кооперации. В цял свят градския транспорт се движи по основните (широки) улици и булеварди. С много малки изключения. Когато си купуваш имот далече от тях, твой е избора да ходиш повече от другите до спирките на градския транспорт. Нито сте първите, нито сте последните в София. Просто планирането в София е едно от най-лошите
са драскали с боички върху карта. Немощта на тези хора, съчета с арогантно отношение, базирано на неоправдано самочувствие и липса на знания вече започна да предизвиква само смях. Да надраскаш по картата един маршрут, който е с достатъчно километри, а те трябва да се платят. Отделно от единичното плащане на километър, трябва да се плаща за целия ден, а оттам за целия месец, за цялата година. Оставям настрана хроничната липса на персонал, за която те са тръгнали на принципа да ловим маймуни с трици, да търсят кандидат за шофьори. Та така невероятността на тази хомосексуална банда, която има амбицията, но не и знанията да управлява един процес, започва да плаши.
Ще, ще, след завършването, всичко в бъдеще неопределено време, авеееее мене са ме лъгали още по татово време обещавайки ми светло бъдеще, научете се поне да лъжете ве
Къде точно повтаря Линия 3 на метрото... от Мизия до Овча Купел... това е една станция...
още един автобусен маршрут по тапата на Симеоновско шосе , няма по-глупава уредба в света : автобуси и светофари през 30 метра с леви завои !
До Смучи София - платното на Т. Каблешков до МОЛ Парадайс е готово от две седмици, какво чакате, поне него пуснете???
Браво! Но не трябва ли първо да оправят пробива на Тодор Александров. Че нещо се е позакучил из правните учуждителни процедури с един малък терен... но вече години общината не може да се пребори един явно мъстит собственик.
Изчистете листата, тьпанари такива! Ще завали и ще се запушат шахтите. Освен това неизчистените листа са вече на пепел - стрити от колите. Вятърът вдига пепелта и я дишаме.
Какви гербери бе човек, тия са същите, даже по-зле. Всчиките тези неща са започнати от миналите и тогава сегашните лееха злъч за всички неща, за които в момента се хвалят, а дори не са ги довършили още...
НАй- накрая още един автобус за Сухата река! 120 таи сиутрин - по разписание от Стадин Герена посока зоопарка- 7,01.7,08.7,18...е познайте в 7,08 дали мина автобуса?????? Ами не! Чакахме 14 минути следващият - хората оставах по спирките, всички ходим на работа и никой не иска да закъснява - вътре бяхме нагъчкани, та знае ли се! Един до друг като в консервена кутия! Колко пъти пиша жалби д Стлична община за още маршрутни линии за тези квартали и нищо.... Имаше един 75, които сега е безмислена линия, свързваше Левски, Сухата река с Цариградско шосе и Слатина, имаше трамвай 21..... Имахме в Сухата река дирекрен достъп до тролеите пойрай стадиона... Сега ПФК ЛЕВВСКи така са се оградили и забранили преминаването. че трябва връзка с тролей 1/2/ да се прави на метростанция Хаджи Димитър! В сухата река и Левски - всчики части също живеят хора, които плашат данаъци на общината и искат хубав тарнспорт още повече , че се плащат и билети и карти и трябва да се изисква качествена услуга!
Е, верно ли ще минава по ул. Слатинска ???? Там задръстването е колосално. Забравете тоя автобус да успее да си спазва разписанието.
До сега не бях виждал човек (кмет) да си прави градски транспорт според собствените си нужди. А това че се дублират спирките на метрото и този автобус в крайните квартали никой не забелязва. Проблема с транспорта между кварталите Левски, Х. Димитър , Сухата Река и Редута - Слатина е много елементарен: Удължете малко трасето на автобус 75 ( или поне му върнете началната спирка от преди 30 години която бе колелото на автобус 85)
Нищо не пречи другото платно - от Лидъл до Парадайс да се пусне за движение. Не е автомивка, а двор на мебелен магазин. Води се дело, което може да се проточи много във времето, защо да не се ползва булеварда поне в посока Хладилника?
Най-накрая, беше безумно Сухата Река и Редута да нямат автобусна връзка, след като са съседни.
Ха, моя грешка. Задръстването е по ул. Слатинска река. по ул. Слатинска може и да не е толкова страшно.
Бул. Тодор Каблешков е безумна тапа, продктирана тясна и застроена. И сега е непроходима
И в София си имахме околовръстна жп линия, която управляващите некадърници разрушиха, можеше да се ползва като градска железница (С-бан). Има много хубав документален филм на Станислав Цанов за това.
Български език за напреднали. "Рингова линия". Ринг не е ли платформата на която се тупат боксьори и подобни?! Съвсем се о.акахте с тия англицизми, ама така е като списвачите са с беден език и са учили до 8 клас.
Направиха Кауфланд на ул. Васил Стефанов, мнго удобно и полезно. А превоз до там? Улицата все повече се застроява, а удобен превоз, свързващ района с други части на София/метростанции няма и изглежда не се предвижда. Каква е логиката да пускаш нова линия в задръстванията, а там където трябва - не?