Коментари - Нова автобусна линия ще свързва източните и южните квартали в София | dnes.dir.bg
назад

Нова автобусна линия ще свързва източните и южните квартали в София

Транспортната връзка ще осигурява придвижване без прекачване в центъра

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Нова автобусна линия ще свързва източните и южните квартали в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Гербер стите пак се размучаха, искат си Крадлива Дана!

къде ще се преспива по време на пътуването?

От СпасиСофето всичко е в бъдеще време. Някога ще го направим.

Изчистете листата, тьпанари такива! Ще завали и ще се запушат шахтите. Освен това неизчистените листа са вече на пепел - стрити от колите. Вятърът вдига пепелта и я дишаме.

Браво! Но не трябва ли първо да оправят пробива на Тодор Александров. Че нещо се е позакучил из правните учуждителни процедури с един малък терен... но вече години общината не може да се пребори един явно мъстит собственик.

Въпрос с повишена трудност: За 1 автобус на 15 мин., необходима ли е БУС лента?

До Смучи София - платното на Т. Каблешков до МОЛ Парадайс е готово от две седмици, какво чакате, поне него пуснете???

още един автобусен маршрут по тапата на Симеоновско шосе , няма по-глупава уредба в света : автобуси и светофари през 30 метра с леви завои !

Ще, ще, след завършването, всичко в бъдеще неопределено време, авеееее мене са ме лъгали още по татово време обещавайки ми светло бъдеще, научете се поне да лъжете ве

Това са най-използваните думички от Българските политици... ЩЕ и ТРЯБВА...

са драскали с боички върху карта. Немощта на тези хора, съчета с арогантно отношение, базирано на неоправдано самочувствие и липса на знания вече започна да предизвиква само смях. Да надраскаш по картата един маршрут, който е с достатъчно километри, а те трябва да се платят. Отделно от единичното плащане на километър, трябва да се плаща за целия ден, а оттам за целия месец, за цялата година. Оставям настрана хроничната липса на персонал, за която те са тръгнали на принципа да ловим маймуни с трици, да търсят кандидат за шофьори. Та така невероятността на тази хомосексуална банда, която има амбицията, но не и знанията да управлява един процес, започва да плаши.

Но не пише от кога.

Маршрутка 48 ни липсва - Овча купел (квартал). Новите сгради които се нацвъкаха по Народно хоро нямат транспорт. Най-близките спирки са на километър, в която и да е посока. За хубаво време - не е проблем, но идва зимата и 20 мин разходка не е много приятна по тъмно. Да удължат маршрута по Народно хоро с обръщало при парка (ул. Буземска).

Да бяха разширили Народно хоро, за да може да се движи нормално градски транспорт по улицата. Сега с труд се разминават автомобилите. Но трябваше да се отчуждат частни терени, на които се нацвъкаха нови кооперации. В цял свят градския транспорт се движи по основните (широки) улици и булеварди. С много малки изключения. Когато си купуваш имот далече от тях, твой е избора да ходиш повече от другите до спирките на градския транспорт. Нито сте първите, нито сте последните в София. Просто планирането в София е едно от най-лошите

Мислех че южни квартали са младостите и новосъздадените вади и ливади. Там няма транспорт и е много по необходим Те пускат линия от майната си за село куково лято. Тоя Бонев с гримирания фейс е напълно луд

вие селяните от вадите и ливадите нали карате коли?? За какво ви е транспорт??

Началото и края на тази автобусна линия повтаря Метро-линия 3. Можеше да изберат маршрута по начин, който не повтаря метрото, и да свърже крайни квартали, които и без това нямат връзки с градския транспорт

Къде точно повтаря Линия 3 на метрото... от Мизия до Овча Купел... това е една станция...

Глупаво замислено. Има много по добри маршруте, които са необходими на повече хора. Ама от радикално левите на сорос какво хубаво да очакваш.

Какво е това "Слатина" на картата, да са имали предвид "ж.к. Христо Смирненски"?

Много добра новина, точно така, градския транспорт трябва да се развива!

В бъдеще неопределено време