Коментари - Нова автобусна линия ще свързва източните и южните квартали в София | dnes.dir.bg
назад

Нова автобусна линия ще свързва източните и южните квартали в София

Транспортната връзка ще осигурява придвижване без прекачване в центъра

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Нова автобусна линия ще свързва източните и южните квартали в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Много добра новина, точно така, градския транспорт трябва да се развива!

Какво е това "Слатина" на картата, да са имали предвид "ж.к. Христо Смирненски"?

Глупаво замислено. Има много по добри маршруте, които са необходими на повече хора. Ама от радикално левите на сорос какво хубаво да очакваш.

Началото и края на тази автобусна линия повтаря Метро-линия 3. Можеше да изберат маршрута по начин, който не повтаря метрото, и да свърже крайни квартали, които и без това нямат връзки с градския транспорт

Мислех че южни квартали са младостите и новосъздадените вади и ливади. Там няма транспорт и е много по необходим Те пускат линия от майната си за село куково лято. Тоя Бонев с гримирания фейс е напълно луд

Маршрутка 48 ни липсва - Овча купел (квартал). Новите сгради които се нацвъкаха по Народно хоро нямат транспорт. Най-близките спирки са на километър, в която и да е посока. За хубаво време - не е проблем, но идва зимата и 20 мин разходка не е много приятна по тъмно. Да удължат маршрута по Народно хоро с обръщало при парка (ул. Буземска).

Но не пише от кога.

Да бяха разширили Народно хоро, за да може да се движи нормално градски транспорт по улицата. Сега с труд се разминават автомобилите. Но трябваше да се отчуждат частни терени, на които се нацвъкаха нови кооперации. В цял свят градския транспорт се движи по основните (широки) улици и булеварди. С много малки изключения. Когато си купуваш имот далече от тях, твой е избора да ходиш повече от другите до спирките на градския транспорт. Нито сте първите, нито сте последните в София. Просто планирането в София е едно от най-лошите

са драскали с боички върху карта. Немощта на тези хора, съчета с арогантно отношение, базирано на неоправдано самочувствие и липса на знания вече започна да предизвиква само смях. Да надраскаш по картата един маршрут, който е с достатъчно километри, а те трябва да се платят. Отделно от единичното плащане на километър, трябва да се плаща за целия ден, а оттам за целия месец, за цялата година. Оставям настрана хроничната липса на персонал, за която те са тръгнали на принципа да ловим маймуни с трици, да търсят кандидат за шофьори. Та така невероятността на тази хомосексуална банда, която има амбицията, но не и знанията да управлява един процес, започва да плаши.

Ще, ще, след завършването, всичко в бъдеще неопределено време, авеееее мене са ме лъгали още по татово време обещавайки ми светло бъдеще, научете се поне да лъжете ве

В бъдеще неопределено време

вие селяните от вадите и ливадите нали карате коли?? За какво ви е транспорт??

Това са най-използваните думички от Българските политици... ЩЕ и ТРЯБВА...

Къде точно повтаря Линия 3 на метрото... от Мизия до Овча Купел... това е една станция...

още един автобусен маршрут по тапата на Симеоновско шосе , няма по-глупава уредба в света : автобуси и светофари през 30 метра с леви завои !

До Смучи София - платното на Т. Каблешков до МОЛ Парадайс е готово от две седмици, какво чакате, поне него пуснете???

Въпрос с повишена трудност: За 1 автобус на 15 мин., необходима ли е БУС лента?

Браво! Но не трябва ли първо да оправят пробива на Тодор Александров. Че нещо се е позакучил из правните учуждителни процедури с един малък терен... но вече години общината не може да се пребори един явно мъстит собственик.

Изчистете листата, тьпанари такива! Ще завали и ще се запушат шахтите. Освен това неизчистените листа са вече на пепел - стрити от колите. Вятърът вдига пепелта и я дишаме.

От СпасиСофето всичко е в бъдеще време. Някога ще го направим.

къде ще се преспива по време на пътуването?

Гербер стите пак се размучаха, искат си Крадлива Дана!

Какви гербери бе човек, тия са същите, даже по-зле. Всчиките тези неща са започнати от миналите и тогава сегашните лееха злъч за всички неща, за които в момента се хвалят, а дори не са ги довършили още...

Не е! Една автомивка пречи

ПОследно - ще запушат шахтите или ще ги дишаме ?

НАй- накрая още един автобус за Сухата река! 120 таи сиутрин - по разписание от Стадин Герена посока зоопарка- 7,01.7,08.7,18...е познайте в 7,08 дали мина автобуса?????? Ами не! Чакахме 14 минути следващият - хората оставах по спирките, всички ходим на работа и никой не иска да закъснява - вътре бяхме нагъчкани, та знае ли се! Един до друг като в консервена кутия! Колко пъти пиша жалби д Стлична община за още маршрутни линии за тези квартали и нищо.... Имаше един 75, които сега е безмислена линия, свързваше Левски, Сухата река с Цариградско шосе и Слатина, имаше трамвай 21..... Имахме в Сухата река дирекрен достъп до тролеите пойрай стадиона... Сега ПФК ЛЕВВСКи така са се оградили и забранили преминаването. че трябва връзка с тролей 1/2/ да се прави на метростанция Хаджи Димитър! В сухата река и Левски - всчики части също живеят хора, които плашат данаъци на общината и искат хубав тарнспорт още повече , че се плащат и билети и карти и трябва да се изисква качествена услуга!

А северните части на София? Или тях кучета ги яли?

Е, верно ли ще минава по ул. Слатинска ???? Там задръстването е колосално. Забравете тоя автобус да успее да си спазва разписанието.

Не им трябва на христосмирненци такъв автобус

До сега не бях виждал човек (кмет) да си прави градски транспорт според собствените си нужди. А това че се дублират спирките на метрото и този автобус в крайните квартали никой не забелязва. Проблема с транспорта между кварталите Левски, Х. Димитър , Сухата Река и Редута - Слатина е много елементарен: Удължете малко трасето на автобус 75 ( или поне му върнете началната спирка от преди 30 години която бе колелото на автобус 85)

Нищо не пречи другото платно - от Лидъл до Парадайс да се пусне за движение. Не е автомивка, а двор на мебелен магазин. Води се дело, което може да се проточи много във времето, защо да не се ползва булеварда поне в посока Хладилника?

Най-накрая, беше безумно Сухата Река и Редута да нямат автобусна връзка, след като са съседни.

Ха, моя грешка. Задръстването е по ул. Слатинска река. по ул. Слатинска може и да не е толкова страшно.

а в прованса затварят жп линии и автобусни !!

Бул. Тодор Каблешков е безумна тапа, продктирана тясна и застроена. И сега е непроходима

И в София си имахме околовръстна жп линия, която управляващите некадърници разрушиха, можеше да се ползва като градска железница (С-бан). Има много хубав документален филм на Станислав Цанов за това.

Все е в жека христо смирненски

Български език за напреднали. "Рингова линия". Ринг не е ли платформата на която се тупат боксьори и подобни?! Съвсем се о.акахте с тия англицизми, ама така е като списвачите са с беден език и са учили до 8 клас.

Направиха Кауфланд на ул. Васил Стефанов, мнго удобно и полезно. А превоз до там? Улицата все повече се застроява, а удобен превоз, свързващ района с други части на София/метростанции няма и изглежда не се предвижда. Каква е логиката да пускаш нова линия в задръстванията, а там където трябва - не?

Как хубаво е, че всички експерти по градоустройство са се събрали тук, за да можем да прочетем мъдрите им думи и да нагодим тая София по мозъчните пръдни на всеки един от тях.